Hei kaikki jenkkifanit! Olen homahtava, ylipainoinen mies ja tunnen suunnatonta kiinnostusta amerikkalaiseen jalkapalloon. Onko minulla mahdollisuuksia päästä peliin mukaan?
Ei minulla ole kovin hyvä kunto, mutta eihän sitä tarvitakkaan ja eikös jenkkifutiksessa ole niin hyvät toppaukset että tällainen homokin säilyy siellä loukkaantumatta? Oikein pelottaa sellainen tosimiesten laji kuin aussifutis jossa ei käytetä toppauksia. Kamalaa!
Todellinen motiivini on kuitenkin päästä nuhjaamaan muiden hampurilaisplösöjen kanssa, kiehnäämään niiden kanssa samassa hikisessä kasassa. Ja voi pojat, mikä lihan ja läskin hyllyntä pelin jälkeen suihkuhuoneessa ja pisteenä iin päälle jonkun pitkän peniksen näkeminen!
Lisäsuosituksena voin mainita että pidän suunnattomasti USAn Irakin- ja muun maailman valloituspolitiikasta, Big Macista - lisäbonuksena voin mainita sen että minulla ei ole aivoja. Hyväksyttekö minut porukkaanne?
Homahtava wanna-be
5
783
Vastaukset
- Tez
No ehodottomasti mukaan! Kyllä joka joukkueessa aina yks hinuri olla pitää!
- make
sulla taitaa olla iso fantasia olla homo. astu kaapista ulos ei sitä tarvitse enää hävetä.
jos sulla on huono kunto rupea harrastamaan mäkihyppyä tai pesäpalloa se auttaa siihen niissä vaaditaan kuntoa, tai sähly se on kova laji, ja niissä saunailloissa lihavahomo on kova juttu, voit vaikka yrittää painoylivoimalla kaveria joka näkyy rautakangen takaa pelkillä korvilla, muuten peittyy sinne raudan taakse. ei muuta kuin nauti uudesta elämästäsi ja ota sinne ilman rasvaa.
tv ole hyvä juntti - heooopu
Ihanko itse keksit näinkin persoonallisen avauksen? Kyllä tämä kirjoitus sai nyt minut oikein miettimään, kuinka sitä onkin tullut harrastattua aivan hölmöä lajia :D
Mutta joo. Kannattaa jäädä kentän laidalle ja hokea, kuinka homoa on pelata jenkkifutista. Ihan liian raju ja homomainen laji sulle ;D- palloilija1980
Ihan rohkeesti mukaan vaan jenkkifutikseen. Meitä homoja pelaa nyky maailmassa missä lajissa vaan. Se on tätä nyky päivää..Ite pelaan aussifutista ja mut on otettu ihan mahtavasti vastaan. Ei mitään pelkoa vaikka olenki tai noh pelikaverit ovat arvanneet että olen homo :) Mutta se ei ole haitannut meidän menoa. Ja Tuttujani pelaa,jäkistä,jalista,säbää ja jopa jenkkifutista.
Rohkeutta ja tsemppiä sinulle!
- hieno komentti
En tiedä homoudesta mutta lajina amerikkalainen futis on tosi tyhmää, samoin kuten muut perijenkkiyttä edustavat pellelajit kuten baseball ja koris. Autourheilun puolella jenkkien NASCAR on todella typerää pyörimistä jenkkien peppureiän, tosin ison sellaisen, ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701