Tietäisikö kukaan mistäpäin Helsinkiä näitä kyseisiä turkkilaisia "jauhoisia" makeisia saisi vai saako ollenkaan? :) Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastaneille!
Loukoumi
5
2673
Vastaukset
- Kirpi
tai etnisistä ruokakaupoista, sehän ei ole yksin turkkilaisten makeinen, sitä syödään Turkin lähimaissakin, länteen ja itäänpäin, muun muassa Bulgariassa, Iranissa, arabimaissa yleensäkin, vähän eri nimellä.
On kyllä niin äklöä, etten kaipaa, mutta en yleensäkään syö makeaa ehkä siinä vika ja loukum on ihan makeimmasta päästä mössöä. - ilmeisesti
En tiedä onko kyseessä sama makeinen, mutta Lidlissä on ollut välillä myynnissä tomusokeroituja ja pähkinäisiä "marmeladeja". Kun nyt tarkemmin muistelen, niin ehkä paketissa luki loukoumi tai jotain sinne päin.
Tykkäsin tosi paljon! Vanhemmillani niitä popsin, itse en ole ostanut.- kookoskeksi
mieleen tulee vaikkapa hakaniemen metrotasanteella..nuitä näkee yleisesti olevan tarjolla. Taidetaan kappaleittain useimmiten myydä. Joskus tullut maistettua, ja osa hiukka äklöjä, osassa nuo mantelit pehmentää kivasti..
- kyllä meinasi
tukehtua noihin "marmeladeihin". Pihka-aromista pidin, mutta se rakenne! Apua!
- Aito tietäjä
Loukoumi on kreikkalainen makeinen, joita Suomessa saa vain Lidl:eissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635