Tiistaina Bangkokkiin siellä hetki, Manilaan ja siitä edelleen Palawanille. Tarkoitus olisi majailla Coronilla tai sen lähistöllä. Hyviä hotelleita ja luotettavia sukelluskeskuksia?
PALAWAN
4
1060
Vastaukset
- valinta kun
kauniit maisemat ja merivesi todella kirkasta.nauti nyt kun ei ole ..........turisteja milli millissä?? vaan aivan, no kyllä varmaan tiedät mitä tarkoitan.itse kolunnut eri saaria filppareilla jo 7v ja vaimon kotimaa tullut tutuksi.mabuhay !!!!
Moikkis! Tultiin just Tammikuun puolessa välissä Filippiineiltä ja olin Palawanilla.
Näkyyvyys ei ole tammi-helmikuussa kovin kummoinen länsipuolella Palawania. Coronissa jos hylkyjä sukellat, niin näkyvyys ei tosin ole luultavasti se tärkein.
Se Tubatha Reef Puerto Princessasta kaakkoon mua kiinnostas näihi aikoihi vuodesta.
El Nidossa suosittelen majoitusta Rossanna's Cottages. Siisti ja halba mökkimajoitus aamiaisella 1000 pesoo yö about :)
El Nidossa jos sukeltelet, niin El Nido Marine Clubista löydät parhaan palvelun.- Ilmastointi
Olikos tuolla Rossanna's Cottages -huoneissa ilmastointia? Oliko aamiainen kattava?
Ilmastointi kirjoitti:
Olikos tuolla Rossanna's Cottages -huoneissa ilmastointia? Oliko aamiainen kattava?
Rosannalla oli muutama mökki ilmastoinnilla (jos en väärin muista niin olikohan 500 peso/yö lisähintaa). Itsellä oli vain tuuletin.
Aamiaisesta Rosanna kysyi tullessani "Mitä haluan syödä?" En ole mikään aamutankkaaja, mutta sanoin että juustoleipää, kahvia olis kiva. Niin mulla oli aina kahvit, leipää ja jotain hedelmää (vaihteli). Joskus leivät oli vaihdettu pannukakkuihin, mutta kun en niistä tykännyt niin vaihtoivat takas leipiin :)
Kyllä sieltä järjesty varmaan mitä halus.
Mökit oli aika haluttuja. Mä varmistin buukkaamalla mökin etukätee, ja maksoinki puolet hinnasta etukätee Rosannalle kun tiesin tän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854