maailman nopein kansa peli

ei toimi

minkälainen tuo maailman nopein kansa f1 peli on.minä kun olen yrittänyt saada tuota mtv 3 formula juttua auki niin paska vaan ilmoittaa että ei vastaanotettu ratatietoa.
http://www.maailmannopeinkansa.fi/

41

6508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ei

      ei toimi

    • kussski

      Missä vaiheessa sen ilmoittaa? mulla ei ollu mitään ongelmia saada peliä auki. Rekisteröidyin ja sit latasin pelin ja ajelin harjoituksia. nyt kävin ekoissa karsinta ajoissa tän illan kisaan mut siitä ei sit ole mitään tietoa että miten siihen liitytään... kun nyt en pääse enää takasin siihen karsinta ajoonkaan vaikka aikaa on vielä jäljellä... sanmoo että ei löydy käyttäjää... vähän sekava peli noitten yhteyksien osalta. muuten ihan kiva ajelupeli.

      • fgvhjnjhbgv

        mulla sama homma


      • kusssski
        fgvhjnjhbgv kirjoitti:

        mulla sama homma

        nyt kaikki pelaa muuten hyvin PAITSI yrittäessäni liittyä nettipeliin, tulee näyttöön ilmoitus verkkoyhteyden salasana väärä. MITÄ VITTUA. nehän meni kaikki sinne automatic sillon kun asensin pelin ja kerran pääsin jo pelaamaan karsinnat mut sit kun piti alkaa kisa nii ei yhdistänykkää... vittu mitä vehkeitä.

        Ja jos haluaa kattoa MTV3 MAX:lta vormulat nii miks mun pitää osta 9 muuta kanavaa miltä ei tuu mitään? kun maxiltakin tulee pelkkää uusintaa?

        HAISTAKAA PASKA KAIKKI!!!


      • tehdä näin
        kusssski kirjoitti:

        nyt kaikki pelaa muuten hyvin PAITSI yrittäessäni liittyä nettipeliin, tulee näyttöön ilmoitus verkkoyhteyden salasana väärä. MITÄ VITTUA. nehän meni kaikki sinne automatic sillon kun asensin pelin ja kerran pääsin jo pelaamaan karsinnat mut sit kun piti alkaa kisa nii ei yhdistänykkää... vittu mitä vehkeitä.

        Ja jos haluaa kattoa MTV3 MAX:lta vormulat nii miks mun pitää osta 9 muuta kanavaa miltä ei tuu mitään? kun maxiltakin tulee pelkkää uusintaa?

        HAISTAKAA PASKA KAIKKI!!!

        ”Verkkosalasana on väärä” -virheilmoitus saattaa johtua vaihdetusta
        salasanasta. Ongelman voi koittaa ratkaista avaamalla pelin
        harjoitustilassa (klikkaamalla ”HARJOITTELE”) työpöydän kuvakkeen
        kautta. Tämän jälkeen klikkaatte oikealla alareunassa olevaa
        ”demokuljettaja”-kuvaketta ja syötätte Pelisalasana / GAME password
        -kenttään nykyisen salasananne, jonka jälkeen painatte ”Avaa lukitus”.

        Tämän jälkeen ruudulle pitäisi ilmestyä teksti ”Tervetuloa Live for
        Speed Demo:n”.


      • JoppeUUU
        tehdä näin kirjoitti:

        ”Verkkosalasana on väärä” -virheilmoitus saattaa johtua vaihdetusta
        salasanasta. Ongelman voi koittaa ratkaista avaamalla pelin
        harjoitustilassa (klikkaamalla ”HARJOITTELE”) työpöydän kuvakkeen
        kautta. Tämän jälkeen klikkaatte oikealla alareunassa olevaa
        ”demokuljettaja”-kuvaketta ja syötätte Pelisalasana / GAME password
        -kenttään nykyisen salasananne, jonka jälkeen painatte ”Avaa lukitus”.

        Tämän jälkeen ruudulle pitäisi ilmestyä teksti ”Tervetuloa Live for
        Speed Demo:n”.

        Itselläni valittaa kanssa että ''verkkosalasana väärä'', kun koitan liittyä moninpeliin. Koitin antamaasi vinkkiä, mutta sekään ei toiminut. Klikattuani 'avaa lukitus' tulee teksti ''sinun pitää antaa verkkosalasana''. Alkaa palaa hermot.


      • Prkl_rupeis jo toimii
        JoppeUUU kirjoitti:

        Itselläni valittaa kanssa että ''verkkosalasana väärä'', kun koitan liittyä moninpeliin. Koitin antamaasi vinkkiä, mutta sekään ei toiminut. Klikattuani 'avaa lukitus' tulee teksti ''sinun pitää antaa verkkosalasana''. Alkaa palaa hermot.

        Mulle tulee et sinun pitää antaa verkkosalasana eli siis miten saan sen =/ ? Rupee jo ottamaan tosiaanki päähä


      • LFSFAN
        tehdä näin kirjoitti:

        ”Verkkosalasana on väärä” -virheilmoitus saattaa johtua vaihdetusta
        salasanasta. Ongelman voi koittaa ratkaista avaamalla pelin
        harjoitustilassa (klikkaamalla ”HARJOITTELE”) työpöydän kuvakkeen
        kautta. Tämän jälkeen klikkaatte oikealla alareunassa olevaa
        ”demokuljettaja”-kuvaketta ja syötätte Pelisalasana / GAME password
        -kenttään nykyisen salasananne, jonka jälkeen painatte ”Avaa lukitus”.

        Tämän jälkeen ruudulle pitäisi ilmestyä teksti ”Tervetuloa Live for
        Speed Demo:n”.

        Ei toimi... Ku painan Avaa Lukitus ni hetki meneeja sit se jo valittaa ''Verkkosalasana Väärä''


      • jo
        LFSFAN kirjoitti:

        Ei toimi... Ku painan Avaa Lukitus ni hetki meneeja sit se jo valittaa ''Verkkosalasana Väärä''

        toimiii


    • Lajunen

      Nyt menee hermo! Peli toimii sinänsä, mutta aina kun pitäis päästä pelaamaan joko karsintaa tai peliä, niin mikää ei toimi. Ei niin mikään. Palvelin täynnä, ei yhteyttä sinne ollenkaan tai muuta vastaavaa. Peli on ok, ja ideana hyvä lanseerata nyt, mutta verkkopelin osalta toteutus todella heikko. Valitettavasti.

    • selaimena onkin fox 3

      taitaa olla teillä selaimena joku muu.

      • OttoXXX9

        Aiemmin toimi ihan moitteettomasti, mutta nyt kun yritän liittyä verkkoon, niin peli valittaa, että "käyttäjänimi on jo käytössä". Tottakai on, se on minun tunnus, mutta eipä sinne kukaan ole kirjautunut.


      • uuno12
        OttoXXX9 kirjoitti:

        Aiemmin toimi ihan moitteettomasti, mutta nyt kun yritän liittyä verkkoon, niin peli valittaa, että "käyttäjänimi on jo käytössä". Tottakai on, se on minun tunnus, mutta eipä sinne kukaan ole kirjautunut.

        tää koko maikkarin juttu on kyllä täys floppi, no ens vuonna uuden kumppanin kanssa"toivottavasti" taitaa se lama olla maikkarillaki...


    • Siis paska mikä paska, ja mtv 3 max on myös paska. toi peli vaikka olen sitä kolme päivää yrittänyt saada toimimaan, niin pyytelee kaiken maailman ip osoitteita ja muuta , ja se on hidas latautumaan ja vie hermot. muo vituttaa tollainen saatanan veuhtominnen yhden helvetin pelin perässä, ja mtv 3 max tai mikä lie niin kun kausi on lopussa et varmaan pääse ajelemaan ellet osta koko versiota, oon niin vittuuntunut koko laitokseen etten enää edes kato maikkarin 3 sta, enkä mainoksia, enkä muutakaan saati sitten osta jotain mtv 3 max korttia,

      • että ei ole varaa

        ostaa edes kunnon konetta. mee muualle valittamaan jos peli ei toimi. Ei mitään ongelmia.


      • Mnkfriikki
        että ei ole varaa kirjoitti:

        ostaa edes kunnon konetta. mee muualle valittamaan jos peli ei toimi. Ei mitään ongelmia.

        Jos ei toimi ostakaa uudempi kone tai parempi netti!


      • lfsPROblem
        Mnkfriikki kirjoitti:

        Jos ei toimi ostakaa uudempi kone tai parempi netti!

        vos peli ei toimi niin minkä takia pitäisi ostaa uudempi kone tai parempi netti?!!!?!? valoja vähä!!!


    • axession

      Peli kyllä toimii täällä ainakin hyvin mutta se ei ole sen laatamisen arvoinen - ohjausta on täyttä p#ska. ei ole ihme, se on vanha ilmaispeli joka on saanut vain maikkarin mainoksia...

      • jkand

        On aivan loistava, jos omistat ratin. Peliä ei kannata edes kokeilla muilla sydeemeillä. Ite olen tykästynyt peliin sen verta, et taidan hankkia koko version. Mahtava simulaattori!


      • Allusaa
        jkand kirjoitti:

        On aivan loistava, jos omistat ratin. Peliä ei kannata edes kokeilla muilla sydeemeillä. Ite olen tykästynyt peliin sen verta, et taidan hankkia koko version. Mahtava simulaattori!

        Minullakin noita ongelmia aluksi oli mutta ne hävisivät :) Kyllä muuten on hyvä peli, hiiriohjaus aluksi tuntui ihan täydeltä floppilta, mutta nyt kun ajattelen niin aivan mainio keksintö...


    • lellerilalleri3213

      hahaa mullapa toimii kokoversiona

      • misikaan

        mulla ei toimi eikä vois vähempää kiinostaa!


      • helpingiii
        misikaan kirjoitti:

        mulla ei toimi eikä vois vähempää kiinostaa!

        Onko jollain jtn jelppiä noihin overtaking harjoituksiin ei meinaa millään päästä btw oon paska


      • Ok ajaja
        helpingiii kirjoitti:

        Onko jollain jtn jelppiä noihin overtaking harjoituksiin ei meinaa millään päästä btw oon paska

        Tietääkö kukaan mistä johtuu, kun auto ei ota enään mennäkseen? Vaihteet vaihtuvat ja kaasu täysillä, mutta ei vaan mene etiä päi?


      • Ei osaa
        Ok ajaja kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mistä johtuu, kun auto ei ota enään mennäkseen? Vaihteet vaihtuvat ja kaasu täysillä, mutta ei vaan mene etiä päi?

        Kun lataan säädöt netistä,niin muuten hyvät,mut takapyörissä oo mitään pitoa!mahdoton ajettava,mitä pitäis säätää?


      • Ei osaa
        Ei osaa kirjoitti:

        Kun lataan säädöt netistä,niin muuten hyvät,mut takapyörissä oo mitään pitoa!mahdoton ajettava,mitä pitäis säätää?

        Hiirellä ajelen,(tai yritän)


      • Ei osaa
        Ei osaa kirjoitti:

        Hiirellä ajelen,(tai yritän)

        on siis MNK -BMV . Ymmärtääx kukaan niist säädöist? Jengi ajaa 14-aikoja, eikä "sladdaa" yhtään...!


      • yyyyyyyyyyyyyyy
        Ei osaa kirjoitti:

        on siis MNK -BMV . Ymmärtääx kukaan niist säädöist? Jengi ajaa 14-aikoja, eikä "sladdaa" yhtään...!

        Kokeiles täältä.
        http://setupfield.teaminferno.hu/
        Team infernosta itse otan asetukset. Valitset auton setupit radan/auton mukaan ja kokeilemalla oppii.
        Laitat ne lfs:ään kohtaan setup ja kun laitat pelin päälle ne näkyy siellä.

        Tosin setupeilla ei ole kovin paljoa merkitystä jos ei osaa ajaa. Lfs on siitä mielenkiintoinen peli että yksikin väärin otettu mutka vie ajasta pois.
        Formula BMW FB02 @ BL GP setuppia luultavasti tarkoitit?
        Ota sivuilta hotlapsetupit ja racesetupit aluksi. Muista käyttää racesetuppeja kisoissa. :)


      • yyyyyyyyyyyyyyy
        Ei osaa kirjoitti:

        Hiirellä ajelen,(tai yritän)

        Niin minäkin ajelen hiirellä ja välillä ratilla.
        Alussa auto ei pysynyt tiellä ja joka mutka slaidas tai over.
        Neuvona: Ota yksinpeli, aja rauhallisesti ainoana pyrkimyksenä pitää auto tiellä vaikka ajaisit sitten pariakymppiä.
        Asetukset voi olla basicillä ja muutaman kierroksen jälkeen huomaat että ajat parantuu.
        Ota sitten al-kuskeja joukkoon ja vältä törmäämistä toiseen kuskiin ihan harjoituksena jos on-lineen tähtäät sieltä kun potkaistaan ulos aika nopeasti.


      • Susaaaaa
        yyyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Niin minäkin ajelen hiirellä ja välillä ratilla.
        Alussa auto ei pysynyt tiellä ja joka mutka slaidas tai over.
        Neuvona: Ota yksinpeli, aja rauhallisesti ainoana pyrkimyksenä pitää auto tiellä vaikka ajaisit sitten pariakymppiä.
        Asetukset voi olla basicillä ja muutaman kierroksen jälkeen huomaat että ajat parantuu.
        Ota sitten al-kuskeja joukkoon ja vältä törmäämistä toiseen kuskiin ihan harjoituksena jos on-lineen tähtäät sieltä kun potkaistaan ulos aika nopeasti.

        Kun yritän päästä pelaamaan saan viestin "Palvelin ei vastaanottanut UDP -pakettia". Ennen tuota pystyi pelaamaan muuta jossain vaiheessa tuo muuttui kummalliseksi.


      • yyyyyyyyyyyyyyy
        Susaaaaa kirjoitti:

        Kun yritän päästä pelaamaan saan viestin "Palvelin ei vastaanottanut UDP -pakettia". Ennen tuota pystyi pelaamaan muuta jossain vaiheessa tuo muuttui kummalliseksi.

        Saattaa riippua vähän siitä mistä pelin lataat.
        http://www.maailmannopeinkansa.fi/game_instructions#Pelin lataaminen
        Katoppa tuolta sivulta ja toimi ohjeiden mukaan.
        Tavallinen on-line ihan lfs:n omilta sivuilta ja minun muistaakseni sillä ei pääse mnk:n ajoihin?
        Tosin sinulla saattaa palomuuri tukkia sen joten käytä sitä pois päältä, ei siihen ehdi mikään virus hyökätä.


      • Ei osaa
        yyyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        Kokeiles täältä.
        http://setupfield.teaminferno.hu/
        Team infernosta itse otan asetukset. Valitset auton setupit radan/auton mukaan ja kokeilemalla oppii.
        Laitat ne lfs:ään kohtaan setup ja kun laitat pelin päälle ne näkyy siellä.

        Tosin setupeilla ei ole kovin paljoa merkitystä jos ei osaa ajaa. Lfs on siitä mielenkiintoinen peli että yksikin väärin otettu mutka vie ajasta pois.
        Formula BMW FB02 @ BL GP setuppia luultavasti tarkoitit?
        Ota sivuilta hotlapsetupit ja racesetupit aluksi. Muista käyttää racesetuppeja kisoissa. :)

        Tiedoista,kokeilen näitä.


      • gitu
        Susaaaaa kirjoitti:

        Kun yritän päästä pelaamaan saan viestin "Palvelin ei vastaanottanut UDP -pakettia". Ennen tuota pystyi pelaamaan muuta jossain vaiheessa tuo muuttui kummalliseksi.

        te vaan ajelette kaikkia kisoi ajakaa kruisailu servuissa se on hauskaa


      • fackup
        gitu kirjoitti:

        te vaan ajelette kaikkia kisoi ajakaa kruisailu servuissa se on hauskaa

        miten jos joku lähettää auton asetuksensa mulle niin mihin ne tulee ja pitääkö ne jotenkin hyväksyä..mie en tajua ku ei näy missään


      • anttiGamer
        Susaaaaa kirjoitti:

        Kun yritän päästä pelaamaan saan viestin "Palvelin ei vastaanottanut UDP -pakettia". Ennen tuota pystyi pelaamaan muuta jossain vaiheessa tuo muuttui kummalliseksi.

        mullakin sama ongelma :(


      • KAKAKAKAO
        fackup kirjoitti:

        miten jos joku lähettää auton asetuksensa mulle niin mihin ne tulee ja pitääkö ne jotenkin hyväksyä..mie en tajua ku ei näy missään

        Paina radalla N nappia, ja siellä on sellanen SS tai S, joka vilkkuu, ni siitä vaan painat..


      • moi2konen
        Ok ajaja kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mistä johtuu, kun auto ei ota enään mennäkseen? Vaihteet vaihtuvat ja kaasu täysillä, mutta ei vaan mene etiä päi?

        oisko kytkin p****na? paina f9 nii siel näkyy renkaitten ja kytkimen kunto


      • asd
        Ei osaa kirjoitti:

        Kun lataan säädöt netistä,niin muuten hyvät,mut takapyörissä oo mitään pitoa!mahdoton ajettava,mitä pitäis säätää?

        lukkoperä? vaihda renkaat?


    • nots

      Pelin nimi on tietääkseni Live For Speed googlaa se.

    • Bäd-Croc

      Joo mut laita asetuksista se sun salasana sinne ja ''avaa lukitus'' sitten alkaa pelittämään :D

    • okepp

      Live for speed nimellä toimii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe