tecnigas e-nox vs. leovince v6

124578

eli kumpi näistä putkista olisi parempi, tecnigas e-nox vai leovince v6?? muuten mopo mulla on vakio.. sanokaa hyviä ja huonoja puolia molemmista putkista.

107

26485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afsafs

      Vaikea sanoa kun molempien tehoalueet ovat lähes identtiset :D. Molemmat ovat ulkoisesti todella hienoja. Itse en tuosta e-noxista tiedä mutta parilla kaverilla on leovince. Toisella yamaha dt:ssä ja toisella derbi drd racingissä. Ovat kehuneet että hyvät tehot on. Itelläni on tollanen Giannelli Conti Variant tehari ja se on hitusen tehokkaampi kuin kamujen leovincet. Vaikka itse sanonkin niin on tämä Gianellin tehari aivan pirun hienokin. =) Mutta tärkeintä on kuitenkin tehot ja sitähä Gianellissa ja arrowissa on. Ne ovat ehkäpä 2 parasta tehoputkea mitä saa.

    • holmii

      E-noxi:ssa on parempi piikki kuin leovincessä mutta leovince antaa alakierroksilla huomattavasti enemmän tehoa ja on muutenkin tehokkaampi putki ja vähän äänekkäämpi. hinta/laatu suhde on molemmissa suhteessa sama mutta tecnigasin saa halvemmalla. itsellä on TEcnigas E-NOX ja on toiminut hyvin ja antaa radikaalisti tehoa, itsellänikin mopo on muuten vakio paitsi putki.

      • aprilia tecni

        Moro siinä tecnigas e-nox putkessa niin paljonko se kulkee jo siinä on se "kuri" kiinni?


      • kilvet lähtee, jos

        Jepsut ottaa siitä kilvet, jos et oo käynny katsastamassa konttorilla sitä teharia. Jos kerta tehot on radikalisti nousseet, nii varmaa nopeuskin, et sulla ei varmaan korttikaa riitä tieliikenteeseen.


      • asdadsdads
        kilvet lähtee, jos kirjoitti:

        Jepsut ottaa siitä kilvet, jos et oo käynny katsastamassa konttorilla sitä teharia. Jos kerta tehot on radikalisti nousseet, nii varmaa nopeuskin, et sulla ei varmaan korttikaa riitä tieliikenteeseen.

        öö.. ja mitäs sinä aiot tehä asialle muutakuin jauhaa täälä keskustelussa meille nuorille siitä, että mopoa ei saa virittää? Ihan turhaa et sää sillä maailmaa paranna.


      • asd128

        Onko sulla siis rajotettu boxikin kiinni jos on muuten vakio?


      • Kiinnostaa98

        Paljonko sun mopedis sitten kulkee jos viriä ainoastaan putki ?


    • adgdstjtj

      Kumpaakin olen ajanut ja e-noxi on enemmän mieleeni koska tuntuisi olevan enemmän potkua. Leovinkkelistähän puhutaan että olisi loistava mutta oli kuin ajaisi kurittomalla, paitsi tietenkin hieman tehokkaampi. Eli LV ei itele ainakaa kovi uponnu.

      LV jos haluat hieman vääntöä alemmillekkin kierroksille.
      Noxi jos taas tykkäät repäisevästä piikistä.

      Veikkaisin että noxi veis kiihytyksen ainakin. Varmaan yhtä kovaa kulkee molemmilla.

      • jepa89888

        Kuinka kovaa suurinpiirtein Noxilla jos mul on Dt50 ja vakio paitsi jos laitan Noxin niin kuinka kovaa se sitten suurinpiirtein kulkisi?


      • gnsdfgsdf
        jepa89888 kirjoitti:

        Kuinka kovaa suurinpiirtein Noxilla jos mul on Dt50 ja vakio paitsi jos laitan Noxin niin kuinka kovaa se sitten suurinpiirtein kulkisi?

        80 jos vaihdat tietenkin suuttimen myös ja poraat boxin! ilman suutiimen vaihtoa ja boxin porausta menee ehkä 65


      • turbo kit
        gnsdfgsdf kirjoitti:

        80 jos vaihdat tietenkin suuttimen myös ja poraat boxin! ilman suutiimen vaihtoa ja boxin porausta menee ehkä 65

        mulla on turbo kit ja kulkee 80 turbo kit on ehkä vähä äänekäs mutta hyvät tehot suosittelen turbo kittiä


      • leooooooooooooo
        turbo kit kirjoitti:

        mulla on turbo kit ja kulkee 80 turbo kit on ehkä vähä äänekäs mutta hyvät tehot suosittelen turbo kittiä

        itse olen ollut erittäin tyytyväinen leovinceen! hinta laatusuhde on hyvä piikittää ihan tarpeeks, vääntää alakierroksilt ja muutenkin näyttävä ja hyvät äänet :D putki on depas kii ja putken lisäks viriä on cdi 13p eturatas, vapaastivirtaava filtteri ja suutin. huiput siin 75 paikkeil


      • 3qrarase
        leooooooooooooo kirjoitti:

        itse olen ollut erittäin tyytyväinen leovinceen! hinta laatusuhde on hyvä piikittää ihan tarpeeks, vääntää alakierroksilt ja muutenkin näyttävä ja hyvät äänet :D putki on depas kii ja putken lisäks viriä on cdi 13p eturatas, vapaastivirtaava filtteri ja suutin. huiput siin 75 paikkeil

        osta gianelli conti variant itse olen siihe ollut erittäin tyytyväinen loistavat alaväännöt vaikka onkin yläkierros putki.. siisti ulkonäkö ja loistavat äänet ! ja kiertää vakiosylkän tappiin... hintaa on vähä enemmä mutta paljon viriämpi kuin joku leovince tai e-nox..


      • leooovingeeee
        gnsdfgsdf kirjoitti:

        80 jos vaihdat tietenkin suuttimen myös ja poraat boxin! ilman suutiimen vaihtoa ja boxin porausta menee ehkä 65

        mul on leovince v6 teho putkisto porattu cdi boksi ja suutin vaihettu 80cc pyttyy nii huiput siin 96km miten sais halval kulkee viel kovempaa? jaa sitte se mopo on yamaha dt


      • drgr
        leooooooooooooo kirjoitti:

        itse olen ollut erittäin tyytyväinen leovinceen! hinta laatusuhde on hyvä piikittää ihan tarpeeks, vääntää alakierroksilt ja muutenkin näyttävä ja hyvät äänet :D putki on depas kii ja putken lisäks viriä on cdi 13p eturatas, vapaastivirtaava filtteri ja suutin. huiput siin 75 paikkeil

        viriä on cdi :P


      • niggs

        enpä tiedä sitten että onko ollu säädöissä meinaa asiahan on juuri toisinpäin: leo nappaa kohtuu repäisevän piikin alhaalta, kun taas noxin piikki jää pienemmäksi, mutta tuo vauhtia enemmän.
        saa meinaa olla aika repäisevä vakioputki jos tyhjänä lähtee ku leovince. tai en sitten tiiä et onko ollu kuri molemmissa kaverilla paikallaan;)


      • gregrege
        gnsdfgsdf kirjoitti:

        80 jos vaihdat tietenkin suuttimen myös ja poraat boxin! ilman suutiimen vaihtoa ja boxin porausta menee ehkä 65

        ilman suuttimen vaihtoa ei varmaan kauaa kulje. voi olla et pian on mopo tallissa kiinni leikkaamisen ansiosta...


      • Kulkeekyllä
        leooovingeeee kirjoitti:

        mul on leovince v6 teho putkisto porattu cdi boksi ja suutin vaihettu 80cc pyttyy nii huiput siin 96km miten sais halval kulkee viel kovempaa? jaa sitte se mopo on yamaha dt

        Vaihda välejä


      • dracjonne
        leooovingeeee kirjoitti:

        mul on leovince v6 teho putkisto porattu cdi boksi ja suutin vaihettu 80cc pyttyy nii huiput siin 96km miten sais halval kulkee viel kovempaa? jaa sitte se mopo on yamaha dt

        aika vähä kulkee nui isolla pytyllä :D


      • Anonyymi
        gnsdfgsdf kirjoitti:

        80 jos vaihdat tietenkin suuttimen myös ja poraat boxin! ilman suutiimen vaihtoa ja boxin porausta menee ehkä 65

        mulla meni vähä yli 80 pelkällä putella


    • lool

      mulla ois muuten vakio rx -09 paljo mahtas kulkee enoxil ja muuten vakion?

    • gianello

      laittakaa gianelli conti variant itellä tg e-nox ja kamulla gianelli voin kertoo että jäin aika vakavasti taaksepäin mutta kikkailuun e-nox parempi koska vääntää matalemmalta ja repäisee sopivasti hyvä keulia mutta silti pidän itse enempi gianellista :)

    • E-NOXI

      Paljonko säxä kulkee e-nox:lla jos siinä on se kuri paikallaan???????

      VASTATKAA!!!!!

      • papapp

        Menee jtn 40... Itel meni apikka rx 08 13/50 väleil kurilla 55 ja alamäkeen (jyrkkään) nii just ja just 72. ja ylämäkeen jtn 35-39.


    • h

      No jos sulla on kaikki muut osat vakioja ja sää laitat sen noxin kurilla ni sehän on melekeempä sama asia ku vakioputkella ajaisit.

    • Tecnigas !

      mul on toi Tecnigas ja on muuten hyvä repäisevä piikki ja kulkee hyvin, välit 14/70 ,suutin 86, suoral 82...

      • Tecnigas !

        ja mopo on derbi x-race 2010


      • Peeeennyyyy

        14/70 välit :D :D :D


      • gilerasmt

        Keuliiko? Itse haluaisin harjoitella keulimista niin olisiko hyvät välit:D?


    • näin tänää

      mul on leovince v6 teho putkisto porattu cdi boksi ja suutin vaihettu 80cc pyttyy nii huiput siin 96km miten sais halval kulkee viel kovempaa? jaa sitte se mopo on yamaha dt......... mitä vittuuu????? ootko joku pv poika mistä lähtien on detsiin saanu muuta ku 50cc, 70cc ,90cc ja 125cc pyttyjä että poika sulla ei taija olla mitää 80cc pyttyy :D ja kulkis muuten kovempaa koska mulla on 70cc pytty porattu moric ja e-noxin tehari ja menee 142 .......vakio välit !!!!!! ja muute viel 21 milline kaasari.

      • hyvä pätee

      • Vitunjuippi

        mul on leovince v6 teho putkisto porattu cdi boksi ja suutin vaihettu 80cc pyttyy nii huiput siin 96km miten sais halval kulkee viel kovempaa? jaa sitte se mopo on yamaha dt......... mitä vittuuu????? ootko joku pv poika mistä lähtien on detsiin saanu muuta ku 50cc, 70cc ,90cc ja 125cc pyttyjä että poika sulla ei taija olla mitää 80cc pyttyy :D ja kulkis muuten kovempaa koska mulla on 70cc pytty porattu moric ja e-noxin tehari ja menee 142 .......vakio välit !!!!!! ja muute viel 21 milline kaasari. .... taiat olla vähä yksinkertane jos luulet että 70cc dt menee 142km/h ku ei 110cc vehkeilläkää tuskin ihan 140mee


    • Hyvä vitsi

      70 cc pytyllä 142? huvittava heppu olet... jammun 125 DT ki menee hikiseen ton 150 TT:nä :D

      • dt on paska

        jaa.. Omassa pelissä, keewayssa 70cc metrakit prorace, 28mm pwk, voca racing putki, 16-53 välit ja parempi läppärunko hiilikuituläpät. Ja mopo kulkee noin 140


    • simonini

      mikä ois hyvä tehoputki simonini 90cc kanssa??

      • hevosenkenkä

        Yasuni sbr3


    • LeovinceV6

      mulla MBK X-limit 05- ja leovincen tehoputki ja hieman raskaammat välitykset ja 95 suutin ja vakio 50cc poruutettu 1,5mm ja viilattu sylinteri niin huiput saatiin auton mittariin 12-55 väleillä 102km/h ja sitten 13-52 niin 108km/h ja tecnigasit jäi heittämällä kyllä..

    • pikku tieto

      Kuka helvetti ostaa teharin jos pitää siinä kurin , mopossa pitää rajotinta ja suutinta ei vaihda . Jos ajaa teharilla ja ei on rajoitin ja ei suutinta, ensin rajotin hakkaa vitusti ja sitten mopo booa suuttimen takia. ei helvetti.

      • ukinselkä

        hoono soomi? ei tule puhu täne jos ei osata puhu kunolla tai ei tietä edes että pikku_tieto olla yhdys_sana? ei saa yritä päte jos ei osa päte!


    • Derbimies

      Mulla on vakio derbi x-race 08. Mitä pitäs tehä et sais halval kulkee noin 80km/h ja kiihtyy hyvin? KIITOS JO ETUKÄTEEN VASTANNEILLE!

      • miks vitus 80


    • ukkis äitis

      paljokohan derbi senda kulkee jos vaihtaa suuttimen ja ostaa teharin? laittakaahan linkkiä halvoista ja hyvistä tehareista tänne =)

    • derbi+giannelli=107

      itel o derbis giannelli ja ym hilppeet menee gps107 ja kiihtyy pirusti välit oli 13-50. ja kaveril metrakit thower ja samat välit nii meni vaa 82 gepsii ja molemmil o on off rajottimet nii kaveril ku kääntää kaasuu nii pätkii vitusti et jäi siit kii ku poliisit löys ja mul on nii ylävääntönen putki et ei pätki yhtää ei oo ees ettiny rajotint ja yhel tutul on leovince nii menee hikiseen 80 ja sano et on ku tyhjäl vakioputkel ajais et ostakaa giannelli ja 17.5mm kaasari ja 13-50 välit karbonaattiläpät tehopuola 80 suutin rajoitin ja joha kulkee ja ei tarvii kyttii pelätä!

    • gileravie

      voihan vitun giannellin ruikut!! mulla on leovince ja mitattiin kesällä auton gps:ssään 103km/h,että joo...ja muuten mulla oli 14/53 välit ja on jääny kaikki mun perään,koska ei pysy mun mukana kiihdytyksessä. eikä oo muuta tehty kun vaihdettu isompi suutin,just oikee leovincelle ja mopo oli gilera,ja jos joku valittaa rajoittimesta niin yleensä gileroissa on rajoittamaton poksi.

      • Derbi/gilera

        mul on 11/52 välit eli mulla menis suurinpiirtein 105 jos laittaisin leovincen? mopo on muutes derbi ja 17/5 lortto kaasarina.


    • KEWLIA

      PALJON KULKIS VAKIO DT JOS LAITTAIS LEOVINCE V6?

      • astvg

        Riippuu väleistä ja vuosimallista. Vuosimallista sen takia, että -07 ja siitä eteenpäin on sähköne rajotin, moric boksi, jollonka ei kule todennäkösesti yli 65.


      • pilkkun nussija
        astvg kirjoitti:

        Riippuu väleistä ja vuosimallista. Vuosimallista sen takia, että -07 ja siitä eteenpäin on sähköne rajotin, moric boksi, jollonka ei kule todennäkösesti yli 65.

        voi porata moricin tai ohittaa ledillä :)


    • Joni-96

      Siitä en tiiä paljo v6 kulkee mutta putkii mitä mulla tässä nyt on ollut ajan mittaan niin TG kulki detsin mittariin 88 alamäkeen vakio väleillä, metra 75 tasasel vakioväleil, metra 13 piikkisel eturissal 88, TK 13 piikkisel n 100 ja kaverin dt giannelil ja 14 piikkisel 104. Metra vääntää hyvin kaikilla teho alueilla, TG ja TK repäsevii sekä giannel.

    • rieju rr

      vittu osta kaa turbo kit dos salidos

      • paska


    • kalle999990

      Itelläni on DT:eessä 2011 mallissa leovince kiinni menee noin 77 mittarii, mutta uskon sen todellisuudessa menevän about 65

      • xcvbhnjmkl

        miten se nyt niin vähän menee? :OOO


    • tg yammu

      Kyllä toi tg on oman kokemuksen perusteella hyvä putki mutta en sano et lv 6 olisi huonompi mutta äänet ovat tg paremmat,

      • Mopoo

        Mun mopossa oli peräti 90 vakiosuutin. Sitten laitoin siihen kiinni 95 suuttimen, onko se tarpeeksi iso jos ostan teharin?


      • E-nox

        Mikä ois hyvä tehari draciin? Ite ajattelin hankkia tecnigas enoxin, paljon se kulkis kurittomal teharil ja 105-110 suuttimel ja 13 piikkisel eturattaal


      • E-nox kirjoitti:

        Mikä ois hyvä tehari draciin? Ite ajattelin hankkia tecnigas enoxin, paljon se kulkis kurittomal teharil ja 105-110 suuttimel ja 13 piikkisel eturattaal

        liikaa t foppa


    • Janne "The Master"

      Muistakaa nuoret, että tehopakoputken kanssa ajaminen on vain sallittua suljetulla alueella. Liikenteeseen lähtö tehopakoputki kiinni on vaarallista, sillä autoilijat olettaa, että mopo kulkee 45 mutta se kulkeekin sen 75. Vaarallista eikö? Nyt lähiaikoina kuollut 14 vuotias poika olisi säästynyt hengissä, jos hänen moponsa ei olisi kulkenut 90 poliisin testatessa.

    • asdfsdd

      eli ne voi olettaa myös että kevari menee sen 45, koska derbin 125cc senda on täysin saman näkönen kun 50cc mutta kulkee yli 100km/h

    • tlikkel

      Voiko joku laittaa linkkiä joistakin oikealta puolelta tulevista tehoputkista?

    • Abelius245

      Nyt kaikille teille jotka miettivät, Paljon dt kulke ejollain teharilla, mutta muuten vakio.
      Oma dt, josta oli vain kuri pois vakioputkesta eikä suutinta vaihdettu, kulki LIEVÄÄN alamäkeen gps:ään 70km/h. Mittarissa oli silloin 77km/h.
      Joten eiköhän se vähän kovempaa kulje sitten teharilla, josta putki tyhjäks.

      Vakioputki tyhjänä ja moric porattuna kulkee Suoralla 75-78km/h.
      Joten jos haluatte noin paljon kulkua, niin älkää ostako tehareita, moric vaa porauksee ja putki tyhjäks (suuttimen vaihto) ni hyvä tulee.

    • DTTDFTFYGJKLÖÄ_*DFDX

      mulla on enox ja 10-53 välit ja 92 suutin ja rajottamaton cdi ja huiput 86km/h mopona Yamaha dt50r

    • asd apuaaaaaaaaaaaaa

      jos laitan turbo kitin kiinni dt:see ja laitan sinne kuristuksii sillee et menee alle 65 nii tuleeks siit teharist sakkoo tai lähteeks kilvet ja kortti?????????

    • Lehmänkello

      Leovince kilkattaa pahasti..

    • dff34r3

      Jos mopo on muuten vakio ja siihen lisää tuon leovincen v6 teharin niin paljonko mopo kulkeepi ja jos pitää kurinkin paikallaan...ja moponi olisi keeway tx 50
      ;D

    • Ktsjufxjoucy

      Miks vitus pitäisit kurin paikallaan

    • er4t34gtreg43

      Koska katsastaisin sen eka :D niin sitä haen että kuinka lujaa se menee kurin kanssa että ei ylitä 45 km/h voihan toki kureja lisäillä jne

    • Et sillee

      Ei saa katsastuksesta läpi ilman vakioputkea :DD

    • e4t5gert

      jaa :D no kyl sen vois silti ostaa D;

    • ei tarviii tehariiii

      meitsil meni yamaha dt kurittomalla, suuttimenvaihdolla, ja moricin porauksella sen 82km/h
      välit 12h/58h
      rahaa meni vireihin sen 3e (suutin) :DDD

      • loihtia ;)

        Vakio väleilläki menee jonku 70-78 Gepsii.


      • srdftyghj

        Mutta kun jää kiinni fobille ja haluu kilvet takas niin on ihan perseestä ruveta hitsailee kureja takas... :D


    • apriiiiilia

      kuinka lujaa suurinpiirtein tollanen 2012 vuoden aprilia sx kulkis e-noxilla ja jollaki 96 suuttimella?

    • BetaRider

      tecnigas vai leovince v6 ? leovince on parempi vakiopytyllä koska on hyvä alavääntö mutta e-nox jos on viripytty !!

    • bökötti

      noxi erittäin hyvä vakiopytyllekin kaverilla on derbissä noxi , rajottamaton cdi ja 92 suutin kulkee 12/65 väleillä 85km/h gepsiin ja kiihtyy helevatun hyvin. mutta toisella kaverilla on leovince gilerassa joka ei ole kuulemma kovin hyvä ei anna piikkä juuri ollenkaan ja eine alaväännöt ole sen kummosemmat ku noxissa , joten suosittelisin noxia ja vaihtamaan rajottamattoman cdin ja isomman suuttimen :: ))

    • yamaha

      Mikä suutin kannattaisi olla jos laittaa kiinni e-noxin, välit 13/60 ja ohitettu cdi? kyseessä Yamaha dt :)

      • tppo

        No itellä on malaguti (sama asia kuin dt) ni on kuri pois moric porattu ja se vaati 105 pääsuuttimen . Onko näissä putkissa muita kureja kuin siinä alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa?


    • phökötti

      mikä on vikana ku mul on pökös e-nox mut se ei ota piikkiii kunnolla ja kuri on irti?

      • spurdos spärde

        Käykö laihalla? Onko rajotin kiinni?


      • phökötti
        spurdos spärde kirjoitti:

        Käykö laihalla? Onko rajotin kiinni?

        ei käy ja moric on porattu


    • ApikkaJonne

      Ei niissä tehareissa sinänsä mitään suurempia eroja ole kunhan saa mopon kulkemaan kunnolla ja mukavaa nopeutta :)

    • Gileraaah

      Itellä gilera vakioputkella ja 11/53 väleil, 95 suuttimel menee melkein 80 tasasel gps. Mutta ei juurikaan kiihdy ja kiertää aivan liikaa :D Ajattelin ostaa Leovinkkelin koska es.

    • vastatkaa a

      nonii elikkäis paljo sais mopedin kulkee ku poistais yhen kurin mopost jolloin nopeutta tulis about 70km/h ja lisäks hommais ton leovince v6 teharin ja tyhjentäis sen kokonaa ni paljo tulis nopeutta viel lissää. ja moponihan on yamaha tzr 50.
      -----------------------!!!!!!!!!VASTATKAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!----------------

    • sdaaafsasfassdddds

      itellä menee 87 leovincellä rajottamattomalla cdi-boxilla ja isommalla suuttimella mopolla yamaha tzr.

    • apikka

      Paljonko ottais huiput gianellin conti variantilla 11 ja 58 välit muuten vakio mopo? ja mikä olis oikean kokeinen suutin ? :) Mopo on aprilia sx 50 2011

    • ebbin

      Kaverilla on 70cc airsali, 21 lortto, malossin läpät ja enoxi terbiilissä, menee 14-53 väleillä ~115. kaasari ei ole säädöissä mut jos säätäs nii saattas jaksaa kiertää loppuu viimesellä vaihteella.

      • Derbi kuski

        Mun derbii on vaa vaihettu Leo Vince V6, suutin 90, välit 13-52 niin kulkee kevyesti 102km/h tasasella, vielä ku pistäs pidempää väliä ni kyl se vaa perkele liikkuis, ei hyydy ylämäkii ollenkaan ja autot jää 80 alueella. Talvirenkaillakin menee sen 82. Ja derbitkun sattuu olee nii saatanan matalii niin kymmenen sentin koropala löytyy niin mukavampi ajaa, Ja mopo siis Derbi Senda DRD Limited Edition -07Vm. Eikä oo 17000Km aikana leiponut kertaakaan, eikä leivo.


    • detsimiäs

      Moro vain kaikille tietääkö kukaan että paljon kulkis YAMAHA dt tolla e-nox:illa kun on moric porattu suutin 100mm ja välit 12 ja 65. Pitäisikö kenties suurempaa suutinta?

      • 100mm suutin :DD

        Taisi tulla vähän kirjoitusvirhe, mutta tosiaan huippuja se ei nosta tietysti juuri ollenkaan vaan ainostaan kiihtyvyyttä. 50cc:lle parempi on kuitenkin leovince.


      • vähä hukas
        100mm suutin :DD kirjoitti:

        Taisi tulla vähän kirjoitusvirhe, mutta tosiaan huippuja se ei nosta tietysti juuri ollenkaan vaan ainostaan kiihtyvyyttä. 50cc:lle parempi on kuitenkin leovince.

        Elikkäs paljos kulkis yahama dt50 vuos malli 08 jos ostan enox ja vakio suutin vielä rajotint ei oo ohitettu eikä porattu


      • vähä hukas
        vähä hukas kirjoitti:

        Elikkäs paljos kulkis yahama dt50 vuos malli 08 jos ostan enox ja vakio suutin vielä rajotint ei oo ohitettu eikä porattu

        Vittu yamaha*


      • enoxdetsilöytyy
        vähä hukas kirjoitti:

        Elikkäs paljos kulkis yahama dt50 vuos malli 08 jos ostan enox ja vakio suutin vielä rajotint ei oo ohitettu eikä porattu

        ei mihinkää koska vakiosuutin ei noxilla anna piikkiä ku ei saa tarpeeks bensaa ja samasta syystä alaväännöt huonommat ku kuristetulla vakioputkella ja vaikka vaihtaisit suuttimen rajotin ottais vastaa ennenku tehoalue alkaa koska perkeleen ylävääntönen putki joten rajotin vittuun ja suutinta vaihtoo ja sitte se kulkee ja hyvin.
        itellä kulki sen 85 ja lähti kuin homo pillunpäältä. suosittelen normiajoon. keulimiseen ei toimi hirveen hyvin.


      • ceppovoimaa
        enoxdetsilöytyy kirjoitti:

        ei mihinkää koska vakiosuutin ei noxilla anna piikkiä ku ei saa tarpeeks bensaa ja samasta syystä alaväännöt huonommat ku kuristetulla vakioputkella ja vaikka vaihtaisit suuttimen rajotin ottais vastaa ennenku tehoalue alkaa koska perkeleen ylävääntönen putki joten rajotin vittuun ja suutinta vaihtoo ja sitte se kulkee ja hyvin.
        itellä kulki sen 85 ja lähti kuin homo pillunpäältä. suosittelen normiajoon. keulimiseen ei toimi hirveen hyvin.

        Joo mites toi cpi sm 50 kulkis sitte tolla enoxilla paljo kulkis? Ja tarviiks vaihtaa suutinta tai poraa cdi yms. jos vaiha välit vakiost (11-62) johonki 10-70 tai jtn? Suurkiitos vastaajille etukäteen :)


    • leovince on parempi

      Leovincessä on vitusti parempi piikki kuin e-noxissa.

    • Mop0j0nne

      Itelläni on leovince ja kaverilla on tecnigas ja kaveri jää ihan 6-0 että päättele siitä

    • Riejunomistaja

      Mikä suutin sopis riejuun jos pistän leovincen kiinni? Vakio cdi ja 13/62 välit

    • CPI_MIES

      no itellä on cpi sm muuten vakio paitsi kuriton e-nox ja kulkee tasasel sen 68.2
      tehot alkaa 7000 kierrokseen ja loppuu 11500

    • Poikapohjanmaalta

      Enoxi koska keula nousee vähän piikistä :D (ainakin mun derbi)

    • jaanuiys

      Ittellä on riejussa voca warrior 50/70 , airsal 50cc ,21 dellorto, suutin 100, italkitin hiilikuituläpät sekä kampiakseli, karsitut ja rajoittamattomat sähköt. Huiput tasaisella suoralla on gps sään 97 km/h ja jäi hitusen viivoissa vakio cbr 125.

    • Anonyymi

      7 vuotta myöhässä mut sil ei oo mitää välii vaik ottasit vakio putkesta mutta laitat teharin kiinni vittu sama vaik sul ois peruna sun vakioputkessa se tehari on ainoa mikä vaikuttaa siihen jos otat siitä kurit pois

    • Anonyymi

      Mikä suutin on sopiva enoxsin putken kanssa

      • Anonyymi

        105 tai 110.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        105 tai 110.

        Kumpi on tehokkaampi Leovince x fight vai Technigas enox.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on tehokkaampi Leovince x fight vai Technigas enox.

        Jumalauta lue ylempää


    • Anonyymi

      Jos vaihtaa teharin nii pittääkö suutinki vaihtaa?

      • Anonyymi

        Kyllä pitää. Tehoputken kanssa vakiosuutin ei syötä tarpeeksi bensaa, ja mopo käy laihalla. Se johtaa mopon koneen leikkaamiseen. Tehoputken kanssa hyvät suutinkoot ovat yleensä 100-124 väliltä eiku vaa testaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe