Ketä julkisuuden henkilöä palstalaiset mielestänne muistuttavat?
Itselleni tulee mieleen Relaxista Martti Ahtisaari, vaikka teet kuinka paljon työtä asiassa pysymisen eteen, aina tulee Venäjä ja lyttää koko ajatuksen :D
Julkkisvastineita
36
1063
Vastaukset
- Urakalla
Egon pönkitystä?
- white_peony
mieleen Susan Ruusunen. Kaippa se puhuu puolestaan.
- Urakalla
white_peony kirjoitti:
mieleen Susan Ruusunen. Kaippa se puhuu puolestaan.
Rakel Liekki. :D
- white_peony
Urakalla kirjoitti:
Rakel Liekki. :D
olikaan?
- mieleen
Aira Samulin. Tädillä on hyviä neuvoja joka asiaan!
- white_peony
Timanttia on Airan ikäisenä vielä yhtä pirteä ja hyvinvoiva.
timantista tulee mieleen Riitta Uosukainen, sellanen ronski, mutta kuitenkin hienostunut.
Ja zizelistä tulee se lastenohjelmajuontaja Kana mieleen.
Siinä enshätään.- white_peony
näköjään paljon mielleyhtymiä :D
- zisel
on KAUHEE!! Miten sä pystyitkin aavistaa että se on OKS mun mielestä???? :D
Mä oon wannabe-Pamela :P - white_peony
sieltä vaan se yksi lause... "voi sitä .......en loisketta..." Riittahan on viriili nainen!
- raatokärpänen
tulee mieleen Sauli Niinistö; kylmän laskelmoiva johtajatyyppi.
- white_peony
kuvailee olevansa puolivallaton poikamies jonka lempiharrastus on rullaluistelu...
- on niinku
eno Elmeri. Tietää kaikesta kaiken.
- white_peony
sitten olla Ransu ja Riku?
- Murikkakoski
No kylä näi o :)
- white_peony
Murikkakoski kirjoitti:
No kylä näi o :)
olla Ransu?
- Murikkakoski
white_peony kirjoitti:
olla Ransu?
tarpeeksi karvainen?
Murikkakoski kirjoitti:
tarpeeksi karvainen?
Jos ei karvat riitä, niin voithan olla transu. ;-)
- gek-ko
miina äkkijyrkkä... ei täällä semmosta oo
halonen... ei
johanna tukiainen... ei
pelle-hermanni... hmmm
toomas hendrik ilves... ei
jone nikula... ei
homer simpson... no siinä on vähän riläksitais
bingo. löytyhän se kun vähän haki- white_peony
siinähän tuli oikein lista julkkiksia.
- zisel
Gekko, jos sanot että mä muistutan Pamela Andersonia niin saat seuraavaan "Luetelkaa"- skabaan 10000 pojoo etukäteen!
(älä sit kerro kellekkään) - zisel
zisel kirjoitti:
Gekko, jos sanot että mä muistutan Pamela Andersonia niin saat seuraavaan "Luetelkaa"- skabaan 10000 pojoo etukäteen!
(älä sit kerro kellekkään)Courtney Love!
- white_peony
zisel kirjoitti:
Courtney Love!
kauppoja. Hyi hyi :D.
No, nyt voitte duunailla selkäni takana, lähden hakemaan poitsua treeneistä... - caput.mortuum
Rusalkaa on ihan selvästi Miina Äkkijyrkkä.
- gek-ko
caput.mortuum kirjoitti:
Rusalkaa on ihan selvästi Miina Äkkijyrkkä.
harkitsin aivan samaa tovin, mutten rohjennut. No onhan se!
- caput.mortuum
gek-ko kirjoitti:
harkitsin aivan samaa tovin, mutten rohjennut. No onhan se!
Kunnianosoitushan se Rusalkaalle on...
- caput.mortuum
caput.mortuum kirjoitti:
Kunnianosoitushan se Rusalkaalle on...
ja päinvastoin
- caput.mortuum
Timantista Tarja Turunen, Gekosta Leea Klemola, Runontajasta Tommy Tabermann, Relaxista Matti Nykänen...
- KoppavaHoro
mutta mä veikkaan, että Rosa Meriläinen osuu teidän mielikuvienne kanssa aika nappiin. Vai..?
- KoppavaHoro
Tosta mä olen tosi otettu.
- jotain muuta, ei tuo
Rakel Liekki oikein sovi, kuka sekaantuu joka asiaan ja yrittää näytellä fiksumpaa kuin on?
- caput.mortuum
jotain muuta, ei tuo kirjoitti:
Rakel Liekki oikein sovi, kuka sekaantuu joka asiaan ja yrittää näytellä fiksumpaa kuin on?
En tiedä noista sun määritelmistäsi, mutta Anja Snellmann tulee aloittajasta mieleen.
- on???
caput.mortuum kirjoitti:
En tiedä noista sun määritelmistäsi, mutta Anja Snellmann tulee aloittajasta mieleen.
Joku vässykkä?
- caput.mortuum
on??? kirjoitti:
Joku vässykkä?
Voimakas, viisas ja tiedostava aikuinen nainenn :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101