Huuhkaja vei 6-kiloisen Jackrusselinterrierin, mutta pudotti ylipainoisen saaliinsa ilmasta. Koira sain vakavia henkisiä vammoja. Koiran päällä ollut takki pelasti suojasi huuhkajan kynsiltä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903029170164_uu.shtml
Olkaa siis varovaisia, kun annatte koiran liikkua vapaasti luonnossa. Kettu, ilves, susi ja petolinnut vaanivat ja hyökkäävät tappaakseen.
Huuhkaja vei jackrusselinterrierin...
6
787
Vastaukset
- tuo tapaus
Minä olen menettänyt kaksi koiraani petojen saaliiksi ja tuntemani ihmiset yhteensä ainakin kymmenen koiraa petojen kitaan parin vuoden sisällä. Jokaisessa tapauksessa kyseessä on ollut susi. Ja muutama kuulemani koira on todennäköisesti oikein nähnyt vierestä, kun susi on hyökännyt kaverikoiran kimppuun.
- vahvempi voittaa...
Susi kuuluu Suomen luontoon. Sen verran viisas elukka, että älyää pysyä ihmisistä kaukana.
Liikenne ja ihmiset ovat lemmikien suurin vaara. - kuinka niin?
vahvempi voittaa... kirjoitti:
Susi kuuluu Suomen luontoon. Sen verran viisas elukka, että älyää pysyä ihmisistä kaukana.
Liikenne ja ihmiset ovat lemmikien suurin vaara.Sanoinko muka viestissäni, että susia pitäisi vähentää tai että ne olisivat haitaksi? Tekeekö se minusta luonnonvihollisen, että kerron rehellisesti omista kokemuksistani?
- niin....
kuinka niin? kirjoitti:
Sanoinko muka viestissäni, että susia pitäisi vähentää tai että ne olisivat haitaksi? Tekeekö se minusta luonnonvihollisen, että kerron rehellisesti omista kokemuksistani?
Hirvet ne pitäis tappaa.
- turhuudenjumala
niin.... kirjoitti:
Hirvet ne pitäis tappaa.
montakos koiraa hirvet on tappanu ja syöny? olen kyllä samaa mieltä, että hirvikantaa pitäs pienentää rajusti, vois vähentyä hirvikolarit...
- Hukka-Musti
turhuudenjumala kirjoitti:
montakos koiraa hirvet on tappanu ja syöny? olen kyllä samaa mieltä, että hirvikantaa pitäs pienentää rajusti, vois vähentyä hirvikolarit...
...susikaatojen harventaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760