Harvassa ovat ne kerrat, kun selviän baari-illoista kuulematta jotain vastaavaa. Kohtalotovereita?
Ihmetyksen/närkästyksen määrä on myös suoraan verrannollinen kumottujen drinkkien lukumäärään. Alkuillasta tulee vain vihaisia katseita, lopussa aggressiivista kommentointia. Miehiä ei haittaa jos nainen on miesten vessassa, mutta naisille vessa näyttäisi olevan pyhä paikka.
En silti suostu miesten vessaan, periaatteesta. Lisäksi ne ovat kamalan ällöjä; sekä miehet että vessat. Harvemmin myöskään koen ahdistusta asiasta (ehkä kaikkein konservatiivisimmissa ympäristöissä, en muuten). Heteropaikkojen välttäminen on tietysti yksi vaihtoehto, jos sellaiseen on mahdollisuus (esim. Turussa vaihtoehdot ovat vähissä). Tosin lievää ärsyyntymistä koin muutama viikko sitten, kun eräässä vinokkaiden paikassa joku osoitti vessaa ja sanoi: "Eiks tonne menny just joku jätkä?"...
Lisäksi minua on luultu paljon nuoremmaksi sen jälkeen kun hiukset lyhenivät (kalju vaihe oli pahin; kortilla maksaessa piti aina kaivella henkkareita, jotta uskoivat naiseksi ja/tai täysi-ikäiseksi).
Ei sillä että haittaisi. Vaan tuodakseni esille, että butcheillakin (joksi en ikinä ole itseäni luokitellut, mut kaipa se niin taitaa olla) on ongelmansa. Tai ympäristön ongelmiahan ne ovat. Niin kauan kunnes joku suivaantunut raahaa gorillapoikaystävänsä vetämään turpaan...
"Sä oot naisten vessassa"
39
5571
Vastaukset
- ihan
luonnollinen reaktio närkästyä jos luulee että jäppinen on erehtynyt vessasta.Niin minäkin kommentoisin ravintolassa jos tulisit tuon näköisenä ku kuvassa naisten vessaan,että olet poika tainnut erehtyä ovesta.Sähän näytät pojalta.Luonnossa varmaan olemukseltasi vielä enempi,kun ei tule sen tarkemmin kasvoja katottua.
Pyytäisin kyllä sit anteeks erehdystä ku asian korjaisit et oikeessa osoitteessa olet:)
Ja ainahan sä voit todisteeksi vetästä pöksyt alas..No ei oikeesti,se menis tosi alhaiseksi jo.
Kai sun täytyy vaan kestää ne katseet.Mites muuten vaatekaupassa naisten sovituskopit?
Olet kyllä muuten tosi söpö poikatyttö.- Catsy_666
" No se on
Kirjoittanut: ihan 11.12.2008 klo 00.40
luonnollinen reaktio närkästyä jos luulee että jäppinen on erehtynyt vessasta."
Onko jäppinen unohtanut sukupuolensa aamusta? Minusta vaatii aika paljon pokkaa jäppiseltä tunkea naisten vessaan.
"Niin minäkin kommentoisin ravintolassa jos tulisit tuon näköisenä ku kuvassa naisten vessaan,että olet poika tainnut erehtyä ovesta.Sähän näytät pojalta."
Ei ole sinun asiasi kommentoida sitä, niin kuin ei ole t_darkin asia kommentoida sinun ulkonäköäsi.
Minusta tuo on eksoottista kiusantekoa. Minua on luultu joskus mieheksi vaikka korvissani ovat melkoisen isot rinkulat ja hiuksetkin sattuvat olemaan vähintäänkin puolipitkät. Vessassa ei ole tullut kukaan avautumaan, mutta kyllä joskus on mielenosoituksellisesti katsottu, kumpaan vessaan oikein ollaankaan menossa.
Kerran minulta pyydettiin henkkareita Alkossa ja Kela-korttiani epäiltiin väärennetyksi. Tein valituksen tasa-arvovaltuutetulle joka totesi, että minua on syrjitty.
Heterojuottoloissa en käy ja muissakin juottoloissa harvmmin.
Tuollaisen kiusaamisen takia minusta on tullut ujo ja arka.
- ...
Minulla on tuttavia, jotka ovat vielä poikamaisemman näköisiä kuin sinä ja samaa saavat kuulla kuin sinä.Mutta toisaalta sehän on ihan luonnollista, jos kerta näytät aika jätkältä ni mitä muuta voisi olettaa...?? Jos haluat olla jätkän näköinen, ni sun on vaan kestettävä noi "lieveilmiöt", mitkä tulee ton poikamaisuuden mukana, sori nyt vaan, mutta näin se menee..
- t_dark
"Jos haluat olla jätkän näköinen, ni sun on vaan kestettävä noi "lieveilmiöt""
En halua olla muuta kuin itseni näköinen. Eli sen näköinen kuin olen silloin kun tuntuu hyvältä olla omissa nahoissaan. Ihmiset ovat vähän turhan kärkkäitä määrittämään mikä on jätkän näköinen tai mikä on naisen näköinen.
Minulla ei ole siinä mitään kestämistä, aika monilla muilla sen sijaan näyttäisi olevan. On oikein, että ihmisiä haastetaan ajattelemaan sukupuolinormatiivisuuden ulkopuolelle. ;D - LaikaQ
t_dark kirjoitti:
"Jos haluat olla jätkän näköinen, ni sun on vaan kestettävä noi "lieveilmiöt""
En halua olla muuta kuin itseni näköinen. Eli sen näköinen kuin olen silloin kun tuntuu hyvältä olla omissa nahoissaan. Ihmiset ovat vähän turhan kärkkäitä määrittämään mikä on jätkän näköinen tai mikä on naisen näköinen.
Minulla ei ole siinä mitään kestämistä, aika monilla muilla sen sijaan näyttäisi olevan. On oikein, että ihmisiä haastetaan ajattelemaan sukupuolinormatiivisuuden ulkopuolelle. ;Dolen ihan samaa mieltä kanssasi. Mielestäni jokaisella on oikeus olla sitä mitä luontaisesti on, kunhan ei tee pahaa itselleen tai muille.
Mutta tosiasia on myös se, että tietyt perusolettamukset sukupuolista ovat olemassa eri kulttuureissa. Ovat olleet vuosisatoja jopa ja niitäkään ei käy kiistäminen. Tietyt opitut asiat ihmisessä vain viittaavat hyvin vahvasti mieheen ja tietyt naiseen ja jos niitä reippaasti sotkee, saa varautua ihmisten sekoiluun ja hämmennykseen.
Nämä on näitä vallitsevia tosiasioita, jotka eivät toki ole sellaisia, joiden olemassaoloa haluaisi allekirjoittaa mutta ne OVAT. Ja siksi on vain hyväksyttävä sekin, että monet ihmiset luulevat erityisesti äkkikohtaamisella pojaksi tai oikein tyttömäistä poikaa tytöksi.
Erehtynyt olen kyllä minäkin, monta kertaa. Etkö muka ole itse koskaan miettinyt kenestäkään, kumpi tuo mahtaisi olla? Rehellisesti ottaen. Minä en vain siitä mitenkään hämmenny, se on minusta ihan tavallista, että ihmiset nyt näyttävät monenlaiselta. Mitä siitä jos erehtyy? Tärkeämpää olisi, ettei anna sen häiritä, eikä tuomitse erehtymisen kohdetta.
Tuosta sukupuolinormatiivisuuden haastamisesta en oikein tiedä. Jossain määrin kannatan. Mutta jossain määrin olen sitä mieltä, että naiseudesta tulee pitää kiinni; miehiä on ihan riittävästi maailmassa jo nyt. - t_dark
LaikaQ kirjoitti:
olen ihan samaa mieltä kanssasi. Mielestäni jokaisella on oikeus olla sitä mitä luontaisesti on, kunhan ei tee pahaa itselleen tai muille.
Mutta tosiasia on myös se, että tietyt perusolettamukset sukupuolista ovat olemassa eri kulttuureissa. Ovat olleet vuosisatoja jopa ja niitäkään ei käy kiistäminen. Tietyt opitut asiat ihmisessä vain viittaavat hyvin vahvasti mieheen ja tietyt naiseen ja jos niitä reippaasti sotkee, saa varautua ihmisten sekoiluun ja hämmennykseen.
Nämä on näitä vallitsevia tosiasioita, jotka eivät toki ole sellaisia, joiden olemassaoloa haluaisi allekirjoittaa mutta ne OVAT. Ja siksi on vain hyväksyttävä sekin, että monet ihmiset luulevat erityisesti äkkikohtaamisella pojaksi tai oikein tyttömäistä poikaa tytöksi.
Erehtynyt olen kyllä minäkin, monta kertaa. Etkö muka ole itse koskaan miettinyt kenestäkään, kumpi tuo mahtaisi olla? Rehellisesti ottaen. Minä en vain siitä mitenkään hämmenny, se on minusta ihan tavallista, että ihmiset nyt näyttävät monenlaiselta. Mitä siitä jos erehtyy? Tärkeämpää olisi, ettei anna sen häiritä, eikä tuomitse erehtymisen kohdetta.
Tuosta sukupuolinormatiivisuuden haastamisesta en oikein tiedä. Jossain määrin kannatan. Mutta jossain määrin olen sitä mieltä, että naiseudesta tulee pitää kiinni; miehiä on ihan riittävästi maailmassa jo nyt."Etkö muka ole itse koskaan miettinyt kenestäkään, kumpi tuo mahtaisi olla?"
Tietysti mietin joistain ihmisistä. Mutta se ero onkin siinä, että miettii, eikä vain oikopäätä lokeroi ja töksäytä törkeyksiä. Sitä tarkoitan myös haastamisella. Että joutuu ajattelemaan, eikä tyydy miettimättä syntyneeseen oletukseen.
Ymmärrän ja hyväksyn sen, että minua luullaan pojaksi, (sedittely alkaa olla siinä rajoilla, mutta... xD) eikä aloituksen ollut tarkoitus olla mikään sodanjulistus, vaan enemmänkin kepeä, sekä itseen, että muihin ihmisiin kohdistuva naureskelu. Muiden kokemuksia on myös aina hauska kuulla...
Sitä paitsi, en muista ikinä nähneeni miestä naisten vessassa, kuinka usein sitä muka tapahtuu? - vessassa...
t_dark kirjoitti:
"Etkö muka ole itse koskaan miettinyt kenestäkään, kumpi tuo mahtaisi olla?"
Tietysti mietin joistain ihmisistä. Mutta se ero onkin siinä, että miettii, eikä vain oikopäätä lokeroi ja töksäytä törkeyksiä. Sitä tarkoitan myös haastamisella. Että joutuu ajattelemaan, eikä tyydy miettimättä syntyneeseen oletukseen.
Ymmärrän ja hyväksyn sen, että minua luullaan pojaksi, (sedittely alkaa olla siinä rajoilla, mutta... xD) eikä aloituksen ollut tarkoitus olla mikään sodanjulistus, vaan enemmänkin kepeä, sekä itseen, että muihin ihmisiin kohdistuva naureskelu. Muiden kokemuksia on myös aina hauska kuulla...
Sitä paitsi, en muista ikinä nähneeni miestä naisten vessassa, kuinka usein sitä muka tapahtuu?Kyllä sitä useammin olen nähnyt noissa Helsingin gay-paikoissa, että vastaavasti sitten miehet on naisten vessoissa ja naiset miesten. Joskin varmaan nykyään vähäisempää kuin ennen, ei ainakaan kovin kannattavaa kun siellä naisten vessassa niin kamala jono...
- tuli
vessassa... kirjoitti:
Kyllä sitä useammin olen nähnyt noissa Helsingin gay-paikoissa, että vastaavasti sitten miehet on naisten vessoissa ja naiset miesten. Joskin varmaan nykyään vähäisempää kuin ennen, ei ainakaan kovin kannattavaa kun siellä naisten vessassa niin kamala jono...
kaksi miestä naisten saunaan. Naisten uimapuvut ängettynä päälle. En tiedä mitä ja miksi, mut sinne jäivät, kun poistuin tyynen viileästi paikalta. Ei haitannut, koska olin muutenkin saunonut jo tarpeeksi. Olivat kyllä huvittavan näköisiä karvakinttuineen.
- Catsy_666
tuli kirjoitti:
kaksi miestä naisten saunaan. Naisten uimapuvut ängettynä päälle. En tiedä mitä ja miksi, mut sinne jäivät, kun poistuin tyynen viileästi paikalta. Ei haitannut, koska olin muutenkin saunonut jo tarpeeksi. Olivat kyllä huvittavan näköisiä karvakinttuineen.
Kuinkahan moni niistä heteroakoista, jotka huomauttelevat t_darkille ja muille vessassa menee sekasaunaan?
Minä ainakin olen ollut sekasaunassa. Kerran Merihiekassa UUT:n porukassa miehet tunkivat saunaan yllättäen kun minä olin siellä saunomassa (kyllästyivät odottamaan?). No, ei se mitään, saunottiin sitten vaan. Selänpesijäksi en kuitenkaan ruvennut.
Samanlainen sekaannus oli Kirkkonummen Rönnskärillä. Kapiaiset olivat lämmittäneet saunan ja minä en tiennyt, että se oli heille lämmitetty. No, pienen neuvottelun jälkeen me mahduimme sinne kaikki.
Eikös sellainen säästä energiaakin ja säästä ilmastoa?
Kuka palstalaisista siis saunoisi miesten kanssa?
Ennen kaikkea, kuka ei siedä miehiä vessassa, mutta saunoisi niiden kanssa?
Kuka ei siedä miehiä kummassakaan? - LaikaQ
Catsy_666 kirjoitti:
Kuinkahan moni niistä heteroakoista, jotka huomauttelevat t_darkille ja muille vessassa menee sekasaunaan?
Minä ainakin olen ollut sekasaunassa. Kerran Merihiekassa UUT:n porukassa miehet tunkivat saunaan yllättäen kun minä olin siellä saunomassa (kyllästyivät odottamaan?). No, ei se mitään, saunottiin sitten vaan. Selänpesijäksi en kuitenkaan ruvennut.
Samanlainen sekaannus oli Kirkkonummen Rönnskärillä. Kapiaiset olivat lämmittäneet saunan ja minä en tiennyt, että se oli heille lämmitetty. No, pienen neuvottelun jälkeen me mahduimme sinne kaikki.
Eikös sellainen säästä energiaakin ja säästä ilmastoa?
Kuka palstalaisista siis saunoisi miesten kanssa?
Ennen kaikkea, kuka ei siedä miehiä vessassa, mutta saunoisi niiden kanssa?
Kuka ei siedä miehiä kummassakaan?saunonut miesten kanssa montakin kertaa, niin tuttujen kuin tuntemattomienkin, omasta valinnasta. Eikä minua todellakaan häiritse miehet naisten vessassa.
Kysymys on puhtaasti siitä miten he noissa tilanteissa käyttäytyvät. Jos miehet ovat hyvin käyttäytyviä ja ottavat tilanteen rauhallisesti, niin mikä siinä häiritsisi? Kyllä minun naiseuteni ja myös lesbouteni on niin varmalla pohjalla, ettei sitä miesten läsnäolo heilauta mihinkään suuntaan. Miehet eivät kertakaikkiaan herätä minussa mitään tunnetiloja miehinä. Sen sijaan ihmisinä ja toimijoina he kyllä tekevät sitä niinkuin muutkin, joten nyt tullaan taas siihen käyttäytymisasiaan.
- kun ah niin
nykyaikaisessa ja modernissa ja unisex maailmassa on järkyttävää jos menee miehen ja naisen roolit sekaisin. Naistenvessahan on pyhä paikka, miehet ei sinne kuulu ja auta armias jos sinne tulee niin iik.
Ihmiset on pohjimmiltaan juntteja, ne on pikkusieluisia nurkkaeläimiä jotka haluavat olla niin moderneja mutta tosiasissa asiat eivät saa muuttua.
Joten koita kestää ja kun sulle tullaan aukomaan päätä vessassa, älä edes vaivaudu vastaamaan. Turhaan kulutat aikaasi sellaisiin ihmisiin. On hyvä katsoa itse muualle kun tyhmyys koittaa hyppiä silmille, niiden kanssa ei kannata ruveta hippasille, menee vain aikaa hukkaan.- Catsy_666
Näin sanottiin Vihreässä Langassa ja aiheena oli pukeutuminen. Suomalaiset on teflonia kun eivät tartu pukeutumistrendit maailmalta vaikka suomalaiset matkustelevat ulkomailla.
Samaan tefloniin jäävät tarttumatta myös suvaitsevaisuus, käytöstavat tai yleinen ihmisten huomioiminen.
- Ihanan positiivinen ongelma,
pitkästä aikaa!
En tarkoita vähätellä ongelman henkilökohtaisuutta tai laajuutta tai häiritsevyyttä, mutta palstalla on pvää ryvetty niin syvissä vesissä ero- ja pettämiskeskustelujen tiimoilta, että aloituksesi on vapauttava.
Voisin tietysti alkaa kehua ulkonäköäsi minäkin, mutta kuulet sitä varmaan tarpeeksi. Wink.
Naisten vessassa kun saat näitä kommentteja, iske vain silmää ja totea, ettäs monesti sitä ladytkin päätyvät miesten puolelle hätäänsä helpottamaan. Tai älä sentään...
Uskoisin, että sinulla riittää ihmistuntemusta ja kokemusta selviytyä tällaisista elämän ongelmista. Ota ne vain huumorilla, sillä pääsee pitkälle. - huomionhakua
apn taholta,taas jälleen kerran.
- Catsy_666
Miksi t_dark täältä huomiota hakisi. Jos hän haluaa saada huomiota, ei hänen tarvitse muuta kuin kävellä naisten vessaan!
- kuvassa
kertoo et olemus on
ajateltu
jokaista otsan rypistystä ja suun tyytymätöntä mutrua myöten. Tosi söpö.- Catsy_666
Tosin t_dark on kuvassa seinää vasten. Onkohan vessan seinä? On vähän haikean näköinen.
- smile
Ihan samaa saan kuulla aina. Yleensä käännän sen omaks ilokseni kuittaamalla jotain millä toinen nolostuu tai ainakin hiljenee. Tyyliin " tää on naisten vessa" " niin on mut voin tulla näyttään sulle missä on miesten" tai "eks tonne meny jätkä?" nii kovaäänistä keskustelua kaverin kanssa "huomasiks pirkko että ollaanki naisten vessas?" tai mitä ny millonki. =) Ei sitä aina tietty jaksa mut useimmiten sillain saa ittelleen hyvän mielen =)
- bit
Aloittaja
- et sä
ole varmaan darkkia luullutkaan sun poikaystäväksi.
Me oltais kyllä haluttu kans kuulla sun mielipide asiaan?vink
Varo vaan ettei sille nouse hattuun kun tytöt täällä kehuu sen ulkonäköä;) - esilletuontia?
Tämä jäi minulle epäselväksi, kun hieman heikko olen ihmisten itseilmaisun tarkoitusperiä tulkitsemaan.
Kommenttisi sisältää hurjan kertomuksen Turusta. Myös siinä tuot loppuhuipennuksena ymmärtämyksesi nousun uusiin sfääreihin esille. Loppuhuipennuksen tuolla puolen vielä väristykset tapaamisesta IRL lisäävät vakuuttuneisuutta draaman tajustasi.
Kommenttisi alku ja jälkikaneetti kurovat kehäpäätelmän jälkipolttosavukiehkurat lukijan huulien ulottuviin ja saavat haukkomaan henkeä, köhimään heikkohenkisimmät.
"Seukkaavatko Kirjoittaja ja Kuvan Tietoinen Tyttö?" - bit
esilletuontia? kirjoitti:
Tämä jäi minulle epäselväksi, kun hieman heikko olen ihmisten itseilmaisun tarkoitusperiä tulkitsemaan.
Kommenttisi sisältää hurjan kertomuksen Turusta. Myös siinä tuot loppuhuipennuksena ymmärtämyksesi nousun uusiin sfääreihin esille. Loppuhuipennuksen tuolla puolen vielä väristykset tapaamisesta IRL lisäävät vakuuttuneisuutta draaman tajustasi.
Kommenttisi alku ja jälkikaneetti kurovat kehäpäätelmän jälkipolttosavukiehkurat lukijan huulien ulottuviin ja saavat haukkomaan henkeä, köhimään heikkohenkisimmät.
"Seukkaavatko Kirjoittaja ja Kuvan Tietoinen Tyttö?"Täällä eräitä haukutaan itsensä esilletuonnista (myönnän, yritän tuoda esille juuri minun mielipiteitäni, kun omalla kuvalla palstalle kirjoittelen), mutta eipä sitä kai liikaa olla harrastettu ((:
Mun vinomesta oli siis sama kun Darkin, sama iltakin ja veski...
Mutta nytten on kiirus junalle, että ehditään yhdessä leffaan, tuo kaunis poikatyttönen ja mie.
Rauhaa ja rakkautta - minävaan35
esilletuontia? kirjoitti:
"Seukkaavatko Kirjoittaja ja Kuvan Tietoinen Tyttö?"Entäs itselläsi? Saisitko vielä muutaman kommervenkin mahtumaan sauraavaan kommenttiisi? Tuollainen itseään täynnä oleva rehvastelu tuntuu vastenmieliseltä.
- pikkunen
heteronaiset,tai en yleistä mutta enempi heteronaiset on näitä joiden on vaikeampi hyväksyä yleensäkkään poikatyttöjä joista ne luulee niitten olevan miehiä,butcheista puhumattakaan.Vaikka ne huomais "pojan" olevan tyttö,ni ei ne siltikään välttämättä hyväksy naisten vessaan.
Mulla on kokemus tälläisestä kun olin eräänä iltana raflassa mun kaverin kanssa joka on äärettömän poikamainen.Mentiin vessaan ja siellä bissistytöt alkoi haukkuu mun kaveria et sen pitäs mennä ulos kuselle kun kaveri sanoi niille ettei sen kuulu mennä jätkien vessaan niinku ne kehoitti.
Mä puolustin mun kaveria ja ne alkoi haukkua lesboksi.Kun niille selvis että mä olen,ni siitä se riemu ratkes ja ne käyttäyty vähän uhkaavasti.Lesbotka ei niiden mielestä kuulu naisten vessaan koska me kytätään niiden perseitä ja rintoja ja voidaan käydä käsiks.
No ei siinä mitään,mutta mun kaveri loukkaantu ja ei vieläkään mene mielellään yksin vessaan rafloissa.En yhtään epäile ettei niin voisi käydä et suvaitsemattomat vois "opettaa" kännipäissään erillaista tyttöä.
Kyllä mä uskon että moni tyttömäinenkin homo tulisi kybällä mielummin meidän naisten vessaan kuin äijien.Ne varmaan kans tuntee vähän turvattomuutta ravintolassa miesten vessassa kännisten jätkien seurassa. - ja kummastelen
Minä olen käynyt muutaman kerran hehkun naistenbileissä, ja ihmetellyt naisten vähyyttä niissä. Naistenvessassakin olen törmännyt usein "pikkupoikien" laumaan. Siis missä ovat yli 170 senttiset naiset jotka uskaltavat olla lebejä ja näyttää naisiltakin vielä samanaikaisesti. Joo, olen jo yli kolkyt ja yli sataseiskyt, mutta silti en tajua?? ;D
- on...
Olen erittäin naisellinen lesbo ja näytän erittäin naisellisetla, mutta valitettavasti pituus jää sinne allle 170 cm:iin...Ei voi mitään, ei enää kasva pituutta, vaikka miten haluaisi, ei ole tahdosta kiinni:)
- n wc
tuli mileen hauska juttu, oli hiljattaian pakko mennöä miesten vessan kun naisten puoli oli suljettu, kun tulin kopista käsiä pesemään tuli yksi nuori kundi sisään sanoi reippaasti: Päivää ja lorotteli siinä, en sen enmpää katsonut vaan menin mneojani, ja aika siistiäkin oli.
että ainakin mun vessareisu ei pahaa sanottavaa, oisko mieht sit mutkattomampia enpä tiedä.- kokemuksia...
Pukeutumisestani riippuen minuakin luullaan usein mieheksi. Ystävät kyllä vakuuttelevat, ettei minua voi luulla mieheksi vaikka mikä olisi, mutta kyllä niin tapahtuu melkoisen usein. Yksi syy on varmaan juuri koko, eli olen pitkä ja urheilullinen, isokokoinen siis. Pukeutuessani naisellisemmin menen kyllä naisesta aivan täydestä.
Naisten vessoissa huomautellaan silloin tällöin, että olen väärässä vessassa - tai huudellaan perään, että iik, täällä on mies. Silloin tapaan kääntyä huutelijoita kohti ja hymyillä ja sanoa jotain. Parasta on, jos päälläni on tiukka paita. Pieni rykäisy ja tissien (omieni) osoittaminen tehoaa aina yhtä hyvin ja yleensä saan vielä anteeksipyynnön kaupan päälle. Ja itselleni hyvät naurut.
Olen valitettavasti huomannut, että nämä puuttujat ja huutelijat ovat tiettyjä ihmisryhmiä. Yksi ryhmä ovat yli nelikymppiset, jotka eivät ole koskaan nähneet (täällä pohjoisemmassa) maskuliinisen näköistä naista. Toinen ovat teinit ja kolmas muuten vain sivistymättömät. Myös päihtymystasolla näyttää olevan asiaan oma vaikutuksensa.
Kuljeskelen aivan saman näköisenä esimerkiksi yliopistolla, mutta siellä yksikään ihminen ei ole koskaan huomauttanut minulle väärässä vessassa olemisesta. Ihmiset osaavat käyttäytyä. Kerran kaksi vanhempaa naista luulivat erehtyneensä vessasta, koska näkivät minut naisten vessassa. He kuitenkin pyysivät erehdystään asiallisesti anteeksi.
Pitkiä katseita saan omakseni usein, mutta se on mielestäni aivan eri asia kuin huuteleminen. Minua ei häiritse, jos ihmiset joutuvat miettimään, kumpaa sukupuolta mahdan olla. Yleensä se valkenee viimeistään silloin, kun pohtija kohdistaa katseensa rintojen tasolle. Hämmästelen kuitenkin heitä, jotka enempää tutkimatta alkavat hutkimaan ja huutamaan täydessä naisten vessassa yhtä ihmistä sormella osoitellen. Se vaatii tietynlaista luonnetta.
Itse osaan vastata huuteluihin, ja ne lähinnä säälittävät ja huvittavat minua, mutta entäpä he, joilla ei ole vastaavaa itseluottamusta? Tiedän, että huutelu voi pahimmillaan rajoittaa joidenkin ihmisten sosiaalista elämää todella pahasti. Jos julkisella paikalla ei uskalla mennä mihinkään vessaan, käy se ajan myötä tukalaksi ja voi aiheuttaa sosiaalista eristäytymistä.
Syytteleville sormille sanoisin ensimmäiseksi, että kukaan meistä ei ole voinut valita omaa ulkonäköään eikä -muotoaan. Maskuliinisemmin pukeutumisessa ei ole kysymys siitä, että joku haluaisi näyttää mieheltä, vaan että hän kokee olonsa kotoisaksi pukeutumalla siten miten pukeutuu. Elämme 2000-lukua, ja toivon, että tässä ajassa meillä jokaisella olisi jo oikeus käyttää sellaisia vaatteita, joita haluamme ja jotka ilmentävät sitä ihmisyyttä ja olemusta, joka on sisällämme.
Emme ole valinneet omaa lesbouttamme, emmekä myöskään ole valinneet omaa pohjimmaista ulkonäköämme tai sitä, millaisia tunnemme olevamme. Ne ovat täysin toisiinsa verrannollisia asioita tällä tasolla. Kommentit "Miksi sitten haluat näyttää mieheltä?" osoittavat täydellistä ymmärtämättömyyttä ja kypsymättömyyttä.
Eräs ystäväni näytti jo pienenä hyvin poikamaiselta. Oli surullista katsoa, kun hän jo ala-asteella joutui käyttämään miesten vessaa vain siksi, että naisten vessassa häneen kohdistui suuri negatiivinen huomio. Luuletteko, että pieni lapsi oikeasti valitsi tietoisesti haluavansa näyttää pojalta? Itse uskon ja tiedän, että hän on aina näyttänyt vain ja ainoastaan omalta itseltään ja sellaiselta ihmiseltä, jollaiseksi on syntynyt. Loputon sukupuolten roolittaminen ja kategorisoiminen on mielestäni järjetöntä. Miksei jokainen voisi elää täällä sellaisena, kuin oikeasti tuntee olevansa?
Toivoisin ihmisiltä hiukan enemmän suvaitsevaisuutta ja ajattelevaisuutta erilaisten ihmisten ja asioiden suhteen. En ole vielä koskaan törmännyt naisten vessassa mieheen, ja vaikka niin voisi teoriassa käydäkin, todennäköisyys sille on kaiketi pieni. Kärkevyyttä on siitäkin syystä vaikea ymmärtää. - Catsy_666
kokemuksia... kirjoitti:
Pukeutumisestani riippuen minuakin luullaan usein mieheksi. Ystävät kyllä vakuuttelevat, ettei minua voi luulla mieheksi vaikka mikä olisi, mutta kyllä niin tapahtuu melkoisen usein. Yksi syy on varmaan juuri koko, eli olen pitkä ja urheilullinen, isokokoinen siis. Pukeutuessani naisellisemmin menen kyllä naisesta aivan täydestä.
Naisten vessoissa huomautellaan silloin tällöin, että olen väärässä vessassa - tai huudellaan perään, että iik, täällä on mies. Silloin tapaan kääntyä huutelijoita kohti ja hymyillä ja sanoa jotain. Parasta on, jos päälläni on tiukka paita. Pieni rykäisy ja tissien (omieni) osoittaminen tehoaa aina yhtä hyvin ja yleensä saan vielä anteeksipyynnön kaupan päälle. Ja itselleni hyvät naurut.
Olen valitettavasti huomannut, että nämä puuttujat ja huutelijat ovat tiettyjä ihmisryhmiä. Yksi ryhmä ovat yli nelikymppiset, jotka eivät ole koskaan nähneet (täällä pohjoisemmassa) maskuliinisen näköistä naista. Toinen ovat teinit ja kolmas muuten vain sivistymättömät. Myös päihtymystasolla näyttää olevan asiaan oma vaikutuksensa.
Kuljeskelen aivan saman näköisenä esimerkiksi yliopistolla, mutta siellä yksikään ihminen ei ole koskaan huomauttanut minulle väärässä vessassa olemisesta. Ihmiset osaavat käyttäytyä. Kerran kaksi vanhempaa naista luulivat erehtyneensä vessasta, koska näkivät minut naisten vessassa. He kuitenkin pyysivät erehdystään asiallisesti anteeksi.
Pitkiä katseita saan omakseni usein, mutta se on mielestäni aivan eri asia kuin huuteleminen. Minua ei häiritse, jos ihmiset joutuvat miettimään, kumpaa sukupuolta mahdan olla. Yleensä se valkenee viimeistään silloin, kun pohtija kohdistaa katseensa rintojen tasolle. Hämmästelen kuitenkin heitä, jotka enempää tutkimatta alkavat hutkimaan ja huutamaan täydessä naisten vessassa yhtä ihmistä sormella osoitellen. Se vaatii tietynlaista luonnetta.
Itse osaan vastata huuteluihin, ja ne lähinnä säälittävät ja huvittavat minua, mutta entäpä he, joilla ei ole vastaavaa itseluottamusta? Tiedän, että huutelu voi pahimmillaan rajoittaa joidenkin ihmisten sosiaalista elämää todella pahasti. Jos julkisella paikalla ei uskalla mennä mihinkään vessaan, käy se ajan myötä tukalaksi ja voi aiheuttaa sosiaalista eristäytymistä.
Syytteleville sormille sanoisin ensimmäiseksi, että kukaan meistä ei ole voinut valita omaa ulkonäköään eikä -muotoaan. Maskuliinisemmin pukeutumisessa ei ole kysymys siitä, että joku haluaisi näyttää mieheltä, vaan että hän kokee olonsa kotoisaksi pukeutumalla siten miten pukeutuu. Elämme 2000-lukua, ja toivon, että tässä ajassa meillä jokaisella olisi jo oikeus käyttää sellaisia vaatteita, joita haluamme ja jotka ilmentävät sitä ihmisyyttä ja olemusta, joka on sisällämme.
Emme ole valinneet omaa lesbouttamme, emmekä myöskään ole valinneet omaa pohjimmaista ulkonäköämme tai sitä, millaisia tunnemme olevamme. Ne ovat täysin toisiinsa verrannollisia asioita tällä tasolla. Kommentit "Miksi sitten haluat näyttää mieheltä?" osoittavat täydellistä ymmärtämättömyyttä ja kypsymättömyyttä.
Eräs ystäväni näytti jo pienenä hyvin poikamaiselta. Oli surullista katsoa, kun hän jo ala-asteella joutui käyttämään miesten vessaa vain siksi, että naisten vessassa häneen kohdistui suuri negatiivinen huomio. Luuletteko, että pieni lapsi oikeasti valitsi tietoisesti haluavansa näyttää pojalta? Itse uskon ja tiedän, että hän on aina näyttänyt vain ja ainoastaan omalta itseltään ja sellaiselta ihmiseltä, jollaiseksi on syntynyt. Loputon sukupuolten roolittaminen ja kategorisoiminen on mielestäni järjetöntä. Miksei jokainen voisi elää täällä sellaisena, kuin oikeasti tuntee olevansa?
Toivoisin ihmisiltä hiukan enemmän suvaitsevaisuutta ja ajattelevaisuutta erilaisten ihmisten ja asioiden suhteen. En ole vielä koskaan törmännyt naisten vessassa mieheen, ja vaikka niin voisi teoriassa käydäkin, todennäköisyys sille on kaiketi pieni. Kärkevyyttä on siitäkin syystä vaikea ymmärtää."Samoja
Kirjoittanut: kokemuksia... 12.12.2008 klo 15.51
Pukeutumisestani riippuen minuakin luullaan usein mieheksi. Ystävät kyllä vakuuttelevat, ettei minua voi luulla mieheksi vaikka mikä olisi, mutta kyllä niin tapahtuu melkoisen usein. Yksi syy on varmaan juuri koko, eli olen pitkä ja urheilullinen, isokokoinen siis."
Sama minulla. Olen 178 cm pitkä hujoppi ja kaiken kaikkiaan vielä lihaksikaskin. Minä ymmärrän sen, että järkevän ihmisen mielessä minä edustan samanlaista fyysistä uhkaa kuin moni vaarattomammasta päästä oleva mies. Jos he tuntisivat minua enemmän, he olisivat vielä enemmän uhattuja, koska minulla on myös sinnikkyyttä, älyä ja räiskähtelevä luonne.
Siksi minun on aina pitänyt hillitä itseäni. mikään muu kuin lehmämäisen lauhkea ei kelpaa tai minut leimataan heti hulluksi sotanorsuksi. onneksi olen sentään laihtunut niin etten ole kooltani niin muhkea kuin aikaisemmin.
"Naisten vessoissa huomautellaan silloin tällöin, että olen väärässä vessassa - tai huudellaan perään, että iik, täällä on mies."
Minulle ei onneksi, mutta kyllä joskus katsotaan mielenosoituksellisesti vessan ovessa olevaa kylttiä tai sitten minua muuten tuijotetaan niin kuin halpaa makkaraa. Vessan peilistä on hyvä katsella takana olevia ihmisiä salaa samalla kun pesee käsiä.
"Olen valitettavasti huomannut, että nämä puuttujat ja huutelijat ovat tiettyjä ihmisryhmiä. Yksi ryhmä ovat yli nelikymppiset, jotka eivät ole koskaan nähneet (täällä pohjoisemmassa) maskuliinisen näköistä naista. Toinen ovat teinit ja kolmas muuten vain sivistymättömät."
Näin on.
"Hämmästelen kuitenkin heitä, jotka enempää tutkimatta alkavat hutkimaan ja huutamaan täydessä naisten vessassa yhtä ihmistä sormella osoitellen. Se vaatii tietynlaista luonnetta. "
Ne ovat henkisesti samaa ainesta kuin nämä internetin stalkkerit jotka tekevät tekstivertailuja ja sitten suuttuvat verisesti ja rupeavat väittämään valehtelijaksi, kun rupeaa väittämään että ei tuo teksti olekaan minun kirjoittamani.
"Eräs ystäväni näytti jo pienenä hyvin poikamaiselta. Oli surullista katsoa, kun hän jo ala-asteella joutui käyttämään miesten vessaa vain siksi, että naisten vessassa häneen kohdistui suuri negatiivinen huomio."
Kukahan pakotti?
Minä jouduin sukupuoliasioiden kanssa hankaluuksiin koulussa.
"Loputon sukupuolten roolittaminen ja kategorisoiminen on mielestäni järjetöntä. Miksei jokainen voisi elää täällä sellaisena, kuin oikeasti tuntee olevansa? "
Siksi, koska Suomi on fasistinen valtio. Tämä sukupuolipuhtaus on samanlaista kuin rotupuhtaus. Täällä leikellään vauvoja kosmeettisin perustein että ne mahtuisivat tiettyyn sukupuolikategoriaan. Miten se eroaa Mengelestä, miten! - ilahduin siitä
Catsy_666 kirjoitti:
"Samoja
Pukeutumisestani riippuen minuakin luullaan usein mieheksi. Ystävät kyllä vakuuttelevat, ettei minua voi luulla mieheksi vaikka mikä olisi, mutta kyllä niin tapahtuu melkoisen usein. Yksi syy on varmaan juuri koko, eli olen pitkä ja urheilullinen, isokokoinen siis."
Sama minulla. Olen 178 cm pitkä hujoppi ja kaiken kaikkiaan vielä lihaksikaskin. Minä ymmärrän sen, että järkevän ihmisen mielessä minä edustan samanlaista fyysistä uhkaa kuin moni vaarattomammasta päästä oleva mies. Jos he tuntisivat minua enemmän, he olisivat vielä enemmän uhattuja, koska minulla on myös sinnikkyyttä, älyä ja räiskähtelevä luonne.
Siksi minun on aina pitänyt hillitä itseäni. mikään muu kuin lehmämäisen lauhkea ei kelpaa tai minut leimataan heti hulluksi sotanorsuksi. onneksi olen sentään laihtunut niin etten ole kooltani niin muhkea kuin aikaisemmin.
"Naisten vessoissa huomautellaan silloin tällöin, että olen väärässä vessassa - tai huudellaan perään, että iik, täällä on mies."
Minulle ei onneksi, mutta kyllä joskus katsotaan mielenosoituksellisesti vessan ovessa olevaa kylttiä tai sitten minua muuten tuijotetaan niin kuin halpaa makkaraa. Vessan peilistä on hyvä katsella takana olevia ihmisiä salaa samalla kun pesee käsiä.
"Olen valitettavasti huomannut, että nämä puuttujat ja huutelijat ovat tiettyjä ihmisryhmiä. Yksi ryhmä ovat yli nelikymppiset, jotka eivät ole koskaan nähneet (täällä pohjoisemmassa) maskuliinisen näköistä naista. Toinen ovat teinit ja kolmas muuten vain sivistymättömät."
Näin on.
"Hämmästelen kuitenkin heitä, jotka enempää tutkimatta alkavat hutkimaan ja huutamaan täydessä naisten vessassa yhtä ihmistä sormella osoitellen. Se vaatii tietynlaista luonnetta. "
Ne ovat henkisesti samaa ainesta kuin nämä internetin stalkkerit jotka tekevät tekstivertailuja ja sitten suuttuvat verisesti ja rupeavat väittämään valehtelijaksi, kun rupeaa väittämään että ei tuo teksti olekaan minun kirjoittamani.
"Eräs ystäväni näytti jo pienenä hyvin poikamaiselta. Oli surullista katsoa, kun hän jo ala-asteella joutui käyttämään miesten vessaa vain siksi, että naisten vessassa häneen kohdistui suuri negatiivinen huomio."
Kukahan pakotti?
"Loputon sukupuolten roolittaminen ja kategorisoiminen on mielestäni järjetöntä. Miksei jokainen voisi elää täällä sellaisena, kuin oikeasti tuntee olevansa? "
Siksi, koska Suomi on fasistinen valtio. Tämä sukupuolipuhtaus on samanlaista kuin rotupuhtaus. Täällä leikellään vauvoja kosmeettisin perustein että ne mahtuisivat tiettyyn sukupuolikategoriaan. Miten se eroaa Mengelestä, miten!että sun "kynästä" tli pitkästä aikaa jotain mikä sai mut tyrskähtämään nauruun!!
"Siksi minun on aina pitänyt hillitä itseäni. mikään muu kuin lehmämäisen lauhkea ei kelpaa tai minut leimataan heti hulluksi sotanorsuksi. onneksi olen sentään laihtunut niin etten ole kooltani niin muhkea kuin aikaisemmin"
Mulla on tasan sama ongelma, paitsi etten näillä pehmeillä naisenmuodoilla oo sentään niin kauhean vaarallisen näkönen. - LaikaQ
Catsy_666 kirjoitti:
"Samoja
Näin on.
Kukahan pakotti?
Siksi, koska Suomi on fasistinen valtio. Tämä sukupuolipuhtaus on samanlaista kuin rotupuhtaus. Täällä leikellään vauvoja kosmeettisin perustein että ne mahtuisivat tiettyyn sukupuolikategoriaan. Miten se eroaa Mengelestä, miten!vähän hymyilytti. Erityisesti tuo vessan peilin kautta paljastuva maailma. Olen tarkastellut sitä itsekin, huvittuneena.
Olen myös piirun vaille 180 -senttinen, enkä voi sanoa olevani "lehmämäisen lauhkea". Hyväntuulinen kylläkin ja paljon naurava mutta toisin kuin erittäin usein luullaan, hyväntuulisuus ei ole heikkoutta, ei alistuvuutta eikä pelkuruutta. Päinvastoin. Kun ei pelota, voi nauraa ihan vapautuneesti.
Olen kyllä kuullut minäkin nimenomaan naisilta, että olen pelottava - niin hetero- kuin lesbonaisiltakin. Miehet pitävät enemmänkin kiinnostavana, ikävä kyllä. Naisten mielestä pelottavaa on se, että sanoo mielipiteensä, saa suunsa auki, tekee tasan mitä itse haluaa tehdä, eikä pelkää olla eri mieltä sen auktoriteettia äkseeraavan tai äkkivääränkään kanssa. Pelottavaa heistä on ollut myös se, ettei takerru, ettei suostu vastaamaan toisen tunteista. Ihan tavallisia asioita mutta juuri sellaisia, joissa nimenomaan naiset on kasvatettu näkymään mutta ei kuulumaan.
Minua ärsyttää kaikkia ulkoisia kategorioita valovuoden enemmän ne sisäiset, jotka yhä edelleen vuonna 2008 jylläävät kiiltävän ulkopinnan alla. Että naisen pitäisi yhä olla se rakkautta elämän vaaleanpunaisena ruususuolana pitävä, avioliittoon elämänsä kiintopisteenä tähtäävä, luontonsa mukaan sekä miestä että lapsia 24/7 hoivaava olento, joka ei suutu, ei tapa, ei halua jalkaa polkien.
Tätä asennetta löytyy molemmista sukupuolista. Kun sanoo, että minulle työ, elämänkatsomus ja rakkaus ovat samalla viivalla, erityisesti naiset järkyttyvät ja pitävät tunteettomana olentona. Vaikka en ole. Minulla on vain elämässäni muutakin kuin rakkaus.
Luulenpa, että kaikki girl-power on vain pintakerros. Vai miksi yhä naiset miettivät näyttävätkö hyvältä minihameessa, pitäiskö ottaa silikonit sekä huuleen että tisuun, laihana pitää pysyä, ikinuorena, seksikkäänä, tiukoissa vaatteissa, että kurvit näkyy. Siitä väännetään tasaisin väliajoin jopa täällä lesbopalstalla, jonka nyt luulisi ensimmäisenä olevan vapaa täysin heterovetoisista stereotypioista. Ja kuinka moni nainen yhä vain on se, joka luopuu hyvästäkin urastaan, haaveistaan, tarpeistaan siksi, että perhe ja elämä hoituu? Kuinka moni mies vastaavassa asemassa?
Aiheeseen liittyen: muru järkytti työpaikkansa miehiä taannoin kertomalla eräästä naisesta, joka törmäsi autollaan peuraan ja nähtyään peuran jäävän pahasti kitumaan, hän haki peräluukusta kiväärin, jolla lopetti eläimen. Nainen on eläinlääkäri ammatiltaan. Miehet olivat täysin tolaltaan, koska eihän NAINEN TAPA! Meitä huvitti se suunnattomasti. Eikö muka? Tarvittaessa kyllä mutta ei turhaan. - bit
Catsy_666 kirjoitti:
"Samoja
Näin on.
Kukahan pakotti?
Siksi, koska Suomi on fasistinen valtio. Tämä sukupuolipuhtaus on samanlaista kuin rotupuhtaus. Täällä leikellään vauvoja kosmeettisin perustein että ne mahtuisivat tiettyyn sukupuolikategoriaan. Miten se eroaa Mengelestä, miten!"Tämä sukupuolipuhtaus on samanlaista kuin rotupuhtaus. Täällä leikellään vauvoja kosmeettisin perustein että ne mahtuisivat tiettyyn sukupuolikategoriaan. Miten se eroaa Mengelestä, miten!"
Mengelistä ja keski-ikäisistä naisista tuli mieleen... Että kun joitain vuosia sitten liikuin usein kehitysvammaisten aikuisten kanssa julkisilla paikoilla, kaikkein eniten paheksuvia mulkaisuja, joskus tokaisujakin, tuli (myöhäis)keski-ikäisten leidien taholta. Luulen, että samat ihmiset ovat usein esimerkiksi abortin vastustajia viimeiseen hengenvetoon, olipa syy sitten mikä tahansa (kuten sikiön vaikeavammaisuus). Tiedä sitten, mitä nämä Rouva Ristiriidat ajattelisivat vaikka intersukupuolisista vauvoista, mikäli heidän tilansa kyettäisiin selvittämään jo raskausaikana. (Heitähän syntyy suunnilleen saman verran kuin lapsia, joilla on Downin syndrooma - ja eikun leikkauspöydälle! ): - Catsy_666
LaikaQ kirjoitti:
vähän hymyilytti. Erityisesti tuo vessan peilin kautta paljastuva maailma. Olen tarkastellut sitä itsekin, huvittuneena.
Olen myös piirun vaille 180 -senttinen, enkä voi sanoa olevani "lehmämäisen lauhkea". Hyväntuulinen kylläkin ja paljon naurava mutta toisin kuin erittäin usein luullaan, hyväntuulisuus ei ole heikkoutta, ei alistuvuutta eikä pelkuruutta. Päinvastoin. Kun ei pelota, voi nauraa ihan vapautuneesti.
Olen kyllä kuullut minäkin nimenomaan naisilta, että olen pelottava - niin hetero- kuin lesbonaisiltakin. Miehet pitävät enemmänkin kiinnostavana, ikävä kyllä. Naisten mielestä pelottavaa on se, että sanoo mielipiteensä, saa suunsa auki, tekee tasan mitä itse haluaa tehdä, eikä pelkää olla eri mieltä sen auktoriteettia äkseeraavan tai äkkivääränkään kanssa. Pelottavaa heistä on ollut myös se, ettei takerru, ettei suostu vastaamaan toisen tunteista. Ihan tavallisia asioita mutta juuri sellaisia, joissa nimenomaan naiset on kasvatettu näkymään mutta ei kuulumaan.
Minua ärsyttää kaikkia ulkoisia kategorioita valovuoden enemmän ne sisäiset, jotka yhä edelleen vuonna 2008 jylläävät kiiltävän ulkopinnan alla. Että naisen pitäisi yhä olla se rakkautta elämän vaaleanpunaisena ruususuolana pitävä, avioliittoon elämänsä kiintopisteenä tähtäävä, luontonsa mukaan sekä miestä että lapsia 24/7 hoivaava olento, joka ei suutu, ei tapa, ei halua jalkaa polkien.
Tätä asennetta löytyy molemmista sukupuolista. Kun sanoo, että minulle työ, elämänkatsomus ja rakkaus ovat samalla viivalla, erityisesti naiset järkyttyvät ja pitävät tunteettomana olentona. Vaikka en ole. Minulla on vain elämässäni muutakin kuin rakkaus.
Luulenpa, että kaikki girl-power on vain pintakerros. Vai miksi yhä naiset miettivät näyttävätkö hyvältä minihameessa, pitäiskö ottaa silikonit sekä huuleen että tisuun, laihana pitää pysyä, ikinuorena, seksikkäänä, tiukoissa vaatteissa, että kurvit näkyy. Siitä väännetään tasaisin väliajoin jopa täällä lesbopalstalla, jonka nyt luulisi ensimmäisenä olevan vapaa täysin heterovetoisista stereotypioista. Ja kuinka moni nainen yhä vain on se, joka luopuu hyvästäkin urastaan, haaveistaan, tarpeistaan siksi, että perhe ja elämä hoituu? Kuinka moni mies vastaavassa asemassa?
Aiheeseen liittyen: muru järkytti työpaikkansa miehiä taannoin kertomalla eräästä naisesta, joka törmäsi autollaan peuraan ja nähtyään peuran jäävän pahasti kitumaan, hän haki peräluukusta kiväärin, jolla lopetti eläimen. Nainen on eläinlääkäri ammatiltaan. Miehet olivat täysin tolaltaan, koska eihän NAINEN TAPA! Meitä huvitti se suunnattomasti. Eikö muka? Tarvittaessa kyllä mutta ei turhaan.Kerran kello viisi Vantaan Länsimäessä lauantai-aamuna kun olin pyörällä liikenteessä niin tiellä oli kalalokki, joka ulkoisesti näytti vahingoittumattomalta, mutta ei juurikaan paennut. Se oksenteli jotain outoa töhnää tielle. (Omia sisuskalujaan?)
Minä olin kyllä ihan neuvoton siinä tilanteessa. Minulla on mukana leuku, mutta leu'ulla lokin lopettaminen olisi vähän liian tuskallista. Olisin tarvinnut kirveen.
Toisaalta siihen aikaan ei ollut mitään autoliikennettä, joten minä ajattelin, että jospa se on vain sairastunut johonkin kulkutautiin tai syönyt jotain sopimatonta ja pystyisi paranemaan vielä.
Jätin lokin niille sijoilleen, mutta hyvällä en sitä ajatellut.
"Aiheeseen liittyen: muru järkytti työpaikkansa miehiä taannoin kertomalla eräästä naisesta, joka törmäsi autollaan peuraan ja nähtyään peuran jäävän pahasti kitumaan, hän haki peräluukusta kiväärin, jolla lopetti eläimen. Nainen on eläinlääkäri ammatiltaan. Miehet olivat täysin tolaltaan, koska eihän NAINEN TAPA!"
Näin siis ajatellaan vielä nollaluvulla. Tuttavan tuttava oli Hämeenlinnassa ja hän istui siellä sen takia, että oli fileerannut keittiöveitsellä hänet raiskanneen miehen. Blondina oli minulla huulilla kysymys jo, mutta sain pysäytettyä: "Joo joo, mutta mistä sinä sinne vankilaan jouduit?".
"Olen kyllä kuullut minäkin nimenomaan naisilta, että olen pelottava - niin hetero- kuin lesbonaisiltakin. Miehet pitävät enemmänkin kiinnostavana, ikävä kyllä. Naisten mielestä pelottavaa on se, että sanoo mielipiteensä, saa suunsa auki, tekee tasan mitä itse haluaa tehdä, eikä pelkää olla eri mieltä sen auktoriteettia äkseeraavan tai äkkivääränkään kanssa."
Tuollainen ihminen on sellainen, joka saa minulta kunnioitusta. Rakastun niihin ihmisiin, joita kunnioitan. Muut ihmiset taas ovat sellaisia, että niitä on vaikea nähdäkään.
Minä tykkään pelata kovista, kun se oli ainoa peli millä tavoin minä olen suuren osan elämääni selvinnyt, mutta minä viehätyn siitä, että joku on niin älykäs, että näkee niiden pelien läpi. Minä loppujen lopuksi ymmärrän, että älyni on rajallista ja että minua älykkäämmät ihmiset kyllä näkevät minun pelieni läpi. Siksi ryhdynkin tuikirehelliseksi.
"Kun sanoo, että minulle työ, elämänkatsomus ja rakkaus ovat samalla viivalla"
Minulle elämänkatsomus on kaikki kaikessa, johtuu rakkauden ja työn surkastuneesta osuudesta elämässäni.
"Vai miksi yhä naiset miettivät näyttävätkö hyvältä minihameessa, pitäiskö ottaa silikonit sekä huuleen että tisuun, laihana pitää pysyä, ikinuorena, seksikkäänä, tiukoissa vaatteissa, että kurvit näkyy."
Se johtuu sisäisestä sukupuolitunteesta. Jos nyt naiselle rupeaisi esimerkiksi kasvamaan hirveä parta, niin hän pyrkisi siitä eroon vaikka kaikki sen sattuisivat hyväksymäänkin. Se vain ei kuulu naisen sisäiseen sukupuolituntemukseen. - tykkään kans
ilahduin siitä kirjoitti:
että sun "kynästä" tli pitkästä aikaa jotain mikä sai mut tyrskähtämään nauruun!!
"Siksi minun on aina pitänyt hillitä itseäni. mikään muu kuin lehmämäisen lauhkea ei kelpaa tai minut leimataan heti hulluksi sotanorsuksi. onneksi olen sentään laihtunut niin etten ole kooltani niin muhkea kuin aikaisemmin"
Mulla on tasan sama ongelma, paitsi etten näillä pehmeillä naisenmuodoilla oo sentään niin kauhean vaarallisen näkönen.tästä catsyn "kynästä".oon kaivannut sen humoristista kerrontaa.On ollut vähän alaviereistä viime aikoina...
Ei oo helppoo olla lyhyt isotissinen blondikaan.Oon aina aatellut et helpompi olis olla semmoinen koripalloilija tyyppinen!
Vielä helpompaa olis olla saksalainen moukarinheittäjä.Tarkotan siinä mielessä,että ne jättäis rauhaan ja eikä kohtelis mua pelkkinä tisseinä. - joojajuu
LaikaQ kirjoitti:
vähän hymyilytti. Erityisesti tuo vessan peilin kautta paljastuva maailma. Olen tarkastellut sitä itsekin, huvittuneena.
Aiheeseen liittyen: muru järkytti työpaikkansa miehiä taannoin kertomalla eräästä naisesta, joka törmäsi autollaan peuraan ja nähtyään peuran jäävän pahasti kitumaan, hän haki peräluukusta kiväärin, jolla lopetti eläimen. Nainen on eläinlääkäri ammatiltaan. Miehet olivat täysin tolaltaan, koska eihän NAINEN TAPA! Meitä huvitti se suunnattomasti. Eikö muka? Tarvittaessa kyllä mutta ei turhaan."Luulenpa, että kaikki girl-power on vain pintakerros. Vai miksi yhä naiset miettivät näyttävätkö hyvältä minihameessa, pitäiskö ottaa silikonit sekä huuleen että tisuun, laihana pitää pysyä, ikinuorena, seksikkäänä, tiukoissa vaatteissa, että kurvit näkyy. Siitä väännetään tasaisin väliajoin jopa täällä lesbopalstalla, jonka nyt luulisi ensimmäisenä olevan vapaa täysin heterovetoisista stereotypioista."
Myös lesboille näyttää ulkonäkö merkitsevän suhteellisen paljon. Yksilöitä toki löytyy joka lähtöön, mutta suuressa massassa ulkonäkö on aika merkittävä asia, ja se näyttää pesityvän myös aikuisiin naisiin. Eli samat paineet heteroilla ja lesboilla. - ihmetytä siis
joojajuu kirjoitti:
"Luulenpa, että kaikki girl-power on vain pintakerros. Vai miksi yhä naiset miettivät näyttävätkö hyvältä minihameessa, pitäiskö ottaa silikonit sekä huuleen että tisuun, laihana pitää pysyä, ikinuorena, seksikkäänä, tiukoissa vaatteissa, että kurvit näkyy. Siitä väännetään tasaisin väliajoin jopa täällä lesbopalstalla, jonka nyt luulisi ensimmäisenä olevan vapaa täysin heterovetoisista stereotypioista."
Myös lesboille näyttää ulkonäkö merkitsevän suhteellisen paljon. Yksilöitä toki löytyy joka lähtöön, mutta suuressa massassa ulkonäkö on aika merkittävä asia, ja se näyttää pesityvän myös aikuisiin naisiin. Eli samat paineet heteroilla ja lesboilla.että ulko näkö usein merkkaa niin paljon lepakoillekkin, mut se ihmetyttää että leppikset perää toisilta naisilta ala pään tiukkuutta!!!!!
- aika namu!
Muutens,ookko koskaan joutunut tappelee jätkien kanssa.Ja ookko kokenut jätkien suunnalta vihamielistä kateutta,nyt kun sulla on noinkin kaunis tyttöystävä?
- t_dark
Osaan laskea todennäköisyyksiä sen verran, että tappelutilanteessa lähtisin varmaankin aika vikkelästi livohkaan... En myöskään ole mikään uhittelija tai koe tarvetta mihinkään "voimainmittelöön". Se on noita miesten meriittipistejuttuja.
Sellaisiin tilanteisiin en ole edes ajautunut, mikä on vähän ihmekin, kun ajattelee millaisia asioita saatan suustani päästää humalaisille ukoille.
Luulen, että Se Kauniimpi *huokaus* kerää ne miesten katseet siinä määrin, etteivät ne edes heti tajua, että ei tässä nyt ihan heteroparista ole kyse :). - kuitenkin
t_dark kirjoitti:
Osaan laskea todennäköisyyksiä sen verran, että tappelutilanteessa lähtisin varmaankin aika vikkelästi livohkaan... En myöskään ole mikään uhittelija tai koe tarvetta mihinkään "voimainmittelöön". Se on noita miesten meriittipistejuttuja.
Sellaisiin tilanteisiin en ole edes ajautunut, mikä on vähän ihmekin, kun ajattelee millaisia asioita saatan suustani päästää humalaisille ukoille.
Luulen, että Se Kauniimpi *huokaus* kerää ne miesten katseet siinä määrin, etteivät ne edes heti tajua, että ei tässä nyt ihan heteroparista ole kyse :).olla mustasukkainen bitistä,kun pistää huokailemaan ukkeleitten katseet tyttöystävän perään...?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin211834Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka4621501Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1011416Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3091326Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte191048kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001005Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J417996Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.100953Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s117883Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6810