halpa kamera kanarialta

juzziv

Olen menossa Kanarialle ja kaverini kertoi että sieltä saa kameroita pilkkahintaan. Esimerkit (n. 500€ videokamera maksaisi 36€ ja Suomessakin pätisi 2 v. takuu) vain vaikuttavat sille että kyseessä täytyy olla "kusetus" vai onko jollain jokin positiivinen kokemus aiheesta.

11

1337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskinpa...

      Miksi luulet että sieltä saisi 500 euron kameran 36 eurolla? Uskot varmaan myös joulupukkiinkin.
      Jos ulkomailta tuot jotain sähkövehjettä Suomeen niin kannattaa muistaa että yleensä ne laturit ja töpselit ei passaa tämän maan sähköverkkoon joten jonkun verran tulee lisäkulua uuden laturin ostosta tai töpselin vaihdosta, tapauksesta riippuen.

      • juzziv

        Voisin minä Joulupukkiin uskoakin, minua vain kiinnostaa mikä tuossa yhtälössä mättää, ei sitä vielä selitä laturit ja töpselit, eli onko jollain todellisia kokemuksia asiasta.


      • joulupukki pukki
        juzziv kirjoitti:

        Voisin minä Joulupukkiin uskoakin, minua vain kiinnostaa mikä tuossa yhtälössä mättää, ei sitä vielä selitä laturit ja töpselit, eli onko jollain todellisia kokemuksia asiasta.

        Etkö oikeasti nyt ymmärrä ettei kukaan myy rehellisesti hankittua tavaraa 36 eurolla joka maksaa muualla 500euroa. Jo pelkät valmistuskustannukset on moninkertaiset ja sisäänostohintakin on varmasti siellä 200 euroa. Jos sen saisi 360 eurolla niin sen saattaisi uskoa.
        Siinä yhtälössä mättää se että se 36 euroa vs. 500 euroa on jonkun pikkulapsen provo.


      • juzziv
        joulupukki pukki kirjoitti:

        Etkö oikeasti nyt ymmärrä ettei kukaan myy rehellisesti hankittua tavaraa 36 eurolla joka maksaa muualla 500euroa. Jo pelkät valmistuskustannukset on moninkertaiset ja sisäänostohintakin on varmasti siellä 200 euroa. Jos sen saisi 360 eurolla niin sen saattaisi uskoa.
        Siinä yhtälössä mättää se että se 36 euroa vs. 500 euroa on jonkun pikkulapsen provo.

        Edelleenkin minua kiinnostaa onko jollain kokemusta (VAIN JA AINOASTAAN) ko. kaupoista käytännössä (älykkyysosamäärää ei tarvitse ilmoittaa edes mielipiteellä).


      • Olla tarkkana.
        juzziv kirjoitti:

        Edelleenkin minua kiinnostaa onko jollain kokemusta (VAIN JA AINOASTAAN) ko. kaupoista käytännössä (älykkyysosamäärää ei tarvitse ilmoittaa edes mielipiteellä).

        Eräs matkalainen oli Kanarialla ostanut videokameran, mutta kun hän kotona avasi paketin oli siinä vain musta kameran muotoiseksi veistetty puupölkky.
        Homma oli tapahtunut siten, että hyllyltä otettiin kamera ja kauppias meni "hakemaan sen laatikkoa" takahuoneesta. Tuli mukanaan uusi "avaamaton pakkaus", jonka asiakas tarkistamatta otti mukaansa ja avasi vasta kotona.
        Jos Kanarialta aikoo jotain ostaa, niin pitää itse tietää, mitä haluaa. Kaupan teon jälkeen ei laitetta enää saa antaa kauppiaalle, vaan se on laitettava heti omaan laukkuun ja pyydettävä mahdollinen paketti erikassiin.
        Erästä sukulaistakin on yritetty huijata vaihtamalla, mutta hän aina tarkistaa paketin, eikä sen jälkeen anna sitä enää kauppiaan käsiin.

        Ei ostamisessa muuten mitään. Jos laite on kunnossa ostohetkellä on se kotonakin, ellei matkalla vaihdu.


      • pölkyllä päähän kanarialla
        Olla tarkkana. kirjoitti:

        Eräs matkalainen oli Kanarialla ostanut videokameran, mutta kun hän kotona avasi paketin oli siinä vain musta kameran muotoiseksi veistetty puupölkky.
        Homma oli tapahtunut siten, että hyllyltä otettiin kamera ja kauppias meni "hakemaan sen laatikkoa" takahuoneesta. Tuli mukanaan uusi "avaamaton pakkaus", jonka asiakas tarkistamatta otti mukaansa ja avasi vasta kotona.
        Jos Kanarialta aikoo jotain ostaa, niin pitää itse tietää, mitä haluaa. Kaupan teon jälkeen ei laitetta enää saa antaa kauppiaalle, vaan se on laitettava heti omaan laukkuun ja pyydettävä mahdollinen paketti erikassiin.
        Erästä sukulaistakin on yritetty huijata vaihtamalla, mutta hän aina tarkistaa paketin, eikä sen jälkeen anna sitä enää kauppiaan käsiin.

        Ei ostamisessa muuten mitään. Jos laite on kunnossa ostohetkellä on se kotonakin, ellei matkalla vaihdu.

        Nyt alkaa hinta olla kohdallaan. Tuo puupölkkyhän ei tarvi akkua, laturia eikä kaapeleita joten 36 euroa alkaa olla ihan käypä hinta. Sitä kehtaakin sitten esitellä kavereille. Ihan ulkomailta ostettu. Vähän sama juttu kuin aikoinaan keltaisessa pörssissä myytiin kännyköitä. Mobiran halon tilalla oli pahvilaatikossa usein ihan oikea tiili. Se kestää yhdellä latauksella vuosisatoja eikä hätkähdä kosteutta eikä pieniä kolhuja, mutta puhe ei kuulu vastaanottajalle ellei huuda naama punaisena...


      • nenä...
        juzziv kirjoitti:

        Edelleenkin minua kiinnostaa onko jollain kokemusta (VAIN JA AINOASTAAN) ko. kaupoista käytännössä (älykkyysosamäärää ei tarvitse ilmoittaa edes mielipiteellä).

        Kuinka kukaan voi olla noin yksinkertainen! Jos hinta on alle kymmenesosa Suomen hinnoista niin tuote on varmasti huijausta takuita sun muita myöten.


    • kävijä

      Lanzarotella viime kuussa käydessä oppaat varoittelivat useampaan otteeseen noista elektroniikka kauppiaista, siellä vedätetään turistia mennen tullen.
      Halvalla ei kunnollista laitetta saa sieltäkään, ne halvat ovat yleensä aitoja kiinalaisia kopioita, joilla on lähinnä leikkikalun arvo.
      Lisäksi aidoissakin tuotteissa huijaavat lisäominaisuuksilla joita ei sitten ole olemassakaan, joten varovainen kannattaa olla.

    • Kristus Leinonen

      Pakko olla ihan tosijuttu. Kannattaa vielä tinkii tuosta 36 eurosta, voit saada lähemmäs kympillä, naapurin Keijo kerto viime kesänä.

    • halvalla pannaan

      Onko tosiaan noin urpoja ihmisiä olemassa? Lähetä mulle kirjekuoressa 35€ niin lähetän sulle uuden videokameran avaamattomassa paketissa.

    • Minä en ostaisi tuotetta Ka...

      Koska
      1) Kauppias ei tee tappiota.

      2) Hinta- laatu suhdetta kannattaa todella seurata ja punnita.
      3) Kaupassa saatu takuulappu ei ole voimassa Suomessa, vaan takuusta on tehtävä erillinen ilmoitus valmistajalle.
      4) Jopa kadulla hömsän tuntuisesta "merkkiliikkeestä" ostettu tuote voi olla piraatti, sillä väärentäjät ovat taitavia.
      Ero voi löytyä vasta runkonumerosta.
      ( Koskien lähinnä Aasian kauppoja.)

      5) Ulkomailta ostetussa elektroniikasta saattaa löytyä aivan erisäädöt. Hinta nousee, kun ostaa uudet liittimet ja asennuttaa ne asiantuntijalla.

      Kokeile 36 €:n ostosta.
      Tarkistuta tuote kotimaisessa liikkeessä.
      Jos on ihan P, niin ei tappiokaan ole karvas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe