Jo teini-iässä huomasin katselevani "sillä silmällä" enemmänkin poikia kuin tyttöjä luokassani. Päiväunissani eivät pyörineet kimulit hinkkeineen vaan jotain aivan muuta.
Parikymppisenä tulin uskoon jo löysin samoista piireistä vallan mukavan ja viehättävän neitokaisen jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo vuosikausia. Hän on paras ystäväni ja kaikki tuntuu "oikealta", mutta seksistä ei tule mitään ellen sulje silmiäni ja anna mielikuvituksen viedä mennessään vallan toiseenlaiseen kuvioon...
Olen yrittänyt torjua noita yllykkeitä mielestäni enkä elä suinkaan onnetonta elämää, päinvastoin. Kuitenkin aina palaa mieleen ajatus, onko tämä oikein minua tai kumppaniani kohtaan kun toisenlainen vietti on olemassa voimakkaana.
Siinäkö on paholaisen viettelevä ääni? Pitääkö minun valita maallisen riettaan himon ja taivaspaikan välillä?
Mitä tehdä?
6
1007
Vastaukset
- Ole vaan rehellisesti se mi-
kä olet, se riittää kyllä. Tee oikein se, mitä teet ja ole itsellesi rehellinen. Anna Luojasi auttaa sinua.
- Samassa tilanteessa!
Et ole "ongelmasi" kanssa yksin. Olen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Miksi Jumala on antanut tällaisen taakan kannettavaksi?
- on rakkaus.
Homous/lesbous ei ole taakka. Olet vain tehnyt valinnan elää itseltäsi valheessa, et elä elämääsi omana itsenäsi. En näe mitään ristiriitaa siinä, että on uskossa ja kuuluu seksuaalivähemmistöön. Jumalalle on tärkeämpää se miten kohtelet muita ihmisiä. Ei se rakastatko/haluatko naista vai miestä, koska rakkaus ei ole syntiä. Ja halut ovat inhimillinen piirre meissä ihmisissä, aivan kuten muutkin tunteet.
Mutta olet valinnut elämänkumppaniksesi vastakkaisen sukupuolen edustajan, sinun on elettävä hänelle uskollisesti. Olisit voinut tehdä valinnan elää suuntautumisesi mukaan, mutta kun et sitä tehnyt, nyt sinun on vain keskityttävä siihen mitä sinulla on.
Voimia.
- en,uskovainen::
osalla meistä uskovaisista on kiintymys omaan sukupuolta olevaan ihmiseen,mutta ei sitä ole tuotu julki,nyt vasta siitä on tohdittu alkaa kirjoittaan ja telkkrissakin on tullut ohjelmaa siitä,sehän on hyvä asia että tulee julki tälläisetkin asiat josta on ennen oltu hiljaa,mutta onko se ainut missä on voinut tehdä tälläistä ja varmaan on ollut pahempaa ennen vanhaan
- niin on monilla miehilläkin.
Mistään seksistä ei siinä ole kysymys. Seksuaalinen suuntautuminen on eri asia. Joku homo tai bisse voi luulla niin, ja kokea siten omaan elämäänsä jotain helpotusta.
- minuun!
Haluaisin keskustella kanssasi, koska olen samanlaisessa tilanteessa. En hae seksikumppania.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886