Virtuaalimaailmat!!!!!!!!!

Omg...

Onks muita virtuaalimaailmoi ku rune, Habbo, Gosupermodel ja Aapeli. Jos on nii kertokaa mulle joku niistä!!!!!!!!!!!!!!!

49

3204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idk...

      ei sulla taida olla muuta elämää?

      • Johanna z

        Miks pitää kommentoida ollenkaan,jos ei kerran ole mitään järkevää ja asiallista sanottavaa.Ilkeys on merkki siitä,että on paha olo,sairas henkisesti.Älkää välittäkö nuista tyhjän puhujista.


    • IAmTheRuler

      Whirled

      • Dadaddadadadadaddadd

        www.panfu.fi on vähä pienimmille lapsille.
        www.aapeli.fi no sen tiiätkin...
        www.gosupermodel.fi
        www.habbo.fi noi kaikki tiestitkin...
        www.stardoll.fi on tytöille suunnattu nukke jutska...
        www.moipal.fi on semmone vaaa...


        En oo varma toimiiks linkit mut kokeile!


    • iutfdffff

      Tiiän tälläsii !

      www.lemmikki.se

      www.lastenkirkko.fi

      ja

      www.peliaktemia.fi

    • tttttttyyuuhd

      No tiiän nää :

      www.sekond life.com = No se on enemmä aikuisille muttt

      www.habbo.fi = No ton tiesit mut on vielä :

      www.peliakatemia.fi = Se on ihana lasten sivu mutt on siellä isompiakin olen itsekkin siellä ja tiedän vielä paljon muita mutta en muista vaan mutta on vielä yksi :


      www.travian.fi

    • moeeeeeeeeeeeeeeeeee

      howrse hevos netti peli

    • joku

      moi tiiä gosupermodeli ja horwse koirat.com panfu moviestarplanet

    • antti-pekka

      mite jos luo oman sivun miten sile pääsee

    • Mui

      Moviestarplanet.fi

    • tietäjä

      juu niin tässä on jotaki: moviestarplanet.fi oon siin ja panfu.fi lopetin ja pari habbo-retroo eubbo j

    • Bibi vuosi... 1000

      Panfu, oloko, moviestarplanet, meidän pieni maailma(ei oo viel valmis),gosu, stardoll,lemmikki.se,howrse, empire, aapeli, travian, älypää, facebook ja moipal.
      On niitä vielä muitakin mutta en jaksanut kirjoittaa!!:-))

    • perseereeeeiikkäqä

      Jtn..Lol ei knst.

    • pelejä

      Moi mä tiiän semmosii pelejä kun panfu,oloko,moviestartplanet,meidän pieni maailma(ei oo vielä valmis),pro hotelli,petras planet,minecraft,club pinguin ja gosupermodel kai mä muutakin tiiän mut en muista!!

      • kivoja pelejä!

        Moi!Mä oon panfussa,olokossa,moviestartplanetissa,pro hotellissa,petras planetissa,zoomumpassa,farmeramassa,gosussa olin mutta poistin mallini teen varmaan uuden.En muista muit pelejä!


    • gosupermodel!!!!!!!!

      Moikka menin just yhteen aapeli peliin!Se ei ollu niin kiva!Toi farmerama ei myös ollu niin kiva ja toi zoomumba!En oikein tiiä että moviestart planet ei ollu niin kiva myöskää!Panfu ja oloko on ihan kivoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Muutes moikka sitten niin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Muutes vielä kerran moikka ja hei hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vielä kerran moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikkaa moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka ja moikka pelejä ja perseereeeeiikkqä!Moikka moikka moikka Aku ankka on kauhee lehti!Hampaat on rumia suu ja nenäkin on ruma ainakin mulla kaikki on iha niiin niiiiiiiiiiiinnnnn rumaan!!!!!!Muutes mä olin leirillä yks päivä tässä lähi päivillä!Moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moikka moika moika mpimka moikka moikka mokikka mkikw moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi mmoi moi mokka!Oon ihan hulluna naurattaa ihan hitsisti Pro hotelli on tyhmä peli en käy siellä melkein ikinä mun nimi on siellä Rori5 ja salasana on en kerro sitä tai no .......................En kerro juu sitä!mekhvvvvvncccrdkcvjfvnjfbvkfnvfbvjfdbvjfrbvhjfbvrjfbvrjvjbcjrbvjfbvfjvnfjvnfjkjvncccccfcccccccccccccccccccccmxhhhhhhhrmme57t354mh4d Haluun kirjotella ihan mitä vaan se on kivaa Maailman kivoin peli on varmaan gosupermoel paitsi en käy siellä!

    • hyväthabboretrot

      www.prohotelli.net
      www.starahotelli.com

    • ilonajarvinen

      moviestarplanet panfu habbo moipal howrse

    • HABITUS

      www.ourworld.com o sellane ihan perushyvä.

    • MSP:nro.1!!

      Ööh..Eiks moipal oo poistettu piiiiiiitkä aika sitte? ja Moviestarplanet on kyl IHAN paras paikka!!! Oon siel jo lvl 10...=)

      • Bööööö

        Mie oon 23lvl xD


    • Jossu possu

      Ööö no minecraft ("kehitttävä")
      -Sencond life (sekava)
      -Gosupermodel (iha kiva
      -lasten kirkko (iha jaska paikka)
      -Howrse (maailman paras)
      -Zoomumba(iha kiva)
      -Our world (iha ok)
      -Aapeli(jos tykkää minipeleist ni hyvä)
      -Team Fortress (Iha paraas moninpelii)
      Ja sille aika paljo samoi mut kirjottakaa nettii virtualii mailmaan ni kyl niit löytyy..=))))

    • kärppä

      moi tiään pro hotelli panfu howrse stardoll moviestarplanet zoomumpa habbo moipal (en pääse tekee sinne tyyppii miksi?)

    • Tiedän virtuaalimail

      www.woozworld.com

      • juupajuu8 juupajuu3

        toi www.wooz world ei toimi kato ny


        Määräaikainen huolto - WOOZWORLD tulee takaisin
        ...

        Woozworld on offline kun teemme järjestelmän tune-up. Teemme kovasti työtä Että saamme lopettaa työt mahdollisimman nopeasti!
        Pahoittelemme häiriötä ja kiitämme kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.


    • Pikkusen näitä

      Panfu, oloko, prohotel, habbo, starahotel, ja muita en muista niitä
      Panfu (On nuorille)
      Oloko (Saman lainen ku panfu)
      ProHotel(Lagaa koko ajan)
      Habbo (Kolet maksaa oikeeta)
      stara (En oo varma toimiiks)

    • prohotellihullu

      porhotelli.net


      panfu.fi

      habbo.com

      oloko.com

    • viaton3

      On myös Meidänpienimaailma

    • juupajuu3

      ei movieta kirjoteta näin:moviestartplanet vaan se kirjotetaan:moviestarplanet!! elikkä nää paikat mää tiiän:

      moviestarplanet

      Zoomumba

      meidänpienimaailma (ei oo valmis)

      petran planeetta

      panfu

      oloko

      habbo hotel

      koirat.com

      horwse

      petsie

      en tiiä sit muuta :))

    • ''Habottaja''

      Tiedän:
      Habbo.fi ( maksaa kolet :/ )
      Ankanmaa (hyvä, siel ei maksa )
      prohotel (lagaa, mut hyvä ku siel on aina paljon ihmisii )
      gosupermodel ( en ny sanois..)
      stardoll ( blääh)
      panfu.fi ( pienille suunnattu panda peli)
      farmerama
      fantasyrama
      freshHotel
      paradiseHotel
      Tos jtn paikkoi en kyl ite kauheena käy..

    • ''Habottaja''

      Tiedän:
      Habbo.fi ( maksaa kolet :/ )
      Ankanmaa (hyvä, siel ei maksa )
      prohotel (lagaa, mut hyvä ku siel on aina paljon ihmisii )
      gosupermodel ( en ny sanois..)
      stardoll ( blääh)
      panfu.fi ( pienille suunnattu panda peli)
      farmerama
      fantasyrama
      freshHotel
      paradiseHotel
      Tos jtn paikkoi en kyl ite kauheena käy..

    • Kittii

      Jos ihan virtuaalimaailmoja kaipaa niin tässä olis muutama:

      Entropia Universe
      PKR (pokeria virtuaalimaailmassa)
      Imvu
      Kaneva
      Second Life

      Huom: kaikki vähintään 16, PKR, Entropia Universe ja Second Life 18

      • Kittii

        Nii ja ei ihme jos teiän mielestä Second Life on sekava ku se on 18


    • 9.v Likka. :DD

      Ite oon 9.v likka ja tiiän muun muossa:

      Habbo Hotel.fi (Maksaa oikeasti)

      Fresh Hotelli.fi (Englannin kielinen mutta löytyy suomalaisia. Ite oon siel Emppu00)

      Panfu ja Oloko (Sama idea molemmissa, nuorten chatti paikka... Ihan ******)

      Gosupermodel.com (En ees viitti sanoo miten huono se on..)

      Clup pengui.com (Myös Englannin kielinen. Mut tosi hyvä peli pinkku faneille)

      MovieStarPlanet.fi (Njääh... Käy vaa koittaas.. :D Oon siellä Suvikki x3)

      Stardoll.com (Ihan kiva paikka, siel tehää joku random nukke ja jtn.. :D)

      Joo, tiiän monta muuta mut en jaksa kirjottaa huonoja pelejä.. :D Ainakaan sen enenpää. Toivottavasti alat pelata jotain noista, kivoja peli hetkiä! :)

    • Joku Vaan x3

      StarStable Online on paras :D Enkunkielinen, mutta ihan tosi paljon suomalaisia, sanot vaan jotain suomeks niin.. :D

    • 2 pelii

      täs ois 2 poksuhotelli Ja snowhotelli

    • Eetum

      yksi ihan hyvä on snowhotelli ja panfu

    • 2 pelii

      ja niin muute poksuhotelli ei toimi enä :(

    • Susususuvi

      starstable ... heppapeli tytöille(enkun kielinen)
      transformice ... hiiri peli jossa on eri tasoja ja niitä pitää suorittaa (enkku)
      heromice ... samanlainen kuin transformice mut vaan saa tosi paljon juustoja ( mun mielestä parempi kun transformice)
      monkey quest ... apinapeli(tosi kiva, enkun kielinen myös)
      petpet park ... eläinpeli (ei niin kiva, enkun kielinen)
      moviestarplanet ... kaikki tietää sen jo (mut löytää nimellä Chailia1)
      https://retroslist.com/rankings ... tuolta löytää habboretroja :3
      animal jam ... eläinpeli (ihan ok, enkun kielinen)
      www.jaffa.fi/pelit/pelaa/supermarja ... enpäs kerro >:)

    • nakki3

      Moviestarplanet.fi oon siel maljiina 1 vuoden elite vip! :D joo joo x3...ja se on kiva paikka,mahtava siis siel on kiva aina olla mut oon ourWorld paikas nyt usein ja käyn nyt joskus panfuskin :) ja Pyhäkoulunmaja...siel eij oo ees ukkelei :( se kaipais täytetttä :3 TULKAA SINNE! :) siel voi kiroila ._. ja AdventureQuest ja Chrono Tales ja petra planets siel voi puhuu suomee jos ois paljon väkee...8D

      eli siin oli ne..ois ehk muitakin? mut oon nakki peruna muusi B) ;D

      • PÄIVÄMÄÄRÄ:26.2.2009

        saatanan runkkarit HUOMATKAA SE VITUN PÄIVÄMÄÄRÄ JOLLOIN TÄMÄ PALSTA ON LUOTU: 26.2.2009 TE OOTTE VITTU 5 VUOTTA JÄLJESSÄ VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hämmentynyt
        PÄIVÄMÄÄRÄ:26.2.2009 kirjoitti:

        saatanan runkkarit HUOMATKAA SE VITUN PÄIVÄMÄÄRÄ JOLLOIN TÄMÄ PALSTA ON LUOTU: 26.2.2009 TE OOTTE VITTU 5 VUOTTA JÄLJESSÄ VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        minkä ihmeen takia tekee tälläisen jos ei saa kommentoida vielä myöhemminkin?


      • MursuMorso
        PÄIVÄMÄÄRÄ:26.2.2009 kirjoitti:

        saatanan runkkarit HUOMATKAA SE VITUN PÄIVÄMÄÄRÄ JOLLOIN TÄMÄ PALSTA ON LUOTU: 26.2.2009 TE OOTTE VITTU 5 VUOTTA JÄLJESSÄ VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Joku muukinhan kuin tämä kyseinen henkilö voi hakea näitä paikkoja.. Eipä tarvitse heidän omia palstoja tehdä (y)


    • kingi

      world of tanks

    • yvonne202

      tässä kaikki mitä mä tiedän kerron huonoja puolia
      snowhotelli (lagii paljon)
      moviestarplanet (nyt vähä tylsempi)oon siellä yvonne202!
      panfu (ei saa olla 2 tyyppii sama sähköposti)
      gosu (surkee)
      stardoll(aika hyvä)
      habbo hotel(maksaa)
      prohotelli(tosi hyä! mut ei toimi enää D:)
      siinä oli kaikki!

    • Sexyhatsunetoyou123

      Onko teillä kaasu ongelmia? Minulla on! Tehkää siis näin pieraiskaa ja sanokaa että haistatteko popcornin ja sitten kaikki haistavatkin pierusi XD
      Mä kerran trollasin musta pukusen herneen. Paras virtuaali maailma on siis Pierupönötöötti.com

      -Hatsune miku

    • morooo

      www.kogama.com on maailman paras peli

    • Atru123

      ettikää wikipediasta

    • lol2

      Animal Jam

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe