AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Miten nuuskaa käytetään?

Miten nuuskaa käytetään?

13 Vastausta 3 613 Lukukertaa
Näin kuvan jossa Harri Ollilla oli nuuskaa hampaassa. Miten sitä oikein käytetään ja miten
se vaikuttaa?

Turhaan kyselet...

...kielletään tuota pikaa koko EU:n alueella. Mukaanlukien siis Suomessa.

Tupakkaa

Nuuskahan on tupakkaa. Sitä pannaan reilu möykky huulen alle. Limakalvojen kautta nikotiini imeytyy verenkiertoon. Noin tunnin päästä möykyn voi sylkeä pois. Aloittelijalle nuuskaaminen voi olla järkyttävä kokemus koska aineita menee jonkun verran syljen mukana vatsaankin... Tottuneelle vaikutus on verrattavissa savukkeisiin, ja on yhtä riippuvuutta aiheuttava.

ja voi helevetin

neuvoit vielä toiselle hölömölle!
Entäs jos olis joskus oma penska joka kysyy?

!!!!!!!!!!!!!!!!

voi hyvä jumala älä vaan koita! mielummin vaikka tupakkaa mut älä nuuskaa. no siis ei tietystikkään kumpaakaan! nuuskan pitkäaikaiskäytöllä on sellaset vaikutukset, joita ei pysty perumaan. nuuska saa yläikenet verestämään ja pikkuhiljaa se "syö" ihoa ja lihaa pois. olen nähnyt paljon kuvia tästä ja voin sanoa että se ei ole mukava tunne kun suussa on reikä!
1. ostat nuuskaa
2. ostat lääkeruiskun ja askartelet siittä ruitan
3. katot

4. nautit olostas :)

Hampaat menee

Ruotsissa asuessani käytin nuuskaa satunnaisesti ja "palkkioksi" vielä 15vuotta on kuoppa yläikenessä jossa näkyy hammasjuuret.
En suosittele kenellekään, aiheutta ERITTÄIN VOIMAKASTA riippuvuutta.

Älä kokeile...

Pieni vinkki, älä kokeile, jos et halua tulla riippuvaiseksi tota paskaa kohden...

Ja väitän että tiedän mistä puhun. Itse kun kokeilin ensimmäistä kertaa, oli tosiaan tarkoitus vain kokeilla. Ei se kummiskaan ihan siihen jäännyt, ja olen nyt nuuskannut jo 7 vuotta, ensiks oli silloin tällöin mutta vimpat noin viisi vuotta on sitten jo ollut aikamoista suurkulutusta.

Et älä ihmees aloita nuuskaamista jos et halua polttaa tupakkaakaan, yhtä riippuvaista se on.
Thunderi kiele alle ni johan pärisee. Onneks mun itsekuri on nii hyvä et viikon kokeilin ja helposti irtauduin. Ei saa olla heikko.
Nuuskallahan on vähäisemmät terveysvaikutukset kuin poltettavalla tupakalla, vaikka kuinka monta tutkimusta osoittaa sen. Poltettava rööki pilaa keuhkot, kurkun, nielun ja myös suun, pahemmin kuin nuuska.

T. tupakoitsija jonka mielestä nuuska haisee & on epämiellyttävää, ihan kuin kakkaa. :=)
Jos poltat, vaihda nuuskaan! Jos et käytä nuuskaa, good for you! Mutta oikeesti, nämä vaarat on yliarvostettuja. Voi ostaa yhden purkin ja kokeilla ja heittää vaikka pois.

Mutta elämässä elää vain kerran, jos tuossa nyt mitään järkeä oli. Jos käytät, kannattaa huolehtia suun hygieniasta, jotta se sun iho ei syövy pahasti vai mite ny olikaa... Mutta tupakkaan verrattuna nuuska on paljon vaarattomampaa kuten moni jo mainitsikin. Ja se ei haise joka paikassa, eikä tarvitse lähtä jonnekki pihalle sauhuttelee.

Se on jokaisen oma päätös miten ottaa kaiken ilon irti elämästä. Mutta se on väärin jos EU kieltää nuuskan. Samaallahan sitä vois kieltää tupakan ja alkoholinkin! Nuuska on joillekkin mukava asia. Se on kuin veis joiltakin television -> Kyllä sitä ilman pärjäis, mutta ei se elämä ois yhtä rentoa.

Jos luit tämän koko viestin nii oot varmee aikuinen, katos ku me nuoret ei jakseta. Olen ylä-asteellainen poika ja tätä mieltä olen!

Kiitos
Kannattaisiko mun alottaa Oon ylä-asteella
Tosihan se on ettei se nuuskankäyttö kaikilla suuta pilaa vaikka 10 vuotiaasta asti käyttäisit. Itse käytin about 4 vuotta ja totesin ettei ole minun ikenille sopivaa touhua. En minä mikään totaalikieltäytyjä ole, ja sillointällöin tulee se pari purkkia ostettua kun hapitsulla käyn. Joillekkin sopii, joillekkin ei. Mutta tosiasiahan on että kyllähän se pussi tai köntti siellä huulessa rentouttaa ihan mukavasti.
Kannattaako käyttää pussia tykilla laittaa litkuu huuleen
 /   /  /  / Miten nuuskaa käytetään?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta