Missä viat

Piileskelee

Missä Honda CR-V:n viat piileskelee?
Hondamiehiltä on naamatusten paha kysellä, ma enee oma iho ruvelle!
Mutta näin anorektikkona??

28

10073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta mikä menee?

      Kaikkea ei tarvitse kirjoittaa kännissä. Mitä tarkoittaa: " ma enee oma iho ruvelle! ".

      Kyse lienee CRV:n jostain ominaisuudesta, joka ei aukea asiaa vihkiytymättömille.

      • häiriöinti

        Tarkoitin, että menee oma iho pahasti rikki, jos rupeaa hondamiehiltä kyselemään jotta mitä vikaa hondassa on.
        Nehän on niiiin viattomia ajokkeja.
        Sorry näpyttelymoka!


    • Mouna

      Tää kysymys on kai alunperin tarkoitettu provoksi, joten pahoittelen asiallista vastausta, mutta jos selaat muutaman keskustelun alaspäin, siellä listataan uuden CRV:n lastentaudit: takaluukkuun vaihdettu 'tippalista', ettei vesi tipu niskaan kun luukun avaa, vinkuvat jarrut ja vääränlaiset ajovalojen johtosarjat. Onko näitä enää uusissa CR-V:issä, en tiedä.

      • kohta kaksi vuotta cr-v:llä

        Tippalistan puuttuminen alunperin on selvä suunnittelumoka, onneksi nuo on huollon yhteydessä asennettu jopa pyytämättä.

        Radion rds-toiminto ei kaikissa ole toiminut kunnolla, omaan autoon vaihdettiin takuuna koko radio.

        Takaluukun kannessa olevan kromipahkan ja luukun välinen tiiviste tuppaa repsottamaan, sen näkee vain jos tietää mitä etsiä. Korjataan takuuna.

        Valojen johdot on vaihdettu takuuna kaikkiin ei-ksenon -versioihin. Omaan autooni vaihdettiin samalla toinen umpio. Tehtiin huollon yhteydessä.

        Takajarrut vinkuvat, vaan niin ne ovat vinkuneet muissakin levyjarrullisissa autoissani.

        Omasta pussista ei ole tarvinnut maksaa mitään korjauksia, kaikki yllä olevat ovat menneet takuun piikkiin. Kilometrejä n. 50 tuhatta, eli takana 2 huoltoa. Ainoa ylimääräinen korjaamokäynti tuli radion vaihdon vuoksi, kun en sitä halunnut lykätä seuraavaan huoltoon.

        Erinomainen laite. Hyvät tilat jne. Kakkua kuluu, mutta mikäpä tuon kokoinen bensavehje ei kuluttaisi?


      • 4x4=on
        kohta kaksi vuotta cr-v:llä kirjoitti:

        Tippalistan puuttuminen alunperin on selvä suunnittelumoka, onneksi nuo on huollon yhteydessä asennettu jopa pyytämättä.

        Radion rds-toiminto ei kaikissa ole toiminut kunnolla, omaan autoon vaihdettiin takuuna koko radio.

        Takaluukun kannessa olevan kromipahkan ja luukun välinen tiiviste tuppaa repsottamaan, sen näkee vain jos tietää mitä etsiä. Korjataan takuuna.

        Valojen johdot on vaihdettu takuuna kaikkiin ei-ksenon -versioihin. Omaan autooni vaihdettiin samalla toinen umpio. Tehtiin huollon yhteydessä.

        Takajarrut vinkuvat, vaan niin ne ovat vinkuneet muissakin levyjarrullisissa autoissani.

        Omasta pussista ei ole tarvinnut maksaa mitään korjauksia, kaikki yllä olevat ovat menneet takuun piikkiin. Kilometrejä n. 50 tuhatta, eli takana 2 huoltoa. Ainoa ylimääräinen korjaamokäynti tuli radion vaihdon vuoksi, kun en sitä halunnut lykätä seuraavaan huoltoon.

        Erinomainen laite. Hyvät tilat jne. Kakkua kuluu, mutta mikäpä tuon kokoinen bensavehje ei kuluttaisi?

        Onks tietoo onko yhtään crv:ä hylätty kasastuksessa jarruista.Ihme jos näin käy kunainakaan täällä hämeessä sitä ei ajeta dynamometrille ettei tasauspyörästöt heitä laattialle.näin ne tilastot kaunistuvat


      • CRV-09
        kohta kaksi vuotta cr-v:llä kirjoitti:

        Tippalistan puuttuminen alunperin on selvä suunnittelumoka, onneksi nuo on huollon yhteydessä asennettu jopa pyytämättä.

        Radion rds-toiminto ei kaikissa ole toiminut kunnolla, omaan autoon vaihdettiin takuuna koko radio.

        Takaluukun kannessa olevan kromipahkan ja luukun välinen tiiviste tuppaa repsottamaan, sen näkee vain jos tietää mitä etsiä. Korjataan takuuna.

        Valojen johdot on vaihdettu takuuna kaikkiin ei-ksenon -versioihin. Omaan autooni vaihdettiin samalla toinen umpio. Tehtiin huollon yhteydessä.

        Takajarrut vinkuvat, vaan niin ne ovat vinkuneet muissakin levyjarrullisissa autoissani.

        Omasta pussista ei ole tarvinnut maksaa mitään korjauksia, kaikki yllä olevat ovat menneet takuun piikkiin. Kilometrejä n. 50 tuhatta, eli takana 2 huoltoa. Ainoa ylimääräinen korjaamokäynti tuli radion vaihdon vuoksi, kun en sitä halunnut lykätä seuraavaan huoltoon.

        Erinomainen laite. Hyvät tilat jne. Kakkua kuluu, mutta mikäpä tuon kokoinen bensavehje ei kuluttaisi?

        Mikä niissä ajovalojen johdoissa on vikana. Omaan CRV:en ei ole vaihdettu mitään takuuna vaikka on ei-ksenon.


      • tippalistaa
        kohta kaksi vuotta cr-v:llä kirjoitti:

        Tippalistan puuttuminen alunperin on selvä suunnittelumoka, onneksi nuo on huollon yhteydessä asennettu jopa pyytämättä.

        Radion rds-toiminto ei kaikissa ole toiminut kunnolla, omaan autoon vaihdettiin takuuna koko radio.

        Takaluukun kannessa olevan kromipahkan ja luukun välinen tiiviste tuppaa repsottamaan, sen näkee vain jos tietää mitä etsiä. Korjataan takuuna.

        Valojen johdot on vaihdettu takuuna kaikkiin ei-ksenon -versioihin. Omaan autooni vaihdettiin samalla toinen umpio. Tehtiin huollon yhteydessä.

        Takajarrut vinkuvat, vaan niin ne ovat vinkuneet muissakin levyjarrullisissa autoissani.

        Omasta pussista ei ole tarvinnut maksaa mitään korjauksia, kaikki yllä olevat ovat menneet takuun piikkiin. Kilometrejä n. 50 tuhatta, eli takana 2 huoltoa. Ainoa ylimääräinen korjaamokäynti tuli radion vaihdon vuoksi, kun en sitä halunnut lykätä seuraavaan huoltoon.

        Erinomainen laite. Hyvät tilat jne. Kakkua kuluu, mutta mikäpä tuon kokoinen bensavehje ei kuluttaisi?

        Ajoin diesel Eleg. 2008:lla 50 tkm. Ei ainuttakaa vikaa. Jarrutkaan eivät vinkuneet.
        Mutta myyjän huoltoliike ei suostunut laittamaan tippalistaa. Todistelivat sarjanumeroilla, ettei maahantuoja anna laittaa. Kyllästyin saamaan kuravettä niskaan ja vaihdoin toiseen merkkiin.


      • Cerviikki
        tippalistaa kirjoitti:

        Ajoin diesel Eleg. 2008:lla 50 tkm. Ei ainuttakaa vikaa. Jarrutkaan eivät vinkuneet.
        Mutta myyjän huoltoliike ei suostunut laittamaan tippalistaa. Todistelivat sarjanumeroilla, ettei maahantuoja anna laittaa. Kyllästyin saamaan kuravettä niskaan ja vaihdoin toiseen merkkiin.

        Aloittaja on sama provpetteri, joka täällä huutele... jotta se siitä.

        Crv on mainio peli ja itselle -07 elegance 2.2 kiisseli. Tuo tippalista laitettiin kyllä ja mielestäni se pitäisi automatic tulla kaikkiin. Aivan turhaa pelleilyä ja asiakkaan pompttamista muutaman euron muoviosasta. Mutta valitettavasti hondan/vehon takuu/huolto ovat surkeaa tasoa :( Hyvä auto mutta sekin saadaan pilatttua...

        Itsellä on vaihdettu myös ajovalojen piuhat määräaikaishuollon yhteydessä, krominen pahkura pariin kertaan sen repsottavan tiivisteen takia ja jarrujen kanssa jumpattu. Pahin ongelma on tuo hiukkassuodatin ja sen tukkeutuminen. Ei vaan polttele niin ei polttele vaikka ajelee pidempääkin reissua möksälle ja takas usein. On pari kertaa huollossa pakkopoltettu/putsattu mutta nyt on takuu loppu.... Katsastuksessa ei pk-seudulla tosiaan jarruja testailtu eli siitä ne tilastot paranevat.


      • Slicks
        Cerviikki kirjoitti:

        Aloittaja on sama provpetteri, joka täällä huutele... jotta se siitä.

        Crv on mainio peli ja itselle -07 elegance 2.2 kiisseli. Tuo tippalista laitettiin kyllä ja mielestäni se pitäisi automatic tulla kaikkiin. Aivan turhaa pelleilyä ja asiakkaan pompttamista muutaman euron muoviosasta. Mutta valitettavasti hondan/vehon takuu/huolto ovat surkeaa tasoa :( Hyvä auto mutta sekin saadaan pilatttua...

        Itsellä on vaihdettu myös ajovalojen piuhat määräaikaishuollon yhteydessä, krominen pahkura pariin kertaan sen repsottavan tiivisteen takia ja jarrujen kanssa jumpattu. Pahin ongelma on tuo hiukkassuodatin ja sen tukkeutuminen. Ei vaan polttele niin ei polttele vaikka ajelee pidempääkin reissua möksälle ja takas usein. On pari kertaa huollossa pakkopoltettu/putsattu mutta nyt on takuu loppu.... Katsastuksessa ei pk-seudulla tosiaan jarruja testailtu eli siitä ne tilastot paranevat.

        Paljonko kesti kesärenkaat ?
        Autolla ajettu 50 tn ja kesärenkaat ihan loppu... Eli kesäkumit kestää 25 max 30 t/km. (Continental).


      • Cerviikki
        Slicks kirjoitti:

        Paljonko kesti kesärenkaat ?
        Autolla ajettu 50 tn ja kesärenkaat ihan loppu... Eli kesäkumit kestää 25 max 30 t/km. (Continental).

        Joo original contit sulavat alle. Toki on painoa ja dieselissä tuota vääntöäkin vaikka olen nätisti ajanut & renkaiden paikkoja vaihtanut. Eivät muutenkaan (m s) renkaina ominaisuuksiltaan ole parhaasta päästä. Keväällä on uusien kumien hankinta edessä aika samoilla km määrillä.... Ei ole moisilla km aiemmin tarvinut vaihtaa.

        Hakkapelitat tuntuvat kestävän hyvin alla.


      • :::....::::
        Slicks kirjoitti:

        Paljonko kesti kesärenkaat ?
        Autolla ajettu 50 tn ja kesärenkaat ihan loppu... Eli kesäkumit kestää 25 max 30 t/km. (Continental).

        Alkuperäiset Michelin Pilotit kestivät omassa dieselissäni alla n. 40 tkm. Nyt ajettu yht. 50 tkm.
        Auton toiminnassa ei ole ollut mitään vikoja. Tilavat ja kohtalaisen mukavat sisätlat.
        Mutta kun maavara on enää 17 cm! Volvo Amazonissakin oli aikanaan 21 cm. Tavaratila on litroissa suuri, mutta sen käytettävyys on huono. Välitaso aivan turha. Jos vaikka joutuu kuljettamaan oman pyöräsarjansa, on auto enää 2-paikkainen.
        Edellinen Tourer-malli sekä aiempi CRV olivat tavaratilan osalta parempia. Ja myös Civic 5D sekä Jazz ovat tilankäytöltään erinomaisia.


      • vm. 2006
        :::....:::: kirjoitti:

        Alkuperäiset Michelin Pilotit kestivät omassa dieselissäni alla n. 40 tkm. Nyt ajettu yht. 50 tkm.
        Auton toiminnassa ei ole ollut mitään vikoja. Tilavat ja kohtalaisen mukavat sisätlat.
        Mutta kun maavara on enää 17 cm! Volvo Amazonissakin oli aikanaan 21 cm. Tavaratila on litroissa suuri, mutta sen käytettävyys on huono. Välitaso aivan turha. Jos vaikka joutuu kuljettamaan oman pyöräsarjansa, on auto enää 2-paikkainen.
        Edellinen Tourer-malli sekä aiempi CRV olivat tavaratilan osalta parempia. Ja myös Civic 5D sekä Jazz ovat tilankäytöltään erinomaisia.

        Uusi CR-V on enää iso henkilöauto. Omistan itse vm. 2006 CR-V:n enkä voi sitä päivittää samaan merkkiin koska uuden mallin perään ei oikein enää mahdu kuljetushäkkiä kahdelle koiralle. Samaten pienentynyt maavara ei houkuta.


      • CRV_nollakolme
        4x4=on kirjoitti:

        Onks tietoo onko yhtään crv:ä hylätty kasastuksessa jarruista.Ihme jos näin käy kunainakaan täällä hämeessä sitä ei ajeta dynamometrille ettei tasauspyörästöt heitä laattialle.näin ne tilastot kaunistuvat

        Käytin juuri katsastuksessa -03 CRV:n.
        Ei hylätty ja jarrut olivat kuulemma erinomaiset, kun dynamolla testasivat !!
        Ei tätä ennen ole dynamometrille ajettu.

        Onkohan missään käynyt niin että tasauspyörät on levinneet laattialle?


      • Max07
        vm. 2006 kirjoitti:

        Uusi CR-V on enää iso henkilöauto. Omistan itse vm. 2006 CR-V:n enkä voi sitä päivittää samaan merkkiin koska uuden mallin perään ei oikein enää mahdu kuljetushäkkiä kahdelle koiralle. Samaten pienentynyt maavara ei houkuta.

        Moi tarvitsen apua Honda CR-V:eeni 2006 4x4 2.0 69tkm ajettu:
        Perä natisee eli sanoo brrrrrrrrrrrrrrr kun käännyn oikealle tai vasemmalle, muuten olen erittäin tyytyväinen siihen. Erään mekaanikon käskystä ostin oikean takapyörän laakerin, mutta kävi ilmi, että laakeri ei ollut rikki, sitten toinen mekaanikko oli sitä mieltä, että takana olevan koiranluuhun ja pyöriin liittyvä joko ihme laatikko on viallinen. Kiitän vinkeitsä etukäteen.


      • eipelaapelaaei
        kohta kaksi vuotta cr-v:llä kirjoitti:

        Tippalistan puuttuminen alunperin on selvä suunnittelumoka, onneksi nuo on huollon yhteydessä asennettu jopa pyytämättä.

        Radion rds-toiminto ei kaikissa ole toiminut kunnolla, omaan autoon vaihdettiin takuuna koko radio.

        Takaluukun kannessa olevan kromipahkan ja luukun välinen tiiviste tuppaa repsottamaan, sen näkee vain jos tietää mitä etsiä. Korjataan takuuna.

        Valojen johdot on vaihdettu takuuna kaikkiin ei-ksenon -versioihin. Omaan autooni vaihdettiin samalla toinen umpio. Tehtiin huollon yhteydessä.

        Takajarrut vinkuvat, vaan niin ne ovat vinkuneet muissakin levyjarrullisissa autoissani.

        Omasta pussista ei ole tarvinnut maksaa mitään korjauksia, kaikki yllä olevat ovat menneet takuun piikkiin. Kilometrejä n. 50 tuhatta, eli takana 2 huoltoa. Ainoa ylimääräinen korjaamokäynti tuli radion vaihdon vuoksi, kun en sitä halunnut lykätä seuraavaan huoltoon.

        Erinomainen laite. Hyvät tilat jne. Kakkua kuluu, mutta mikäpä tuon kokoinen bensavehje ei kuluttaisi?

        joko on abs yksikkö vaihdettu?


    • Hondamanne

      Hiukkassuodatin tukkii, pakkopoltto ei toimi, merkkivaloa sille ei ole vanhoissa, rikkoo moottorin jos ei huomaavielä poltettavaksi. Muutenhan se dieseli on aika hyvä, mutta niin alkaa olla muillakin merkeillä jo.

      Tavaratila pieni tällaiseen autoon, matkustamo sopiva

      Radio tosi huono ääneltään.

      Vaatimattomat valot näin kalliiseen autoon.

      Renkaina kannattaa käyttää pakettiauton michelin latidude x-ice north nastoilla, ei jää kyllä jalkoihin ja kestävät. Kesällä Latidude tour hp.

      Ja kallis auto, vähän lisää niin saa jo mersua ja audia.

    • honda4wd

      Kokemuksia Honda cr-v:stä on kohta 10 vuoden ajalta.
      Pihassa ykköskoppanen vm. -98 ja kolmoskoppanen -08, molemmat automaattivaihteisia.

      Jarrut sain vinkumaan tarvike paloilla, orggikset on liian kalliit.
      Vuodesta -02 olen katsastanu ykköskoppasta, ja joka kerran itä-suomessa eri konttoreilla jarrut on testattu dynamometrillä ongelmitta.

      Ykköskopalla on ajettu 174tkm, joista itse noin 140 tkm. Huollot on tehty aina ajallaan. Remppaa ei ole oikeestaan ollu. 80 tkm kohdalla syyleri piti uusia, iskarit 150 tkm ja jarrupalat eteen 172 tkm.

      Kolmoskoppa on ollut reilun vuoden, 132 tkm lasissa joista ite ajettu 22 tkm.
      Hyvinhän tuo on pelittänyt, muutamia polttimoita vaihdettu.

      Ennen kolmoskoppaa oli toisena autona volvo v70 d5. Näin vuoden jälkeen ei oo ollu paljon volvoo ikävä. Volvon huoltoon/ remonttiin mäni eka vuotena enemmän euroja kuin ykköskopan hondaan 5 vuoteen.

    • Tsärvisti

      Tässä vähän omia kokemuksia 09 CR-V:stä.

      Jarruihin laitettiin ne lisälevyt takuutyönä, sen jälkeen ei ole jarrut vinkunut. Samoin lisättiin tippalista takaluukkuun. Tuulilaseja on mennyt vuoden sisällä kolme kappaletta, tämä ei ole auton vika, mutta mahtaako Hondan lasi olla haperompi kuin muilla merkeillä, ennen Hondaa oli Audi, ja vaikka siihenkin tuli kiviä lasiin, niin ei mennyt rikki asti.

      Muuten autoa ei ole tarvinnut kertaakaan käyttää 60 tuhannnen kilometerin aikana korjaamolla, muuten kuin normaaleissa määräaikaishuolloissa.

      Antaisin autolle yleisarvosanan 9-. Ajettavuus on varsin hyvä kesällä ja talvella, maantiellä kaupungilla ja metsäteillä. Varsin hyvä kompromissi eri ominaisuuksien suhteen, ei mikään paras mahdollinen neliveto, mutta viime talvena sen kanssa pärjäsi oikein hyvin niin auraamattomalla mökkitiellä kuin Mannerheimintien sohjossa.

      Kulutus on dieselissä vähän isompi kuin odotin, mittari näyttää keskikulutukseksi tasan 7 litraa tällä hetkellä, jossa sekaisin niin maantie-, moottoritie-, kuin kaupunkiajoakin. Polttoainetankki on onnettoman kokoinen, sitä saa olla jatkuvasti täyttämässä, voisi olla ihan hyvin 15-20 litraa isompi.

      Viimeistely ja laatutuntuma on ihan kohtuullisella tasolla. Edellisessä Audissa oli vähän laadukkaamman tuntuiset materiaalit, mutta Hondassakaan ei ole erityistä valittamista. Audin automaatti-ilmastointi toimi paremmin, lisäksi Hondan valoautomatiikan logiikka ei ole täysin avautunut. Ksenonit näyttäisivät olevan jatkuvasti päällä vaikka valot ovat AUTO-asennossa. Samaten en ole huomannut onko autossa huoltoilmaisin, kun olen vienyt auton huoltoon aina ajoissa.

      Vehon huollon palvelu on suurin miinus autossa, muuten olen tosiaan varsin tyytyväinen autoon ja seuraavakin auto voisi olla ihan hyvin Honda, mutta tällä autolla ajetaan vielä pitkään.

    • crv mies

      onko kellään kokemuksia hondan moottorista mikä leikkasi 180000 kohdallla vai onko tämä jokin maanantai versio

    • ()

      Mikähän sieltä leikkasi? Olisiko öljyt unohtunu. Vaikea usko, että ainakaan varoittamatta leikkaa. Tai sitten oli täysin urpo kuski. Naiskuskeillahan näitä on ranskalaisten kanssa sattunu kun talvipakkasilla huohotinputki on jäätynyt kiinni ja öljytikun kautta on öljyt heittäny pihalle.

      • crv mies

        kyllä öljyä oli koneessa aivan ylärajassa meni kierto kangen laakeri jostain syystä.


      • (')
        crv mies kirjoitti:

        kyllä öljyä oli koneessa aivan ylärajassa meni kierto kangen laakeri jostain syystä.

        Olikoz mexikossa koottu tämä - vuosimalli?


      • Puksu
        crv mies kirjoitti:

        kyllä öljyä oli koneessa aivan ylärajassa meni kierto kangen laakeri jostain syystä.

        Meillä leikkasi kiinni 19600km kohdalla. Autolla ikää kahdeksan kuukautta. Öljyä koneessa riittävästi, pakkasta -29. käynnistyksen jälkeen kävi muutaman minuutin ja sammui. Toisen kerran starttasi vielä, mutta kolmas startti ei enää onnistunut kun kone ei pyörinyt. Eikä varoittanut yhtään. Väläytti vain juuri ennen sammumista oranssia tippakannun ja DPF merkkivaloa. Edellisenä päivänä ajettu 600km ja kaikki toimi kuin unelma. Käynnistys vielä Webaston lämmittämänä.

        En tosin vielä tiedä mikä on leikannut kiinni, mutta startti ei konetta pyöritä eikä sitä kuulemma pysty kampiakselin päästäkään pyörittämään jumissa kun on. Takuun alainen autohan tuo vielä yli kaksi vuotta on, eipä siinä mitään, mutta kun tässä on tuo auto ihan tarpeeseen hankittu eikä pajalla seisotettavaksi.

        Enpä tiedä miten tässä voisi kauhean urpoksi itseään tuntea, vaikka eräs aikaisempi kirjoittaja on sitä mieltä. V...tus on päällimmäinen tunne.


    • crv mies

      mikä on sopiva aika kun autoon tehdään kone remotti voiko se kestää yli kuukauden on auto ollut pajalla.

      • kuluklul

        minkälaisen auton sait tilalle huollon ajaksi?
        liikkeen pitää auto antaa tilalle tai voit ajaa taksilla liikkeen laskuun
        takuuaikana ei ostajalle korjauksen ajaksi saa tulla mitään kuluja.
        näin sanoo kuluttajalaki


      • Puksu
        kuluklul kirjoitti:

        minkälaisen auton sait tilalle huollon ajaksi?
        liikkeen pitää auto antaa tilalle tai voit ajaa taksilla liikkeen laskuun
        takuuaikana ei ostajalle korjauksen ajaksi saa tulla mitään kuluja.
        näin sanoo kuluttajalaki

        Kampiakselin laakeri pyörähtänyt pesässään. Käytännössä koko kone uusitaan, mutta se kootaan osista -> homma siis vie aikaa.. käytännössä auto tulee olemaan pois ajosta kuukauden.

        Sain pikku Peugeot 308 tilalle, meille ei kustannuksia siitä. Vetokoukkua siinä ei ole, mutta ajeleehan tuolla. Eli homma näiltä osin toimii ihan ok. Hondan organsiaatiolle tässä vaiheessa arvosana 8.


    • crv2

      ABS-jarrun anturi meni takavasemmalta(valo sammuu kylläkin aina välillä).
      Olisko tietoo, mistä löytys edullinen varaosa, kun tuntuu maksavan maltaita paikallisista merkkiliikkeistä.
      Tiedoista kiittäen Pali
      (pirssi on honda crv 2.0 automaatti vm-98)

    • cr v

      Mikähän on 97 vuosimallin cr v:ssä kun mittarivalot temppuilee,eli syttyy ja sammuu silloin kun haluaa?Enemmänkin syttyy kun ei ole virrat päällä ja sitten kun laittaa virrat päälle niin ei syty.Kiitoksia vinkeistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe