Kikkailu Subwayssa

Anthony B

Millä kikoilla teette täydellisen Subway-leivän?

Jätän aina osan tomaateista pois ja pyydän tilalle enemmän oliiveja. Myös suolakurkku räjäyttää leivän, joten jääköön sekin. Jos haluan tulisuutta, niin pyydänmieluummin Hot Louisiana (tabasco) kastiketta kuin jalabenoja.

Kastikkeita kannattaa pyytää myös useampaa, koska peruskastikkeet ovat tylsiä.
Syön aina kotona, koska Subway-ravintolat eivät ole viihtyisiä. Leikkaan leivän kotona näppäriksi suupaloiksi.

26

4726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *^::**

      Who cares mitä sämpyläsi väliin pyydät ?
      ei kukaan.
      Luuletko oelevasi joku rebell kun osaat ihan ite tilata omat täytteet siihen ja sitten vielä kotona palottelet sen...hohhoijaa...

      • Namskukkkuu

        Tapana ollut täälläkin laittaa aina keittömestari koville...nanms ;)

        Parhaita paikkoja sellaset ovat jossa saa valita ensin suosikki pihvilläni, kesyttää sen hyvillä perunoilla ja aateloida koko kattaus herkullisella kastilla...


      • turpa kii

        Kul mua ainaki? Oon ettiny jo jonki aikaa toisten ihmisten kokemuksii sub-leivistä - mistä tykkäävät yms, näin pystyisin itekkin kokeilemaan jotain muutakin kuin sitä iänikuista tonnikalaa. Joten..


      • ramiya

        Kyllä minä niin mieleni pahoitin


    • Miksi?

      Miksi kirjoitat "jalabenoja"? Sehän on "jalapenoja". Etkö osaa erottaa p:tä b:stä?

      • mitä osaa et ymmärtänyt

        Per... Nettiin kirjoitetaan usein kiireellä ja noita painovirheitä voi tulla kenelle tahansa.
        Luulisi nyt noin fiksun ihmisen ymmärtävän, mitä kirjoittaja tarkoitti. Kielimaisterit painukoot sinne katederin taakse rökittämään oppilaita.


      • Eipä ei!
        mitä osaa et ymmärtänyt kirjoitti:

        Per... Nettiin kirjoitetaan usein kiireellä ja noita painovirheitä voi tulla kenelle tahansa.
        Luulisi nyt noin fiksun ihmisen ymmärtävän, mitä kirjoittaja tarkoitti. Kielimaisterit painukoot sinne katederin taakse rökittämään oppilaita.

        Ei ole "painovirhe", jos ei erota p:tä b:stä! Näppäimistössäkin ovat varsin kaukana toisistaan!


      • fil. maisteri

        Turhaa pädet, kun et itsekään osaa oikeaa kirjoitusasua. Se on: jalapeño


      • Fil. tri.
        fil. maisteri kirjoitti:

        Turhaa pädet, kun et itsekään osaa oikeaa kirjoitusasua. Se on: jalapeño

        Sanotaan turhaan, ei turhaa. Ja kaksoispistettä ei käytetä tilanteessa "se on jalapeño".


      • sameryu

        Kyllä minä mieleni niin pahoitin


    • Submarine-nbb

      Voikohan saada osan lihan tilalle juustoa tai toisinpäin. tosin juustohan ei paljon maksa jos ottaa lisempää. se on paahdettuna niin namia.
      kaveri sano ettei sitä samaa sais kaupasta ollenkaan.

      • Fil. tri.

        Se on "lisää", ei "lisempää".


    • clubileippä

      hello!

      tänä vuonna paras suomalainen Pikaruokaravintola kilpailussa voittajaksi selviytyi (Taas!) subway.
      oiskohan syynä se että asiakas on täällä kunkku ja saa päättää mitä syyään.
      sais ottaa muutkin mallia....winkwink;)

      • Hampurilaisravintolatyöntekijä

        "tänä vuonna paras suomalainen Pikaruokaravintola kilpailussa voittajaksi selviytyi (Taas!) subway. oiskohan syynä se että asiakas on täällä kunkku ja saa päättää mitä syyään. sais ottaa muutkin mallia....winkwink;)" Voi kuule - kyllä sitä osaa nämä kunkkuasiakkaat päättää muuallakin mitä syyään. Tuntuvat hampurilaisiakin tilatessaan tietävän tarkkaan, mitä väliin saa ja ei saa tulla. Lapsiltakin vielä kysytään, että "haluatkos varmasti suolakurkkua väliin" "?" "juu meidän pertiltä suolakurkku pois". Itselleni ei lapsena tullut mieleenkään muu, kuin että ne nypitään sieltä itse.


      • Fil. tri.

        Pikaruokaravintola on yleisnimi, jonka vuoksi se kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Subway taasen on erisnimi, joka kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.


    • Ei ymmärrä

      Kaksi kertaa hakenut patonkia subista ja todella ihmettelen miksi noinkin typerästi rahani tuhlasin. Kuka oikeasti syö tyytyväisenä noin ylihinnoiteltua peruspatonkia joka vielä maistuu niin teolliselta kaikkine kurakastikkeineen, että on pahempaa kuin roiskeläppäpizzat..

      Ja anteeksi jo valmiiksi jos on tullut kirjoitusvirheitä tähän tekstiin! En nyt jaksa alkaa lukemaan kirjoituksiani uudestaan! ;D

      • Tuplasti ihanamapi

        Anteeks vaan mutta ihan kyllä tuoreista aineista tehdään ne patongit että vai luuletko että ne siellä uunissa vaihtaa einekseen.
        Jos toi paljastus niin eipä ois kovin hyvää bisnestä.


        Suolakurkkuja en voi siel välis sietä, mutta mun suosikki on tuplaliha! Ja tietty ihanainen parmesaanileipä....;) oih


      • Tiedän kyllä
        Tuplasti ihanamapi kirjoitti:

        Anteeks vaan mutta ihan kyllä tuoreista aineista tehdään ne patongit että vai luuletko että ne siellä uunissa vaihtaa einekseen.
        Jos toi paljastus niin eipä ois kovin hyvää bisnestä.


        Suolakurkkuja en voi siel välis sietä, mutta mun suosikki on tuplaliha! Ja tietty ihanainen parmesaanileipä....;) oih

        että ne patongit ja täytteet on tuoreita. Lähinnä tarkoitin noita kastikkeita! Ja se ylihinnoittelu myös järkyttää, kuka ihan oikeasti maksaa mukisematta leivästään ton verran, vaikka täytteet nyt saakin valita itse??


    • ccccastike

      on tosi huonoja tuolla subwayssä. tai ei huonoi mut vähän mauttomii.
      ei todellakaan äitien tekemmää

    • Täytteet ratkaisee

      Tietääkseni Suomeen on tullut erilaisia tuoreita täytettyjä patonkeja myyvä liike.
      Se on Turussa Aninkaistenkatu 16, Saigon bakery. Onko kenelläkään kokemusta sieltä?

      • sub maksaa

        Suomessa, kun on niin kallista?


      • Janesy

        Ovat enemmän minun makuuni kun subin leivät. Mausteet on erilaisia.


      • Sub way

    • vitsi vitsi

      tuo on tietysti vitsi:

      "jalabenoja."

    • HirveätHuuletNiggaLips

      Syörään ja piereskellään, siinä teille kikkaa

    • Cicca333

      Kikkailen ottamalla yksinkertaisen juuston, mutta molenpia yksi siivu. Ei maksa extraa. Ja kurkut pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe