Tämä uutistenlukija

joku Jussi kait etunimi

saisi edes kerran laittaa sen äklön peruukkinsa
niin syvälle, et ei näy oikeeta jakausta. Oikea
näyttää olevan keskellä ja peruukissa vasemmalla
reunalla.
Uutiset jää nykyään katsomatta, jos tämä "Jussi"
on niitä lukemassa.
Muutenkin hänen käytöksensä esim. Kauhajoen hirmu-
tekojen jälkeen oli tökeröä. Kysyi ministeriltä
todella tiukasti aikooko tämä erota tapahtuneen
johdosta. Ei uutislukija ole oikeutettu tuollai-
siin kysymyksiin. Pää oikein tärisi ja peruukki
siinä mukana.
Ja tuo puheen neitimäisyys, ei voi vastenmielisem-
pää olla.
Ylellä on monta ihanaa naista uutistenlukijoina.
Esim. tämä Katri Vilppola, päivä lähtee heti mu-
kavasti käyntiin, kun näkee hänen iloisen ilmeen-
sä uutispöydän takaa.

28

11795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänestä.... mikäli nyt

      mikäli puhutaan samasta Jussista. En saa sukunimeä nyt mieleeni. Siis se hoikka poika, jolla vähän pidempi tumma tukka. Hän on erittäin miellyttävä minun mielestä, enkä koskaan ole hiffannut mitään peruukia. En ihan usko sinua, ootko jotenkin ennakkoluuloinen. Sinä varmaan mies, minä nainen. Siis onkohan näkö katsojan silmässä.

      Se joku jussi, joka aikoinaan ollut aamu-tv:ssäkin ja on nyt uutistenlukijana, on mielestäni erittäin hyvä ja miellyttävä.

      • varmaankin on kyse

        No se on hyvä, että joku pitää Jussistakin. Mutta
        kyllä hänellä on peruukki ja se näkyy esim. kah-
        tena jakauksena.
        Mikäli kyseessä kuitenkin on uusi muoti, niin tuo
        menee kyllä nopeasti ohitse.
        Mitä taas tulee puhetapaan, niin arvostan miehi-
        syyttä, enkä hyttysten ininää. Eritoten koskee uu-
        tistenlukijaa ja uutistenlukija Jussista nimen-
        omaan on kyse!!


    • thsfhsftjhsfjy

      Se Viippola on rasittava huutaja.

      • uutisfani

        Jussi-P. on suosikkini uutistenlukijoista. Häntä kuuntelee mielellään. On komea, hyvä ääni ja miellyttävä sivistynyt käytös.


      • vaatisuni
        uutisfani kirjoitti:

        Jussi-P. on suosikkini uutistenlukijoista. Häntä kuuntelee mielellään. On komea, hyvä ääni ja miellyttävä sivistynyt käytös.

        Suosikkini on Marjukka Havumäki.On siellä muitakin,mutta Marjukka on minun mielestä
        ykkönen.Miehistä Jussi-P ja Asko Temmes omaavat
        rautaisen ammattitaidon.


      • tuleet////
        vaatisuni kirjoitti:

        Suosikkini on Marjukka Havumäki.On siellä muitakin,mutta Marjukka on minun mielestä
        ykkönen.Miehistä Jussi-P ja Asko Temmes omaavat
        rautaisen ammattitaidon.

        Ammattikorkeakoulusta tulleet uutislukijat ovat vielä epävarmoja,sama epävarmuus näkyy TV:n sisustusohjelmissa sekä muutamissa kuuluttajissa.Yliopistotason koulutuksen puute
        toimittajien kohdalla tuntuu uskomattomalta,kun koulutettuja löytyy aivan varmasti.


    • Marienhof

      on myös suosikkini Ylen uutistenlukijoista. Ei hänellä minusta peruukkia ole vaan ihan aidot hiukset.

      • krhmm

        Mutta en ostaisi mustalaisilta käytettyä autoa.


      • hyvä lukija

        aidot tuuheat tummat hiukset ja oli aiemmin pitempi kampaus. Miten joku luulee peruukiksi? Häh?
        Muuten tosi söpö mies ja on hyvä lukija ja esiintyjä. Yleensä kaikki ovat. Ainakin ykkösellä. Jo vaan joku on vetänyt aiheetta herneen nenäänsä.


      • ei tv:n orja
        krhmm kirjoitti:

        Mutta en ostaisi mustalaisilta käytettyä autoa.

        Enkä minä usko sanaakaan mitä mustalainen minulle yrittää vakuuttaa Yleisration uutisankkurina.


      • silminnakijat
        hyvä lukija kirjoitti:

        aidot tuuheat tummat hiukset ja oli aiemmin pitempi kampaus. Miten joku luulee peruukiksi? Häh?
        Muuten tosi söpö mies ja on hyvä lukija ja esiintyjä. Yleensä kaikki ovat. Ainakin ykkösellä. Jo vaan joku on vetänyt aiheetta herneen nenäänsä.

        Romaaneita ei saa syrjiä mutta ongelma tuntuu olevan siinä että romaaneihin ei myös luoteta. Siinä on tarpeeksi palkoa nenuun.


      • iugjkhcku
        silminnakijat kirjoitti:

        Romaaneita ei saa syrjiä mutta ongelma tuntuu olevan siinä että romaaneihin ei myös luoteta. Siinä on tarpeeksi palkoa nenuun.

        tarvitsekaan luottaa. Ne on yleensä fiktiota.


      • mannetietää mannemyy
        iugjkhcku kirjoitti:

        tarvitsekaan luottaa. Ne on yleensä fiktiota.

        ostaisi tuolta mieheltä käytettyä autoa.


    • H-G

      Voin kertoa, ettei todellakaan ole peruukki. Tytär on perinyt samanlaisen paksun puuhkan. Hyvin överi-asiallinen ihminen on.

      • valehtelevat vielä

        Ei mustalaisissa ole mitään pahaa. En kuitekkaan usko mitään mitä yrittää uutisiaan kertoa.


      • perruukkionpop
        valehtelevat vielä kirjoitti:

        Ei mustalaisissa ole mitään pahaa. En kuitekkaan usko mitään mitä yrittää uutisiaan kertoa.

        heh,
        Rantanenhan onkin sangen tyypillinen romaninimi, yhtä tavanomainen kuin Korhonen ja Virtanen.
        Ja viimeistään Porvoon ampumisten jälkeen sisäministerin olisi pitänyt lähteä.


    • Mauri Sulkanen
      • Häpeisitte käppänät

        Ei tässä enää tiedä mitä sanoisi :( Hävettää sinun Mauri Sulkanen puolestasi, jos olet tuon blogin takana/kannalla. J-P on hyvä uutistenlukija/toimittaja, muulla ei pitäisi olla mitään väliä?

        Iljettäviä ovat monet ihmiset tässä maassa, ja suurin osa heistä on jotenkin katkeroituneita ns. "miehiä".


    • hevosmies itsekin

      Yle on ainoa media missä romaani pääsee eetteriin

      • ei-kopukkanainen

        Juu, Aamutv:ssä esitellään joka viikko viikon kirja, yleensä romaani. Onko hevosmiehen mielestä kaikki tummahiuksiset romaneita? Olisko kentis paikallaan ottaa asioista vähän selvää?


    • tepi mustilainen

      Jussi-Pekka Rantanen on ihana uutistenlukija. Hyvännäköinen ja tosi siisti. Tukkakin aina vimosen päälle. Jos on hauskannäköinen, saa sitä näyttää ja korostaa.

    • täysjärkinen

      Hahaha on teilläkin syyt kiukustua. Hankkikaa parempaa tekemistä, niin ei tarvitse muiden hiuksia halkoa. Ja opetelkaa kirjoittamaan ja tarkistakaa faktat ennen kuin otatte kantaa ja alatte väittää kaikenmoista.

    • sirola out
      • kokoomuksen pellelle

        "Punavihreä osasto heikkenee Ylessä!"

        Taidat itse olla kokoomuslainen? Juuri Kokoomus on pilannut Ylen ja nykyään se suoltaa samanlaista roskaa kuin kokoomuslainen Maikkari!


    • Näinpä...

      J-P Rantanen oli mukana jossain uutisspotissa armeijan harjoituksesta ja siinä muistaakseni sanottiin hänellä olevan reservin majurin arvo. En löytänyt verkosta vahvistusta tuosta sotilasarvosta, mutta onko jollain parempi hakukone?

      • asssssss

        Kuten Timo T.A. Mikkosella, res.majuri tai miktä lienee aika korkea arvo?


      • Joulun tähdet

        Majuri on korkein arvo mitä reservissä voi saada.
        Joten rispektiä, jätkät.


      • Reservi etulinjassa
        Joulun tähdet kirjoitti:

        Majuri on korkein arvo mitä reservissä voi saada.
        Joten rispektiä, jätkät.

        Lisäksi kaveri uhraa epäitsekkäästi joulunpyhät työlle ja vetää lähetyksen toisensa jälkeen toisten ahmiessa kinkkua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4167
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3134
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2917
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2583
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2560
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      232
      2233
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2096
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2037
    Aihe