Hei,
Olen ollut naimisissa lähes 3v -ihanan mieheni kanssa, seksielämämme on ollut kaikinpuolin rattoisaa ja tyydyttävää(ainakin omasta mielestäni), kunnes mieheni ehdotti toissapäivänä, että koskettaisin hänen PERÄREIKÄÄNSÄ seksin aikana!!! Arvatenkin sain raivarin ja tuli sanottua kaikenlaista puolin ja toisin...
Siis mitä ihmettä, miksi mieheni alkaa toivomaan minulta jotain tuollaista, onko muilla vastaavaa kokemusta? Asia ällöttää minua todella paljon ja tuntuu muutenkin todella ihmeelliseltä. Tuntuu, että asiasta on nousemassa jälleen uusi "kysymys" meidän perheeseen, joten kaipaisin mielipidettänne?
Sormi peräreikään
25
5294
Vastaukset
- Älä nyt raivoa
Eikös tuo ole aika normaalijuttu? Käsitykseni mukaan monikin mies esim. suuseksin aikana haluaa, että peräreikää kosketellaan. Miehellä on siellä herkkää aluetta, g-piste. Ei siitä asiasta mun mielestä nyt olisi kannattanut suuttua tai raivoa. Minkä takia?
Miehestä se tuntuisi hyvältä ja hän saisi tyydytystä siitä. Tuskin liittyy mitenkään homouteen, jos sitä pelkäät ;-)
Antoisia hetkiä!- SatuC123
Tarkemmin ajatellen, en aijo tehdä sitä miehelleni vaikka miten anelisi. En vaan halua..yök!
- rohkeutta vaan
SatuC123 kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen, en aijo tehdä sitä miehelleni vaikka miten anelisi. En vaan halua..yök!
Mitä menetät jos toteutat hänen toiveensa? Hän on varmaan toteuttanut sinun toiveesi. Sinuun on luotettu ja jos hän uskalsi ottaa (vihdoinkin) asian puheeksi, koska se lisää nautintoa, niin miksi ihmeessä moinen asennoituminen? Mieti ja pois ennakkoluulot ja ties mitä saat itse toivoa! Kokeile ainakin ennekuin täysin tyrmäät. Lisää varmaan omaa iloasi loppujen lopuksi.
- mutta kiva olla kiva
SatuC123 kirjoitti:
Emmäkään tekis. Ei kiinnosta noi peräreikäjutut ollenkaan. Mutta! Kuitenkin ei saa haukkua, jos toinen sanooo. Voi torjua myös ystävällisesti, koska avioliitossa pitäisi uskaltaa puhua avoimesti, myös seksistä, olla vapaus kokeilla tai kieltäytyä, rakentaa yhdessä. Mutta jos sä hakut toisen heti, kun kyse nyt ei ollu mistään muusta kun ettet halua tehdä niin, ei mistään ton suuremmasta, niin sä vaan tuhoat tein luottamusta.
Älä tee, mutta älä hauku, teet hallaa kaikelle muullekin. Nimittäin kun jossain noinkin intiimissä asiassa huudetaan ja aletaan haukkumaan, se loukkaa todella paljon.
Kaikkia juttuja ei tuu koskaan saamaan, eikä fantasioitaan toteuttaan, mutta kun kyse on laillisista aikuisten asioista, pitäs yrittää olla jotenkin kunnioittava silloinkin kun ei ymmärrä.
Nou hätä, ei tarvii, ei oo pakko. Jos sanoit jotain todella loukkaavaa, kannattaa kuitenkin pyytää anteeksi, ja selittää ystävällisesti, että peräreikä on se mikä menee yli ja ei käy, nyt on vaan etittävä muuta. - yy
SatuC123 kirjoitti:
Todella lapsellista puhetta, yök? Jos se on miehesi toive minkä hän haluaa kokea sun kanssa niin haloo...mieti vähän, olette kumppaneita, ja jos et toteuta hänen unelmiaan/toiveita, hän ei myöskään jatkossa sulle niistä puhu kun luulee, ettei omalle naiselle voi puhua niin hakee varmasti muualta..Tää on faktaa ja näin se menee!
- älä raivoa!
Ajattelehan sitä, kuinka tärkeä ja luotettava olet miehellesi, kun hän yleensä uskaltaa pyytää jotakin, mitä haluaa kokeilla tai mistä pitää. Ei tuossa mitään omituista mielestäni ole, usein miehet pitävät herkkien paikkojensa koskettelusta, aivan kuten me naisetkin.
Niin mistä oikein suutuit? Onko paikka likainen? Pelkäätkö miehesi olevan homouteen taipuvainen? No ei sentään, normaalit pesut pitävät ihmisen jopa nuoltavan puhtaana, ja miehesihän pyysi sinulta, naiselta pientä kutittelua. Anna mennä ja kokeile itsekin!! - ...
oli suuttua saanut. Ymmärrän että pyyntö tuli varmaan aika järkytyksenä ja yllätttäen ja se oli sinun reaktiosi asiaan. Mieheni laittaa joskus sormen minun peppureikään jos on kovat menot päällä ;) Mutta itse en pysty kyllä ajattelemaan että laittaisin oman sormen hänen reikäänsä. En varmaan oikein ylettyisikään kun pituuseroa on aika paljon... Jos teitä vielä tämä asia kalvaa, niin pyydä häneltä anteeksi ja sano rauhallisesti ettei sinun ollut tarkoitus suuttua, ettet sitä halunnut, vaan että hänen pyyntönsä tuli niin "puun takaa" että et osannut sillä hetkellä reakoida muutoin. Ja kerro että sinua inhottaa se ajatus, että haittaako häntä jos et tee sitä hänelle.
- suostua
Sinun ei tarvitse tehdä mitään mitä et itse halua. En itsekään ole tuohon suostunut.
- Anatomi
Miehillä on G-piste pyllyssä.
http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=19460 - mieti vähän....
...miten sormi pyllyssä voisi olla niin suuri asia?! Elät vain kerran- anna palaa!!!
- Sinne vaan!
No niin nyt sinun pitää ryhdistäytyä, sormi vaan pyllyyn ja näet kun miehesi sperma lentää kattoon asti! Ja jos ällöttää, kumihanskat on keksitty! ;)
- ---
tuollaisessa käytöksessä että alkaa nyt raivota jos toinen ehdottaa jotain mistä voisi pitää. Eikö hän sitten toteuta sinun toiveitasi seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyen?
Rakastat miestäsi, mutta et voisi sietääkään hänen peräreikänsä koskettelua? What? - onko sulle tärkeä?
miellä harrastetaan kaikenlaista seksiä, toi peräaukon koskettelu,sormen vieminen sisään on ihan
tavallista,koska tiedän mieheni siitä tykkäävän.hänkin tekee minulle ihania juttuja,miksi en siis tekisi hänelle! - mutta ei
suuttuakaan olisi saanut. Ilmeisesti miehesi kuitenkin kaipaa piristystä seksielämäänne. Kokemuksesta voin kertoa että sormi siellä aktin aikan tuntuu hyvältä.
Vaara piilee että jos kiellät noin jyrkästi jotain, miehesi ei uskalla enää ehdottaa sinulle mitään. Ja jossain vaiheessa menee sitten vieraisiin kokeilemaan. Varmin keino, puhutaan rakkaudesta mitä puhutaan, saada mies pysymään uskollisena on upea seksi. - on sulla asenne,,,
Jos mies tohtii ehdottaa jotain tuollaista, mikä vaatii luultavasti aika paljon, sinä haukut häntä ja saat raivarin!? Huhhuijaa.. Miesparan itsetunto sai varmaan aika kovan iskun.. Aika arkaluontoista asiaa kuitenkin pyysi ja sitten sai vielä haukut päälle. Eikö kuitenkin tavoite ole se, että keskustellaan avoimesti asioista ja on hyvä että toiselta voi pyytää asioita seksin suhteen ja että asioista voi keskustella??
Kaikkeen ei tietystikkään ole pakko suostua jos tuntuu inhottavalta. Mutta että ei sitä silti tarvi kamalaa haloota siitä nostaa! Mielestäni käyttäydyit erittäin typerästi, anteeksi kun tämän sanon.
Itse olen exän kanssa tuota juttua harrastanut, hän ei itse pyytänyt vaan hoksasin itse tuon ja exä piti siitä erittäin paljon enkä kokenut sitä vastenmieliseksi. Itse en tykkää jos minun takapuoleen jotain tungetaan, enkä siksi voi ymmärtää kuinka se voi tuntua hyvältä, mutta hänen nautintonsa takia halusin sitä tehdä :) ja sainhan itsekkin siitä kicksejä kun toinen oikein tykkäs..
Sä voisit miettiä, että miltä tuntuis jos asia olis toisinpäin. Pyytäisit miestäsi tekemään sulle jotain intiimiä ja sellasta, että sua vähän nolottais kysyä edes ja toinen sais sitte raivarin ja haukkuis sua!? Ei varmaan tuntuis kovin mukavalta eikä tekis toiste mieli mitää ehdottakkaan. - homon kanssa
sitä sattuu aika säännöllisesti. Et ole yksin tuon asian kanssa. Varatut miehet harrastavat todella paljon homoilua.
- homonais
Varsinkin varatut homomiehet harrastaa tosi paljon homoilua.
- SatuC123
homonais kirjoitti:
Varsinkin varatut homomiehet harrastaa tosi paljon homoilua.
Jep, eli ero tästä sitten tuli eli mieheni lähti. Ei nyt kaiketi ihan pelkästään tämän takia, mutta..
Ellen olisi ollut niin jyrkkä kaikessa seksiin liittyvissä asioissa, oltaisi varmasti vielä yhdessä.
En ymmärrä miksi olen ollut niin typerä, kaduttaa suunnattomasti. - Peräreikä hellänä
SatuC123 kirjoitti:
Jep, eli ero tästä sitten tuli eli mieheni lähti. Ei nyt kaiketi ihan pelkästään tämän takia, mutta..
Ellen olisi ollut niin jyrkkä kaikessa seksiin liittyvissä asioissa, oltaisi varmasti vielä yhdessä.
En ymmärrä miksi olen ollut niin typerä, kaduttaa suunnattomasti.Ajattele positiivisesti, menetit tärkeän(?) ihmissuhteen mutta vältyit harrastamasta mielestäsi epäsopivaa seksuaalista toimintaa. Kannattiko?
- persus helläksi
Peräreikä hellänä kirjoitti:
Ajattele positiivisesti, menetit tärkeän(?) ihmissuhteen mutta vältyit harrastamasta mielestäsi epäsopivaa seksuaalista toimintaa. Kannattiko?
Olin mieheni kanssa 17 vuotta naimisissa, 4 lasta ja omakotitalosta juuri saatu lainanlyhennykset maksettua. Mieheni ehdotti minulle sormen laittamista pyllyyn ja raivosin hänelle. Seuraavana päivänä vaadin mieheltäni eroa ja pitkä prosessi tästä tuli, mutta onneksi tuommoinen HOMOSTELIJA on nyt kohdaltani historiaa!
=)
Joopajoo, kyllä oli tosi hieno raivarin aihe satuc jos tuo totta oli.. Ja tottahan se on, ettei mihinkään tarvitse suostua mitä ei halua, mutta kannattaa kyllä miettiä koska tuollaiset pikkujutut voivat viedä pahimmillaan koko parisuhteen. Ei miehesi kuitenkaan nyt mitään niin mahdotonta pyytänyt, omapa on asiasi - pissste
persus helläksi kirjoitti:
Olin mieheni kanssa 17 vuotta naimisissa, 4 lasta ja omakotitalosta juuri saatu lainanlyhennykset maksettua. Mieheni ehdotti minulle sormen laittamista pyllyyn ja raivosin hänelle. Seuraavana päivänä vaadin mieheltäni eroa ja pitkä prosessi tästä tuli, mutta onneksi tuommoinen HOMOSTELIJA on nyt kohdaltani historiaa!
=)
Joopajoo, kyllä oli tosi hieno raivarin aihe satuc jos tuo totta oli.. Ja tottahan se on, ettei mihinkään tarvitse suostua mitä ei halua, mutta kannattaa kyllä miettiä koska tuollaiset pikkujutut voivat viedä pahimmillaan koko parisuhteen. Ei miehesi kuitenkaan nyt mitään niin mahdotonta pyytänyt, omapa on asiasiEi sille vaan mitään voi, vaikka yrittäisin kuinka olla modernisti ajatteleva, olen sitä mieltä, että naisen pillu ja miehen muna täytyy kyllä riittää seksissä. Minä seksikkäänä naisena olen kyllä niin "asenteellinen", että peppureikään liittyvät jutut, tehtiin niitä sitten kummalle osapuolelle tahansa herättävät takauman homouteen. Naisen ja miehen välisessä seksissä, jos se on aidoimmillaan, sperma lentää ja kauas ilman noita peräreikäjuttujakin, eli ei kävisi minulle eikä tule koskaan käymään ja olen oikeasti aikamoinen munamaija. Olen nähnyt miten miehet voi haluta minua ihan ilman että täytyy sanoa koskaan sanaa "peräreikä". Jos hiukan liioitellaan monissa tällaista ehdottavissa miehissä piilee homous.
- mimimimi
pissste kirjoitti:
Ei sille vaan mitään voi, vaikka yrittäisin kuinka olla modernisti ajatteleva, olen sitä mieltä, että naisen pillu ja miehen muna täytyy kyllä riittää seksissä. Minä seksikkäänä naisena olen kyllä niin "asenteellinen", että peppureikään liittyvät jutut, tehtiin niitä sitten kummalle osapuolelle tahansa herättävät takauman homouteen. Naisen ja miehen välisessä seksissä, jos se on aidoimmillaan, sperma lentää ja kauas ilman noita peräreikäjuttujakin, eli ei kävisi minulle eikä tule koskaan käymään ja olen oikeasti aikamoinen munamaija. Olen nähnyt miten miehet voi haluta minua ihan ilman että täytyy sanoa koskaan sanaa "peräreikä". Jos hiukan liioitellaan monissa tällaista ehdottavissa miehissä piilee homous.
niin kaikissa ihmisissähän piilee homous. henkinen sukupuoli ei ole mikään selvärajainen, eikä oo muuten fyysinenkään aina. ja jos miehen yksi erogeeninen alue sijaitsee peräaukossa ja sen liepeillä, on aika umpimielistä kieltää se. ei kaikki (mies tai nainen) tietenkään siitä tykkää ja oma poikakaveriki kieltäyty ku kysyin haluisko se, että koskettelen peräaukkooki. vaikutti vähän siltä, että se pelkää leimautumista homoksi. enkä nyt itekään ois sitä kauheella innolla tehny, mut aattelin vaa, jos se tykkäis...
- 2 = 1 :D
mimimimi kirjoitti:
niin kaikissa ihmisissähän piilee homous. henkinen sukupuoli ei ole mikään selvärajainen, eikä oo muuten fyysinenkään aina. ja jos miehen yksi erogeeninen alue sijaitsee peräaukossa ja sen liepeillä, on aika umpimielistä kieltää se. ei kaikki (mies tai nainen) tietenkään siitä tykkää ja oma poikakaveriki kieltäyty ku kysyin haluisko se, että koskettelen peräaukkooki. vaikutti vähän siltä, että se pelkää leimautumista homoksi. enkä nyt itekään ois sitä kauheella innolla tehny, mut aattelin vaa, jos se tykkäis...
kyllä sen sormen saa pestyä kun hommat on hoidettu.
mut jokainen tyylillään... ei tartte tehdä jos ei halua.
hiukan kyllä on äijässäkin vikaa... kun ei ihan suhteen alkumetreillä tarkistanut
mitä mieltä olet noista kakkosen hommista. uskon että seuraavan naisen hän valitsee tarkemmin.
itse ei ole avovaimolta vastaava pyytänyt, enkä tunne edes tarvetta siihen...
toki teemme hommat kakkoseen aina kun siltä tuntuu... siis minä hänen kakkoseen.
hän ei ollut sitä koskaan tehnyt. sanoin että kyllä minä opetan, ja ihan ok lähtenyt sujumaan.
jos hän haluaa tehdä jotain minulle, 99,9% varmasti suostun hänen pyyntöihin. - SINNE JA TAKAISIN
SatuC123 kirjoitti:
En ymmärrä miksi olen ollut niin typerä, kaduttaa suunnattomasti.HIENOA ETTÄ HERÄSIT.
..näin avomielinen kaikkea (sulle) uutta kohtaan:
"Arvatenkin sain raivarin ja tuli sanottua kaikenlaista puolin ja toisin.."
..ja sitten ihmetellään, et miks ei koskaan puhu?! X)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886