lempihahmo?

mallu...

Tiedän et ihan tyhmiä kyselen, mut saahan sitä.
Itelläni parhaat hahmot on:

- Ron, koska se on nii hauska ja normaali. Ne riidat Hermionen kans oli nii suloisia, että... Sitä oikein halus et se oman tyttönsä saa. Siin kolmosessaki se Hermione sitä kädest ottaa ja sil on nii hauska ilme. Ja ne kaikki huispaussähläykset ja suuttumiset Malfoylle. Se on paljon sympaattisempi kui Harry. Sellane köyhä poika joka haaveilee paremmasta. Mut Harry on tietenki kirjojen ja leffojen kantava voima ja ilman sitä mistää ei tulis mitää.
- Draco. Tietysti sellaset pikkupahikset kiinnostaa, joilla on valtaa toisiin ihmisiin. Ärsyttää kyl ku se nii usein selkäänsä saa. Varsinki leffois siit on tehty välil nii typerän oloinen vaik sehän on fiksu poika. Pidin ainaki siit et kuudennessa kirjassa siihen hahmoon tuli nii paljon syvyyttä. Toivottavasti se näkyy leffassaki.
- Kalkaroksessaki on tiettyy syvyyttä ku ne kiusas sitä koulussa ja se oli nii ihastunu Harryn äitiin. Ja sekin on mielenkiintoista onko se sitte loppujen lopuks se hyvis vai pahis. Youtubeski on sellane ihana piirroskuvista tehty video the sad life of severus snape. Kannattaa käydä kattoo.

71

3526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokspoks..

      Dumbledore. Se vaan on sellanen kaikentietäjä, ja kaikenlisäks tosi hauska, sympaattinen ja ystävällinen. Että rakastan niitä Dumbledoren puheita. Taukki, vollotus, nipistys =)

      • PotterGinny

        - HARRY! en tiiä mut mä vaan rakastan sitä hahmoo :DD

        lisäksi tykkään myös Ronista, Dumbledoresta, Dobbysta, Dracosta, nuoresta Lilystä, Lunasta ja Nevillestä


      • Pieni Pingviini

        Ite tykkään Ronista koska se on niiiiiiiin hauska, söpö ja ihana. Fred ja George on kans nii vitsikkäitä repeen joka kohas jossa ne vitsailee


    • anton 10

      hermione tietysti. Hän on kuin minä. Paitsi et tyttö. Esimerkiks senkin tukka sojottaa joka ilmansuuntaan.sit se pitää kirjoist kuten minäkin.lisäks se on fiksu, enkä itekkää oo ihan tyhmä.

      • Noities

        1.Ron- Se on vaan sellanen hauska, ja muutenkin rento!
        2.Dumbledore- Hauska Ukko ja kiva!
        3. Bellatrix- Pahis! Se on semmone kaunis ja salaperäinen...


      • potterfani

        -kalkaros! En tiiä miks mut se vaan on!
        - Dumbledore siks koska ne lainaukset!
        - Lily Potter , sama syy kun kalkaroksessa


    • Potter.fani

      Mun mielestä Harry on paras. Se on henkisesti nii voimakas (ja kyllä ulkosestikki ;D) ku se jaksaa taistella Voldua vastaan koko ajan. Ja tottakai myös Fred ja George on ihan parhaita. :D Ne on kyl niin hauskoja.

    • mm

      - Malfoy, aina härnäämässä kaikkia ja tekemässä kepposia. jotenki vaa huvittavaa koska sille sitte tapahtuu mitä se haluaisi muille tapahtuvan.

    • streeper

      Minerva McGarmiwa sekä Hermione Granger.
      Heissä on tiettyä viisautta, jota ihannoin. Minerva on päättäväinen ja tiukka, mutta oikeudenmukainen. Hermione uskaltaa vaikka järki voi sanoa jotain muuta.

      • DracoMalfoy4eva

        Draco, IHANA PAHIS


      • GloriaLemonade
        DracoMalfoy4eva kirjoitti:

        Draco, IHANA PAHIS

        Täs muutamii lempihahmoi:
        Ron (ihana ja hauska)
        Fred ja George (repeen joka läpäs)
        Hermione (kuin mä mutta en panosta kouluun)
        Bellatrix (kaunis musta pahis)
        Narcissa (ylpeä ja kolkko mutta myös hyvä äiti)
        Voldemort (välillä ärsyttää mutta niin aivoton typerys että pakko olla ihana ja nuorena niin best)
        Harry (ei mikään paras mut aika mukava silti)

        Ja hahmo BEST EVER:::::
        DRACO MALFOY NIIN PARAS ETTÄ KIPEÄÄ TEKEE (IHANA OLEN AINA TYKÄNNYT)

        Voisin sanoa myös ärsyttävät:
        Kalkaros (niin tekopyhä ja piittaamaton)
        Pimento (haiseva ääliö)
        Colin Creevey (mikälie pelle)
        Ja ärsyttävin ikinä::::::
        GINNY WEASLEY TÄYDELLINEN (sori ku kiroilen mut vihaan häntä niin kauheasti) PASKIAINEN
        Ps. Miks Fredin piti delata:(


    • mssk

      Luna Lovekiva on aivan mahtava outouksineen, myös Sirius on ihana. (sirius on monien lempihahmo listassa..)

    • Chaos87

      Ron, koska se on sellanen hölmö :D Vaikka se osaa tulistua välillä tosi typeristä asioista eikä osaa aina olla hiljaa silloin kun pitäis niin silti se on aivan älyttömän suloinen :)
      Harry on minusta ärsyttävä keskenkasvuinen eikä usein näe omaa napaansa kauemmaksi.

      • fanittaja -94

        Paras hahmo on ehdottomasti Lucius Malfoy.Ensinnäkin sillä on aivan ihanat jutut ja leffoissa se on aivan sairaan hyvännäköinen :D Ottaisin milloin vain itselleni!


    • Random fani~

      no mie tykkään:
      Ronista, samast syystä ku sä
      Harrystä, ei koska se on päähenkilö, vaa kosk se on vaa niin persoonallinen :3 must tulis iha **** jos mun mutsi ja faija kuolis D:
      hermionesta koska se pon vaa jotenki jännä. se on fiksu, ja saa ronin punastumaan nii helposti x3
      dumledoresta, koska se on vähä pimahtanu xD
      weasleyn kaksosista, koska ne vaa on niin hauskoja xD repesin kirjaa lukiessani moneen vitsiin, kuten ykkös kirjas: ''Muttei mekään tyhmiä olla-me tiedetään että meidän nimet on Gred ja Ferorge'' ~Gerorge xD
      vähäsen dracosta, vaikka onki aika niljakas hyppä. hauska kattella ku hermione lyö sitä suoraan oäin plasiä-toinen syy miks pidän hermionest :P


      ja monta MONTA muuta hyyppää.

      • Luihune

        1. Draco
        2. Bellatrix
        3. Severus
        4. Hermy
        5. Fred
        6. George
        7. Lupin
        8. Sirius
        9. Pimento (Oon joo outo)


    • on

      ehdottomasti Sirius Musta. Jostain syystä vain kiinnyin todella paljon tähän ehkä hieman harmaalla tiellä kulkevaan mieheen josta tuli Harrylle niin tärkeä... ja kuten mulle yleensä aina käy...että lempihahmoni kuolee....niin sillekin kävi niin. xD
      Kalkarokseen rakastuin vasta aivan lopussa kun sen lopullinen olemus paljastettiin, mutta kauan sitä silti inhosin. Bellatrixia saa kitua seitsemännessä helvetissä kun riisti Siriuksen hengen! >8(

    • se on se

      DRACO MALFOY!

    • maininnu

      Ginny: Ensin se oli ujo ja teki ystävänpäivänä ällön tempun harrylle, mut oli niin symppis jo sillon. Sit myöhemmin käy ilmi että veljiensä tajuamatta se on käyny harjottelemassa huispausta ja onkin oppinu todella hyväks. Ne sen letkautukset on mahtavia. Niistä huomaa, että se on älykäs ja omalla tavallaan viisas. Silti siellä jokseenkin kovan kuoren alla on kiltti ja sympaattinen tyttö, joka haaveilee ihmisetä jota rakastaa.

      Dumbledore: Oli ehkä nuorena älykäs, mutta ei kovin viisas. Elämänsä aikana sitten viisastu paljon. Se on niin hyvä siinäkin kun se huiputtaa toffeeta ja kingsley sanoo dumbledoressa olevan tyyliä. Ja niinhän siinä onkin. Salaperäisiä vastauksia ei ehkä kirjan henkilöt aina ymmärrä, mutta lukija ymmärtää.

      Hermione: Tajuaa ikäisekseen paljon asioita, joita muut ei. Hän on älykäs, tietäväinen ja tavallisen näköinen isoine etuhampaineen. Sitten käy pieni säkä kun hän joutuu hampaiden lyhennykseen ja salaa pyytää pienemmiksi kuin ne olivat. Sitten tulee tanssiaiset ja hermione yllättää kaikki ja tekee jotkut kateellisiksi pelkän kauneutensa takia. Nainen löytyi siitäkin älyköstä :)

    • Gregoriiina

      Potter on sellainen sarja, että siinä on ihan liikaa hyviä hahmoja.. Valitse nyt sitten niistä se paras! Itse tykkään kaikista. Tai no, melkein kaikista. Esim. joku Pimento, ärsyttävä ämmä (mutta sellainenhan hänen onkin tarkoitus olla).

      Ja sitten Harrysta en pidä. En häntä vihaakaan, mutta mulla vaan on joku ongelma noita tarinoiden päähenkilöitä, varsinkin sankareita, kohtaan.

      Itse rakastan pahoja poikia (ja miksei tyttöjäkin)! Draco, Lucius, Severus, Bellatrix, Voldemort, Kyyry Junior, jne.. Ihania kaikki. :p

      • HPfani

        Mä tykkään sairaasti itse Potterista. Myös Ron Hermione ja niitten "rakkaustarina" (hehee) on hyvii. Ihan parhaite kaikki kolme. Myös Draco on lovely. Se on niin kovis, mut silti niin pelokas, tavallaan.... Kaikki on hyvii... ihana sarja....


      • jmdifvsl
        HPfani kirjoitti:

        Mä tykkään sairaasti itse Potterista. Myös Ron Hermione ja niitten "rakkaustarina" (hehee) on hyvii. Ihan parhaite kaikki kolme. Myös Draco on lovely. Se on niin kovis, mut silti niin pelokas, tavallaan.... Kaikki on hyvii... ihana sarja....

        Siriuksen kuolema oli kamala ):
        Ja harrykin on kiva nörtti, koska se on niin vahva ihminen, kaikkine pulmineen. Harry potterit on ihanan syvällisiä


      • BARTEMIUS
        jmdifvsl kirjoitti:

        Siriuksen kuolema oli kamala ):
        Ja harrykin on kiva nörtti, koska se on niin vahva ihminen, kaikkine pulmineen. Harry potterit on ihanan syvällisiä

        Musta tuo Bartemius Kyyry junior on suloinen siinä 4 leffassa! Vaiks se onkin pahis ja päällekäyvä niin se on vitun hyvän näköinen GRRR


    • ex- hullu Potter-fani

      Kuten joku jo on maininnut, Ron on kaikista hauskin ja siksi myös minunkin lempihahmoni. Kirjoissa melkeinpä ainoastaan Ronin sähellyksistä olen saanut suurimmat naurut. Esim. Feeniksin killassa se aivo-kohtaus Taikaministeriössä, mikä ei harmikseni ollut ko. elokuvassa.

      Rupert Grint on kyllä aivan mahtavasti esittänyt Ronaldia kaikki nämä vuodet. Ne ilmeet kruunaavat kaiken. :D

    • 9384027

      Hyi ei ainakaan Harry. Joku tyhmä ärsyttävä ihminen! Hakkaa vaa esim. Dracoa noin vaa siel. So et se kiros jonkun tytön mut sehä myöhemmin siel vessas ei ollut hyvällä päällä mut toinen vaa verille taikos. Ron on vaan hauska vitsien kannalta mutta äklö silti (ei millään pahalla -.-). Hermione ihan ok =).

      1.Kukaan ei tainnut mainita meidän ystäväämme (xD) Greybackiä eli Fenririä. Hän on 1 parhaista, koska:
      1. Näyttelijä sopii rooliin tosi hyvin.
      2. Pelottava ja vahva.
      3. Paha ihmissusi xD

      2. Ehkä Tom Riddle eli Voldemort koska:
      1. Ilkeä ja ilman sitä ei olisi hauskoja kuolonsyöjiä =)

      3. (no sanotaan sitten joku hyväkin) Hermione koska:
      1. Viisas ja hauska.

      Mainitsen vielä sen asian, että miksi katsotte vain että onko ihminen hyvännälönen ja sen takia valitsette hahmosi? Katsokaa ihmisen sisälle mieluummin ja millainen hän leffassa on =) Ulkonäköä vai katsoa sillä tavalla että sopiikohan hän rooliin ja sillä tavalla miten puettu on esimerkiksi. En pidä kun ihmiset sanovat vaikka että "Harry on niiin ihana

      • MissMalfoy

        Niitä on monta. Mutta lyhyesti sanottuna: Pahikset.

        Ensimmäisenä Draco.

        Siis sehän on pikkupahis, kyllävain.
        Mutta samaten, ottaa päähän, kun siitä tehdään elokuvissa typerä ja sellainen pelle. Eihän se sitä ole. Taisiis ei kirjoissa ole. Kyllähän hiukan voi muuttaa, mutta silti. Ja ihanaa sitten kutosessa kun siltä paljastuu se herkkäpuoli ja Dracosta tulee "monipuolisempi". Ja mahtava näyttelijä on kyllä Dracolle otettu. ♥

        Sitten kaikki nämä tällaise Tom Riddlet, Bellatrix, Volde, Lucius, ymsyms. (:


      • bhgfghhgf
        MissMalfoy kirjoitti:

        Niitä on monta. Mutta lyhyesti sanottuna: Pahikset.

        Ensimmäisenä Draco.

        Siis sehän on pikkupahis, kyllävain.
        Mutta samaten, ottaa päähän, kun siitä tehdään elokuvissa typerä ja sellainen pelle. Eihän se sitä ole. Taisiis ei kirjoissa ole. Kyllähän hiukan voi muuttaa, mutta silti. Ja ihanaa sitten kutosessa kun siltä paljastuu se herkkäpuoli ja Dracosta tulee "monipuolisempi". Ja mahtava näyttelijä on kyllä Dracolle otettu. ♥

        Sitten kaikki nämä tällaise Tom Riddlet, Bellatrix, Volde, Lucius, ymsyms. (:

        Mutta Tom Riddle ja Voldemorthan ovat yksi ja sama henkilö.


    • velhotar......

      Hermione on ehdoton suosikkini.
      Mutta Draco on myös mielenkiintoinen, samoin Sirius; Luna sekä
      Ronin vanhemmat.
      En pidä Ginnystä.

      • LissuDaa

        1. Draco

        IHANA, IHANA, IHANA PAHIS


      • Helou :)
        LissuDaa kirjoitti:

        1. Draco

        IHANA, IHANA, IHANA PAHIS

        Draco on hyvis


    • ifhjyt

      Hermione
      Percy
      Fred ja George
      Professori McGarmiwa
      Professori Kalkaros
      Luna
      Neville
      Sirius
      Ja.....Harry Potter

    • Dobbyfan

      Lupin, Dumbledore, McCarmiwa, Luna, Hermione, Neville ja Dobby.

      • hp fanii

        draco malfoy on paras.
        fred ja george.
        ginny.
        remus lupin.
        albus dumpledore.
        harry potter.
        sirius musta.
        ronald(ron).
        neville.
        riesu.


      • asphyxiated
        hp fanii kirjoitti:

        draco malfoy on paras.
        fred ja george.
        ginny.
        remus lupin.
        albus dumpledore.
        harry potter.
        sirius musta.
        ronald(ron).
        neville.
        riesu.

        Remus Lupin
        Nymphadora Tonks
        Sirius Musta
        Draco Malfoy

        Siinpäs ne.


      • Boddynaf

        Fred,George,Remus,Sirius,Neville,Dobby


    • malfoymylove

      LUNA
      Ihanan erikoinen ja erilainen
      HERMIONE
      Viisas herkkä sympaattinen tyttö
      DRACO
      mielenkiintoinen pikku pahis
      LUCIUS
      en ees tiiä miks tykkää tästä niin kovasti
      SIRIUS
      siihen vain kiinty hirveesti 3 kirjan jälkeen

      Ja vielä: Harry, Neville, Hagrid,Bill, Fleur,Lupin ja Tonks

    • I wanna marry Ron <3

      Lempparit on Ron, Luna ja Draco. En osaa paremmin selittää, tykkään vaan niistä :)
      Olenko ainoa joka _todella_ inhoaa Harrya? Musta se on rasittava, itsekeskeinen ja kaikinpuolin ärsyttävä tyyppi. Ja sitä näyttelijää inhoan vieläkin enemmän.

    • yep. the bravest

      Severus Kalkakos. Miksi? No... Vähän samaa kuin mallu. Koskettava tarina: Surullinen lapsuus, rakastunut tyttöön jo lapsena, joka loppujen lopuksi menee naimiseen Kalkaroksen koulukiusaajan/vihollisen kanssa. Kuitentin suojelee Lilyn lasta aina viimeiseen hengenvetoon saakka, vaikka Harry on lähes kopio Kalkaroksen entisestä vihamiehestä. En välillä käsitä kuinka paljon Kalkaros tosiaan raksti Lilyä... Varmaan aika paljon, meinaan tekisitkö itse saman?
      Niin ja on Kalkaroksella aika ivallinen luonne xP! Ihan välillä selkäpiitä karmi kun Kalkaros ivaili Harrylle, puhumattakaan sen pienen ajatuseula kohtauksen jälkeen... Jaiks!

      Onko kukaan kuullut kappaletta The bravest man i ever knew - Ministry og Magic. Kannattaa kuunnella

    • olenkiltti

      Tietenkin Lordi Voldemort, koska hän on niin hassu koska hän on tuhma, melkein yhtä tuhma kuin Paholainen ja haluaa tappaa Pottapää Potterin. Myös Severus Kalkaros, Vernon Dursley, Petunia Dursley, Dudley Dursley ja Draco Malfoy ovat kivoja koska he ovat ilkeitä Harrylle!

      • Fred and george

        Remus,Nymphadora,Neville,Sirius,Fred & George,Colin


    • toramoimoitorakoita

      Mä tykkään ainakin Hagridista koska sillä on niin isot ja karvaset kivekset. Dobby-kotitontusta taas siksi koska sillä on niin mielipuoliset kassit. Harrista tykkäisin jos sillä olis kassit. Vernonista pidän sen takia koska sillä on niiiiiin pienet kassit ja se on ite sellanen vaaleenpunanen persraiskattu sika. Sitten tulee vielä hermoonii jolla on vihertävät menninkäisen kivekset ja ne on kivat.

      Vikana muttei viimoisena vaan parhaimpana kenties tulee dumbbisdumletore jonka kassit ovat 200 vuotta vanhan ja ne on valkoisemmat kuin lumi ja suuremmat kuin kuu, tästä syystä pidän dummleetooresta.

      Minerva mcgarmiva sytyttää ku se on niin hot mutta madame maxiperseellä on nimensä mukaisesti isoin perse koko taikamaailmassa. Cornelius toffeen kuusmetrinen kyrpä on iiiihana

      kiitos hei olen tora

      • HP IS THE BEST 4EVER!

        Panox sitte vaa! XD


        No ei. Mun lempparit on :

        Hermione (niin samankaltainen kuin minä, jos Hermione olisi jästi sen kaikki numerot olis 10 niin kuin mulla, oon ihan samanlainen hikari, kuitenkin niin helposti samaistuttava ja nätti)

        Ron (ei mitään järkee jos ei kuuluis pääkolmikkoon, joukon rento kaveri)

        Harry (niin aikuismainen, söpö ja syvällinen maailmanpelastaja)

        Tonks (ihanan monipuolinen ja mukava)

        Vauhkomieli (Alituinen valppaus!)

        Kalkaros (kamala ja kiehtova yhtä aikaa)

        Draco (lue ficci nimeltä; Eix Malfoyt saa ihquttaa, palataan sitte asiaan)

        Dumbledore (ymmärtäväinen ja oikeudenmukainen)

        McGarmiwa (niin professorimainen, kun vaa kuvitella voi)

        Ginny (herkkä, mutta rohkea persoona, tulinen suuttuessaan)

        Gred (ihan älyttömättömän hauska vaan tälleen yksinkertasesti)

        Feorge (ihan älyttömättömän hauska vaan tälleen yksinkertasesti)

        Verso (nii ihanan väliinpitämätön ulkonäön suhteen)

        Lipetit (ihana, kun neloses esittelee joulutansseis sen orkesterin ja hyppää yleisön joukkoon surffaamaan)

        Luna (se on söpön poissaoleva ja heittelee niitä kiusallisia kommentteja, silti niin rohkea ja upea)

        Neville (kömpelö köntys, mutta silti niin urhea ja rohkea)

        Fleur (fiksu ja kaunis)

        Bill (''pitää lievästä hohtokkuudesta'')


        kaikki muut joita en jaksanu nimetä.


        I Love Harry Potter's 4ever!

        J.K. Rowling on kyllä maailman paras kirjailija ikinä!


        Hagrid (niin symppis)


    • ..

      mun lempi tyypit ovat Remus Lupin se on vaa nii hiano ja sirius musta jotenki salaperäne

    • Bellatrix<3

      Bellatrix ( Vaan niin ihana ja hauska. Söpöö kun se tykkäs voldesta

    • Lovely

      Sirius tai.... Bella tai Draco.... ja/tai Harry

      Hieman sekavaa. Mut yks juttu mua vaivaa niissä kirjoissa sillä Sirius ei ollu eka joka pakeni sieltä vankilasta. Vaan se Kyyryn poika. Ja se hämää kans että eka Siriuksesta on yks maininta kirjan alus ja sitte vaan tups! Se ilmestyy vaan yhtäkkiä ja kaikki on ihan kauhusaan. Ja Bellal ja Siriuksel oli just samat ilmeet ku ne kuoli. Tää on vähän ristiriitasta. Sil Sirius on ihan sika hyvä, mut Bella tappo sen, mutta Bellaki on tosi hyvä(miten sen nyt ottaa "hyvä").

      Draco taas on aina ollu semmonen hieman sisään suuntautunu pahis. Ja sit lopulta se päättää valita toisen tie ja ollakki hyvä..... No jotenkuten kuitenki ja siel laituril ku Draco kattoo Harryy vaan ja nyökkää silleen et: Kiitos viimesen kerran, mut tää ei tarkota et mä oisin sulle velkaa! Ja Harryn suupieltä vaan nykii. Niin monen vuoden jälkeen ne tavallaan "sopii". Harryn tarina on myös tosi jännä. Se on hirveen paljo esillä mutta silti jää semmosia arvoituksia joihin ei tiedä saako niihin koskaan vastauksia!!! Sanottasko vaan että ne on tasois! No onhan ne tietty molemmat söpöi/komeit! Ja se tarina on vaan kiehtova!

      Ha ha haa! Mä niin rakastan sitä leffaa!!!XD Ja Ron ei mitenkään henkilökohtasesti mä en tykkää sust pätkääkään!(tää on vaan bisnestä)


      P.S. Ja nyt kaikki aattelee et se on ihan seko!


      P.S.S. Niin mä vähä oonki!XD

    • Weasly

      Mun lemppari on Ron Weasley niin söpö ja sympaattinen ja kaikki kohallaan

    • Draco+Ron= <3

      Potterissa on monii hyviä hahmoja,mutta kaikista parhaat on:

      Draco: Se on kirjoissa mahtava, leffoissa mahtavan näkönen. Mä rakastan sen vastenmielisyyttä(sen ilmeet ;D) Se on mahtava pahis, mut lopultahan se oliki hyvis. Se esittää kovaa poikaa, mut se on myös herkkis eikä se uskalla olla eri mieltä sen vanhempieen kanssa.

      Ron: Se on ihana sympaattinen hölmö. Mä aina repeen sen jutuille :D

      Fred&George: Mahtava kaksikko ei voi muuta sanoa!!!!!!!!

      Snapeeeeeeee: Sen salaperäisyys on siinä parasta!

      Seamus: Söpö,kiva rohkelikonpoika ;)

      Tom Lomen Valedro: Se oli nuorena niin mystinen ja kiehtova mut samalla kusipää.

      Siinä oli mun lemppari hahmot ja parhaiten osaa näytellä:

      Draco,Ron,Snape jaa Bellatrix... ;)

      • expectopatronium

        Snape


    • nörde

      Kalkaros, Sirius, Lupin

      ...nuorisosta Ron, Luna

      • Dracsu

        eli Draco on PARAS!!! Oon umpi-ihastunut ja luihuisen tupa paras tupa


    • Pyhäkolmikko

      Pahikset ovat yleensä kirjoissa/leffoissa parhaita, ja suosikkejani ovatkin Draco Malfoy, Bellatrix Lestrange sekä itse Voldy. "Hyviksistä" sitten varmaan Luna Lovekiva, Dean ja Seamus (älkää kysykö...) ja Weasleyn kaksoset.

    • KUOLONSYÖJÄ<3

      BELLATRIX OFC!!!

    • fksdl

      Voldemort: Onhan se paha, mutta jotenkin niin mielenkiintoinen hahmo. Ja sillä on kiehtova menneisyys.

      Hagrid: Se on vain niin symppistyyppi, josta ei vaan voi olla pitämättä.

    • Hih (8

      Miun ehottomat suosikit:
      Weasleyn kaksoset ♥
      Draco :3
      Oliver Wood
      jaja Percy :3

    • asdf2

      Luna on aivan ihana

    • Hazel =)

      Mun on:
      1. Nymfadora Tonks!! Se vaa on jotenki niin kiva hahmo kun se on sellanen hauska ja muutenki vähän samanlainen kun mä.
      2. Cedric :) Mä en oikeestaan tiiä syytä miks pidän Cedricistä... Se vaan on niin kiva tyyppi.
      Sitten en enää osaa päättää järjestystä! Ron, Fred ja George, Luna...

    • SJWS

      Sirius on ehdoton lemppari. Se on sellanen hahmo, jossa kaikki vetoaa muhun. En osaa edes tarkemmin selittää miksi. Se on niin vilpittömän isällinen, suojeleva ja rakastava Harrya kohtaan ja kuitenkin niin inhimillinen ja kärsivä. Joka kertaa kirjaa lukiessa (todistetusti menossa varmaan kolmaskymmenes kerta) toivon, että loppu olisi muuttunut ja Sirius jäisi eloon :D Ja joka kerta itken kun Sirius kuolee.

      Toinen lemppari on Lupin. Lupin on myös niin ihmisillinen hahmo ja mä rrrrakastan Kelmejä ja kaikkia niitä kohtia, missä palataan ajassa taaksepäin seuraamaan nuoria Siriusta, Jamesia, Remusta ja Matohäntää. Voisin lukea koko kirjan niiden seikkailuista Tylypahkassa :D Aikuinen Lupin on mun mielestä ihan yhtä ihana.

    • ritvamummo
    • expectopatronium

      Draco Malfoy
      Remus Lupin
      Sirius Musta
      Severus Kalkaros

    • Remus, Fred, Dobby

      Dobby, Sirius, Remus, Fred & George ja muut jotka uhrautu Harrin puolesta.

    • Severus

      Kalkaros on hyvis

    • hampsut2016

      Sirius on mun lenkkarit ja Potter itsekin mun hamppari. Kerrosjättipurilainen on Hermynen ja Lonnukka on kanahampurilainen. Kalssareille jää kebabkioskin pitäjän kaksivaiheinen ja -vivahteinen rooli loppupaljastuksineen ja -suksineen ....

    • Anturajalka

      Seamus Finnigan, se vaa on nii söpö ku se räjäyttelee vähän kaikkee♡
      - Dobby, en oikeen tiiä mut jotenki se on kauheen sulonen:))

    • Harripotta

      En pidä hahmoista, ne eivät minua miellytä.

    • Ginnyynsamaistunut

      Draco, sellanen ihana pikkupahis, joka on aina härnäämässä Harrya ja kaikki muitakin. Kutoskirjan/leffan myötä muuttuu hieman sympaattisemmaksi :)

      Ginny, itse samaistun eniten Ginnyyn. Meillä molemmilla on punertavat hiukset ja kuusi isoveljeä. Ginny on muutenkin lempihahmoni :)

      Sekä tietysti: Fred, George, Ron, Hermione, Harry, Remus ja Sirius ja ja ja...

    • Anonyymi

      Sirius Musta. Pidän erityisesti tästä hahmosta koska rakastan Azkabanin Vankia, koska Sirius Musta näkyi ensimmäisen kerran siinä. En olisi halunnut että se kuolisi):
      Lempi hahmojani ovat myös:
      Hermione, Draco, Lily, ja Ginny.

    • Anonyymi

      Severus Kalkaros: mielenkiintoinen, ennalta arvaamaton, moniulotteinen ja kerta kaikkiaan loistavasti kirjoitettu hahmo. Rakastuin Kalkaroksen tarinaan, joka oli kokonaisuudessaan hyvin koskettava ja surullinen; vanhempien jatkuva riitely, koulukiusaaminen, rakastamansa ihmisen (Lilyn) rakastuminen Jamesiin, pahimpaan kiusaajaan/viholliseen, parhaan ystävänsä (Dumbledoren) murhaaminen ja joutua teeskentelemään Kuolonsyöjää, jotta ei paljastuisi kenelle oikeasti on uskollinen. En itse yhtään ihmettele miksi Kalkaros oli sellainen kuin oli, kun sen elämä oli hyvin rankka alusta loppuun asti.

      Sirius Musta: kepposteleva, välittävä ja rakastava isähahmo Harrylle. Kävi sääliksi Siriusta, kun oli joutunut virumaan syyttömänä vankilassa ja vielä "vapautumisensa" jälkeen joutui olemaan pitkään maanpaossa. Siriuksen kuolema oli epäreilu :( Olen ikuisesti katkera siitä.

      Remus Lupin: Aivan ihana hahmo kaikin puolin. Kannustava, reilu ja lempeä ihmissusi. <3 Lupin oli juuri sellainen opettaja, josta kaikki tykkäävät ja haluavat opettajakseen.

      Fred ja George Weasley: hauskoja, mukavia ja huumorintajuisia keppostelijoita. Kaksosten jutuille sai suunnilleen joka kerta vedet silmissä nauraa ja he toivat valoa ja iloa Tylypahkaan, silloinkin kun oli vähän synkemmät ajat menossa. Ja Fredin kuolema oli suuri vääryys. :(

      Albus Dumbledore: viisas, kiltti, ymmärtäväinen ja oikeudenmukainen kaikille. Halusi uskoa kaikista pelkkää hyvää, olematta kuitenkaan liian sinisilmäinen. Luotettava hahmo, johon muut pystyivät turvautumaan vaikeina hetkinä.

    • Anonyymi

      Voldemort. Olihan se pahaakin pahempi, mutta loistavasti kirjoitettu hahmo, jolla oli mielenkiintoinen taustatarina, josta riittää pohdittavaa. Oliko hänen pahuutensa kenties synnynnäistä ja äidinpuoleisen sukunsa sisäsiittoisuudesta johtuvaa vai seurausta siitä, että hän joutui elämään syntymästään asti orpokodissa ilman vanhempiaan? Jästivihaan taisi ainakin vaikuttaa viha ja katkeruus isäänsä ja orpokotia kohtaan.

    • Anonyymi

      ❤️DRACO❤️ SE EI SELITYKSIÄ KAIPAA...

    • Anonyymi

      Paras hahmo on Kalkaros ja Bellatrix

    • Anonyymi

      3 limpparia on drako koska se on vähän Söpö sit harry ja hermione

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe