TOTUUS AUTO KÄRHÄMÄSTÄ

rutinoffi2

OSTA KIA KÄRÄJÖI 4-VUOTTA 5-VUODEN TAKUUTA

NYT HE LUPAAVAT 7-VUOTTA ELIKKÄ SAAT KÄRÄJÖIDÄ VIELÄ KUEMMIN

KUKA JAKSAA

OLISI PITÄNYT YMMÄRTÄÄ NIMESTÄ KIA CARNIVAL
SIRKUS SIITÄ TULEE

EIVÄT KORJANNEET AUTOA VAAN PEITTELIVÄT VIKOJA HEIDÄN YRITYS JA KORJAUS VERSTAALLA

TÄMÄKÖ ON TAKUUN TARKOITUS

VIAN PIILOTTELIJA MAUNO MOKA PIILOTTELI VIAT NIIN,ETTÄ ANTOI LAUSUNNON. AUTOSSA EI OLE KORJATTAVAA
EI LÖYTÄNYT ITSEKKÄÄN VIKOJA

TÄSTÄ ALKOI OIKEUS PROSESSI

HÄVISIVÄT KÄRÄJÄOIKEUDESSA HÄVISIVÄT HOVISSA

AUTO TÄRISTÄÄ

VANTEET KAI8KKI VIISI KAPPALETTA
KIEROJA SEKUNDAA EI KUMMA JOS TÄRISTÄÄ

MENI VAIHTOON TULI UUDET VANTEET NELJÄ KAPPALETTA
YRITYS JA KORJAUS VERSTAALTA JA TAAS SEKUNDAA

SILLOIN HÄLYTYSKELLOT SOIVAT ONKO LOPPUKIN SEKUNDAA

VARAPYÖRÄSTÄ OLI KOMMENTTI KYLLÄ SE SIELLÄ KELPAA,MIELESTÄNI OLEN MAKSANUT TÄYDEN HINNAN SIITÄKIN

VIAT

ENSIMMÄINEN AAMU 20 ASTETTA PAKASTA AUTO ULKONA EI KÄYNISTY

KÄYNISTYI VASTA MONEN HEHKUTUKSEN JÄLKEEN, KUIN VANHA DIESEL

PAKKASELLA IKKUNAT EIVÄT SULA
SÄHKÖANTEENI EI TOIMI

SUURIN VIKA ON TÄRISTYS

SEKUNDA VANTEET
VIALLISET RAIDETANGON PÄÄT
TAKAPYÖRÄN LAAKERI
KORIN VÄÄNTYMINEN

EIVÄT MUKA LÖYTÄNEET VIKAA YRITYS JA KORJAUS VERSTAALLA

KUN AUTO KATSASTETTIIN ENSIMMÄISEN KERRAN EI LÄPPÄISSYT KATSASTUSTA

VIAT RAIDETANGON PÄÄT TAKAPYÖRÄN LAAKERI

AUTO MENI AJOKIELTOON

JOTENKA KORJAUTIN ITSE VIAT

HUOM:AUTOSSA VIIDEN VUODEN TAKUU

KATSASTUSMIES KYLLÄ
LÖYSI VIAT

ON KUMMA ETTEI NÄITÄ VIKOJA YRITYS JA KORJAUS VERSTAALLA LÖYDETTY

TEIPPASIN AUTON

JO TULI DELTA-AUTOSSA SÄPINÄÄ
NELJÄN TUNNIN KULUTTUA SOITTI ASIANAJAJA
UHKAILI KAIKIN TAVOIN TEIPPAUKSISTA

SOITIN PÄIVÄNÄ TOISENA DELTA-AUTON MAAHANTUONTIIN
ASIAN TIIMOILTA

PUHELIMESSA OLI JOKU HEI MOLONEN
KYSELIN TIETÄÄKÖ HÄN AUTOSTA JOTAIN
HÄN MYÖNSI TIETÄVÄNSÄ AUTOSTA
PIKKU VIKOJA VAIN TOTESI
HEI MOLONEN

KYSYIN HEI MOLOSELTA JOS OSTAT 500EURON JÄÄKAAPIN ITSELLESI JA KOTIIN SAATUASI OVESSA ON PIKKU VIKA KELPAAKO SINULLE?

PUHELIN MYKISTYI PITKÄKSI AIKAA EIKÄ TULLUT VASTAUSTA

EI MIELESTÄNI KELPAA KENELLEKKÄÄN

ON KUMMA KUN TÄMÄ SEKUNDA KÄRÄJÄ AUTO MAKSAA 43500 EUROA JA SEN PITÄÄ KELVATA SEKUNDANA

AI NIIN EI OLE PRIIMAA MYYTÄVÄNÄ

SEKUNDA POMMIN MAAHANTUOJA DELTA-AUTO

MYYJÄ SEINÄJOEN DELTA-AUTO

VIKOJEN PIILOTTELIJA MANO MOKA
YRITYS JA KORJAUS VERSTAA

TÄMÄ VAIN OLI MIELESSÄ TÄLLÄ KERTAA
TERV:RUTINOFFIN KULJETTAJA

52

5847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoobo

      oonpa painnu nähä ton sun tekeleen komeet tarrat oli kyllä

    • rahattoman yrittääkään

      hankkia noin kallista autoa.
      Joutuu riitelemään olemattomista vioista, että saisi kaupan peruttua kasvojaan menettämättä.
      On tainnut riitely tulla kalliiksi.

      • rutinoffi2

        pikku viat kalliiksi delta-autolle

        käräjöinti maksoi heille 10000 euroa

        ei ole haettu kaupan purkua vaan oikeutta
        5-vuoden SEKUNDA TAKUUSTA


      • ..kuitit
        rutinoffi2 kirjoitti:

        pikku viat kalliiksi delta-autolle

        käräjöinti maksoi heille 10000 euroa

        ei ole haettu kaupan purkua vaan oikeutta
        5-vuoden SEKUNDA TAKUUSTA

        ..pöytään.........


      • hojohojo osta tojo
        rutinoffi2 kirjoitti:

        pikku viat kalliiksi delta-autolle

        käräjöinti maksoi heille 10000 euroa

        ei ole haettu kaupan purkua vaan oikeutta
        5-vuoden SEKUNDA TAKUUSTA

        tässä se taas nähdään kuinka käy kun ostaa halpis auton neukuilta,itse olen ajanut toyotalla 25v,kaikki viat on korjattu ilman mutinoita,ei ole tarvinnut käräjöidä eikä teipata autoon totuuksia,SITÄ SAA MITÄ TILAA!


    • tojo myyjän

      taas yksi epätoivoisen tojo myyjän provo yritys.

    • CRDImään

      ..tuon onnettoman provonsa kans Hyundai sivulla...oli raukka niin innoissaan kun oli saanu tuon sepustuksensa valmiiks että eksyi ens.

      • vaasa-gubbe

        provosta en tiedä mutta oon nähny tollasen noilla teippauksilla olevan kian liikentees vaasas ainakin ja eiköhän tuo carnival oo ollu aika vikapesä, ceed voi olla kyllä ihan ok vaikea sanoa kun en oo ajanu kuin n.15km koeajon


      • kyseessä
        vaasa-gubbe kirjoitti:

        provosta en tiedä mutta oon nähny tollasen noilla teippauksilla olevan kian liikentees vaasas ainakin ja eiköhän tuo carnival oo ollu aika vikapesä, ceed voi olla kyllä ihan ok vaikea sanoa kun en oo ajanu kuin n.15km koeajon

        Huomaa, että puhut nyt vanhasta Carnivalista, jollainen tämä teipattu yksilökin oli. Tästä uudesta en ainakaan ole paljon pahaa sanottavaa kuullut.


      • rutinoffi2
        kyseessä kirjoitti:

        Huomaa, että puhut nyt vanhasta Carnivalista, jollainen tämä teipattu yksilökin oli. Tästä uudesta en ainakaan ole paljon pahaa sanottavaa kuullut.

        ei ole ainoa näitä on useampiakin.
        kaikki eivät jaksa käräjöidä

        takuu ei toimi

        tilasto:
        1. katsastus 59% ei läpäise katsastusta


      • Satamaduunarit
        rutinoffi2 kirjoitti:

        ei ole ainoa näitä on useampiakin.
        kaikki eivät jaksa käräjöidä

        takuu ei toimi

        tilasto:
        1. katsastus 59% ei läpäise katsastusta

        Putos meiltä mereen kun purettiin laivasta, vetästiin nosturilla ylös ja kesä kuivateltiin auringossa. Ajateltiin, että siinähän joku Takarivin tahvo saa hyvän auton. Nyt nauretaan "paskasesti", sehän sattu oikeelle Tahvolle. Se oli niitä ekoja Carnivaleja mitä Suomeen tuli.


      • CRDImään
        rutinoffi2 kirjoitti:

        ei ole ainoa näitä on useampiakin.
        kaikki eivät jaksa käräjöidä

        takuu ei toimi

        tilasto:
        1. katsastus 59% ei läpäise katsastusta

        olit katsastamassa(3v.)100tkm.ajettua uutta autoa??


    • Ystäväsi

      Luottotiedot on mennyttä, hölmöyksissään osti akkansa lumoissa liian kalliin auton ja nyt on fyrkat finaalissa. Soita Punaiselle Ristille, jos saisit vähän joulurahaa. Firmakin näyttää olevan jo muiden nimissä. Voi ressua.

      • rutinoffi2

        ei tunnu akat siellä pysyvän onko putkipäällä
        mistä kitupiikille auto
        ikä on sulla sellainen että vuorenpäästä et
        tarvitse kumpaakaan


    • kuultaa

      tuo tarina.
      Jos olisin vastaavan jutun voittanut oikeudessa, olisin esittänyt oikeuden päätöksen ja perustelut.
      Eikä tuota juttua noin pian olisi hovioikeuden käsittelyyn edes saanut.
      Jotain kertovat jo muutellut nimetkin.

    • Raksamies_

      Vetääkö Kia merkkinä hulluja enemmän puoleensa kuin muut.

      Pohjanmaalla on todellakin liikkunut "teipattu" Carnival, joka on paikallisen konkurssin tehneen(?) raksayrittäjän auto. Karttoivatkohan asiakkaatkin teippauksia? :). Tulee vaan mieleen, että kuka kehtaa moisella teippivirityksellä ajaa ihmisten ilmoilla.

      Oli ollut kuulemma katsastuksessa sata tonnia ajettuna ja oli siellä alkanut raivoamaan katsastusmiehelle väljistä raidetangonpäistä...

      • takuuseen mennä

        pitääähän ne raidetangonpäät takuuseen mennä jos sitä on voimassa.


      • pitää mennä,
        takuuseen mennä kirjoitti:

        pitääähän ne raidetangonpäät takuuseen mennä jos sitä on voimassa.

        ja pyyhkijän sulat ja renkaat ja polttimot pitää mennä takuuseen seitsämän vuotta niinkuin tojollakin kuulemma menee.


      • Raidetanko

        "Oli ollut kuulemma katsastuksessa sata tonnia ajettuna ja oli siellä alkanut raivoamaan katsastusmiehelle väljistä raidetangonpäistä..."

        Aika monissa autoissa on raidetangonpäät vaihtokunnossa jo 80 tkm jälkeen. Jopa monissa "laatumerkeissä", kuten VW, Audi jne.

        Alustan nivelet on kuluvia osia, jotka pitäisi tietty tarkastaa ennen katsastusta. Ei muuten taida mikään varaosaliikekään antaa ostettaville raidetangonpäille 100 tkm kestotakuuta... 20 tkm takuun jotkut antaa.


      • rutinoffi2

        ei tarvise katsastusessa raivota

        siellä viat löytyvät

        DELTA konelassa täytyy huutaa ja käräjoidäeikä vikoja löydetä

        kun EI osata
        onhan heillä sekunda takuu


      • pehmosia
        rutinoffi2 kirjoitti:

        ei tarvise katsastusessa raivota

        siellä viat löytyvät

        DELTA konelassa täytyy huutaa ja käräjoidäeikä vikoja löydetä

        kun EI osata
        onhan heillä sekunda takuu

        kyllä on myös mulla merkeillä suuria vaikeuksia vikojen kanssa.Puhun omista kokemuksista 40 vuoden ajalta,eikä tosiaankaan kaikki ole ollut kiijoja.Nyt on ensimmäinen,eikä vajaan vuoden kokemuksella ole mitään huomautettavaa.Meneeköhän 7v takuu hukkaan,kun ei keksi huomattettavaa.


      • rutinoffi2

        ennen kian ostoa ihmiset ovat terveitä
        kian saatuan heistä tulee TAKUU HULLUJA
        josko se tarttuu deltan huollossa
        käytös on sen tapaista


      • Magentismies
        rutinoffi2 kirjoitti:

        ennen kian ostoa ihmiset ovat terveitä
        kian saatuan heistä tulee TAKUU HULLUJA
        josko se tarttuu deltan huollossa
        käytös on sen tapaista

        Mene hoitoon.


    • ja takapyörän laakeri

      Joopa joo! Kylläpäs taas sinä Kiimamäen keisari keksit taas niin mainion sadun!!! H.C. Andersen:kin jäisi sinun rinnalla kolmanneksi. Lähetä ihmeessä lisää näitä satujasi tänne palstalle, niin saadaan tämäkin keskustelupalstan sivuille enemmän "kulttuuria".

    • teippaukset

      oli,missä,mitä niis luki jnejne?

      • Tahvon auton teippaaja

        Pöljä oli teippauttanut autonsa kylkinn, että "Tälläistä paskaa myy Delta-Auto tai jotain sinne päin". Sitten vielä kehtas sillä itse ajella, ajatelkaa mikä kaikkien Tahvojen äiti on kyseessä. Eikä kehtaa edes oikeuksien päätöksiä tänne scannata. Makso mulle muuten niistä teipeistä 720€, ajatelkaa mikä Tahvo.


      • *LOL**
        Tahvon auton teippaaja kirjoitti:

        Pöljä oli teippauttanut autonsa kylkinn, että "Tälläistä paskaa myy Delta-Auto tai jotain sinne päin". Sitten vielä kehtas sillä itse ajella, ajatelkaa mikä kaikkien Tahvojen äiti on kyseessä. Eikä kehtaa edes oikeuksien päätöksiä tänne scannata. Makso mulle muuten niistä teipeistä 720€, ajatelkaa mikä Tahvo.

        "Pöljä oli teippauttanut autonsa kylkinn, että "Tälläistä paskaa myy Delta-Auto tai jotain sinne päin". Sitten vielä kehtas sillä itse ajella"

        Ei voi olla totta, onks tää ihan julkisilla paikoilla kehdannu ajella sillä sitte?


      • .tällä palstalla

        ..muistaakseni joskus huhti-toikokuulla.
        Kova homma ettiä.


      • TEKO TODELLA
        *LOL** kirjoitti:

        "Pöljä oli teippauttanut autonsa kylkinn, että "Tälläistä paskaa myy Delta-Auto tai jotain sinne päin". Sitten vielä kehtas sillä itse ajella"

        Ei voi olla totta, onks tää ihan julkisilla paikoilla kehdannu ajella sillä sitte?

        Kaveri uskaltaaa kertoa muillekkin tehneensä virheen ja varoittaa siitä omalla mielipiteellään ja KOKEMUKSELLAAN !! muita, kaverilla on pokkaa ja rehellisyyttä jota Suomessa tarvitaan mutta on erittäin harvinaista varsinkin nykyään.


      • pokkaa!
        TEKO TODELLA kirjoitti:

        Kaveri uskaltaaa kertoa muillekkin tehneensä virheen ja varoittaa siitä omalla mielipiteellään ja KOKEMUKSELLAAN !! muita, kaverilla on pokkaa ja rehellisyyttä jota Suomessa tarvitaan mutta on erittäin harvinaista varsinkin nykyään.

        Nimimerkin piilossa puhutaan täyttä paskaa.
        Jos nyt näkisi oikeuduen päätöksen.
        Luulen, että jos oikeutta on ollenkaan käyty, Delta on voittanut.


      • se kaveri
        TEKO TODELLA kirjoitti:

        Kaveri uskaltaaa kertoa muillekkin tehneensä virheen ja varoittaa siitä omalla mielipiteellään ja KOKEMUKSELLAAN !! muita, kaverilla on pokkaa ja rehellisyyttä jota Suomessa tarvitaan mutta on erittäin harvinaista varsinkin nykyään.

        se nyt on sitten tehnyt?


      • ,,delta,,,
        pokkaa! kirjoitti:

        Nimimerkin piilossa puhutaan täyttä paskaa.
        Jos nyt näkisi oikeuduen päätöksen.
        Luulen, että jos oikeutta on ollenkaan käyty, Delta on voittanut.

        Oikeus on aina heikomman ja köyhemmän puolella, se on jo lähtökohdiltaan näin, eli kärsinyt yksilö voittaa suuren konsernin.


    • Fanisi

      Tää keskusteluhan hyytyy, kaikki pitää sua ihan uunona, jos oot mykkänä, luulevat kylähulluksi.
      Kommentoi noihin ja kerro millanen oli hovin päätös, paljo jouduit itse maksamaan? Ootko ollut kavereihis yhteydessä siihen Mokaan ja Moloseen, olis mukava kuulla tarinalle jatkoa.
      Rutinoff älä hyydy!!!!!!!!!!

      • gou gou gou..

        Ruti bii guud.Wi wont Ruti.


    • kun muutamat

      kirjoittivat tarkempia tietoja asiasta.Ehkäpä voisit myös kiinnittää huomiota tekstin rakenteeseen ja selkeyteen.

      • kirjanoppinut

        suksi nyt kirjanoppinut v.....n täältä,nuo kielioppi juttusi kuuluvat muualle.


    • Kiaa koeajamassa käynyt

      Seinäjoen pojat kerto, että rutinoff on joutunut maksamaan noin 20000€ Deltalle. On kuulemma sossun vakioasiakas nykyään. Teippi-Carnival seisoo takavarikoituna ulosottotavaroiden realisoinnissa. Rutinoff, laita tilinumerosi tänne niin voimme jokainen laittaa sulle hiukan joulahjaksi rahaa.

      • sinulla

        laitaa myös dokumenttiä pöytään, että puheesi pitää paikkansa ?


      • konelan provo
        sinulla kirjoitti:

        laitaa myös dokumenttiä pöytään, että puheesi pitää paikkansa ?

        ei varmasti ole dokumentteja,kirjoitus on konelan provo osaston aikaansaannoksia.


      • ..heräsin

        Se on selvää ettei ko. henkilö maksa penniäkään, Konela maksaa mut tuskin uskaltaa edes mitään juttua aloittaa koska tietää itsekkin lopputuloksen, ei kannattas näinä heikkoina aikona.


      • hovioikeudessa
        ..heräsin kirjoitti:

        Se on selvää ettei ko. henkilö maksa penniäkään, Konela maksaa mut tuskin uskaltaa edes mitään juttua aloittaa koska tietää itsekkin lopputuloksen, ei kannattas näinä heikkoina aikona.

        "Se on selvää ettei ko. henkilö maksa penniäkään, Konela maksaa mut tuskin uskaltaa edes mitään juttua aloittaa koska tietää itsekkin lopputuloksen, ei kannattas näinä heikkoina aikona."

        Ei kai Koneloiden tarvi juttuja aloittaa, ku tää ruti oli vieny sen hoviin asti, ja tyhmyys tuli maksamaan kymmeniä tuhansia euroja. Niinhän sitä sanotaan, että sitä saa mitä tilaa.

        Kyllä ois Rutin kannattanu jättää kia ostamatta ja ajaa ennemmin (Kia-)taksilla :)


      • ..maksoi ??
        hovioikeudessa kirjoitti:

        "Se on selvää ettei ko. henkilö maksa penniäkään, Konela maksaa mut tuskin uskaltaa edes mitään juttua aloittaa koska tietää itsekkin lopputuloksen, ei kannattas näinä heikkoina aikona."

        Ei kai Koneloiden tarvi juttuja aloittaa, ku tää ruti oli vieny sen hoviin asti, ja tyhmyys tuli maksamaan kymmeniä tuhansia euroja. Niinhän sitä sanotaan, että sitä saa mitä tilaa.

        Kyllä ois Rutin kannattanu jättää kia ostamatta ja ajaa ennemmin (Kia-)taksilla :)

        Miksi maksoi 20000€ ?? kenelle maksoi ?? ei takuulla Deltalle.


      • Antiruti
        ..maksoi ?? kirjoitti:

        Miksi maksoi 20000€ ?? kenelle maksoi ?? ei takuulla Deltalle.

        Jo pelkät rutin oikeudenkäyntikulut oli yli 15000 ekua. Sitten vielä joutu maksamaan vähän muutakin. Soittaa täällä niin paljon suutaan, että kohta käy huonosti. Idästä nousee aurinko.


      • rutinoffi2
        Antiruti kirjoitti:

        Jo pelkät rutin oikeudenkäyntikulut oli yli 15000 ekua. Sitten vielä joutu maksamaan vähän muutakin. Soittaa täällä niin paljon suutaan, että kohta käy huonosti. Idästä nousee aurinko.

        Summana 15000 ekua Deltan työläiselle on käsittämätön luku. Monen vuoden korvaus
        hukka meneestä työ ajasta. joku moka tässä on
        Täyty olla ruplissa, ei se niin paljon muuten olisi
        Alunperin soitin puhelimella ette korjannet,
        nyt soittelen suulani, enää ei tarvitse korjata.
        Se on kia kun käy huonosti.
        Idästä nousee ahdinko.


    • viellä

      kuvaa autosta se olisi mukava nähdä ?

    • meitä muitakin

      Et ole ainut joka on huomannut yli neljänkymmementuhannen Kiansa täysin ala-arvoiseksi hinta-latusuhteeltaan, mitä sait loppujenlopuksi hyvityksenä??? rahaa? uuden auton vai mitä ???

      Haluaisin tietää koska tuskin olet viimeinen joka kanteen nostaa kiitos.

      • ceederi

        että sinäkin heräsit niin tajuaa miten onnellinen on ettei sun kanssas tarvi jäädä tänne valvoon!


      • rutinoffi2

        Olen Rutien ladun aukaisia,kyllä peräässä hiitäjiä tulee.

        Ei ollut kysymys rahasta vaan TAKUUSTA.
        Autoja heillä ei ole vaan Rutinoffeja.
        Mitä kuvittelet mitä heiltä saa.

        No takuuta joko 50 tai 70 vuotta.

        Nyt voin vaikka lainata takuuta Deltalle
        Sain mä sitä niin paljon.


      • kia ceed on ruoste herkk
        rutinoffi2 kirjoitti:

        Olen Rutien ladun aukaisia,kyllä peräässä hiitäjiä tulee.

        Ei ollut kysymys rahasta vaan TAKUUSTA.
        Autoja heillä ei ole vaan Rutinoffeja.
        Mitä kuvittelet mitä heiltä saa.

        No takuuta joko 50 tai 70 vuotta.

        Nyt voin vaikka lainata takuuta Deltalle
        Sain mä sitä niin paljon.

        Deltasta todellakin saa unohtaa noi takuut..seinäjoen deltassa itse töissä.jos takuu aikana asentaja huomaa et joku alkava tai olemassa oleva vika on niin mauno sanoo dt ei tehä mitään ku ei asiakas ole sitä huomannu tai maininnut asiasta.et sellaasta siel meillä o. PS.vittuuntunut työn tekiä


    • trolli rutisee

      Kaikki viat mitä on minulla ollu, on korjattu mukisematta takuuseen. Rahasta ei ole ollut edes puhetta. Tosin mittarissa on nyt vasta 30tkm.

      • Ex-jenkkiFani

        Onko ollut vikoJA jo 30 000km:n aikana? Minulla eräs paljon parjattu euro-auto, vm-10. Ostin uutena, rek-pvä.4.5.2010. Kaikki viat mitä nyt tänään 112 113km. ajettuna on ilmennyt ovat: parkki- ja jarrupolttimot yht. 2 kpl., vaihdoin itse, joku pakoputkiston paineanturi, meni takuuseen vaikka takuuaika oli loppunut, ekassa katsastuksessa inssi huomasi vas. etujousen olevan poikki ja harmitteli tuuriani, sanoen vian olevan näissä harvinainen. Hylkäys paperiin ja merkkihuollossa uusi jousi keulaan ja leima paperiin ja hyvin toimii. Dieseliä tämä vihattu automaatti nauttii ilmastointi sammutettuna motarilla parhaan vääntömomentin ,320 nm. alkamiskohdan alueella n. 3,5 l./100 km. Autoissa on varmasti yksilöitä, minulla on käynyt hyvä tuuri ja sinulla huono, jos jos jo noin vähillä kilometreillä on jo vikoJA.


      • trolli rutisee
        Ex-jenkkiFani kirjoitti:

        Onko ollut vikoJA jo 30 000km:n aikana? Minulla eräs paljon parjattu euro-auto, vm-10. Ostin uutena, rek-pvä.4.5.2010. Kaikki viat mitä nyt tänään 112 113km. ajettuna on ilmennyt ovat: parkki- ja jarrupolttimot yht. 2 kpl., vaihdoin itse, joku pakoputkiston paineanturi, meni takuuseen vaikka takuuaika oli loppunut, ekassa katsastuksessa inssi huomasi vas. etujousen olevan poikki ja harmitteli tuuriani, sanoen vian olevan näissä harvinainen. Hylkäys paperiin ja merkkihuollossa uusi jousi keulaan ja leima paperiin ja hyvin toimii. Dieseliä tämä vihattu automaatti nauttii ilmastointi sammutettuna motarilla parhaan vääntömomentin ,320 nm. alkamiskohdan alueella n. 3,5 l./100 km. Autoissa on varmasti yksilöitä, minulla on käynyt hyvä tuuri ja sinulla huono, jos jos jo noin vähillä kilometreillä on jo vikoJA.

        No ei noita nyt ihmeemmin ole ollut. Tasan kaksi on ollut ja eka oli ilmeisesti jo tehtaan jäljiltä. Takaluukun aukaisun antenni oli pimeänä. Toinen johtui moottorilämmityksen asentamisesta. Oli jäähdytysnesteenpinta jäänyt vajaaksi. Molemmat korjattu kun en malttanut odottaa huoltoa joka olisi ollut vasta puolen vuoden päästä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe