Niin että kumpi näistä kannattaisi hankkia. Molemmat ovat pro airsoftista. noi molemmat on tarjousessa. kumpi on kestävämpi.
G&G GR16 Carbine Combo vai AIM M4A1 Mk II
57
5464
Vastaukset
- plufff
mulla on toi gg gr16 carbine hyvä hän se on ei minkään näköistä kokemusta tosta toisesta vempeleestä sinuna otataisin gg gr16 carbinen siinä on mukana kaikki mitä tarvitset toisessa ei!
- Poro_softaaja
En suosittele kumpaakaan. Itselläni oli AIM M4A1 ja se oli koko ajan rikki. 1. Sulake (1. softissa, täysin normaalissa käytössä 2. Jumissa 3. Jumissa
Aivan normaalisti sitä käytin.
Eikä G&G ole mikään paras. Kuulin yhdeltä kaverilta jonka kaverilla siitä oli mennyt, vaikka mitä rikki.
Osta suosiolla kunnnon ase heti alkuun.- .d.s
vittu turpakii tai tuun ampuu sua persee see mun aseel joka ampuu 170m/s. voin mä sua oikeelki tulla ampuu jos sellasen saisin
- 48""
ET ITEKKÄÄ USKALLA KAVEREIT OIKEEL ASEEL TAPPAA. MIELUMMIN AMMUSKELEN NIIT SOFTI ASEEL
- EagleWarru
48"" kirjoitti:
ET ITEKKÄÄ USKALLA KAVEREIT OIKEEL ASEEL TAPPAA. MIELUMMIN AMMUSKELEN NIIT SOFTI ASEEL
Samaa mieltä. Vituttaa tuollaset ääliöt jotka ei tajua softaamisesta yhtään mitään. Vittu kohta tuollaisten keskustelujen takia softaus joutuu uhatuksi -_-
- SAATANA* ****!
48"" kirjoitti:
VITT* tuu tänne niin katotaan onko nää aseet leikki aseita saatana* ipana
- (salattu)
SAATANA* ****! kirjoitti:
VITT* tuu tänne niin katotaan onko nää aseet leikki aseita saatana* ipana
Ensinnäkin airsoftase EI OLE LELU, vaan harrastusväline.
- urpo..
jos sul sulake hajoo nii ei vitus oo vakio akku/ammuit akun tyhjäks 1 sarjaa? ei mee normalikäytös sulake vakio akul
- Repesorsarepes
(salattu) kirjoitti:
Ensinnäkin airsoftase EI OLE LELU, vaan harrastusväline.
Vooi vittu mitä retuja... :'D noita kutsutaan trolleiks,jos ette oo kuullu. Höh höh. Huhhuh. Lollol.Möllöl. Eipä mulla muuta ku että AIM ON paska,G&G ON LAATUMERKKI USKOKAA IHMISET!
- tm mp5 aim m130 l150
Repesorsarepes kirjoitti:
Vooi vittu mitä retuja... :'D noita kutsutaan trolleiks,jos ette oo kuullu. Höh höh. Huhhuh. Lollol.Möllöl. Eipä mulla muuta ku että AIM ON paska,G&G ON LAATUMERKKI USKOKAA IHMISET!
gg on kuraa kaikki ggt rikki aina ostakaa joku runko pyssy ja virittäkää hieman laatuosilla sitten kestää
itellä on tm mp5 jossa sisällä aimin m 130 täys virisetti ja mädbullin hoppi ja joku trk piippu aseen lähöt on 158m s
- -_-
mulla gr16 carbine light combo. mä suosittelisin sitä ainenkii mä oon ampunu sil reilut 15000 kuulaa eikä oo ilmenny vikoi.
- asffsaf
Joono onhan tuo ase ihan kohtuu hyvä.
Itse omistan kyseisen aseen.
Aseen perä vittuilee. Joten suosittelen sen paremmin liimattavaksi. Aseen mukana tullut akku ei jaksa pyörittää asetta kunnolla. Joten paremman akaun osto ei ole huonompi homma. - airsoft tietäjä
asffsaf kirjoitti:
Joono onhan tuo ase ihan kohtuu hyvä.
Itse omistan kyseisen aseen.
Aseen perä vittuilee. Joten suosittelen sen paremmin liimattavaksi. Aseen mukana tullut akku ei jaksa pyörittää asetta kunnolla. Joten paremman akaun osto ei ole huonompi homma.Osta se paketti jossa on 9.5v akku niin sit toimii!!!!
- johan.lehesvuori
mullakin on gr16 ostin viime viikolla ja ammuin päivässä 1000 kuulaa :) :)
- AKOKI
airsoft tietäjä kirjoitti:
Osta se paketti jossa on 9.5v akku niin sit toimii!!!!
Tarkoitit kai 9.6 volttia
- mörkö mies
Elkää ostako sitä compoo.mulla on se se akku ei kestä kun joku 45min.Ase on hyvä mut akku on paska
- -.-
mul on toi g&g ase ja on hyvi pelittäny.no ihmekkä ku sai se eile.tosi hyvä lähtönopus mut klaanatama ei kamalan pitkä.ja saat siinä kuulii ja akun lasit ja laturin toisin ku siin AIM m4. suosittelen GR-16
- softer12
Osta uus akku, ite oon ostanu 3 akkuu (yht. noin 40e)
- Cullin
Oisko siks kun et ladannut kun sait aseen???
- taistlujaska
-.- kirjoitti:
mul on toi g&g ase ja on hyvi pelittäny.no ihmekkä ku sai se eile.tosi hyvä lähtönopus mut klaanatama ei kamalan pitkä.ja saat siinä kuulii ja akun lasit ja laturin toisin ku siin AIM m4. suosittelen GR-16
Oon kuullu et ne lasit ois huonot.Ja jos kantama on huona säädä hoppia isommalle ja jos ei auta osta uusi hoppikumi.
- G&G:n GR16 Carbine Combo
Nimimerkki kertoo kaiken. Mulla on toi ase se kestää kestää ja kestää siis se on mahtava! silläkin aseella lentää noin 30-50 metri EIKÄ EDES HOP UP TÄYSILLÄ JA VIEL 0,25g KUULI BOY niin eikö se oo jo selvä minkä sä ostat BOY!! =D
- Aleksi9392394565
Eiköhän se BOY ole jo ostanut aseensa,koska onhan siitä jo yli 6 kuukautta kun ensimmäinen viesti on lähetetty! : D
- Aleksi9392394565
Aleksi9392394565 kirjoitti:
Eiköhän se BOY ole jo ostanut aseensa,koska onhan siitä jo yli 6 kuukautta kun ensimmäinen viesti on lähetetty! : D
Mutta jos olet viivytellyt aseen hankinnassa yli puolivuotta niin ehdottomasti G&G GR16 Carbine Combo.Siis todella tarkka,ku säätää hopin oikein. Ja lentää myös kauas. Mitään vikoja ei ole ilmennyt kuin,että "tukki" on lähtenyt irti mutta sen sai helposti takaisin kiinni vain ruuvaamalla ruuvia. : )
- BOY BOY
Aleksi9392394565 kirjoitti:
Mutta jos olet viivytellyt aseen hankinnassa yli puolivuotta niin ehdottomasti G&G GR16 Carbine Combo.Siis todella tarkka,ku säätää hopin oikein. Ja lentää myös kauas. Mitään vikoja ei ole ilmennyt kuin,että "tukki" on lähtenyt irti mutta sen sai helposti takaisin kiinni vain ruuvaamalla ruuvia. : )
osta se se on niin hyvä että jumalakin ostas sen niin kyllähä sä BOY ostat sen mailmassa ei oo muita vaihto ehtoja BOY niin sulle tiedoksi BOY BOY=D
- BOY BOY
BOY BOY kirjoitti:
osta se se on niin hyvä että jumalakin ostas sen niin kyllähä sä BOY ostat sen mailmassa ei oo muita vaihto ehtoja BOY niin sulle tiedoksi BOY BOY=D
oho ostajo XD XD XD
- Vastauksia
Joillain aseilla 0,25 kantaa pitemmälle ku ,20 tai ,12. Ja hoppi täysillä on sama ku ei hoppia.Ja mun haulikko kantaa 20m et ootko sä säätäny hoppii ollenkaa?
- monksofter
vaikka aikaa on ensimmäisestä viestitstä kulunut päätän silti vastata tähän muiden kiinnostuneiden varalta
eli aimin tekeleessä ovat sisä osat kohuu hyvät vaikkakin nekin aika nopeesti rikkoutuvat ja ulkokuoret ovat aimissa todella huonot. en tiedä kumpaa tarkoitit tuota m130 vai m118 versiota tuo m130 versio on tehoiltaa aika suuri ja sillä voi olla vaikeuksia päästä joihinkin peleihin
sitten taas gr16 on sisä osiltaan paljon parempi kun maruin tekele ja ulkoa jämäkämmän tuntuinenkin eli parempi kuin marui tai tuo aimin tekele suosittelen siis gr16
molemmilta kuitenkin löytyy täysi paskoja maanantai kappaleita josta saa aina netissä lukea - noppa2
kalliimpi jossa on tehoakku, nimimerkillä kokemusta on.
- Softer 21
vaik tää viesti on vähä myöhäs ni AIM on ihan perseestä ostin, hajos vikossa ku piippu 2 tai 3 osanen ni ei kestä paskaakaa. G&G o AIM:iin verrattuna kuin Real Sword verrattuna Both elephanttii
- jeessss
No mulla on toi gr-16 carbine. Se oli heti alusta pitäen viallinen... Mutta ilmeisesti huono säkä vaan mulla.
- hhfhhhghhgh
tääki viesti on ihan vähän myöhäs mut yks mun kaveri tilas aim m4 a1 ihan romu hajos kaks kertaa jo ennenku ehti es koittaa sitä ni rilas jostaa jonkun paremman
- Snakedoctor-
hhfhhhghhgh kirjoitti:
tääki viesti on ihan vähän myöhäs mut yks mun kaveri tilas aim m4 a1 ihan romu hajos kaks kertaa jo ennenku ehti es koittaa sitä ni rilas jostaa jonkun paremman
Eli mun valinta on GR16.
- GR16 omistaja
Snakedoctor- kirjoitti:
Eli mun valinta on GR16.
Joo, GR16 on muuten hyvä.... paitsi vihaan sen mukana tulevaa lipasta johon kyllä mahtuu 450kuulaa, mutta tuntuu olevan aina jumissa taikka sitten sen jousi on liian löysä. tuntuu kun lipas ei ehtisi syöttää kuulaa aseeseen lyöntien välillä kun ampuu auto:lla, semi:llä toimii mainiosti.
PYYDÄN, KOMMENTOIKAA TAI ANTAKAA OHJEITA, MITEN SAISIN ASEEN AMPUMAAN SARJATULTA! PS: semin ampuminen alkaa kyllästyttää!!! - Niksu 69
GR16 omistaja kirjoitti:
Joo, GR16 on muuten hyvä.... paitsi vihaan sen mukana tulevaa lipasta johon kyllä mahtuu 450kuulaa, mutta tuntuu olevan aina jumissa taikka sitten sen jousi on liian löysä. tuntuu kun lipas ei ehtisi syöttää kuulaa aseeseen lyöntien välillä kun ampuu auto:lla, semi:llä toimii mainiosti.
PYYDÄN, KOMMENTOIKAA TAI ANTAKAA OHJEITA, MITEN SAISIN ASEEN AMPUMAAN SARJATULTA! PS: semin ampuminen alkaa kyllästyttää!!!Oletko kokeillut sikikonisprayta?
- GR16 omistaja
Niksu 69 kirjoitti:
Oletko kokeillut sikikonisprayta?
sain toimii kun rasvasin lippaan koneistoa jollakin tutun suosittelemalla pitkäkestoisella mömmöllä.
- jonivaltteri
GR16 omistaja kirjoitti:
sain toimii kun rasvasin lippaan koneistoa jollakin tutun suosittelemalla pitkäkestoisella mömmöllä.
mistä sais semmosen 100e aseen hyväkuntonen joka kestää kauan?itellä on tällä hetkellä GG ase ja pikkusen kylmällä ilmalla ampuin ni alko pitää meteliä.eikä enää oo toiminu se hajos siis viime vuonna ennen talvea.niin vastatkaa joku jos tiiättä syyn ku pitäs saaha kuntoon ja pistää myyntiin???????
- jolmero
opettelisi huoltamaan niitä mul on toiminut ninkun pitääkin kunhan kiristelee ruuveja ja rasvailee ja puhdistelee välillä mutta en ihmettele jos sulla hajoo ku annat varmaa ruostuu kiinni ja alat ihmettelee ku hajoo ja meet itkee jonneki asikaspalautuksee
- Pargoo
jonivaltteri kirjoitti:
mistä sais semmosen 100e aseen hyväkuntonen joka kestää kauan?itellä on tällä hetkellä GG ase ja pikkusen kylmällä ilmalla ampuin ni alko pitää meteliä.eikä enää oo toiminu se hajos siis viime vuonna ennen talvea.niin vastatkaa joku jos tiiättä syyn ku pitäs saaha kuntoon ja pistää myyntiin???????
mistä sais ladan mersun hinnalla?
- Tyytyväinen GR 16!
Mulla ollu toi G&G gr 16 vähän aikaa se on toimiva ainoo on lippaas ku sit hi-cappii joutuu rapsuttelee aika usein....
kaverilla on AIM m4a1 full metall ja siin akku temppuilee kuulanreikä akkukotelos täys paska! Joten ehdottomasti GR ! - Aseeton aina
Mikä ihme tämmösissä sotaleikeissä oikein kiinnostaa ihmisiä. Sotahulluus on vaarallinen tauti esiintyipä se sitten missä muodossa tahansa. Niin kauan kun on aseita ja väkivaltaa ihannoivia ihmisiä on sotia maailmassa. Rakkauden osoittaminen on miehisin teko, jonka minä tiedän.
- ................
Juu et ole ainut aseista kieltäytyjä, mutta sen ilmoittaminen ei tähän topikkiin kuulu.
- mw2tyyppi
no ei tää mitää sotaa oo tässä kiinnostaa jännitys ja että saa olla kavereitten kanssa ja tekee tiimi työtä!!!
- jikke24
Aseeton aina ei selvästi ole kokeillutkaan Airsoftia. Itekin ihmettelin että mikä "sotaleikeissä" kiinnostaa ekaks mutta kun kokeili niin en voi lopettaa!!!!!"!!
- GG gr16
Joo jos joku taas tänä keväänä miettii airsoft aseen ostoa ehdottomasti kannattaaa ostaa gg gr16. Itelläni ollut noin kahen vuoden ajan ja vielä pelittää moitteettomasti eikä ole ollu mitään vikoja. SUOSITTELEN!!
- AionOstaa
Mitä kuulia aseeseen tulisi käyttää?? 0,20 vai 0,25? Ja minkä merkkisiä? Ja vaikuttako kuulien paino miten paljon kantomatkaaan?
- geeärrä
eli mun asees (Gr16) ei ollu mitää ongelmii, puol vuotta meni ja toimi loistavasti kunnes eräänä kauniina päivänä ei toiminu ollenkaa :( ammuin about 3 kuulaa ja sit pyssy ampunu ollenkaa, liipasin meni kyl pohjaa mut ei mitää reaktioo, ei ees ääntä. huoltoon vaa, akus ei oo kyl mitää mut kuulin kaverilt et sulakkees saattaa olla joku vika.
- flaa
Mulla on toi GR16 ja on pelittäny tosi hyvin, vaikka säädettävä perä vähän temppuili ja lopulta jäi kokonaan jumiin, mut ei se kummosesti haitannu, ku ei sitä ees tullu pahemmin käytettyä. Mulla akku toimii hyvin, pyörittää asetta ihan moitteettomasti :))
Mullakin olis pari kysymystä...
Onko väliä sillä, että säilyttääkö akkua aseessa vai aseen ulkopuolella? Itse pidän aseen ulkopuolella...
Ja kannattaako akku ladata ennen peliä, vai vaurioittaako tämä jotenkin akkua?
Kiitoos :)) - S.T.A.L.K.E.R.
Itse en ostaisi kumpaakaan, mutta jos olisi pakko, niin GR16: se on lyhyempi, paremmat valmistusmateriaalit, parempi valmistaja. Vaikka tse kuuluukin G&G:n halpamallistoon, niin valmistaja on kumminkin paljon luotettavampi ja tunnetumpi kuin AIM, jonka runko on silkaa muovia, kuin G&G:ssä se on jonkinasteista polymeeriseosta. Lisäksi AIMissa ulkopiippu on myös helposti särkyvää muovia. Koko aseen ulkokuori on muovia sattumia lukuunottamatta ja vaikka sisusta onkin laadukas, se ei kerro onko sisusta asenettu oikein; shimmit voivat olla päin h*******ä, moottori voi oolla väärin säädetty jne.
Eli kannattaa hommata G&G, jos haluat hieman kestävämmän aseen.
Jos kumminkin haluat hyvän m4, niin hommaa G&P:n tai vastaavan metallirunkoinen, kestävyys aivan omaa luokkaansa.
Mutta jos haluat vielä luotettavamman pyssyn, hommaa AK-sarjalainen (m4-sarja on kökkö) (oma mielipide)
Ja flaa,
Akun säilytyspaikalla ei ole väliä, kunhan se ei ole liittimillä kiinni aseessa. Silloin voit säilyttää sitä vaikka tukissa/kahvojen sisällä.
Jos akku on Ni-Cd-akku, niin voit huoletta ladata sen aina ennen peliä, nikkelikadmiumakuissa ei tapahdu muisti-ilmiötä (akun kapasiteetin ajan mittaan tapahtuvaa vähenemistä) - flaa
Kiitos, nyt on jo paljon huolettomampi olo :))
- aim ei ole paska
kaikki aina tosiaan väittää et aimit on paskoi mm. piippu heiluu on muovi paskoi ym ym ym. ei mun aimissa ainakaa oo mitää vikoi ilmenny. piipun heiluminen korjaantuu kirsitämäl piipun ruuvit 6kulma avaimella ja aseessa on metalli runko sentään kuten maruissa on muovia koko paska.
- Softaajapro
Ehdottomasti gr 16 oon ollu semmosen omistaja iät ja ajat eikä mitään vikoja ilmenny
- Leozz
Itekki aattelin sen gr 16 ostaa ku sitä niin täällä kehutaan :)
- BRO
G&G4life!!!
- fkgfösgjkh
onko M4A1 Combo, jousiviritteinen sarja
- taalasmaansepi
hihi kakkaaaa SDAFDS:D:D:D:D
- 537jonne
kumpi siis noista kannatais ostaa?
- GR16 ex omistaja
Itselläni on G&G GR16 ase ja on ihan hyvä ase "aloittelijalle" mutta loppupeleissä se ei kestä niin pitkään, kuin full metal ja muut vähän viimestelymmät ja paremmat aseet. GR16 toimi käytössäni vuoden hyvin, mutta sitten moottori hajosi ja rattaat menivät palasiksi. (se oli siis ensimmäinen aseeni joten se oli odotettavissa) Mutta nyt itselläni on m4 mallinen full metal ase ja on toiminut 2 vuotta ilman mitään ongelmia, sisältä olen vaihtanut rattaat, männän, jousen, tarkkuuspiipun ja vähän muuta pientä sälää, niitä en siis ole vaihtanut sen takia että vanhat osat olisivat menneet rikki, vaan siksi että ne ovat laadukkaammat ja tulevat varmasti kestämään pidempään kuin alkuperäiset osat. Itse päätyisin tuohon Aim:n aseeseen, koska siitäkin on kokemusta ja tuntui ainakin laadukkaammalta. Mutta jos haluat kerralla hyvän aseen niin sitten täytyy kyllä siirtyä ihan toisiin ase merkkeihin.(silloin hintaakin tulee lisää mutta se takaa laadun)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981112
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35634Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500- 32490
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 34447
- 33440