hyvää palvelua?

kiinnostaisi

heissan...mulla kiinnostais tietää et mitä paikalliset tai vierailevat ajattelee kemijärven liikeiden,kauppojen, ravintoloiden ym henkilökunnan palvelusta? osataanko hymyillä,palvella,onko kiva asioida?

30

2717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli pettymys

      Käyn kemijärvellä noin 5-6 kertaa vuodessa ja minulle oli todella pettymys kun kävin ensimmäisen kerran kirjastossa noin vuosi sitten. Sain todella töykeää palvelua tummatukkaiselta naishenkilöltä siellä.
      Samainen henkilö oli tiskin takana jälleen noin kuukausi sitten kun tarvitsin kopiokonetta ja kirjastossa sitä menin käyttämään. Hän ei olisi millään jaksanut nousta penkistä ja tulla näyttämään minulle minte konetta käytetään. Tiuski ja tuiski vain pöydän takaa. Ihmettelen kovasti miten sellainen henkilö siellä voi olla töissä, asiakaspalvelutehtävissä :(
      Kuulin, että siellä teillä on kirjastonjohtaja vaihtumassa, jospa samalla vaihtoon muutakin henkilökuntaa..?

      • henkilöitä!!!

        Asiakaspalvelukoulutus olisi enemmän kuin paikallaan!


    • Lapin miehen heila

      Käyn Kempassa pari kertaa vuodessa, koska avomieheni on sieltä kotoisin. Juuri tuossa kolmisen viikkoa sitten tein kaupungissa pienen shoppailukierroksen ja voin ilokseni todeta palvelun olleen ihan toista luokkaa kuin täällä Varsinais-Suomen helmessä Turussa. Niin vaate- kuin kännykkäliikkeessäkin sain hyvää palvelua, eikä tarvinnut edes pyytää. Palvelu oli myös luontevaa, ei teennäisen imelää eikä tyrkyttävää. Muutenkin ihmiset, siis muutkin kuin asiakaspalvelijat, ovat auliimpia ryhtymään juttusille ja pidän siitä yhteisöllisyydestä, joka syntyy kun "kaikki tuntevat toisensa". Aiomme lähivuosina, kunhan vain työpaikka-asiat järjestyvät, ehdottomasti muuttaa pohjoiseen pois täältä pinnallisesta, hektisestä ja likaisesta ruuhka-Suomesta. Olkaa ylpeitä lappilaisuudestanne :)

      • ei ainakaan

        rautiassa, muissa liikkeissä on jotain opittu ku porukka käy roissa saa jopa hymyä ku menee vain kattelemaan


      • Anonyymi

        https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/730620-hovioikeus-kovensi-antti-rinteen-tuomiota-joutuu-korvaamaan-6-000-euron
        Hovioikeus pysytti käräjäoikeuden rikostuomion ennallaan, mutta velvoitti lisäksi Rinteen korvaamaan Metsäteollisuudelle käräjäoikeudessa syntyneitä oikeudenkäyntikuluja 10 000 euroa sekä 6 000 euroa hovissa tulleita kuluja. Sakkoja Rinne tuomittiin maksamaan 1 240 euroa.
        Metsäteollisuus vaati Rinteeltä noin 97 000 euron korvausta käräjäoikeuden kuluista ja 87 000 euroa hovioikeudessa syntyneistä kuluista.

        13 riidassa mukana ollutta metsäyhtiötä velvoitettiin puolestaan korvaaman Rinteelle 10 558 euron kulut hovioikeuden käsittelystä.

        Riidassa oli kyse vuonna 2012 koetusta työtaistelusta. Työnantajajärjestö Metsäteollisuus vei riidan Helsingin käräjäoikeuteen, jossa Rinnettä syytettiin työriitojen sovittelusta annetun lain rikkomisesta.

        Rinne toimi keväällä 2012 Pron puheenjohtajana ja hän päätti aikaistaa työntekijäpuolen ilmoittamaa lakkoa.

        Sekä Rinne että Metsäteollisuus ja useat metsäalan yhtiöt valittivat käräjäoikeuden tuomiosta.

        Hovioikeus katsoi toisin kuin käräjäoikeus, että työriitojen sovittelusta annetun lain rikkomisesta voi seurata vahingonkorvausvelvollisuus. Vahingon tulee hovioikeuden mukaan olla aiheutunut kuitenkin ennakkoilmoitusaikavaatimuksen rikkomisen yllätyksellisyydestä eikä työnseisauksesta sinänsä.

        Hovioikeuden mukaan jäi näyttämättä, että Rinteen ja Ammattiliitto Pron menettelystä olisi aiheutunut metsäteollisuuden yrityksille korvattavaa vahinkoa.

        Rinne on nykyisin pääoppositiopuolue SDP:n puheenjohtaja.

        Tuleva pääministeri!
        On siinä "arvot" kohdallaan!
        Virallista tietoa,eikö kansalla ole oikeus tietää?
        Viimeisin tuomio hovista:20.12.2018.


    • HYMYILLÄ Asiakkaalle

      Yleensä naurattaa niin perkeleesti kun kantelen asiakkaan irtaimistoa autoon ja karautan tieheni kaikkea Hyvää Toivottaen! , mutta mä oonkin ulosottoviranomainen. Lähes kuolematon nykyajan sankari, Kingien kingi!

      • koskikara

        Tiijäkkö, mikä on ies reeskontra?


      • arska2121

        Poiketkaapa Kemijärvellä urheilu sivakassa siellä ainakin palvelu pelaa asiantuntevasti. Kysyt saat aina pientä huumoria. Todella hyvä yritys.


    • sekään hyvää

      palvelua,kun tyttö alkaa hokea,aika lopu,aika lopu,suomalainen on tunnetusti hidas,ei mikään minuuttikalle.

    • oisko se

      paikkakunnan rautakauppa?

      • tyytyväinen ostaja

        Urheilukaupassa, lukkoliikkeessä, rautakaupassa ja monessakin muussa kaupassa saa palvelua, voi myyjää/kauppiasta pyytää palvelemaan. Osa haluaa itse tutustua rauhassa tavaroihin, ennen kuin tarvii apua.

        Keskitetään ostokset kemijärvelle, että palvelut pysyy.


      • hyvät hyssykät
        tyytyväinen ostaja kirjoitti:

        Urheilukaupassa, lukkoliikkeessä, rautakaupassa ja monessakin muussa kaupassa saa palvelua, voi myyjää/kauppiasta pyytää palvelemaan. Osa haluaa itse tutustua rauhassa tavaroihin, ennen kuin tarvii apua.

        Keskitetään ostokset kemijärvelle, että palvelut pysyy.

        palvelemaan itse itseänne,nykyajan kaupat toimivat suurelta osin itsepalveluperiaatteella ja jos apua tarvitsee täytyy olla rohkeutta pyytää myyjä paikalle,vai ujostuttaako?


    • ei voi olla..

      onko juuri näin että kukaan ei mielestään missään ole saanut keneltäkään hyvää palvelua... haukkuketju on kyllä pitkä ja mielepiteitä löytyy.. heitetäänpä haaste...saadaanko tästä ketjusta pidempi?!?!

      • noita..

        Mielestäni Sportiassa ja Sivakassa on hyvä palvelu.


    • Sampo pankin

      Otto automaatilla tai Nordean. Aina palvelu pelaa!

      • kaikkea sitä

        jos paras palvelu on joidenki mielestä sellaisessa paikassa, joss on käytössä 100% itse palvelu, ja asiakaspalveliaa ollenkaan, niin olet aivan oikessa, mutta onko kukaan koskaan miettinyt sellaista asiaa, että voi se asia olla toisinkin päin. moniko asiakaspalvelu työssä joutuu ottamaan haukut ja olemaan se syntipukki ja mikä ties sylkykuppi, kun asiakkaalla on huono päivä? kylläne asiakkaatkin osaavat kiukutella, ja tehdä kärpäsestä härkäsen, jos esim. myyjä ei ehdi sillä sekunnilla heidän luokseen, jos palvelee sillä hetkellä toista asiakasta. asioilla on aina se toinenkin puoli, joka harvemmin tulee kenenkään mieleen.
        enpä itse haluaisi asiakaspalvelia olla.


      • TÄSSÄ YKSI MIELI PIDE
        kaikkea sitä kirjoitti:

        jos paras palvelu on joidenki mielestä sellaisessa paikassa, joss on käytössä 100% itse palvelu, ja asiakaspalveliaa ollenkaan, niin olet aivan oikessa, mutta onko kukaan koskaan miettinyt sellaista asiaa, että voi se asia olla toisinkin päin. moniko asiakaspalvelu työssä joutuu ottamaan haukut ja olemaan se syntipukki ja mikä ties sylkykuppi, kun asiakkaalla on huono päivä? kylläne asiakkaatkin osaavat kiukutella, ja tehdä kärpäsestä härkäsen, jos esim. myyjä ei ehdi sillä sekunnilla heidän luokseen, jos palvelee sillä hetkellä toista asiakasta. asioilla on aina se toinenkin puoli, joka harvemmin tulee kenenkään mieleen.
        enpä itse haluaisi asiakaspalvelia olla.

        KAUPPAPAIKKA KOIVUNIEMI ON PARHAAN PALVELUN PAIKKOJA NÄIN OHI KULKIJAN
        MIELESTÄ.EI MEILLÄ VANTAALLA KASSA TYTTÖ LAITA PUSIIN ERIKSEEN TAVAROITA
        JOTKA VOISI VUOTAA.TODELLA HIENOA!KIITOS SINULLE PIRTEÄ PUNAPÄÄ!
        J.K KAUNIS HYMY! 30.6. KÄVIN KELLO 13.00 AIKOIHIN.


      • paikallinen
        TÄSSÄ YKSI MIELI PIDE kirjoitti:

        KAUPPAPAIKKA KOIVUNIEMI ON PARHAAN PALVELUN PAIKKOJA NÄIN OHI KULKIJAN
        MIELESTÄ.EI MEILLÄ VANTAALLA KASSA TYTTÖ LAITA PUSIIN ERIKSEEN TAVAROITA
        JOTKA VOISI VUOTAA.TODELLA HIENOA!KIITOS SINULLE PIRTEÄ PUNAPÄÄ!
        J.K KAUNIS HYMY! 30.6. KÄVIN KELLO 13.00 AIKOIHIN.

        Kyllä olen kanssasi samaa mieltä.Kassat siellä ystävällisiä ja auttavaisia. Minusta myös HIOY:stä saa erinomaista palvelua. Hommat hanskassa koko porukalla!! Kaikkia tavaraa kyllä löytyy ja vehkeet tulee kuntoon.Kiitos!!! Jatkakaa samaa rataa.


      • hiötty
        paikallinen kirjoitti:

        Kyllä olen kanssasi samaa mieltä.Kassat siellä ystävällisiä ja auttavaisia. Minusta myös HIOY:stä saa erinomaista palvelua. Hommat hanskassa koko porukalla!! Kaikkia tavaraa kyllä löytyy ja vehkeet tulee kuntoon.Kiitos!!! Jatkakaa samaa rataa.

        Kauppias on ystävällinen niile, jotka tekevät isoja kauppoja, muita katsoo ja kohtelee miten sattuu.


    • sain hyvää palvelua

      Saun-sonnilta, hänen palveluistaan ikikiitollinen Kempan tyttö.

      Kiitos vielä sulle sonniseni, pus,pus!

      • puoli lappia

        Eikö apuja löytyisi vaikka Sallasta, kokemuksesta tiedetään jo Kemijärven miehet. Hälyyttävä tilanne, toki on hyvä että on edes yksi Saun-sonni.


      • sain se minäkin

        Ei kai noita sonneja vain sitten ole kaksi! mulla ukko oli kalassa koko viikonlopun värriöllä ja sonnin kanssa vietin kaksi kuumaa yötä, kukahan se sinun kanssa sitten on ollut?? Ei kai minun ukko!!


      • ABLOY RIKKI
        sain se minäkin kirjoitti:

        Ei kai noita sonneja vain sitten ole kaksi! mulla ukko oli kalassa koko viikonlopun värriöllä ja sonnin kanssa vietin kaksi kuumaa yötä, kukahan se sinun kanssa sitten on ollut?? Ei kai minun ukko!!

        Paras palvelu ja erittäin hyvä ja asiantunteva on Koillis-lUKKO LIIKKEESSÄ


    • Mallia-kummallekkin

      Kyllä parasta palvelua kemijärvellä on:Alkossa!
      Kauniit (tytöt) palvelee ja hymyilee,kysyvät vielä,mitä muuta?
      En tiedä saako sieltä vielä:Mitä muuta?
      Ottakaa mallia!
      Juttelevat asiakkaitten kanssa (jokapäiväisistä asioista)ja muusta ajankohtaisista!
      Hienoa asiakaspalvelua!

    • onseiitestäkinkii

      Olen saanut parasta palvelua Ottomatista, mutta ny ovat siirtäneet sen osuustoiminnalisesta kaupasta Keskon helmoihin. Yhtä antelias oli se uusikin palvelupiste, tarkisti vielä, että rahaa on tilillä ja että rahat ovat aitoja. Ettei niin ku väärennettyjä tulisi kontolleni.

      Kertoipa lopuksi, että rahaa jäi vielä tilillekin. Kiittelin kovasti. Nähdään taas, mutta ei liian usein. Pankki rupeaa silloin velkomaan palvelumaksuja. On sen verran tyyristä touhua, ettei alvariinsa kannata käydä mattia tervehtimässä.

    • Orpo-jakaa

      Tilatut kulttuurin rikastuttajatkin nostivat ottomatista käteistä!
      Ottivat 50€-seteleinä,koska 20-kymppinen on niin pieni raha,että niitä pitää olla muovikassillinen!

    • Pelottaako

      Asunnosta löytyi vainaja Helsingin Oulunkylässä – poliisi epäilee henkirikosta
      Tänään klo 2:15
      Taposta epäiltynä on otettu kiinni yksi henkilö.

      Tapauksen etnisiä seikkoja ei taaskaan kerrota. Ei ennen kun tutkintaan ja lakimiehiin on laitettu pari sataa tuhatta euroa.

      Ei pidä antaa pelolle valtaa!

    • Kohtakorkataan
    • Anonyymi

      Apteekissa saa hyvää palvelua yleensä. Harmi, että muutama elämäänsä tai työhönsä kyllästynyt on siellä pilaamassa muuten oikein hyvää asiakaspalvelua :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe