K-kaupan maine

laskee kuin lehmänhäntä

Aliarvioiko kauppiaat asiakkaitaan Parkanossa? Asioin usein K-Pekassa ja kerta kerran jälkeen hyllyssä on vanhoja tuotteita. Olen bongannut hyllystä jopa monta kuukautta vanhoja muroja... vaikkapa mistä sen maistaa onko murot vanhoja vai ei ;) Kauppiaan periaat taitaa olla se ettei uusia tuotteita tilata ennen kuin vanhat on myyty, oli ne sitten kuinka vanhoja tahansa. Hieman ristiriitaisia tuntemuksia toisaalta herättää se että kovin usein mm.liha ja kanatiskit ovat tyhjääkin tyhjempiä...

Pitäisikö asiakkaisiin kuitenkin panostaa hieman enemmän??

107

16201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen asiakas

      Juuri tämän takia vaihdoin kauppaa. Kyllästyin siihen että hyllyt ja altaat oli usein tyhjänä. Joutui usein paikkailemaan ostoksia muissa kaupoissa. Esim. päivittäistavarat oli usein loppu hyllyistä. Niinpä siinä kävi sitten niin että kun uusi S-Market ja Halpa-Halli avattiin vaihdoin asiakkaaksi niihin. Nyt kun joskus satunnaisesti käyn K-Pekassa niin yksi vanhempi kassarouva on töykeä. Kauppiaan ei kannata tietenkään tuotteita tilata paljoa jos ne ei mene kaupaksi. Mutta pitäisikö sille sitten tehdä jotain että asiakkaita kävisi enemmän, tavaraa hyllyyn, ystävällinen asiakaspalvelu, hyvät tarjoukset tai edes jotain????

    • entinen k-pekan asiakas

      Itseäni rupesi K-kaupassa asioidessa ottamaan päähän monikin asia... Hyllyt näyttää tyhjiltä ja saa juosta aina seuraavaan kauppaan, että ostoksensa saa tehtyä loppuun.. Ei ole auttanut, vaikka asiasta on mainittu, aina ne samat hyllyt ammottaa tyhjyyttään...

      Ja lisäksi, ne muutamat todella töykeät kassamyyjät... Hienoa kai olisi, jos ihminen osaisi edes joskus hymyillä, eikä vaan olla naama norsun v***lla ja puhua töykeeseen sävyyn.. Minulle sai riittää, kun muutaman kerran sain kassalla kysyessäni jotain asioita, sellaisia ilmeitä vaan vanhemmilta kassarouvilta, että mitä h****ttiä siinä urputat..

      Kiitos ei, en enään astu jalallanikaan siihen kauppaan, en enään...

      Mutta kiitokset halpahallille, sekä s-marketille hyvistä ja joustavista kauppareissuista! (ps.heillä se henkilökunta, osaa hymyillä ja palvella asiakasta, kuten kuuluu.)

      • sama sama

        aivan samaa mieltä edellisten kanssa. kyllästyin myös käymään siellä koska tuotteet olivat vanhoja tai niitä ei ollut laisinkaan! ja JUU ne myyjät huh huh, muutama nuorempi mukava löytyy mutta ne loput vanhat rouvat ei niitä kestä millään todella töykeitä eikä ikinä sanota päivää, kiitos, näkemiin hymystä puhumattakaan. Minä en siellä enäään käy ja hyvä kun ei moni muukaan. Kai se siitä kohta paranee tai loppuu jos "iso pomo" lähtee. jää vain paras s-market!;D


      • ..niin metsä vastaa....
        sama sama kirjoitti:

        aivan samaa mieltä edellisten kanssa. kyllästyin myös käymään siellä koska tuotteet olivat vanhoja tai niitä ei ollut laisinkaan! ja JUU ne myyjät huh huh, muutama nuorempi mukava löytyy mutta ne loput vanhat rouvat ei niitä kestä millään todella töykeitä eikä ikinä sanota päivää, kiitos, näkemiin hymystä puhumattakaan. Minä en siellä enäään käy ja hyvä kun ei moni muukaan. Kai se siitä kohta paranee tai loppuu jos "iso pomo" lähtee. jää vain paras s-market!;D

        En yhdy edellisiin.Kiitosta ansaitsevat Pekan kassamyyjät.Väliin vika kyllä voi löytyä haukkujasta itsestään,vai ? Kassoilla työtahti usein kova ja
        aina muutama mukava sananen tulee silti vaihdetuksi henkilöstön kanssa.Iso KIITOS omasta puolestani !
        Valikoimassakaan ei ole valittamisen varaa.


      • kauppa k-pekka
        sama sama kirjoitti:

        aivan samaa mieltä edellisten kanssa. kyllästyin myös käymään siellä koska tuotteet olivat vanhoja tai niitä ei ollut laisinkaan! ja JUU ne myyjät huh huh, muutama nuorempi mukava löytyy mutta ne loput vanhat rouvat ei niitä kestä millään todella töykeitä eikä ikinä sanota päivää, kiitos, näkemiin hymystä puhumattakaan. Minä en siellä enäään käy ja hyvä kun ei moni muukaan. Kai se siitä kohta paranee tai loppuu jos "iso pomo" lähtee. jää vain paras s-market!;D

        Ole kuin muutkaan ei kaikkia aina voi miellyttää
        Kokeile joakus itse kassaneidin hommaa
        kyllä siinä päivän mittaan varmaan on tarpeeksi näpyttämistä ps Eipä taida halpahallissa ja sokoksessa olla palvelevaa "lihatiskiä" niin kuin on k-pekassa


      • tottakai
        sama sama kirjoitti:

        aivan samaa mieltä edellisten kanssa. kyllästyin myös käymään siellä koska tuotteet olivat vanhoja tai niitä ei ollut laisinkaan! ja JUU ne myyjät huh huh, muutama nuorempi mukava löytyy mutta ne loput vanhat rouvat ei niitä kestä millään todella töykeitä eikä ikinä sanota päivää, kiitos, näkemiin hymystä puhumattakaan. Minä en siellä enäään käy ja hyvä kun ei moni muukaan. Kai se siitä kohta paranee tai loppuu jos "iso pomo" lähtee. jää vain paras s-market!;D

        Ite en odota aina hymyä myyjiltä, enkä itekää aina jaksaa siinä lirkutella tai muutenkaan hymyillä teennäisesti. Mutta toisaalta K-PekanKin kassoilta saa useasti parempaa mieltä hymyn muodossa. Aivan samoin kuin muistakin kaupoista.

        En taas ymmarra tätäkää häsäsystä. Olisko tänkin keskustelun avaaja niitä hepaaseja joiden suupielet löytyy korvien takaa...

        Hyvää kevättä vaan kaikille, sekä K-P:n, S-M:n, H-H:n että IsoS:n asiakkaille. (;


      • Mölli123
        tottakai kirjoitti:

        Ite en odota aina hymyä myyjiltä, enkä itekää aina jaksaa siinä lirkutella tai muutenkaan hymyillä teennäisesti. Mutta toisaalta K-PekanKin kassoilta saa useasti parempaa mieltä hymyn muodossa. Aivan samoin kuin muistakin kaupoista.

        En taas ymmarra tätäkää häsäsystä. Olisko tänkin keskustelun avaaja niitä hepaaseja joiden suupielet löytyy korvien takaa...

        Hyvää kevättä vaan kaikille, sekä K-P:n, S-M:n, H-H:n että IsoS:n asiakkaille. (;

        Kyllä K-Pekan palvelu on parantunut paljon siitä, kun osa nuorista myyjistä on jäänyt pois, enemmän tai vähemmän pysyvästi.


      • asiakas1111
        Mölli123 kirjoitti:

        Kyllä K-Pekan palvelu on parantunut paljon siitä, kun osa nuorista myyjistä on jäänyt pois, enemmän tai vähemmän pysyvästi.

        kyllä k-kaupassa saa kassalla hyvää palvelua vaikka kävisi harvemminkin. Ainut miinus lihatiskin töykeälle naisihmiselle, naama on aina kuin n*** se. Ja hyvin ylimielinen ilme kasvoilla, ehkä työhönsä kyllästynyt... Kaikki muut myyjät ystävällisiä.


      • pk64
        tottakai kirjoitti:

        Ite en odota aina hymyä myyjiltä, enkä itekää aina jaksaa siinä lirkutella tai muutenkaan hymyillä teennäisesti. Mutta toisaalta K-PekanKin kassoilta saa useasti parempaa mieltä hymyn muodossa. Aivan samoin kuin muistakin kaupoista.

        En taas ymmarra tätäkää häsäsystä. Olisko tänkin keskustelun avaaja niitä hepaaseja joiden suupielet löytyy korvien takaa...

        Hyvää kevättä vaan kaikille, sekä K-P:n, S-M:n, H-H:n että IsoS:n asiakkaille. (;

        hyvät tuotteeja ammatti taitoinen
        henkilökunta.
        kiitos pekan kun jaksaa palvella
        parkanolaisia.


      • sitten
        ..niin metsä vastaa.... kirjoitti:

        En yhdy edellisiin.Kiitosta ansaitsevat Pekan kassamyyjät.Väliin vika kyllä voi löytyä haukkujasta itsestään,vai ? Kassoilla työtahti usein kova ja
        aina muutama mukava sananen tulee silti vaihdetuksi henkilöstön kanssa.Iso KIITOS omasta puolestani !
        Valikoimassakaan ei ole valittamisen varaa.

        noista kassoista, missä kaupassa on ystävällisemät naamat. Mutta tuo lihatiski on kyllä sellainen asia, joka nostaa K kaupan mielestäni ykköseksi.


      • plussia ja miinuksia
        pk64 kirjoitti:

        hyvät tuotteeja ammatti taitoinen
        henkilökunta.
        kiitos pekan kun jaksaa palvella
        parkanolaisia.

        Palvelu k-kaupassa on mielestäni melko samanlaista kuin muissakin kaupoissa... jonkun kassaneidin pärstästä voi tykätä enemmän kuin toisen...

        Mutta aivan kuten keskustelun aloitaja kirjoitti, tuotteet kaupan hyllyillä on liian usein vanhentuneita. Myös liha- kala- ja kana tiski ainakin ammottavat tyhjyyttään mielestäni jatkuvasti (käyn kaupassa vasta illalla, se ehkä syy). Kun kauppias vähän panostaisi tuotteisiin kävisin kaupassa mielelläni.


      • Perusköyhä
        plussia ja miinuksia kirjoitti:

        Palvelu k-kaupassa on mielestäni melko samanlaista kuin muissakin kaupoissa... jonkun kassaneidin pärstästä voi tykätä enemmän kuin toisen...

        Mutta aivan kuten keskustelun aloitaja kirjoitti, tuotteet kaupan hyllyillä on liian usein vanhentuneita. Myös liha- kala- ja kana tiski ainakin ammottavat tyhjyyttään mielestäni jatkuvasti (käyn kaupassa vasta illalla, se ehkä syy). Kun kauppias vähän panostaisi tuotteisiin kävisin kaupassa mielelläni.

        Itse olen ollut erittäin tyytyväinen ja positiivisesti yllättynyt K-Pekasta.
        Varsinkin eräpäivä tuotteita saa lähes ilmaiseksi ja näin meidänkin perhe voi syödä kunnollista ruokaa!
        Tietysti muutamat kassat voisivat olla vähemmän "tärkeitä" ; )
        Kauppias on kyllä mukava ja ystävällinen : )


      • kilpailija
        asiakas1111 kirjoitti:

        kyllä k-kaupassa saa kassalla hyvää palvelua vaikka kävisi harvemminkin. Ainut miinus lihatiskin töykeälle naisihmiselle, naama on aina kuin n*** se. Ja hyvin ylimielinen ilme kasvoilla, ehkä työhönsä kyllästynyt... Kaikki muut myyjät ystävällisiä.

        on lähinnä S-market, mielestäni Siwa, Halpa-Halli ja Lidl ovat eri tyyppisiä kauppoja, joten vertailu on vaikeaa. Sokkarissa ja Pekassa on suuret valikoimat jokalajia. Pekassa on kuitenkin ainoa lihatiski Parkanossa muualla on kaikki valmispakattua.


      • kisaa keskenään
        kilpailija kirjoitti:

        on lähinnä S-market, mielestäni Siwa, Halpa-Halli ja Lidl ovat eri tyyppisiä kauppoja, joten vertailu on vaikeaa. Sokkarissa ja Pekassa on suuret valikoimat jokalajia. Pekassa on kuitenkin ainoa lihatiski Parkanossa muualla on kaikki valmispakattua.

        molemmissa hinnat pilvissä, kukaan ei tunnu tietävän miksi?


      • sekä
        kisaa keskenään kirjoitti:

        molemmissa hinnat pilvissä, kukaan ei tunnu tietävän miksi?

        H-Halli on todella kalliita ruokakauppoja. Makkarat esim halpiksessa törkeän hintaisia samoin liha. Siwassa ei mikään edullista paikka pysyy pystyssä lähinnä talvisen sunnuntai aukiolonsa takia. Lidl on oikeasti edullinen varsinkin maito halvimmalla Parkanossa. Kyllä Pekassa niinkuin Sokkarissa on hyviäkin tarjouksia. Täytyy muistaa, ettei sellaisia valikoimia mitä kahdessa edellä mainutussa on pienillä kuluilla ylläpidetä. Esim Lidlin, Siwan, Sokkarin sekä HH liha ja kalavalkioimat pienemmät yhteensä kuin, mitä Pekassa on jatkuvasti tarjolla.


      • pettymyksiä

        monesti on ollut vanhentunutta tavaraa varsinkin pakatuissa lihatuotteisssa.Henkilökuntaako liian vähän vai missä vika kun tuotteet ei vaihdu.Hyllyt usein vajaat,usein joutuu toteamaan itse ei oota.


      • asiakas3
        pettymyksiä kirjoitti:

        monesti on ollut vanhentunutta tavaraa varsinkin pakatuissa lihatuotteisssa.Henkilökuntaako liian vähän vai missä vika kun tuotteet ei vaihdu.Hyllyt usein vajaat,usein joutuu toteamaan itse ei oota.

        Käyn mielelläni kaupassa, joka henkilöityy. Ts. tiedän kuka kaupasta vastaa ja tunnen omistajan (osulan omistajaa tai HH:n en tunne, enkä Lidl:n). Valikoimat ovat hyvät ja erityisen maininnan ansaitsee lihatiski. Voi se kassan nyrpä naama johtua siitä kärttyisästä asiakkaastakin. Tsemppiä Pekka ja Jaro vaan!


      • itekseen
        Mölli123 kirjoitti:

        Kyllä K-Pekan palvelu on parantunut paljon siitä, kun osa nuorista myyjistä on jäänyt pois, enemmän tai vähemmän pysyvästi.

        Kaikkia on vaikeaa miellyttää yhtäaikaa.. Asiakaspalvelijoita, asiakkaita, pomoja.. Vuorovaikutustaitoja kehiin!


      • kuulemma
        kisaa keskenään kirjoitti:

        molemmissa hinnat pilvissä, kukaan ei tunnu tietävän miksi?

        Päivittäistavarakaupassa hinta ja laaja valikoima pätee. Itse en edes viitsi mennä muualle koska saan enemmän vastinetta rahoilleni Pekassa. Varsinkin kun omistan PLUSSA-kortin 8,40 E, S-kortti 100 E... Voin tilata palvelutiskistä haluamaani lihaa jos niin tahdon Pekassa. Kassapalvelusta sain S-marketissa tarpeekseni, mun ostoksia ei tarvi HEITELLÄ enkä halua vähään aikaan mennä saman TÖYKEÄN kassan asiakkaaksi!!!!


      • Tyytyväinen asiakas
        ..niin metsä vastaa.... kirjoitti:

        En yhdy edellisiin.Kiitosta ansaitsevat Pekan kassamyyjät.Väliin vika kyllä voi löytyä haukkujasta itsestään,vai ? Kassoilla työtahti usein kova ja
        aina muutama mukava sananen tulee silti vaihdetuksi henkilöstön kanssa.Iso KIITOS omasta puolestani !
        Valikoimassakaan ei ole valittamisen varaa.

        Olen samaa mieltä kanssasi.Kassat ovat ystävällisiä ja koskaan en ole vanhaa tuotetta saanut käyn aina joskus Parkanossa ostoksilla täältä Ikaalisista.


      • Aurinkoista kevättä!
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.Kassat ovat ystävällisiä ja koskaan en ole vanhaa tuotetta saanut käyn aina joskus Parkanossa ostoksilla täältä Ikaalisista.

        Kiitos :) On ilo palvella. Tervetuloa uudelleen!


    • Perusparkanolainen

      Itse löydän AINA kaupasta riippumatta tuoretta elintarviketta, en ole koskaan nähnyt MISSÄÄN kaupassa tyhjiä hyllyjä.

      Olisiko nyt niin, että itse olet Norsun vit....,
      kun olet asioinut kyseisessä kaupassa, etkä ole mielestäsi saanut sinulle kuuluvaa asiakaspalvelua, muistatko, sitä saa mitä tilaa.

      Enkä todellakaan ole palkkalistoilla, ja ihan eri ammatti on.

      K-Pekan omistajilla näyttää olevan selkärankaa, koska eivät ole poistattaneet tätä viestiäsi.

      • mieltä edellisen

        kirjoittajan kanssa.Asioin Muissakin mutta k-kaupassakin tulee käytyä usein, ihan turha moittia tuotteiden puutetta tavaraa kyllä löytyy ihan kiitettävästi. Paitsi ehkä jollekkin nirppanokalle jonka kirjoituksista ei kannata välittää. Eli myös täältä terveisiä k-pekalle Taas näköjään joitakin ihmisiä täällä jotka haluaa mollata yrittäjiä. Voi perustaa vaikka oman kaupan niin saa niin paljon ja niin hienoja tuotteita kuin haluaa.


      • asiakaspalvelutehtävissä

        joten en todellakaan hauku ketään kassan takana olevaa, mikään ei ole vaikeampaa kuin palvella ihmisiä, teit niin tai näin, niin ei kaikkia voi koskaan tyydyttää.

        Mutta tosiasia on , että käyn K-kaupassa monta kertaa viikossa, eri kellon aikoihin, ja aina siellä on hyllyt hyvinkin tyhjillään. Einespuoli varsinkin.. hylly jossa on karjalanpiirakat yms. oli ehkä 50 % täytetty viime viikolla... tossa vaan yksi hylly esimerkkinä.


      • Kyllä
        asiakaspalvelutehtävissä kirjoitti:

        joten en todellakaan hauku ketään kassan takana olevaa, mikään ei ole vaikeampaa kuin palvella ihmisiä, teit niin tai näin, niin ei kaikkia voi koskaan tyydyttää.

        Mutta tosiasia on , että käyn K-kaupassa monta kertaa viikossa, eri kellon aikoihin, ja aina siellä on hyllyt hyvinkin tyhjillään. Einespuoli varsinkin.. hylly jossa on karjalanpiirakat yms. oli ehkä 50 % täytetty viime viikolla... tossa vaan yksi hylly esimerkkinä.

        Kai päivän mittaan tuodaan varastosta täytettä, ei kai sitä hyllyä Tarvitse nyt aina tupaten täyteen runnoa. Huom Liikkeillä on siis NIIN SANOTUT VARASTOTILAT ERIKSEEN "takahuoneet"josta tuodaan täydennystä tarpeen mukaan. Henkilökunta varmaan mielellään tuo täydennystä jos haluat ostaa kärryllisen karjalanpiirakoita. Käyn myös K-kaupassa enkä kyllä ymmärrä näitä puheita hyllyjen tyhjyydestä. Nimimerk yrittäjä myös PS jos niitä karjalanpiirakoita ei sitten niin paljon mene kaupaksi kauppias on sen varmaan ennakoinut eikä ole niitä tilannut vanhenemaan rekkakuormaa. vaan vuosien kokemuksella yrittää tilata jokaiselle tarpeen mukaan.piste


      • hakemalla hakee...
        Kyllä kirjoitti:

        Kai päivän mittaan tuodaan varastosta täytettä, ei kai sitä hyllyä Tarvitse nyt aina tupaten täyteen runnoa. Huom Liikkeillä on siis NIIN SANOTUT VARASTOTILAT ERIKSEEN "takahuoneet"josta tuodaan täydennystä tarpeen mukaan. Henkilökunta varmaan mielellään tuo täydennystä jos haluat ostaa kärryllisen karjalanpiirakoita. Käyn myös K-kaupassa enkä kyllä ymmärrä näitä puheita hyllyjen tyhjyydestä. Nimimerk yrittäjä myös PS jos niitä karjalanpiirakoita ei sitten niin paljon mene kaupaksi kauppias on sen varmaan ennakoinut eikä ole niitä tilannut vanhenemaan rekkakuormaa. vaan vuosien kokemuksella yrittää tilata jokaiselle tarpeen mukaan.piste

        Niin varmasti paljon löytää negatiivista sanottavaa joka kaupasta, ja vanhoja tuotteita.... mitä vitun väliä, pakkoko niitä vanhoja on pyritellä ja ihmetellä, varmasti löytyy tuorettakin tavaraa.
        Melko lailla on taas aiheet vähissä aloittajalla, tai sit jonkin kilpailevan kaupan provosointia.


      • mä vaan
        asiakaspalvelutehtävissä kirjoitti:

        joten en todellakaan hauku ketään kassan takana olevaa, mikään ei ole vaikeampaa kuin palvella ihmisiä, teit niin tai näin, niin ei kaikkia voi koskaan tyydyttää.

        Mutta tosiasia on , että käyn K-kaupassa monta kertaa viikossa, eri kellon aikoihin, ja aina siellä on hyllyt hyvinkin tyhjillään. Einespuoli varsinkin.. hylly jossa on karjalanpiirakat yms. oli ehkä 50 % täytetty viime viikolla... tossa vaan yksi hylly esimerkkinä.

        onko asiat muuttuneet, minusta tuntuu että parempaan,kuulemma osaston hoitaj vaihtunut???!!!


      • nimetön*
        mä vaan kirjoitti:

        onko asiat muuttuneet, minusta tuntuu että parempaan,kuulemma osaston hoitaj vaihtunut???!!!

        Ensin moittii ja sitten yrittää kalastella itselleen kehuja?

        Ei mene läpi K-Pekassakaan.


      • mie vaan
        mä vaan kirjoitti:

        onko asiat muuttuneet, minusta tuntuu että parempaan,kuulemma osaston hoitaj vaihtunut???!!!

        On asiat muuttunu ainaki liha-makkara-eines -osastolla, koska siellä on osastonhoitaja vaihtunut. Ei enää vanhoja tuotteita ja niistä joissa päiväys lähellä, niin hyviä tarjouksia.


    • juu u

      k-pekan myyjistä nii on siellä ainakin yksi vanhempi kassa myyjä joka on aina iloinen hymyilevä ja puhelias vanhuksille ja keski ikäisille ihmisille mutta kun nuori/nuori aikuinen tulee kasalla nii ollaan kyllä naama norsun vitulla ja kyllä siellä iltaisin on hyllyissä puutetta että saisi kyllä ajatella myös ilta asiakkaitten tarpeita enkä tarkoita nyt että pitäisi yhtä tiettyä tuotettä olla mitään lava kuormallista mutta olisi kiva että illallallakin saisi sitä tuotetta mitä itse haluaisi ettei sen takia tarvitsisi toiseen kauppaan lähteä. mutta on sitä moittimista myös esin s-marketin mies puolisessa myyjässä kohtelee asiakkaitaan ihan niinkun "spitaalisia" enkä ole ainut joka on tämän asian huomannut ja lidlin mies puolinen myyjä tuntuu pelkäävän ainakin naispuolisia asiakkaita kun heittää melkeen vahtorahat ettei vaan joutuisi munkään näköseen kontaktiin asiakkaan kanssa voi olla että kyseinen henkilö vaan inhoaa työtään ja on siksi sellainen asiakkailleen kuka tietää.

    • myös entinen asiakas!

      Kyllä loppui kans mun osaltani asioinnit k-pekkaan kun kerta toisensa jälkeen sieltä kantoi homehtunutta ruokaa kotiin! ei oo kiva heittää suoraan ostoskassista ruokaa roskiin kun kotona vasta huomaa että jaha porkkana pussin sisältö onkin aivan saastaa! ja joskus pistin merkille että voirasioissa oli eräpäivä samana päivänä. nykyään keskitetään ostokset lidliin tai halpa-halliin. ja olen tyytyväinen :D

      • ettei

        ostoksesi putoa lidlin liian lyhyeltä kassatiskiltä.Sen kun pitäisi jouduttaa jonon liikkumista mutta toimii päinvastoin.


    • menoo siinä

      kaupassa. Kävin siellä kesäkuussa, kun olin Parkanossa käymässä. En kyllä huomannut että olisi ollut ikääntynyttä tavaraa, tosin en paljoa tarvinnut lyhyeksi aikaa.
      Ajattelin viettää osan vuodesta siellä, koskan omistan siellä talonpuolikkaan, mutta mutta niin saas nähä.

      K-Pekka oli joskus kylän paras ja myyvin kauppa, kuka ja mikä sen maineen on saanu pilattua, ellei kauppias itse. Kesko yleensä pitää huolen siitä, ettei huonoa mainosta saa tulla. Silloin yleensä vaihtuu kauppias. Keskon renkejähän ne on.

      Siellä kirkolla ei ole muitakaan kauppoja enää, eli matkan päässä on kauppareissut. Paras vissiin tuoda eväkset tullessansa.

      • vahvimmat hartiat

        jotka kannattelevat kaiken tämän postin, poistamatta sitä. Eipä näy muiden kauppojen "omaa palstaa". Ehkä muut "kauppiaat" poistavat viestit tai ovat niin huomaamattomia ettei löydy sanottavaa hyvässä tai pahassa. Ihmettelen että Pekka antaa sananvapauden kaikille ja kaikkien nähtäväksi. Ehkä se on hänen luontonsa. KIITOS PEKALLE! HYVÄ KAUPPA!!!


    • Töykeää

      Ne vanhemmat myyjät siellä kaikista töykeimpiä ovat. Kesätyöläiset sentään tuovat vähän piristystä kauppaan!

      Ja tosiaan noista vanhoista tuotteista - itse olen huomannut aivan saman. Monta päivää vanhaa jogurttia esim. hyllyssä. Lihatiski on se ainoa hyvä puoli tässä kaupassa.

      • kaikki hyvin

        voi hele..tti teidän juttuja... käyttekö K-Pekas kattelemas vain , löytyskö vanhaa tavaraa... minä ainakin käyn sielä ostoksilla PÄIVITTÄIN, käyn muuten jatkossakin! Täys 10 lihatiskistä. Ja jos vanhan päiväyksen tavaraa löytyis, mitä sitte, EI sitä tarvi ottaa. Joka kaupasta JOSKUS LÖYTYY VANHALLA PÄIVÄYKSELLÄ OLEVAA TAVARAA, IHAN VARMASTI. Kaiken kaikkiaan hyvä kauppa ja henkilökunta. Ystävälliset myyjät on kaikissa parkanon kaupoissa. Hymyile itse aina jos jaksat. Hyvää ja aurinkoista syksyä K-Pekan henkilökunnalle.


      • kaikissa asiova
        kaikki hyvin kirjoitti:

        voi hele..tti teidän juttuja... käyttekö K-Pekas kattelemas vain , löytyskö vanhaa tavaraa... minä ainakin käyn sielä ostoksilla PÄIVITTÄIN, käyn muuten jatkossakin! Täys 10 lihatiskistä. Ja jos vanhan päiväyksen tavaraa löytyis, mitä sitte, EI sitä tarvi ottaa. Joka kaupasta JOSKUS LÖYTYY VANHALLA PÄIVÄYKSELLÄ OLEVAA TAVARAA, IHAN VARMASTI. Kaiken kaikkiaan hyvä kauppa ja henkilökunta. Ystävälliset myyjät on kaikissa parkanon kaupoissa. Hymyile itse aina jos jaksat. Hyvää ja aurinkoista syksyä K-Pekan henkilökunnalle.

        niin ehkä ruikutus on turhaa mutta olemme aina esim. tarkastaneet kassakuitin kävimme missä tahansa kaupassa parkanossa, niin kyllä hinnat ovat surullisen monesti väärin kassalapussa verrattuna tarjous mainoksiin. monesti asiasta huomauttaneena rahat saa kyllä takaisin, mutta se on ihmetyttänyt kun kassa sanoo että koko päivän tavaraa on myyty eikä kukaan ole huomauttanut virheestä, vaikkakin itse asioin monasti illalla.siis eipä ketään kiinnosta katsoa mitä tavarat maksaa oikeasti kun lapussa on paljon ostoksia.ja toinen huomion arvoinen seikka koskee useasti k-pekkaa, kun hyllyssä on tarjouslappu niin lapussa mainittu tavara ei ole lapun kohdalla vaan siinä on jokin vastaava joka myydään tietysti kalliimmalla hinnalla tähänkin olen törmännyt niin usein että se ei voi olla sattumaa? lidlissä ylihinnan palautus on tehty mahdollisimman vaikeaksi, vaikkakin kyllä huomautan jos olen maksanut 20 senttiä liikaa. tilanne on monasti tukala myyjällekin kun joutuu kutsumaan toisen myyjän paikalle rahaa palauttamaan ja 5-6 odottaa jonossa tavaroiden kanssa vuoroansa. Mutta olenpa ajatellut sen kouluttavan henkilökuntaa tarkemmaksi vaikka varmaan kiroaa asiakkaan mielessään. Joskus on suorastaan huvittavaa kun lidlissä on niitä tarjouskampanjoja niin tarjouslapussa saattaa olla kovempi hinta ko. tuotteessa normaalisti, olenkin kytänny jotta myyjä sattuisi olemaan lähistöllä ja sitte päivittäny asiaa ÄÄNEEN, saa mukavia mulkaisuja. Sokkarilla on jotain hyvää kun köyhäkin tekee löytöjä, kun myyvät erääntyvät tuotteet ajoissa (jopa 3 pv ennen eräpvtä) 50 pros. alella. no eipä jaksa enenpää.


      • asiakas vain
        kaikissa asiova kirjoitti:

        niin ehkä ruikutus on turhaa mutta olemme aina esim. tarkastaneet kassakuitin kävimme missä tahansa kaupassa parkanossa, niin kyllä hinnat ovat surullisen monesti väärin kassalapussa verrattuna tarjous mainoksiin. monesti asiasta huomauttaneena rahat saa kyllä takaisin, mutta se on ihmetyttänyt kun kassa sanoo että koko päivän tavaraa on myyty eikä kukaan ole huomauttanut virheestä, vaikkakin itse asioin monasti illalla.siis eipä ketään kiinnosta katsoa mitä tavarat maksaa oikeasti kun lapussa on paljon ostoksia.ja toinen huomion arvoinen seikka koskee useasti k-pekkaa, kun hyllyssä on tarjouslappu niin lapussa mainittu tavara ei ole lapun kohdalla vaan siinä on jokin vastaava joka myydään tietysti kalliimmalla hinnalla tähänkin olen törmännyt niin usein että se ei voi olla sattumaa? lidlissä ylihinnan palautus on tehty mahdollisimman vaikeaksi, vaikkakin kyllä huomautan jos olen maksanut 20 senttiä liikaa. tilanne on monasti tukala myyjällekin kun joutuu kutsumaan toisen myyjän paikalle rahaa palauttamaan ja 5-6 odottaa jonossa tavaroiden kanssa vuoroansa. Mutta olenpa ajatellut sen kouluttavan henkilökuntaa tarkemmaksi vaikka varmaan kiroaa asiakkaan mielessään. Joskus on suorastaan huvittavaa kun lidlissä on niitä tarjouskampanjoja niin tarjouslapussa saattaa olla kovempi hinta ko. tuotteessa normaalisti, olenkin kytänny jotta myyjä sattuisi olemaan lähistöllä ja sitte päivittäny asiaa ÄÄNEEN, saa mukavia mulkaisuja. Sokkarilla on jotain hyvää kun köyhäkin tekee löytöjä, kun myyvät erääntyvät tuotteet ajoissa (jopa 3 pv ennen eräpvtä) 50 pros. alella. no eipä jaksa enenpää.

        Niin , kassakuitti pitäisi aina tarkastaa mutta aika harvoin sitä tulee katsottua. Ikävää jos luulee ostaneensa tarjoustuotteen ja on otettukin normaali hinta. Muutenkin ruoka on kallistunut . Alle 30 euron ei tahdo enää normaali ostosten kanssa päästä ulos kaupasta.


      • ljgldfjlgjlsjgf
        kaikissa asiova kirjoitti:

        niin ehkä ruikutus on turhaa mutta olemme aina esim. tarkastaneet kassakuitin kävimme missä tahansa kaupassa parkanossa, niin kyllä hinnat ovat surullisen monesti väärin kassalapussa verrattuna tarjous mainoksiin. monesti asiasta huomauttaneena rahat saa kyllä takaisin, mutta se on ihmetyttänyt kun kassa sanoo että koko päivän tavaraa on myyty eikä kukaan ole huomauttanut virheestä, vaikkakin itse asioin monasti illalla.siis eipä ketään kiinnosta katsoa mitä tavarat maksaa oikeasti kun lapussa on paljon ostoksia.ja toinen huomion arvoinen seikka koskee useasti k-pekkaa, kun hyllyssä on tarjouslappu niin lapussa mainittu tavara ei ole lapun kohdalla vaan siinä on jokin vastaava joka myydään tietysti kalliimmalla hinnalla tähänkin olen törmännyt niin usein että se ei voi olla sattumaa? lidlissä ylihinnan palautus on tehty mahdollisimman vaikeaksi, vaikkakin kyllä huomautan jos olen maksanut 20 senttiä liikaa. tilanne on monasti tukala myyjällekin kun joutuu kutsumaan toisen myyjän paikalle rahaa palauttamaan ja 5-6 odottaa jonossa tavaroiden kanssa vuoroansa. Mutta olenpa ajatellut sen kouluttavan henkilökuntaa tarkemmaksi vaikka varmaan kiroaa asiakkaan mielessään. Joskus on suorastaan huvittavaa kun lidlissä on niitä tarjouskampanjoja niin tarjouslapussa saattaa olla kovempi hinta ko. tuotteessa normaalisti, olenkin kytänny jotta myyjä sattuisi olemaan lähistöllä ja sitte päivittäny asiaa ÄÄNEEN, saa mukavia mulkaisuja. Sokkarilla on jotain hyvää kun köyhäkin tekee löytöjä, kun myyvät erääntyvät tuotteet ajoissa (jopa 3 pv ennen eräpvtä) 50 pros. alella. no eipä jaksa enenpää.

        S:ssä kuin samana päivänä myyntiaikansa menettävissä tuotteissa. Sokkarit ovat ilmeisesti muuttaneet alelinjaansa, jonka lanseerasivat syksyllä 2007 (?) eli tuotteita ei enää myydä puolta halvemmalla pari kolme päivää etukäteen, ainoastaan sama 30% kuin monissa muissakin liikkeissä. no, tuleepa ostettua vähemmän vanhaa/vanhenevia tuotteita ja samalla harkittua paremmin mitä ostaa täydellä hinnalla kun ei punaisilla lapuilla enää tee löytöjä ;)


      • joskus senkin kokenu
        ljgldfjlgjlsjgf kirjoitti:

        S:ssä kuin samana päivänä myyntiaikansa menettävissä tuotteissa. Sokkarit ovat ilmeisesti muuttaneet alelinjaansa, jonka lanseerasivat syksyllä 2007 (?) eli tuotteita ei enää myydä puolta halvemmalla pari kolme päivää etukäteen, ainoastaan sama 30% kuin monissa muissakin liikkeissä. no, tuleepa ostettua vähemmän vanhaa/vanhenevia tuotteita ja samalla harkittua paremmin mitä ostaa täydellä hinnalla kun ei punaisilla lapuilla enää tee löytöjä ;)

        Minun mielestäni asiakkaat saisivat olla tyytyväisiä,että myyjät niska vääränä kantavat heille tavaraa hyllyihin.
        Ja pitäisi jokaiselle asiakkaalle lirkutella,kokeilkaahan itse hymyillä aamusta iltaan,vuodesta toiseen.
        Sitäpaitsi minä ainakin katson jo kaupassa päivämäärät tuotteista jota ostan ja jos hyllyssä ei ole jotain,otan korvaavan tuotteen tilalle.
        Toisille vaan pitäisi kaikki olla käteen kannettuna ja pokkuroidakkin pitäisi.
        Nykyään kaupan työ on paljon paljon muutakin kuin kassalla istumista.
        Tsemppiä kaikille myyjille...


      • sun kyllä
        joskus senkin kokenu kirjoitti:

        Minun mielestäni asiakkaat saisivat olla tyytyväisiä,että myyjät niska vääränä kantavat heille tavaraa hyllyihin.
        Ja pitäisi jokaiselle asiakkaalle lirkutella,kokeilkaahan itse hymyillä aamusta iltaan,vuodesta toiseen.
        Sitäpaitsi minä ainakin katson jo kaupassa päivämäärät tuotteista jota ostan ja jos hyllyssä ei ole jotain,otan korvaavan tuotteen tilalle.
        Toisille vaan pitäisi kaikki olla käteen kannettuna ja pokkuroidakkin pitäisi.
        Nykyään kaupan työ on paljon paljon muutakin kuin kassalla istumista.
        Tsemppiä kaikille myyjille...

        kannattais vaihtaa alaa.


      • Panze
        joskus senkin kokenu kirjoitti:

        Minun mielestäni asiakkaat saisivat olla tyytyväisiä,että myyjät niska vääränä kantavat heille tavaraa hyllyihin.
        Ja pitäisi jokaiselle asiakkaalle lirkutella,kokeilkaahan itse hymyillä aamusta iltaan,vuodesta toiseen.
        Sitäpaitsi minä ainakin katson jo kaupassa päivämäärät tuotteista jota ostan ja jos hyllyssä ei ole jotain,otan korvaavan tuotteen tilalle.
        Toisille vaan pitäisi kaikki olla käteen kannettuna ja pokkuroidakkin pitäisi.
        Nykyään kaupan työ on paljon paljon muutakin kuin kassalla istumista.
        Tsemppiä kaikille myyjille...

        Elämme kapitalistisessa markkinataloudessa, jossa raha, eli tässä tapauksessa asiakas, punnitsee hinta-laatu suhteen.
        Asiakkaat odottavat hymyä ja ystävällistä palvelua. Ellei myyjä pysty näitä tarjoamaan, on hän väärällä alalla. Ei asiakkaan tarvitse maksaa töykeästä palvelusta sen vuoksi, että myyjän työ on raskasta. Asiakas keventää hänen työtaakkaansa asioimalla muualla.
        Työnantajan, eli kauppiaan, tehtävä on pitää huoli siitä, että myyjien työtaakan vuoksi asiakkaiden saama palvelu kärsii.


      • kalle kurvinen
        Panze kirjoitti:

        Elämme kapitalistisessa markkinataloudessa, jossa raha, eli tässä tapauksessa asiakas, punnitsee hinta-laatu suhteen.
        Asiakkaat odottavat hymyä ja ystävällistä palvelua. Ellei myyjä pysty näitä tarjoamaan, on hän väärällä alalla. Ei asiakkaan tarvitse maksaa töykeästä palvelusta sen vuoksi, että myyjän työ on raskasta. Asiakas keventää hänen työtaakkaansa asioimalla muualla.
        Työnantajan, eli kauppiaan, tehtävä on pitää huoli siitä, että myyjien työtaakan vuoksi asiakkaiden saama palvelu kärsii.

        jep eli k-kauppa on hyvä mutta eräs naistyöntekijä joka on yli 10vuotta ollu k-kaupassa töissä on erittäin heikko asiakaspalvelussa!hyväkin päivä menee kyllä pilalle jos tämä täti on kaupan kassalla!


      • Niinpä niin
        kalle kurvinen kirjoitti:

        jep eli k-kauppa on hyvä mutta eräs naistyöntekijä joka on yli 10vuotta ollu k-kaupassa töissä on erittäin heikko asiakaspalvelussa!hyväkin päivä menee kyllä pilalle jos tämä täti on kaupan kassalla!

        Eiköhän se ole ihan sama vaikka myyjällä olisi pussi päässä, jos juttuseuraa haluaa niin haen sitä muualta. Kun ostokset saan nopeasti kaupasta pois se riittää. Tulevaisuudessa kun tulee itsepalvelukassat niin luulen että siinä on hymy p.......ä.


      • Ei enää K-Pekkaa
        Niinpä niin kirjoitti:

        Eiköhän se ole ihan sama vaikka myyjällä olisi pussi päässä, jos juttuseuraa haluaa niin haen sitä muualta. Kun ostokset saan nopeasti kaupasta pois se riittää. Tulevaisuudessa kun tulee itsepalvelukassat niin luulen että siinä on hymy p.......ä.

        K-Pekka vedättää alta lipan jatkuvasti. Kalatiskiltä myydään muikkuja jotka hajoavat käsiin, eikä kalaa toisistaan erota. Hyvittävät kun valittaa. Savusilakat tihkuvat vettä ja murenevat , ovat siis pakastettuja, yäk, roskiin. Kaikki heidän mielestään on siis myytävää. Miten tällaiseen kauppaan voi luottaa?


      • Panze
        Niinpä niin kirjoitti:

        Eiköhän se ole ihan sama vaikka myyjällä olisi pussi päässä, jos juttuseuraa haluaa niin haen sitä muualta. Kun ostokset saan nopeasti kaupasta pois se riittää. Tulevaisuudessa kun tulee itsepalvelukassat niin luulen että siinä on hymy p.......ä.

        Miksi pitäisi? Ainoat jotka ovat toteamassa vitutukseni huonoina päivinäni ovat duunikaverini, eivät yhtiön asiakkaat. Työkaverini osaavat suhtautua minun mullitteluuni ja minä heidän. Minun työnantajani asiakkaille on aivan sama vaikka kirota melttaisin päivät läpeensä, kunhan tuote, joka käsistäni lähtee on korkealaatuista.
        Palveluammatit ovat aivan eri luonteisia, kuin hitsarin, laitosmiehen tai teollisuusompelijan ammatit. Palveluammatissa työn keskeisin osa on asiakkaiden palvelu ja palvelutyöntekijän tulee suhtautua työhönsä sen edellyttämällä tavalla.


      • Niinpä niin
        Panze kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Ainoat jotka ovat toteamassa vitutukseni huonoina päivinäni ovat duunikaverini, eivät yhtiön asiakkaat. Työkaverini osaavat suhtautua minun mullitteluuni ja minä heidän. Minun työnantajani asiakkaille on aivan sama vaikka kirota melttaisin päivät läpeensä, kunhan tuote, joka käsistäni lähtee on korkealaatuista.
        Palveluammatit ovat aivan eri luonteisia, kuin hitsarin, laitosmiehen tai teollisuusompelijan ammatit. Palveluammatissa työn keskeisin osa on asiakkaiden palvelu ja palvelutyöntekijän tulee suhtautua työhönsä sen edellyttämällä tavalla.

        Ja hymyillä pitäisi silloinkin kun asiakkaalta tulee p...aa päin naamaa!


    • minä vaan

      Kauppias vaihtuu,vai vaihtuuko?
      kovasti kylillä puhutaan....

    • asiakas uudestaan

      Kauppiaan vaidon jälkeen,parempi kauppa.Kiitos myös aamulehdestä.Mielestäni asiakas palvelu parantunut.

    • pettynyt!!!

      hinnat on noussut törkeesti senjälkeen kun kauppias vaihtu. ja muutenkin huono asiakaspalvelu

      • K-market edelleen

        Ei kauppias päätä hintojen noususta,on hinnat noussu sokkarilla,halppikksessa ja jopa lidlissä.Asiakaspalvelu on melkeinpä parantunut vaihdoksen jälkeen.


      • Tyytyväinen...

        Itsellä on pelkästään hyviä kokemuksia asiakaspalvelusta ja hintatasosta niin K-Pekan kuin nykyisenkin omistajan aikana.
        Käymme jatkossakin ostamassa ruokamme sieltä.


      • 0090000
        Tyytyväinen... kirjoitti:

        Itsellä on pelkästään hyviä kokemuksia asiakaspalvelusta ja hintatasosta niin K-Pekan kuin nykyisenkin omistajan aikana.
        Käymme jatkossakin ostamassa ruokamme sieltä.

        Itse en enään mielelläni k-kaupassa vieraile, vaikkakin lähikauppa onkin. Toisesta kaupasta kun saa sillä 20€ kassin täyteen ruokaa. jota syö viikon, mutta tuolla k-kaupassa sillä saa päivän parin eväät.


    • hoppista

      Lidlissä voi nousi euron paketilta. Melkoinen hinnankorotus.

    • siirtynty

      Hinnoista en niinkään lähde kommentoimaan, aika saman verran se kori maksaa paikassa kun paikassa, joskus on joku halvempaa tai tarjouksessa, jos niitten perässä jaksaa juosta. Mutta se palvelu, siinä se ero tulee, varsinkin näin pienessä kylässä. Omat asiointini olen siirtänyt K:sta Sokkariin tuon takia, se kun on kuluttajan ainoa tapa näköjään vaikuttaa.

      • plogsdahl

        Hassua, sillä minä just vaihdoin sokkarilta k-kauppaan sen paremman palvelun takia :)


    • kukamistäkintykkää

      Niin saattahan tuo palvelu olla myös naamakertoimesta näin pienellä paikkakunnalla kiinni. Ja kuka nyt sitten mistäkin tykkää. Tosin kyllä sitä voisi olettaa, että jonkulainen hymy kassallakin irotoisi ja sanottaisiin se kiitos ja ole hyvä ja vielä ihan katsottaisiin silmiin niin tehtäessä :)

      Palveluammatti kun nyt on kuitenkin palveluammatti.

    • tyytyväinen

      K-kauppa, hyvä kauppa. Olen asioinut siellä yli 20 vuotta ja aijon asioida jatkossakin!

    • asiakas4

      Joo olisi todella mukava että MYYJÄT sanovat asiakkaalle edes moi!!! kun kassalle tulee asiakas. ttu kiinnosta asioda sie ku on niin kiukkusia myyjiä

      • asiakas5

        Nuori tumma/pitkähiuksinen tyttö on tosi tympeän oloinen ja heittelee tavaroita sen näköisenä ettei ole mieleistä työtä.


      • asiakas 6
        asiakas5 kirjoitti:

        Nuori tumma/pitkähiuksinen tyttö on tosi tympeän oloinen ja heittelee tavaroita sen näköisenä ettei ole mieleistä työtä.

        Kumma juttu, olen ollut pitkään kyseisen liikkeen asiakkaana ja noita mainittuja epäkohtia ei ole kohdalleni osunut. Kiitos Ihanille myyjille kun jaksatte olla minulle kohteliaita ja iloisia vaikka sählään pankki- ja etukorttini kanssa vähän väliä aiheuttaen jonoja.


      • ostaja
        asiakas 6 kirjoitti:

        Kumma juttu, olen ollut pitkään kyseisen liikkeen asiakkaana ja noita mainittuja epäkohtia ei ole kohdalleni osunut. Kiitos Ihanille myyjille kun jaksatte olla minulle kohteliaita ja iloisia vaikka sählään pankki- ja etukorttini kanssa vähän väliä aiheuttaen jonoja.

        Hinnat ovat kyllä korkeat K-kaupassa. En käy siellä ostoksilla kuin satunnaisesti. Myyjissä on kyllä eroja, on muutama kärttyisäkin kassaneiti. En tiedä onko siellä ketään tosi mukavaa kassaneitiä ollenkaan. Ovat muualla töissä vissiin.


      • entinen asiakas
        asiakas5 kirjoitti:

        Nuori tumma/pitkähiuksinen tyttö on tosi tympeän oloinen ja heittelee tavaroita sen näköisenä ettei ole mieleistä työtä.

        Joo, taitaa olla se kesätyttö, joka "mällää" purkkaa koko ajan. Vähän olevinaan paremmista piireistä.


    • ja sekö auttaa?

      käyn miltei joka päivä k-kaupassa ja joka kerta tuntuu että hedelmät/kasvikset ovat todella huonoja... plussaa kyllä siitä että ne ovat lähiruokaa, mutta pitääkö lähiruoan olla nahistunutta/täynnä banaanikärpäsiä? lihatiski on ok ja sen takia kys. kaupassa käynkin. myös palvelu on aina ollut hyvää.
      s-marketissa sen sijaan kaikki salaatit ym. vihannekset ja hedelmät ovat aina olleet ihan hyviä, kun olen siinä käynyt. miinusta tosin etteivt useinkaan ole sitä lähiruokaa. mutta jo tuoreuden takia tykkään käydä s-marketissa ja harkitsen siellä käymistä jatkossakin, vain lihatiskiä ja hyvää palvelua tulee ikävä.
      p.s. en viitsi antaa k-pekalle palautetta hevi-osastosta, joku oli kerran ilmoitustaulun mukaan antanut(en minä) ja oli saanut vastaukseksi vain; valitettavasti kaikkeni yritän, olen yksin siinä töissä, ym. plaa plaa

      • en tiiå

        (p.s. en viitsi antaa k-pekalle palautetta hevi-osastosta)

        Missähän tämä hevi-osasto on ?????????? voisin käydä tutustunassa


      • Järkeä voi käyttää
        en tiiå kirjoitti:

        (p.s. en viitsi antaa k-pekalle palautetta hevi-osastosta)

        Missähän tämä hevi-osasto on ?????????? voisin käydä tutustunassa

        hevi = hedelmä-vihannes


      • hohoi
        Järkeä voi käyttää kirjoitti:

        hevi = hedelmä-vihannes

        Tarkoitti varmaankin Nimen omaan K-Pekan hevi-osastoa haloo mistä sen löytää


    • Haisulit

      Muutama toive olisi näin asiakaspalvelijana asiakkaille, (ei tosin koske kaikkia)
      Voisitte ajatella miltä teitä tuntuu palvella kun jotkut haisevat hieltä, tupakalta, ties miltä kus#lta ja pask#lta, te yskitte joko päin näköä tai suoraan siihen käteen jolla ojennatte rahat!!! Haloo? on joo sit kiva olla siinä hymyssä suin kun pelkää saavansa jonku hiton taudin tai kun on vaan mieles et mistä sais raitista ilmaa ettei pyörry! Ja joillakin jopa naisilla(jota en ymmärrä) on niin paskaset kynnenalustat, et hyi hitto! Mutta kiitos niille jotka sentään tuoksuvat suihkun raikkaille tai hyvälle hajuvedelle!

      • plogsdahl

        no niitä asiakkaita on aina ja tulee olemaan. jotkut eivät pelkää bakteereja. eihän siellä kaupassa ole pakko olla töissä asiakaspalvelijana jos on bakteerikammoinen....tee jotain muuta.


      • "Likaiset" kädet

        Sekö nyt sitten on freesiä, kun käyttää hajuvettä?? Voi p******:
        Kovin olet maailmaa vielä vähän nähnyt.

        Tänäkin päivänä, ihmiset nyt vaan haisevat hielle. Aikuiset, jotka käyvät töissä, niin ei sitä illalla enää ole kovin freesi. Ja kaupassakin pitää jossain välissä käydä, sopivassa tilanteessa. Minäkin olen työssä käyvä ja taatusti kotimatkalla poikkean kaupassa. En todellakaan lähde töiden jälkeen kotiin suihkuun ja sitten vasta tekemään kauppaan ostoksia.

        Asiakaspalvelussa joutuu tosiaan tekemisiin ihan kaikenlaisien asiakkaiden kanssa. Ja siinä tosiaan joutuu olemaan ystävällinen, hymyilevä, asiakasta kunnioittava ja asiallinen työssään, jne. Asiakas on se kuitenkin, joka laps parka maksaa Sinunkin palkan. Oletko ymmärtänyt?

        Minä kierrän kaukaa sellaiset asiakaspalvelijat, jotka itse käyttävät mm. hajuvettä. Ei tosiaan ole kiva olla tekemisissä sellaisien "joulukuusien" kanssa. On todella harmillista, että entistä enemmän kaupanalalla otetaan töihin sellaisia nuoria, joilla ei ole vielä mitään elämänkokemusta itsellä. Ymmärrän yrittäjän kannalta, että se on kustannuskysymys: nuorille, kun ei tarvitse maksaa korkeampaa palkkaa. Mutta, hakoteillä ollaan tässäkin asiassa ja pieleen menee. Se ei riitä, että joku vetää kassalla viivakoodin ja kynii rahat kassaan. Monta kertaa kassalla saa olla tarkkana, että saa oikein rahasta takaisin, kun nuorella menee "tietokone" sekaisin. Jos annat setelin päälle muutaman sentin, että saisit esim. 5 euroa takaisin, niin ei onnistu ilman, että se näpytellään suoraan koneeseen. Jos jää kassatyöntekijän varaan, niin ......sorry, pieleen menee. Eivät nämä lapsukaiset osaa laskea.

        Nyt kun eletään kesäaikaa, voisitko laps rukka käsittää sitä, että esim. keväällä täällä maaseudulla tehdään maatöitä? Ja kesällä myöskin......niin ja syksyllä sitten korjataan sato. Suomennan: keväällä muokataan maa ja tehdään istutuksia, mm. porkkana, punajuuri ovat juuri sellaisia. Kesällä hoidetaan ja pidetään kasvimaa kunnossa. Syksyllä sitten korjataan sato. Ja nämä kaikki hoitotoimenpiteet kyllä vaativat sen, että laitetaan kädet maahan. Ilman sitä toimenpidettä ei saada syksyllä (ja jopa talvella) nauttia omista herkullisista tuotteista. Siinä kyllä tulee naisilla mustat kynnenaluset. Huom! Ja, siis monesti tämän maatyön tekee nainen. Eikä se multa lähde kynsien alta, kun vasta myöhemmin aikanaan. Mutta tuskin tätä ymmärrät, kun Sinulla itsellä ei ole sitä kasvimaata; Sinä kun asut kerrostalossa, rivitalossa tai vielä vanhempien nurkissa.

        Siispä toivoisin vähän enemmän suvaitsevaisuutta ja kärsivällisyyttä. Kaikillä ei ole mahdollisuutta asua Helsingissä, Kehä III sisäpuolella. Odotellaan vaan vähän aikaa, kun taas maajussit ovat arvossaan. Kenties kuulut siihen sukupolveen, joka joutuu laittamaan itsekin vielä kyntensä maahan? Siis tulee olemaan PAKKO, kun ei enää kaupassa ole tavaraa. Ehkä nekin sieltä Helsingistä vielä joskus muuttavat maalle, että saavat ruokansa?

        Nyt jotkut nauravat pilkallista naurua, mutta miettikää nyt itse. Isot maatilat lopettavat, polttoaineet nousevat pilviin ja mm. tavaroidenkuljetukset eivät toimi.....mistä se ruoka tulee? Kotimainen tuotanto on ajettu alas ja ulkomaantuontiakaan ei ole. Te ette usko tätä tilannetta, mutta tähän ollaan hurjaa vauhtia menossa.


      • Ajattelematonta?

        Olen samaa mieltä, omaa likaansa ja tautejaan ei pitäisi levitellä kaupan työntekijöihin, eikä toisiin asiakkaisiin. Onko kyseessä ajattelemattomuus vai tarkoituksellako omaa saastaa levitellään... normisiisteys nykyihmisellä pitäisi olla itsestäänselvyys.


      • duunari84
        Ajattelematonta? kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, omaa likaansa ja tautejaan ei pitäisi levitellä kaupan työntekijöihin, eikä toisiin asiakkaisiin. Onko kyseessä ajattelemattomuus vai tarkoituksellako omaa saastaa levitellään... normisiisteys nykyihmisellä pitäisi olla itsestäänselvyys.

        Ei kaikki oo toimistotyöntekijöitä. Välillä täytyy saada einekset työmatkan varrella kiiruusti mukaan.Näillä bensan hinnoilla ei tee mieli ajaa edes takaisin sen takia et käy suihkussa välillä. Ryöstövaltion ja kokoomuksen ansiota että deodorantin hinta valuu espanjaan.


      • Minäkin asiakas
        Ajattelematonta? kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, omaa likaansa ja tautejaan ei pitäisi levitellä kaupan työntekijöihin, eikä toisiin asiakkaisiin. Onko kyseessä ajattelemattomuus vai tarkoituksellako omaa saastaa levitellään... normisiisteys nykyihmisellä pitäisi olla itsestäänselvyys.

        Lainaus:
        "Olen samaa mieltä, omaa likaansa ja tautejaan ei pitäisi levitellä kaupan työntekijöihin, eikä toisiin asiakkaisiin. Onko kyseessä ajattelemattomuus vai tarkoituksellako omaa saastaa levitellään... normisiisteys nykyihmisellä pitäisi olla itsestäänselvyys."

        Voisitko tarkentaa kommenttiasi?? Oletko mahdollisesti itse asiakaspalvelutehtävissä??

        Jos näin ajattelee asiakaspalvelutehtävissä oleva henkilö, täytyy hänen olla täysin epäkelpo tehtäväänsä. Siis hän on väärällä alalla. Vaikka hän olisi kuinka nuori, ei tuollaisia puheita voi käsittää. Nykyaika ei ole vielä näin paljon muuttunut, että asiakkaita on vara katsoa noin nenänvartta pitkin. Mistä normaalit työssäkäyvät ihmiset voi tehdä ostoksensa, jos eivät voi normaalisti töiden jälkeen käydä ruokakaupassa?

        Kun tällainen ajatuksenkulku on nuorella, niin minkälainen turva meillä on tulevaisuudessa. Tarkoitan tällä sitä, jos vielä vanhainkoteja on tai jotain muita hoitopaikkoja vanhuksille, tuollaisista henkilöistä ei ainakaan ole hoitajiksi.


      • Oikeeta asiaa
        Minäkin asiakas kirjoitti:

        Lainaus:
        "Olen samaa mieltä, omaa likaansa ja tautejaan ei pitäisi levitellä kaupan työntekijöihin, eikä toisiin asiakkaisiin. Onko kyseessä ajattelemattomuus vai tarkoituksellako omaa saastaa levitellään... normisiisteys nykyihmisellä pitäisi olla itsestäänselvyys."

        Voisitko tarkentaa kommenttiasi?? Oletko mahdollisesti itse asiakaspalvelutehtävissä??

        Jos näin ajattelee asiakaspalvelutehtävissä oleva henkilö, täytyy hänen olla täysin epäkelpo tehtäväänsä. Siis hän on väärällä alalla. Vaikka hän olisi kuinka nuori, ei tuollaisia puheita voi käsittää. Nykyaika ei ole vielä näin paljon muuttunut, että asiakkaita on vara katsoa noin nenänvartta pitkin. Mistä normaalit työssäkäyvät ihmiset voi tehdä ostoksensa, jos eivät voi normaalisti töiden jälkeen käydä ruokakaupassa?

        Kun tällainen ajatuksenkulku on nuorella, niin minkälainen turva meillä on tulevaisuudessa. Tarkoitan tällä sitä, jos vielä vanhainkoteja on tai jotain muita hoitopaikkoja vanhuksille, tuollaisista henkilöistä ei ainakaan ole hoitajiksi.

        Justiinsa juuri, nenä nyrpys tuijotellaan ku kiiruus on pitänny navetalta kaupalle lähtiä. Siinä aina kerkiä vaatteita vaihtaan ja peseskeleen itteensä. Mihin tää maailma on menos ku joka asiasta vaa valitetaan. Onneks on noita jokka ymmärtää oikeeta elämääki, niinku toi "Minäkin asiakas".


      • Zak79
        "Likaiset" kädet kirjoitti:

        Sekö nyt sitten on freesiä, kun käyttää hajuvettä?? Voi p******:
        Kovin olet maailmaa vielä vähän nähnyt.

        Tänäkin päivänä, ihmiset nyt vaan haisevat hielle. Aikuiset, jotka käyvät töissä, niin ei sitä illalla enää ole kovin freesi. Ja kaupassakin pitää jossain välissä käydä, sopivassa tilanteessa. Minäkin olen työssä käyvä ja taatusti kotimatkalla poikkean kaupassa. En todellakaan lähde töiden jälkeen kotiin suihkuun ja sitten vasta tekemään kauppaan ostoksia.

        Asiakaspalvelussa joutuu tosiaan tekemisiin ihan kaikenlaisien asiakkaiden kanssa. Ja siinä tosiaan joutuu olemaan ystävällinen, hymyilevä, asiakasta kunnioittava ja asiallinen työssään, jne. Asiakas on se kuitenkin, joka laps parka maksaa Sinunkin palkan. Oletko ymmärtänyt?

        Minä kierrän kaukaa sellaiset asiakaspalvelijat, jotka itse käyttävät mm. hajuvettä. Ei tosiaan ole kiva olla tekemisissä sellaisien "joulukuusien" kanssa. On todella harmillista, että entistä enemmän kaupanalalla otetaan töihin sellaisia nuoria, joilla ei ole vielä mitään elämänkokemusta itsellä. Ymmärrän yrittäjän kannalta, että se on kustannuskysymys: nuorille, kun ei tarvitse maksaa korkeampaa palkkaa. Mutta, hakoteillä ollaan tässäkin asiassa ja pieleen menee. Se ei riitä, että joku vetää kassalla viivakoodin ja kynii rahat kassaan. Monta kertaa kassalla saa olla tarkkana, että saa oikein rahasta takaisin, kun nuorella menee "tietokone" sekaisin. Jos annat setelin päälle muutaman sentin, että saisit esim. 5 euroa takaisin, niin ei onnistu ilman, että se näpytellään suoraan koneeseen. Jos jää kassatyöntekijän varaan, niin ......sorry, pieleen menee. Eivät nämä lapsukaiset osaa laskea.

        Nyt kun eletään kesäaikaa, voisitko laps rukka käsittää sitä, että esim. keväällä täällä maaseudulla tehdään maatöitä? Ja kesällä myöskin......niin ja syksyllä sitten korjataan sato. Suomennan: keväällä muokataan maa ja tehdään istutuksia, mm. porkkana, punajuuri ovat juuri sellaisia. Kesällä hoidetaan ja pidetään kasvimaa kunnossa. Syksyllä sitten korjataan sato. Ja nämä kaikki hoitotoimenpiteet kyllä vaativat sen, että laitetaan kädet maahan. Ilman sitä toimenpidettä ei saada syksyllä (ja jopa talvella) nauttia omista herkullisista tuotteista. Siinä kyllä tulee naisilla mustat kynnenaluset. Huom! Ja, siis monesti tämän maatyön tekee nainen. Eikä se multa lähde kynsien alta, kun vasta myöhemmin aikanaan. Mutta tuskin tätä ymmärrät, kun Sinulla itsellä ei ole sitä kasvimaata; Sinä kun asut kerrostalossa, rivitalossa tai vielä vanhempien nurkissa.

        Siispä toivoisin vähän enemmän suvaitsevaisuutta ja kärsivällisyyttä. Kaikillä ei ole mahdollisuutta asua Helsingissä, Kehä III sisäpuolella. Odotellaan vaan vähän aikaa, kun taas maajussit ovat arvossaan. Kenties kuulut siihen sukupolveen, joka joutuu laittamaan itsekin vielä kyntensä maahan? Siis tulee olemaan PAKKO, kun ei enää kaupassa ole tavaraa. Ehkä nekin sieltä Helsingistä vielä joskus muuttavat maalle, että saavat ruokansa?

        Nyt jotkut nauravat pilkallista naurua, mutta miettikää nyt itse. Isot maatilat lopettavat, polttoaineet nousevat pilviin ja mm. tavaroidenkuljetukset eivät toimi.....mistä se ruoka tulee? Kotimainen tuotanto on ajettu alas ja ulkomaantuontiakaan ei ole. Te ette usko tätä tilannetta, mutta tähän ollaan hurjaa vauhtia menossa.

        Hyvin kirjoitit!


      • huoh..
        "Likaiset" kädet kirjoitti:

        Sekö nyt sitten on freesiä, kun käyttää hajuvettä?? Voi p******:
        Kovin olet maailmaa vielä vähän nähnyt.

        Tänäkin päivänä, ihmiset nyt vaan haisevat hielle. Aikuiset, jotka käyvät töissä, niin ei sitä illalla enää ole kovin freesi. Ja kaupassakin pitää jossain välissä käydä, sopivassa tilanteessa. Minäkin olen työssä käyvä ja taatusti kotimatkalla poikkean kaupassa. En todellakaan lähde töiden jälkeen kotiin suihkuun ja sitten vasta tekemään kauppaan ostoksia.

        Asiakaspalvelussa joutuu tosiaan tekemisiin ihan kaikenlaisien asiakkaiden kanssa. Ja siinä tosiaan joutuu olemaan ystävällinen, hymyilevä, asiakasta kunnioittava ja asiallinen työssään, jne. Asiakas on se kuitenkin, joka laps parka maksaa Sinunkin palkan. Oletko ymmärtänyt?

        Minä kierrän kaukaa sellaiset asiakaspalvelijat, jotka itse käyttävät mm. hajuvettä. Ei tosiaan ole kiva olla tekemisissä sellaisien "joulukuusien" kanssa. On todella harmillista, että entistä enemmän kaupanalalla otetaan töihin sellaisia nuoria, joilla ei ole vielä mitään elämänkokemusta itsellä. Ymmärrän yrittäjän kannalta, että se on kustannuskysymys: nuorille, kun ei tarvitse maksaa korkeampaa palkkaa. Mutta, hakoteillä ollaan tässäkin asiassa ja pieleen menee. Se ei riitä, että joku vetää kassalla viivakoodin ja kynii rahat kassaan. Monta kertaa kassalla saa olla tarkkana, että saa oikein rahasta takaisin, kun nuorella menee "tietokone" sekaisin. Jos annat setelin päälle muutaman sentin, että saisit esim. 5 euroa takaisin, niin ei onnistu ilman, että se näpytellään suoraan koneeseen. Jos jää kassatyöntekijän varaan, niin ......sorry, pieleen menee. Eivät nämä lapsukaiset osaa laskea.

        Nyt kun eletään kesäaikaa, voisitko laps rukka käsittää sitä, että esim. keväällä täällä maaseudulla tehdään maatöitä? Ja kesällä myöskin......niin ja syksyllä sitten korjataan sato. Suomennan: keväällä muokataan maa ja tehdään istutuksia, mm. porkkana, punajuuri ovat juuri sellaisia. Kesällä hoidetaan ja pidetään kasvimaa kunnossa. Syksyllä sitten korjataan sato. Ja nämä kaikki hoitotoimenpiteet kyllä vaativat sen, että laitetaan kädet maahan. Ilman sitä toimenpidettä ei saada syksyllä (ja jopa talvella) nauttia omista herkullisista tuotteista. Siinä kyllä tulee naisilla mustat kynnenaluset. Huom! Ja, siis monesti tämän maatyön tekee nainen. Eikä se multa lähde kynsien alta, kun vasta myöhemmin aikanaan. Mutta tuskin tätä ymmärrät, kun Sinulla itsellä ei ole sitä kasvimaata; Sinä kun asut kerrostalossa, rivitalossa tai vielä vanhempien nurkissa.

        Siispä toivoisin vähän enemmän suvaitsevaisuutta ja kärsivällisyyttä. Kaikillä ei ole mahdollisuutta asua Helsingissä, Kehä III sisäpuolella. Odotellaan vaan vähän aikaa, kun taas maajussit ovat arvossaan. Kenties kuulut siihen sukupolveen, joka joutuu laittamaan itsekin vielä kyntensä maahan? Siis tulee olemaan PAKKO, kun ei enää kaupassa ole tavaraa. Ehkä nekin sieltä Helsingistä vielä joskus muuttavat maalle, että saavat ruokansa?

        Nyt jotkut nauravat pilkallista naurua, mutta miettikää nyt itse. Isot maatilat lopettavat, polttoaineet nousevat pilviin ja mm. tavaroidenkuljetukset eivät toimi.....mistä se ruoka tulee? Kotimainen tuotanto on ajettu alas ja ulkomaantuontiakaan ei ole. Te ette usko tätä tilannetta, mutta tähän ollaan hurjaa vauhtia menossa.

        Onneksi sinunkaan kohdalla, vanha katkera käpy, ei lainkaan suurin ongelma ole hikisyytesi ja p**kaisuutesi vaan tuo omahyväinen asenteesi, jolla kuvittelet ilmeisesti olevasi maailman napa, tai vähintään huomattavasti arvokkaampi ja parempi ihminen kuin tuo kaupan kassatyttö. Ketään ei varmasti häiritse jos kasvatat itse kaiken ruokasi, ettei tarvitse kärsiä inhottavista asiakaspalvelijoista, jotka tiedätkös ovat myös ihmisiä.


      • !
        huoh.. kirjoitti:

        Onneksi sinunkaan kohdalla, vanha katkera käpy, ei lainkaan suurin ongelma ole hikisyytesi ja p**kaisuutesi vaan tuo omahyväinen asenteesi, jolla kuvittelet ilmeisesti olevasi maailman napa, tai vähintään huomattavasti arvokkaampi ja parempi ihminen kuin tuo kaupan kassatyttö. Ketään ei varmasti häiritse jos kasvatat itse kaiken ruokasi, ettei tarvitse kärsiä inhottavista asiakaspalvelijoista, jotka tiedätkös ovat myös ihmisiä.

        "vanha katkera käpy"
        Ensinnäkin: tuskin on kysymys vanhasta katkerasta kävystä.....tai riippuu siitä, mikä on vanha..... on totta, että moni 18 v. ajattelee, että 30 v. on vanha käpy?

        "ei lainkaan suurin ongelma ole hikisyytesi ja p**kaisuutesi"
        ....tuskin ko. kirjoittaja tietää kuka on kommentoinut tällä palstalla, vaikka on kerrottukin elämän totuuksista.

        "omahyväinen asenteesi, jolla kuvittelet ilmeisesti olevasi maailman napa, tai vähintään huomattavasti arvokkaampi ja parempi ihminen kuin tuo kaupan kassatyttö"
        ....kovin on itsetunto alhaalla..... varmaankaan aikaisemmalla kirjoituksella ei ole morkattu ketään kassablondia

        Kovin on "typy" väärällä alalla, kun ottaa maksavat asiakkaat päähän. Ei tosiaan tunnu käsittävän sitä, kuka hänen palkkansa maksaa. Kaikenlaisia asiakkaita tämän päivän liike-elämässä tarvitaan.....kaikki maksavat asiakkaat tuovat rahan kassaan ja juuri kaupassa sen rahan ottaa vastaan palkkansa tienaava "kassaneiti". Eli olisit kiitollinen saamastasi työpaikasta ja mene hyvä "kassablondi" seuraavan kerran sellaisiin töihin, missä itsekin olet "onnellinen".


      • huoh..
        ! kirjoitti:

        "vanha katkera käpy"
        Ensinnäkin: tuskin on kysymys vanhasta katkerasta kävystä.....tai riippuu siitä, mikä on vanha..... on totta, että moni 18 v. ajattelee, että 30 v. on vanha käpy?

        "ei lainkaan suurin ongelma ole hikisyytesi ja p**kaisuutesi"
        ....tuskin ko. kirjoittaja tietää kuka on kommentoinut tällä palstalla, vaikka on kerrottukin elämän totuuksista.

        "omahyväinen asenteesi, jolla kuvittelet ilmeisesti olevasi maailman napa, tai vähintään huomattavasti arvokkaampi ja parempi ihminen kuin tuo kaupan kassatyttö"
        ....kovin on itsetunto alhaalla..... varmaankaan aikaisemmalla kirjoituksella ei ole morkattu ketään kassablondia

        Kovin on "typy" väärällä alalla, kun ottaa maksavat asiakkaat päähän. Ei tosiaan tunnu käsittävän sitä, kuka hänen palkkansa maksaa. Kaikenlaisia asiakkaita tämän päivän liike-elämässä tarvitaan.....kaikki maksavat asiakkaat tuovat rahan kassaan ja juuri kaupassa sen rahan ottaa vastaan palkkansa tienaava "kassaneiti". Eli olisit kiitollinen saamastasi työpaikasta ja mene hyvä "kassablondi" seuraavan kerran sellaisiin töihin, missä itsekin olet "onnellinen".

        ""vanha katkera käpy"
        Ensinnäkin: tuskin on kysymys vanhasta katkerasta kävystä.....tai riippuu siitä, mikä on vanha..... on totta, että moni 18 v. ajattelee, että 30 v. on vanha käpy?"
        ei välttämättä olekaan. tässä käänsin vain asian toisin päin, koska kirjoittaja koki tarvetta "laps rukatella" asiakaspalvelijoita. minulle äiti opetti, että nuorempiakin saa ja pitää kunnioittaa. sitäpaitsi itsekin olen ikähaarukkasi perusteella se käpy.

        ""ei lainkaan suurin ongelma ole hikisyytesi ja p**kaisuutesi"
        ....tuskin ko. kirjoittaja tietää kuka on kommentoinut tällä palstalla, vaikka on kerrottukin elämän totuuksista."
        aivan, jälleen oikein, en tiedäkään. kirjoituksessa kuitenkin puolusteltiin hikisiä ja paskaisia asiakkaita (jotka eivät todellakaan ole minkäänlainen ongelma, jos asenne on kunnossa). jälleen kerran sinä et ymmärtänyt kärjistystä tekstin tehokeinona.

        ""omahyväinen asenteesi, jolla kuvittelet ilmeisesti olevasi maailman napa, tai vähintään huomattavasti arvokkaampi ja parempi ihminen kuin tuo kaupan kassatyttö"
        ....kovin on itsetunto alhaalla..... varmaankaan aikaisemmalla kirjoituksella ei ole morkattu ketään kassablondia"
        kellähän täällä on se itsetunto-ongelma? kassaneidillä vai äyskimään ja tiuskimaan tulevilla asiakkailla? vai sinulla? ja eikö tästä tässä keskustelun loppupäässä ole nimenomaan kyse, että kassaneidit saavat kestää aivan kaiken nenänvarttapitkin katselun. luepa mitä on kirjoitettu..

        ja mistäs sinä sitten tiedät kuinka vanha minä olen tai kumpaa sukupuolta edustan. en ehkä ole lainkaan "typy". kyllä tottakai kaikenlaisilla asiakkailla on oikeus asioida kaupassa ja kaikenlaisia asiakkaita tarvitaan, mutta en hyvällä tahdollakaan ymmärrä miksi kassaneiditkin eivät saisi olla omia persooniaan ja miksi kaikenlaisilla asiakkailla on muka oikeus millaiseen käytökseen hyvänsä. asiakkaalla ei siis ole velvollisuutta kohdella kassaneitiä ihmisenä, puutteineen päivineen, mutta toisin päin velvollisuus on? miksi? ei kassaneidille makseta siitä, että häntä kohdellaan kuin paskaa. hänelle maksetaan työn suorittamisesta, johon toki kuuluu perusystävälliset käytöstavat, jotka pitäisi löytyä kassan molemmin puolin.
        ja itse en onnekseni ole asiakaspalvelualan ihminen, en todellakaan jaksaisi istua joka päivä maireana katselemassa nokka pystyssä paikalle lipuvia Arvon Asiakkaita. valitettavasti kun se asiakas ei aina vaan ole oikeassa.


    • Hääääääh

      Mikä siinä että et voi sanoa heti, että odotas kaivan sen kakskytä senttiä vaan sitten kun jo on siinä ojentamassa vaihtorahoja niin heitetään äkisti hilut pöytään.

      Lisäksi moni moukka (asiakas) heittää kuittinsa kassapöydälle tai jopa lattialle. Pidän moukkana ihmistä, joka käyttäytyy kaupassa asioidessaan kuin lehmä pellossa. Sotketaan ja sikaillaan. Ja sitten vielä yritetään varastaa muovikassi salakuljettamalla se kassapöydän takaa matalana tai heittämällä se kärryyn. Turha on luulonne, minä lyön sen kassin sinne mitään sanomatta. En pidä varkaista.

      • Järkyttävää

        Lainaus: "Mikä siinä että et voi sanoa heti, että odotas kaivan sen kakskytä senttiä vaan sitten kun jo on siinä ojentamassa vaihtorahoja niin heitetään äkisti hilut pöytään.

        Lisäksi moni moukka (asiakas) heittää kuittinsa kassapöydälle tai jopa lattialle. Pidän moukkana ihmistä, joka käyttäytyy kaupassa asioidessaan kuin lehmä pellossa. Sotketaan ja sikaillaan. Ja sitten vielä yritetään varastaa muovikassi salakuljettamalla se kassapöydän takaa matalana tai heittämällä se kärryyn. Turha on luulonne, minä lyön sen kassin sinne mitään sanomatta. En pidä varkaista. "

        Korkeat on nuorella luulot itsestänsä.

        Tällaisella tavallako rakennetaan tulevaisuuttamme? Ja tällaisiin ihmisiin pitäisi luottaa; jopa henkensä?

        Yht´äkkiä en edes keksi minkälaiseen työhön tuollaisista ihmisistä on?


      • Järkyttynyt minäkin
        Järkyttävää kirjoitti:

        Lainaus: "Mikä siinä että et voi sanoa heti, että odotas kaivan sen kakskytä senttiä vaan sitten kun jo on siinä ojentamassa vaihtorahoja niin heitetään äkisti hilut pöytään.

        Lisäksi moni moukka (asiakas) heittää kuittinsa kassapöydälle tai jopa lattialle. Pidän moukkana ihmistä, joka käyttäytyy kaupassa asioidessaan kuin lehmä pellossa. Sotketaan ja sikaillaan. Ja sitten vielä yritetään varastaa muovikassi salakuljettamalla se kassapöydän takaa matalana tai heittämällä se kärryyn. Turha on luulonne, minä lyön sen kassin sinne mitään sanomatta. En pidä varkaista. "

        Korkeat on nuorella luulot itsestänsä.

        Tällaisella tavallako rakennetaan tulevaisuuttamme? Ja tällaisiin ihmisiin pitäisi luottaa; jopa henkensä?

        Yht´äkkiä en edes keksi minkälaiseen työhön tuollaisista ihmisistä on?

        Kuvauksesi perusteella ei ehkä kannata alkaa analysoimaan enempää työtään tekeviä ihmisiä, jotka uskaltavat tuoda julki mielipiteensä ja ajatuksensa.
        Puheenvuoroissa eivät muut käytä vastaavalla tavalla ikää kuvaavia termejä... syynsä kullakin...
        Mielipiteensä esittäminen ei pitäisi pahentaa ketään, eikä kerro miten joku työnsä oikeasti tekee.
        Vai olisiko sinulla ehdotuksia millaiseen työhön sinusta olisi?


      • lehmät pellossa
        Järkyttävää kirjoitti:

        Lainaus: "Mikä siinä että et voi sanoa heti, että odotas kaivan sen kakskytä senttiä vaan sitten kun jo on siinä ojentamassa vaihtorahoja niin heitetään äkisti hilut pöytään.

        Lisäksi moni moukka (asiakas) heittää kuittinsa kassapöydälle tai jopa lattialle. Pidän moukkana ihmistä, joka käyttäytyy kaupassa asioidessaan kuin lehmä pellossa. Sotketaan ja sikaillaan. Ja sitten vielä yritetään varastaa muovikassi salakuljettamalla se kassapöydän takaa matalana tai heittämällä se kärryyn. Turha on luulonne, minä lyön sen kassin sinne mitään sanomatta. En pidä varkaista. "

        Korkeat on nuorella luulot itsestänsä.

        Tällaisella tavallako rakennetaan tulevaisuuttamme? Ja tällaisiin ihmisiin pitäisi luottaa; jopa henkensä?

        Yht´äkkiä en edes keksi minkälaiseen työhön tuollaisista ihmisistä on?

        Minulta ei heru myötätuntoa kaltaisillesi varkaille. Enkä ole edes mikään nuori. Luulisi järjen sanovan, että roskat laitetaan roskiin. Vain moukka ei sitä ymmärrä.


    • Vaihdan kauppaa

      Lainaus: "Lisäksi moni moukka (asiakas) heittää kuittinsa kassapöydälle tai jopa lattialle. Pidän moukkana ihmistä, joka käyttäytyy kaupassa asioidessaan kuin lehmä pellossa."

      Onko tuollainen henkilö soveltuva asiakaspalveluun, joka haukkuu asiakkaitaan "moukaksi" tai "lehmä pellossa"?

      Ei taida olla ihan kaikki kohdallaan! Ei laps parka tiedä, kuka hänenkin palkkansa maksaa. Kauppias on vain välikäsi. Se on kuulkaa tuo "moukka" ja "lehmä pellossa", nämä ovat niitä todellisia palkanmaksajia. Jos kaupassa ei kävisi asiakkaita, ei tarvitsisi kenenkään olla kaupan kassalla ja näin ollen ei olisi kauppiastakaan.

      Kannattaisi miettiä asiaa syvällisemmin. Huh - onneksi alkaa koulut ja palaa vakituiset kaupan kassat töihin. Hyvät uhmaikäiset nuoret: hakeutukaa seuraavaksi kesätöihin sellaiseen paikkaan, joissa ei tarvitse palvella asiakkaita eikä olla ihmisten kanssa tekemisissä.

      • Asiakas6.

        Mielipiteensä esittäminen kohdistamatta sitä johonkin tiettyyn henkilöön tai ryhmään ei pitäisi satuttaa ketään eikä sitä pitäisi ottaa haukkumisena. ...ellei tietysti kalikka kalahtanut oikeaan...
        Moukkia ja lehmiä pellossa -termejä sekä monta astetta niitä kriittisempiä arvioita kuulee yleensä yli nelikymppisten ihmisten suusta, ihmetyttää miksi edellisessä puheenvuorossa parjataan nuoria... varmaan siihen on syynsä...? kuka tietää, eikä sillä tietysti ole väliäkään.
        Vaikka aloituspuheenvuoro kohdistuu tiettyyn myymälään, näyttää ketjussa olevan arvosteltavana mukana muitakin.
        Asiakkaana olen sitä mieltä, että jotkut asiakkaat (itsekin ainakin joskus) käyttäytyvät ala-arvoisesti niin kauppiaita, henkilökuntaa kuin muita asiakkaitakin kohtaan ja se ei ole kauppiaan tai henkilökunnan vika.
        Peili voisi olla hyvä paikka aloittaa toisten toiminnan arviointi ja analysointi.
        Oma mielipiteeni on (en hauku ketään), että tämän ketjun marinoiden perusteella K-kauppiaalla on hyvä liike ja hyvä henkilökunta ikään katsomatta.


    • k-kaupassa käyn harv

      Kyllä mää sanon noita k- kaupan kassahenkilöitä! monet vuodet töissä ollut nainen ei edes moi osaa sanoa.. kyllä olisi aika jäädä varmaa pois jo..

      • asiakasseitsemän

        Pitäisi opettaa alkeellisimman käytöstavat kassoille niin nuorille kuin vanhemmillekin ja aivan yhtälailla k-kaupassa kuin Sokoksellakin.Paistaa läpi-venytään ja vanutaan
        ei tervehditä.Varsinkin kesäapulaiset Sokoksella olivat aika tupeloita.Toki Parkanosta löytyy myös hyviä asiakaspalvelijoita.Esim.K-kaupan Anja .Missä lienee nykyisin?


    • asiakas8

      Asiakas6 .... Olen samaa mieltä kanssasi. K-kauppa on hyvä ostospaikka.
      Henkilökunta mukavaa . Että eiköhän tää rutina jo riitä täälä. Tai jatkakaa mun puolesta. Mutta ihmettelen miksi te rutisijat kuitenki käytte k-kaupassa? Jos ette tykkää sen palveluista!
      Onhan täälä Parkanossa muitakin kauppoja joihin voi mennä. Kaikessa hiljaisuudessa vaihdatte vaan kauppaa.
      Taitaakin olla niin että teidän elämä loppuu jos ette saa haukkua jotakuta. Jos hankkisitte ihan oman elämän ja jättäsitte kauppojen henkilökunnan rauhaan!

    • Asiakas se minäkin

      Lidlissä en ole koskaan törmännyt huonoon laatuun ja myyjätkin ovat mukavia :)

    • ><>>

      No wot.Hanki oma elämä on tämänpäivän juttu.YES.
      Suosittelen.

    • Moukat kotiin

      Ai minun käytöksessäni on parantamisen varaa, kun sinä heittelet kuitit pitkin kassapöytiä ja lattioita tai varastat muovikassin? Käyttäydytkö kotonasikin niin? Minä sentään asiakkaana ollessani käyttäytyä Taisi osua ja upota tuo kuvaukseni kuin veitsi voihin ;)

    • <><>

      Voitko tarkentaa mitä meinasit sanoa........
      Minä sentään asiakkaana ollesani käytäytyä.....mitä ..jatkuuko Taisi osua
      Tarkennatko

    • JFK was my friend

      Minä menen ainakin sinne kauppaa aina uudestaan missä on parhaan näköiset myyjät... Laatu on yks ja sama mulle...

      • m.a.r.i.a.

        Minä käyn siellä sen takia, että siellä on lihatiski. Lähes kaikki muut ostan S-Marketista.


    • höpöhöpö11122

      ammatinvalinta kysymys. Myyjän opittava äänetön "vittu" ja olla iloinen ja valmis auttamaan oli sitten asiakas kuinka toope tahansa. K-kaupassa on parikin myyjää,jotka eivät koskaan tervehdi. Toinen nuori likka joka aika kiukkusen näköne ja toinen vanhempi muijja.. Huonoa palvelua saa paikassa!

    • Aapeli123

      S-marketin myyjät on hyviä muutama kesätyökkärinä ollutta lukuunottamatta. S-marketin tavara on tuoretta, Halpa hallissakin on monesti vanhentuneita tuotteita.

    • ent.lihakauppias

      Tiedättekös, että vanhanaikanen lihatiski on se paikka kaupassa jossa on bakteereita eniten.

    • <><>

      Pitää paikkansa,ne seisoo siellä päivän ja viedään takasi kylmään ja myidään seuraavana päivänä,jos menee.Niitä siinä vellataan moneen kertaan kuka haluaa
      minkä moisen palan.Myyjien käsi hygienia????!!!!
      Mutta ne jotka on pakattu on kerran laitettu ja kylmään.
      Katsokaapa joskus kärpäset on lihatiskissä,niitä myyjät hätyyttelee ja menevät itse ottamaan tavaraa puhutaan lihatiskiin päin kuinka paljon.
      Miettikää ihan oikeesti ja seurakkaa kun ne toimii.
      Itse en enää osta tiskistä kun hetken seurasin.

      • hahhaaaa

        voi härre. Eipä ne tuolla maailmalla isommissakaan kaupoissa lihatiskeillä ole sen paremmin valmistautunut kun täällä, mee vaikka hetkeksi muualle seuraan. Tai mene tehtaille, joista sun pakatut lihat tulee, jos vaikka keksisit sielläkin jotain huomauteltavaa... Uskon, että sinun laisesi keksii.. Mietitään sitten asiaa uudelleen.

        Jotain rajaa oikeastikkin.....


    • opettajatko väärässä

      poika kävi koulua joka liittyi kauppoihin niin opettajatkin siellä mainitsivat tuon saman asian että vanhan aikaisissa lihatiskeissä on tosiaankin bakteereita eniten eli nuo kylmätiskit jossa lihat ym. jo pakattu valmiiksi on hygieenisimpia. Nimimerkki hahhaaaa : kyseenalaistatko jo opettajien opitkin? Minä itse vältän ostamista kanssa lihatiskeiltä.

    • aika yleistä

      Minä näin kerran tällaista en parkanossa mutta muualla missä oli perinteinen lihatiski.| myyjä laittoi ostoskärryyn vanhentuneita makkarapaketteja ja leikkeleitä silmäillen asiakkaita.| no minä uteliaana hyllyjen taakse katsomaan mitä tapahtuu.| kun kaupassa rauhoittui aamuahan se oli niin eiköhän tämä samainen myyjä avannut paketit ja sekoitti ne vanhentuneet makkarat ja leikkeleet tuoreiden? sekaan riputellen.| herää kysymys että saako perinteisellä lihatiskillä tosiaankin tuoretta tavaraa? mistäs tiedätte viimeisen käyttöpäivän?

      • Huijattu

        Kävitkö Elossa ?


    • hygieenistä

      Muistan lapsuudestani kyläkauppiaan, jota sanottiin Junnuksi. Hänellä oli aina tapana sylkäistä kunnolla veitsen terään, ennen kuin hän leikkasi sillä makkaraa. Kerran olin apupoikana autossa ja poikkesimme ostamaan limsaa kaupasta. Kysyimme, onko mitään pullaa. Kauppias löysi vanhan kuivan pullapitkon. Sanoi, että on vain tällainen kolmen hengen pulla. Hän räkäisi oikein kunnolla veitseensä ja sahasi sillä kuivuneen pitkon kolmeen osaan. Niin sai jokainen limsansa kanssa pullaakin.

      • tarjousmakkara.,

        hah...mä olen itse ollut tiskin takana kun limainen makkaratanko pestiin ja eiku siivuiksi ja myyntiin.


      • siivuttaja
        tarjousmakkara., kirjoitti:

        hah...mä olen itse ollut tiskin takana kun limainen makkaratanko pestiin ja eiku siivuiksi ja myyntiin.

        Sama homma. Ennen tämä oli käytäntö ihan joka lihatiskissä. Vanhat viruteltiin kraanan alla ja eikun lihatiskiin tyrkylle. Yleensä kävi hyvin kaupaksi ja asiakaskin oli tyytyväinen.


      • lihapoika
        siivuttaja kirjoitti:

        Sama homma. Ennen tämä oli käytäntö ihan joka lihatiskissä. Vanhat viruteltiin kraanan alla ja eikun lihatiskiin tyrkylle. Yleensä kävi hyvin kaupaksi ja asiakaskin oli tyytyväinen.

        ja vanhaan harmaantuneeseen jauhelihaan pistetään pullosta verta sekaan ja pistetään myllyn läpi uudestaan ja täytenä menee asiakkaille eli tuoreena. itsekin olen tuota joutunut tekeen mutta minkäs teet kun ylempää tulee käsky.


      • epähygieenistä
        lihapoika kirjoitti:

        ja vanhaan harmaantuneeseen jauhelihaan pistetään pullosta verta sekaan ja pistetään myllyn läpi uudestaan ja täytenä menee asiakkaille eli tuoreena. itsekin olen tuota joutunut tekeen mutta minkäs teet kun ylempää tulee käsky.

        K-kauppa ei ole sen kummosempi kuin muutkaan kaupat. Siellä on tosi mukavaa henkilökuntaa ja vähemmän mukavaa.Se minkä korjaisin on seuraava asia.Eteisessä on usein epämääräistä porukkaa ja kaikki ihmisen eritteiden hajut erittäin pistävänä.Varmaan Alkon läheisyydestä johtuen, mutta siitä huolimatta ei sovi elintarvikeliikkeen eteiseen.t ehkää hyvät ihmiset jotain.


      • alkot sivuun
        epähygieenistä kirjoitti:

        K-kauppa ei ole sen kummosempi kuin muutkaan kaupat. Siellä on tosi mukavaa henkilökuntaa ja vähemmän mukavaa.Se minkä korjaisin on seuraava asia.Eteisessä on usein epämääräistä porukkaa ja kaikki ihmisen eritteiden hajut erittäin pistävänä.Varmaan Alkon läheisyydestä johtuen, mutta siitä huolimatta ei sovi elintarvikeliikkeen eteiseen.t ehkää hyvät ihmiset jotain.

        tuo asia ei korjaannu muulla kuin että Alko pois koko paikasta. Mielestäni Alkot ei sovi ruokakauppojen yhteyteen jos ajatellaan lapsiperheitten kannaltakin asiaa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe