Olen tehnyt mielenkiintoisen havainnon.
Ne miehet jotka eivät halua tasa-arvoista suhdetta naisen kanssa joka seisoo omilla jaloillaan ovat usein myös fyysisesti heikoilla.
Ymmärtäähän sen, että mies jolla on heikko habitus on myös henkisesti itsestään epävarma ja tässä tapauksessa itseään kunnioittava nainen joka tahtoo olla tasavertainen ei tule kuuloonkaan, vaan tätä on pakko kompensoida ottamalla nainen joka on vähän hissukka,pieni ja heiveröinen, taipuu helpommin miehen tahtoon ja hivuttautuu tämän "rehdin ja karskin suomalaisen miehen" tossun alle. Sellainen nainen ei uskalla lähteä suhteesta, jossa mies lyö ja vetää viinaa kaksin käsin, koska hissukka nainen on aivopesty ajattelemaan ettei hän parempaakaan saa.
Sitten on nämä toiset miehet, jotka ehkä käyvät salilla, pitävät huolta kropastaan ja ovat sinut itsensä ja oman miehisyytensä kanssa. Heidän ei tarvitse kompensoida ulkoisia puutteitaan, joten he uskaltavat myöntää että oikea nainen on itsenäinen, vahvaluontoinen ja naisellisen muotoinen.
He eivät koe miehisyyttään uhatuksi oikean naisen seurassa.
Oikea nainen haluaa oikean miehen.
26
2063
Vastaukset
- jep jep
Kiitos kun otit tärkeän asian esille. Jotkut miehet koittavat alistaa täysin ja se on surullista. Ei nainenkaan saa alistaa miestä, yhtä kurjaa sekin. Muutenkin pääsee yhteisymmärrykseen, kun puhutaan asioista ja tullaan vähän vastaan.
Ei nainen, eikä mies saisi alistaa toinen toistaan, siksi näitä asioita otankin esille, että ihmiset lakkaisivat ajattelemasta niin kovin mustavalkoisesti. Osaisivat elää sopusuhdassa keskenään.
- Naisethan niitä
alistavia miehiä juuri tahtovat jotka ovat "miehekkäitä".
Hänen mielestä hissukka nainen on huono ja rääväsuinen räpeltäjä joka muistuttaa enemmän äijää kuin naista on sitten sellainen joka jokaisen miehen tulisi haluta tai jos ei niin sitten on jotenkin "heikko mies".
Ap. ei tajua aiheesta yhtään mitään. - (((((((((
Glammie kirjoitti:
Ei nainen, eikä mies saisi alistaa toinen toistaan, siksi näitä asioita otankin esille, että ihmiset lakkaisivat ajattelemasta niin kovin mustavalkoisesti. Osaisivat elää sopusuhdassa keskenään.
jos mies tai nainen ei ole varma itsestään,ei ole hyvä itsetunto tai on kateellinen puolisolle,voi ongelmia tulla. Silloin kun on sinut itsensä kanssa,osaa rakastaa itseään ja hyväksyy itsensä niin pystyy rakastamaan myös toista ja osaa nähdä kaikenlaisten kateudenpistojen ohitse sen ihmisen mikä on tärkeintä....
Noh itsehän olen varmasti fyysisesti aika heikko jos vertaa keskiverto suomalaiseen karjuun joku on 185cm ja 110kg.
Toisaalta todellakin haluaisin naisen joka oikeasti on tasa-arvon kannalla, en mitään äärimmäisyyksiin menevää feministiä vaan oikeasti naisen joka ymmärtää miesten ja naisten tasa vertaisuuden JOKAISESSA asiassa. Eli ei esim. niin, että on olemassa miehille ja naisille tarkoitettuja töitä/velvotteita ja sitten vielä miehille omat työt/velvoitteet.
Toisaalta ujo ja ehkä vähän hiljanen nainen on mukavempi kuin sellainen rekkakuskimainen nainen joka puhuu rivommin kun tavallinen suomalainen mies.
Onko siis mahdoton saada pientä, ujoa ja vähän hiljaisempaa naista joka silti omaa vahvan itsetunnon ja ymmärtää oikean tasa-arvon päälle jotain? :)
ps. pisti silmään tossa toiseksi vikassa lauseessa tää kohta "ja naisellisen muotoinen.".
En kommentoi tuota mitenkään mutta kieltämättä se sai pienen hymyn aikaiseksi. :)- kommentoin,
en siis ole aloittaja. Minä olen mielestäni naisellisen muotoinen. Olen 161cm pitkä, käytän kokoa 36 tai xs/s ja minulla on kuitenkin kunnon tissit ja perse. Pitäisikö sinun mielestä minun sitten lisätä treenien määrää ja lopettaa syöminen, kun naiselliset muodot eivät näytä olevan miesten mieleen (vai kenties vain tämän palstan)?
kommentoin, kirjoitti:
en siis ole aloittaja. Minä olen mielestäni naisellisen muotoinen. Olen 161cm pitkä, käytän kokoa 36 tai xs/s ja minulla on kuitenkin kunnon tissit ja perse. Pitäisikö sinun mielestä minun sitten lisätä treenien määrää ja lopettaa syöminen, kun naiselliset muodot eivät näytä olevan miesten mieleen (vai kenties vain tämän palstan)?
lähinnä siinä, että mitä ap tarkoitti sanoilla "naisellisen muotoinen". Naiset ja miehet yleensä tarkoittavat ihan eri näköistä naista sanoilla "naisellisen muotoinen".
Olet mukavan pituinen ainakin, noista koko jutuista mulla ei ole mitään hajua (36, ei sano yhtään mitään) joten en osaa sanoa mitään siitä oletko "naisellisen muotoinen". Ja kuitenkin ainoastaan sille on väliä oletko sä omasta mielestäs naisellisen muotoinen eikä sillä mitä ap, tai minä tai kuka tahansa muu on mieltä. :)
Joten sanotaan että pysy tuollaisena kuin olet jos itse siitä pidät, en ilman kuvaa rupea sanomaan yhtään mitään. :)
Muutenkin veikkaan että mun makuni ja ihanteeni ei ihan kohtaa sitä mikä on keskiverto miehen kuva "naisellisista muodoista". Joten veikkaan että noilla luvuilla olet lähempänä mun ihannetta kuin millaista naista ehkä ap kuvaili "naisellisilla muodoilla". :)
Mutta tosiaan, tiedä häntä en ole nähnyt kuvaa niin en ala sanomaan mitään.- vain, että
beefcake kirjoitti:
lähinnä siinä, että mitä ap tarkoitti sanoilla "naisellisen muotoinen". Naiset ja miehet yleensä tarkoittavat ihan eri näköistä naista sanoilla "naisellisen muotoinen".
Olet mukavan pituinen ainakin, noista koko jutuista mulla ei ole mitään hajua (36, ei sano yhtään mitään) joten en osaa sanoa mitään siitä oletko "naisellisen muotoinen". Ja kuitenkin ainoastaan sille on väliä oletko sä omasta mielestäs naisellisen muotoinen eikä sillä mitä ap, tai minä tai kuka tahansa muu on mieltä. :)
Joten sanotaan että pysy tuollaisena kuin olet jos itse siitä pidät, en ilman kuvaa rupea sanomaan yhtään mitään. :)
Muutenkin veikkaan että mun makuni ja ihanteeni ei ihan kohtaa sitä mikä on keskiverto miehen kuva "naisellisista muodoista". Joten veikkaan että noilla luvuilla olet lähempänä mun ihannetta kuin millaista naista ehkä ap kuvaili "naisellisilla muodoilla". :)
Mutta tosiaan, tiedä häntä en ole nähnyt kuvaa niin en ala sanomaan mitään.onko Suomeenkin nyt tullut se "size zero" villitys. Eli ihannevartalotyyppi on silloin luokkaa Victoria Beckman.
Jos kiinnostaa tietää, minkäkokoinen nainen on suunnilleen, kun se heittää tuollaisia numeroita, niin tässä vaatekokotaulukko: http://shop.hm.com/fi/customerservice?display=measuretable_woman
Ei ole mikään yleispätevä, vaan antaa osviittaa. Esim. itse sopivat vaatteet ovat kokoa 36, mutta rinnanympärys sama kuin koossa 40. vain, että kirjoitti:
onko Suomeenkin nyt tullut se "size zero" villitys. Eli ihannevartalotyyppi on silloin luokkaa Victoria Beckman.
Jos kiinnostaa tietää, minkäkokoinen nainen on suunnilleen, kun se heittää tuollaisia numeroita, niin tässä vaatekokotaulukko: http://shop.hm.com/fi/customerservice?display=measuretable_woman
Ei ole mikään yleispätevä, vaan antaa osviittaa. Esim. itse sopivat vaatteet ovat kokoa 36, mutta rinnanympärys sama kuin koossa 40.Että Victoria Beckhamin kaltainen luukasa on kenenkään ihanne. Taino makuja on aina monia, mutta näin niin kuin valtaväestön mielestä. :)
Hmm.. joo ehkä nyt tiedän sen, että 36 on aika pienimmästä päästä, mutta ei se silti kerro mulle miltä se ihminen silloin näyttää. Esim onko toi kuvassa oleva nainen juuri kokoa 36 vai onko se 40 vai 42 jne. :)- nainen kysyy
Täällä pitäisi olla joku taulukko tms. mistä selviäisi mitä kukin tarkoittaa "oikealla tasa-arvolla"..
Itse naisena elän omasta mielestäni hyvin tasa-arvoisessa parisuhteessa koska kumpikin tekee niitä asioita mistä tykkää ja mitkä paremmin sujuu vaikka työnjako onkin perinteinen. Eli nainen laittaa ruokaa, leipoo, ompelee, pesee pyykit ja hoitaa puutarhaa jne. . Mies hoitaa autot, nurmikon leikkauksen, halon hakkuun ja lampunvaihdot tms. Yhdessä siivotaan ja tehdään lumityöt. Seksiä ehdoteelee kumpikin ja sitä harrastetaan monesti myös silloin kun toisen ei alunperin tehnyt mieli. Kumpikin kuuntelee toisen huolia ja yrittää parhaansa mukaan auttaa, jos ei muuten niin lohduttamalla. Nainenkin saa sanoa välillä viimeisen sanan ja mies saa itkeä. Käykö tämä oikeasta tasa-arvosta vai pitäisikö kummankin tehdä kaikkea? - 5+11
kommentoin, kirjoitti:
Syömistä ei kannata lopettaa kenenkään.
Salilla kannattaa käydä kaikkien ja myös lenkkeilemässä
tms. Yleensä nainen on riittävän hyvännäköinen pelkästään
tekemällä noita pitkäjänteisesti kunhan siihen yhdistetään
monipuolinen ja sopivassa määrin syöty ravinto.
- siis omaa
läskeyttäsi ja rasittavaa luonnettasi että olet
"itsenäinen, vahvaluontoinen ja naisellisen muotoinen".
Hankkisit elämän. - kulkija gee
Juuri nämä salijätkät ovat itsetunnoltaan heikkoja ja eivät voi sietää tasaveroista naista. Näillähän on juuri nämä alentuvat naiset. Naiset jota ne voi pitää mattoina ja kapineina.
Mies jolla on henkistä kapasiteettia, ei tarvis mitään "lihaksia" kun sillä on ne aivoissa, ne pystyy siihen tasaveroiseen suhteeseen.- ...........
"Näillähän on juuri nämä alentuvat naiset."
Tarkoitit kai alistuvat naiset? Alentuvahan tarkoittaa jotain aivan muuta.
- No osittain samaakin
No siinä olen samaa mieltä, että heikkoitsetuntoinen mies
valitsee helpommin naisen joka on myös "heikko".
Sitten lähdetäänkin eri linjoille.
Ensinnäkin: Myös pienikokoinen nainen voi olla ja usein onkin vahvaluontoinen
ja itsenäinen. Niillä "naisellisilla muodoilla" ei ole mitään tekemistä sen
kanssa, että millainen nainen on luonteeltaan. Voi olla että noin haluaa kuvitella,
jos itse on "naisellisen muotoinen", mutta ei sillä oikean elämän
kanssa ole paljonkaan tekemistä. Sinun logiikallasi esim. luonnostaan kovin
hoikka nainen ei voi olla itsenäinen tai vahvaluontoinen? Joopajoo.
Toiseksi: Salilla käyminen tai käymättömyys ei kyllä paljon kerro miehen
henkisestä vahvuudesta tai sen puuttumisesta. Mistä sinä tuollaisen johtopäätöksen edes teit?
Itse olen käynyt kuntosalilla noin 15v.
Aluksi kilpaurheilun takia, sitten ihan kuntoilumielessä.
Voin kyllä kertoa että olen nähnyt useammankin äijän, joka käy siellä salilla pumppaamassa
itseään lähinnä kompensoidakseen jotain,
tai juuri sen huonon itsetunnon takia. Päätelmäsi ei siis oiken päde.
Sitä paitsi on myös paljon bodareita yms, jotka vaativat naiseltaankin ennemmin
ylihoikkaa ja sporttista runkoa kuin "naisellisia muotoja". Mites sen selität?
Jotenkin nämä sinun juttusi menivät nyt vähän liikaa jonkun keittiöpsykologian puolelle. - DSA.
Nyt mä meen salille ja kehitän itselleni komeet muskelit, niin mä oon varmasti Glammien makuun. Huoh...
- yh-isille ihmisarvo
taas toiset on liikkuneet ikänsä ja alkaa ain joku kipuilla jos lakkaa reenaamasta. kukin miniällään.. Mut tuntuu olevan se tavallinen suomalainen nainen vaa satuolento. Tai sitten aikuinen mies ei kelpaa ku on tylsä arkinen pitää vaan turvallisista asioista kuten arjen pyöriminen. Turhien idioottien ja ongelmien välttelystä, jotta voi nauttia vapaa-ajastaan niinkuin tahtoo liikkuen eläen harrastaen ilman krapulaa.. Se on niin nähty et jos pitäs ottaa kiva mies jol on pallojalas niin pysytään sinkkuna ku oikeesti joutus punnitseen arvojaan ja mihin on valmis. liian vaikeeta.. helpompi jatkaa pumpuliin kusemista omas todellisuudessaan.
- Ownague
"Ne miehet jotka eivät halua tasa-arvoista suhdetta naisen kanssa joka seisoo omilla jaloillaan"
- dlkgfj
läpi. Suurin osa miehistä haluaa naisellisen naisen ja naiset haluavat miehekkään miehen. Naisellinen nainen ei ole iso, läski ja alistava (en väitä että olet tällainen) ja miehekäs mies ei ilmeisesti ole pieni, rimpula ja alistuva. Muu on vain omaa parin sentin psykoanalyysiasi. Miesten kohdalla kysymys ei ole mun mielestä miehekkyyden riittämättömyydestä, vaan siitä, että jatkuvaa naispuolista säätäjää ei vain voi sietää pitemmän päälle.
- 8tiugkjv
"oikea nainen on itsenäinen, vahvaluontoinen ja naisellisen muotoinen"
Jaa? Että ne heikommat naiset eivät ole naisia? Entäs arat tai ujot, jotka eivät vaan ole kauhean vahvaluontoisia? Ei naisia. Naiselliset muodot sinä määrittelet miten? Että vain sitten sinun määritemäsi mukaiset naiset ovat OIKEITA naisia, ja siitä poikkeavat pelkkää teeskentelyä, valhetta, vääriä, huonoja, mitä? Ja siis jokainen mies joka sitten sellaisen haluaa, on vaikka ressukka ihastunut johonkin hiljaisempaan ja heikompaan, on luuseri joka haluaa alistaa naista? Öööö... Jaa, no, kiva kun sä tiedät kaikkien puolesta millainen kuuluu olla ja millaisessa parisuhteessa.
En. Olen hyvin vahva, itsenäinen ja vahvaluontoinen, tissit löytyy vaikka urheilullinen olenkin, että en ole ihan varma olenko oikea nainen, mutta ainakin hyvin lähellä. Tosin mielestäni aika typerää määritelmää, kyllä naisellinen voi olla "lautakin" ja ujolla vahvuuksia mitä sinulla ei ole. Jotkut haluavat asemat suhteeseen ja vaikka minä en, niin en todellakaan käy arvostelmaan ja yleistämään.
(Sairaanloisen ylipainoiset eivät mielestäni ole naisellisia eikä miehet miehekkäitä, vaan muodottomia. Ehkä sekin on tapa suojella itseään tai jotain...)
On tietenkin epätasa-arvoisia suhteita, mutta toisaalta, on erilaisia ihmisiä, eri kasvutarinoita ja eri tarpeita. Sinä tuskin tiedät niistä murto-osaa. On fyysisesti heikkoja miehiä, joilla on erittäin vahva nainen, satunpa vaan tietämään. Että se siitä teoriasta. Ja miehekkäitä miehiä, joilla ei pitäisi olla hätää oman miehuutensa kanssa tämän mukaan, mutta jotka ovat pelokkaita sovinisteja ja alistavat jos saavat, mennen tullen.
No, lyhyesti: en ole samaa mieltä. - selitystä?
ihmeessä lihava, rupsahtava ja ruma nainen ansaitsisi hyväkroppaisen miehen? Kertoo jotain miehen epätoivosta.
- itseni oma
Haloo naiset!
- Ottakaapa huomioon eräs seikka, kun olitte pikkutyttöjä teitä kasvattivat vanhempanne jotka opettivat teidät kilteiksi ja toisia ihmisiä myötäeläviksi, siis (oma tahto otettiin pois), pojat kasvatettiin itsenäisiksi ja omaa tahtoa rakentaviksi. Tytöt kasvatetaan edelleen vaimoiksi, ja rakkautta etsiviksi, (siis yksin tyttö ei ole mitään ilman toista eli "miestään",) Pojat kasvatetaan itsenäisiksi ja oman elämänsä kannattelioiksi esim ammatin- , elintason- ja harrastuksien kautta.(ei siis rakkauden ja puolison tärkeyttä korosteta) niin kuin tytöille. Tyttöjä aletaan piinata jo nuorena tarkkailemaan vartaloaan ja kiinitetään huomiota kiltteyteen ja pojat saavat pelata ja harrastaa, ja akressiivisuus pidetään luonollisena asiana, eikä niitä kiusata enempää, ja jopa (äidit ovat kannustamassa poikiaan jääkiekkokaukaon äärellä, ja unohtavat tyttönsä "tiskialtaan" reunalle kotiin. Tytöstä kun kasvaa nainen nin hänet on jo "pilattu" luulemaan että elämässä rakkaus, vaimoksi (pääseminen) ja toisten ihmisten palvominen on ( pääasia), ja alamäki alkaa jo nuorena...pojat vaan mieheksi kasvettuaan jatkavat ELÄMISTÄÄN ja mahdollinen puoliso edesauttaa sitä, ja surkastuttaa itsensä miehensä ja lastensa vuoksi...ja kierre jatkuu.
- Naisten on ymmärrettävä se asia että meille on annettu oma elämä niinkuin miehille, ja meidän on opetettava jo tytöille että omatahto, harratukset, ammatinvalinta ja oma elämäntyyli yleensäkkin ei kuulu kellekkään muulle, ei ainakaan omille vanhemmille, koska vanhemmatkaan eivät ymmärrä eri persoonia, ja nuoria jotka nykyään elävät erilaista nuoruutta., eikä missään tapauksessa tytön arvon mitta saa olla haluttavuudessa, kauneudessa ja kiltteydessä. Tyttöjä on rohkaistava elämään itsenäistä, omaa persoonaa myötäilevää elämää, ja kasvattamaan itsetuntoa.
- Pois hössötys rakkaudesta..ne asiat tulevat luonnostaan ajallaan niinkuin pojillekkin. - ...
Olet väärässä.
- .............
Toivottavasti naisellisen muotoinen tarkoitti sitä, että nainen harrastaa liikuntaa ja on hoikka, jotta sukupuolelle ominaiset vartalonpiirteet erottuvat hyvin. Liikakilot peittävät kauniit piirteet ja huonontavat ihoa.
- Pakosti provo!
Usein se vaan näyttää menevän toisinpäin, eli miehekkäät äijät on niitä jotka ei kestä itsenäistä, fiksua naista tai ainakin menevät yksiin ihan toisenlaisen naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352337Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39849