Heips olen 5kk ikäinen sekarotuinen Sani koira ja haluan kysyä onko kaikki Saksanmetsästys terrierit vihaisia nimittäin naapurissani asuu sellainen haluaisin siihen tutustua mutta tämä tujottaa minua ja sitten kun lähdemme emännän kanssa liikkeelle alkaa terrieri kiljua kamalasti että pelottaa ihan onko kysymys omistajan kasvatuksesta vai onko luonne sellainen.Asiallisia kommentteja Hyvää jatkoa t Sani eli Sandy
ovatko saksanmetsästys terrierit kaikki vihaisia
5
677
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseinen rotu on erittäin kiihkeä ja terrierimäinen. Se voi suhtautua toisiin koiriin vähän pidättyväisesti. Smt kun haluaa tapella niin se tappelee tosissaan. Smt ei ole vihainen rotu, mutta osaamattomissa käsissä kiihkeys voi ilmetä riidanhaluisuutena kuten muillakin roduilla.
Naapurisi koira saattaa kiljua kyllä pelkkää innostustaankin, mutta jos se on kovin hyökkäävä niin omistaja on epäonnistunut kasvatuksessa. Omistajan on oltava laumansa johtaja aivan kaikessa, koiralla ei pitäisi olla lupaa rähjätä. - Kati
Eipä oo vihaisia kaikki. Mulla itellä on uros saku ja on kiltti ku mikä. Ei äksyile kenellekkään. Riippuu varmaan kasvatuksesta,joson vihanen.
- alfiina
Edellinen koirani oli saksanpaimenkoira, joka oli n. puolivuotias, kun omistajaltaan karkuun päässyt saksan metsästysterrieri hyökkäsi koirani kurkkuun kiinni. Terrierin omistaja ei saanut koiraansa irti millään... Ja siitähän sitten seurasi, että puoli vuotias leppoisa saksanpaimenkoira sai trauman pieniä koiria kohtaan...Se pelkäsi siitä lähtien kaikkia itseään pienempiä koiria... Että suosittelen koulutusta myös näille pienille pippurisille terriereillekin...
- paitsi harvat
Yleensä saksanmetsästysterrierin luonteeseen kuuluu aggressiivisuus, mutta kai niitä poikkeuksiakin löytyy.
- Juraga
Koira pitää kuitenkin olla hallinnassa ettei se äksyile joka paikkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772200Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma531449- 741376
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33754- 52753