Mitenkä nuo paikat menee tuolla stadionilla? Mistään en ole löytäny karttaa missä näkyisi nuo rivinumerot. Mulla paikat a-katsomossa rivillä 30. Onko aivan julmetun kaukana?
Katsomokartta
11
5511
Vastaukset
- ................
Tässä stadikan katsomokartta:
http://www.stadion.fi/katsomokartta.html
Hyvät paikat oot onnistunu saamaan!
T: kateellinen F-katsomolainen :)- Elqii
Tonne sain liput ja onnellinen pitää olla et pääsin keikalle ja näkee bändin läheltä:)
- asdfghjklö
jos haluat mieluummin kentälle niin voin vaihtaa...
- sdfghjkl
tarkotin siis noita a-katsomon lippuja...:)
- siis joo
sdfghjkl kirjoitti:
tarkotin siis noita a-katsomon lippuja...:)
Siis mullakin on sit hyvät paikat :D
T: D katsomo rivi 30 :D - Uunomies
siis joo kirjoitti:
Siis mullakin on sit hyvät paikat :D
T: D katsomo rivi 30 :DMullakin on D-katsomosta liput. Mihin tuo lava oikein tulee? En vaa tajnunnu :D
Onks mulla hyvät paikat? :D - paikka on...
Uunomies kirjoitti:
Mullakin on D-katsomosta liput. Mihin tuo lava oikein tulee? En vaa tajnunnu :D
Onks mulla hyvät paikat? :DLava tulee ulkopuolelle parkkipaikalle.
Järjestelyä on muutettu, että saadaan stadikan b-katsomo käyttöön.
Lisää lippuja tulee myyntiin 5000 kpl. - SG1968
paikka on... kirjoitti:
Lava tulee ulkopuolelle parkkipaikalle.
Järjestelyä on muutettu, että saadaan stadikan b-katsomo käyttöön.
Lisää lippuja tulee myyntiin 5000 kpl."Lava tulee ulkopuolelle parkkipaikalle.
Järjestelyä on muutettu, että saadaan stadikan b-katsomo käyttöön.
Lisää lippuja tulee myyntiin 5000 kpl. "
Voisiko joku vähän tarkentaa lavan paikkaa mikä katsomo lähin lavaa?? - pelastit päiväni
paikka on... kirjoitti:
Lava tulee ulkopuolelle parkkipaikalle.
Järjestelyä on muutettu, että saadaan stadikan b-katsomo käyttöön.
Lisää lippuja tulee myyntiin 5000 kpl.Viikon paras!
- luolakoira
"Mistään en ole löytäny karttaa" Mistähän olet karttoja etsinyt, jos et stadionin omilta kotisivuilta... Voe elämä taas kerran. :-D
- yumalation
"Mistään en ole löytänyt karttaa, MISTÄ NÄKYIS RIVINUMEROT!!" Luolakoira ei osaa lukea MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483