heissan...mulla kiinnostais tietää et mitä paikalliset tai vierailevat ajattelee kemijärven liikeiden,kauppojen, ravintoloiden ym henkilökunnan palvelusta? osataanko hymyillä,palvella,onko kiva asioida?
hyvää palvelua?
30
2601
Vastaukset
- oli pettymys
Käyn kemijärvellä noin 5-6 kertaa vuodessa ja minulle oli todella pettymys kun kävin ensimmäisen kerran kirjastossa noin vuosi sitten. Sain todella töykeää palvelua tummatukkaiselta naishenkilöltä siellä.
Samainen henkilö oli tiskin takana jälleen noin kuukausi sitten kun tarvitsin kopiokonetta ja kirjastossa sitä menin käyttämään. Hän ei olisi millään jaksanut nousta penkistä ja tulla näyttämään minulle minte konetta käytetään. Tiuski ja tuiski vain pöydän takaa. Ihmettelen kovasti miten sellainen henkilö siellä voi olla töissä, asiakaspalvelutehtävissä :(
Kuulin, että siellä teillä on kirjastonjohtaja vaihtumassa, jospa samalla vaihtoon muutakin henkilökuntaa..?- henkilöitä!!!
Asiakaspalvelukoulutus olisi enemmän kuin paikallaan!
- Lapin miehen heila
Käyn Kempassa pari kertaa vuodessa, koska avomieheni on sieltä kotoisin. Juuri tuossa kolmisen viikkoa sitten tein kaupungissa pienen shoppailukierroksen ja voin ilokseni todeta palvelun olleen ihan toista luokkaa kuin täällä Varsinais-Suomen helmessä Turussa. Niin vaate- kuin kännykkäliikkeessäkin sain hyvää palvelua, eikä tarvinnut edes pyytää. Palvelu oli myös luontevaa, ei teennäisen imelää eikä tyrkyttävää. Muutenkin ihmiset, siis muutkin kuin asiakaspalvelijat, ovat auliimpia ryhtymään juttusille ja pidän siitä yhteisöllisyydestä, joka syntyy kun "kaikki tuntevat toisensa". Aiomme lähivuosina, kunhan vain työpaikka-asiat järjestyvät, ehdottomasti muuttaa pohjoiseen pois täältä pinnallisesta, hektisestä ja likaisesta ruuhka-Suomesta. Olkaa ylpeitä lappilaisuudestanne :)
- ei ainakaan
rautiassa, muissa liikkeissä on jotain opittu ku porukka käy roissa saa jopa hymyä ku menee vain kattelemaan
- Anonyymi
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/730620-hovioikeus-kovensi-antti-rinteen-tuomiota-joutuu-korvaamaan-6-000-euron
Hovioikeus pysytti käräjäoikeuden rikostuomion ennallaan, mutta velvoitti lisäksi Rinteen korvaamaan Metsäteollisuudelle käräjäoikeudessa syntyneitä oikeudenkäyntikuluja 10 000 euroa sekä 6 000 euroa hovissa tulleita kuluja. Sakkoja Rinne tuomittiin maksamaan 1 240 euroa.
Metsäteollisuus vaati Rinteeltä noin 97 000 euron korvausta käräjäoikeuden kuluista ja 87 000 euroa hovioikeudessa syntyneistä kuluista.
13 riidassa mukana ollutta metsäyhtiötä velvoitettiin puolestaan korvaaman Rinteelle 10 558 euron kulut hovioikeuden käsittelystä.
Riidassa oli kyse vuonna 2012 koetusta työtaistelusta. Työnantajajärjestö Metsäteollisuus vei riidan Helsingin käräjäoikeuteen, jossa Rinnettä syytettiin työriitojen sovittelusta annetun lain rikkomisesta.
Rinne toimi keväällä 2012 Pron puheenjohtajana ja hän päätti aikaistaa työntekijäpuolen ilmoittamaa lakkoa.
Sekä Rinne että Metsäteollisuus ja useat metsäalan yhtiöt valittivat käräjäoikeuden tuomiosta.
Hovioikeus katsoi toisin kuin käräjäoikeus, että työriitojen sovittelusta annetun lain rikkomisesta voi seurata vahingonkorvausvelvollisuus. Vahingon tulee hovioikeuden mukaan olla aiheutunut kuitenkin ennakkoilmoitusaikavaatimuksen rikkomisen yllätyksellisyydestä eikä työnseisauksesta sinänsä.
Hovioikeuden mukaan jäi näyttämättä, että Rinteen ja Ammattiliitto Pron menettelystä olisi aiheutunut metsäteollisuuden yrityksille korvattavaa vahinkoa.
Rinne on nykyisin pääoppositiopuolue SDP:n puheenjohtaja.
Tuleva pääministeri!
On siinä "arvot" kohdallaan!
Virallista tietoa,eikö kansalla ole oikeus tietää?
Viimeisin tuomio hovista:20.12.2018.
- HYMYILLÄ Asiakkaalle
Yleensä naurattaa niin perkeleesti kun kantelen asiakkaan irtaimistoa autoon ja karautan tieheni kaikkea Hyvää Toivottaen! , mutta mä oonkin ulosottoviranomainen. Lähes kuolematon nykyajan sankari, Kingien kingi!
- koskikara
Tiijäkkö, mikä on ies reeskontra?
- arska2121
Poiketkaapa Kemijärvellä urheilu sivakassa siellä ainakin palvelu pelaa asiantuntevasti. Kysyt saat aina pientä huumoria. Todella hyvä yritys.
- sekään hyvää
palvelua,kun tyttö alkaa hokea,aika lopu,aika lopu,suomalainen on tunnetusti hidas,ei mikään minuuttikalle.
- oisko se
paikkakunnan rautakauppa?
- tyytyväinen ostaja
Urheilukaupassa, lukkoliikkeessä, rautakaupassa ja monessakin muussa kaupassa saa palvelua, voi myyjää/kauppiasta pyytää palvelemaan. Osa haluaa itse tutustua rauhassa tavaroihin, ennen kuin tarvii apua.
Keskitetään ostokset kemijärvelle, että palvelut pysyy. - hyvät hyssykät
tyytyväinen ostaja kirjoitti:
Urheilukaupassa, lukkoliikkeessä, rautakaupassa ja monessakin muussa kaupassa saa palvelua, voi myyjää/kauppiasta pyytää palvelemaan. Osa haluaa itse tutustua rauhassa tavaroihin, ennen kuin tarvii apua.
Keskitetään ostokset kemijärvelle, että palvelut pysyy.palvelemaan itse itseänne,nykyajan kaupat toimivat suurelta osin itsepalveluperiaatteella ja jos apua tarvitsee täytyy olla rohkeutta pyytää myyjä paikalle,vai ujostuttaako?
- ei voi olla..
onko juuri näin että kukaan ei mielestään missään ole saanut keneltäkään hyvää palvelua... haukkuketju on kyllä pitkä ja mielepiteitä löytyy.. heitetäänpä haaste...saadaanko tästä ketjusta pidempi?!?!
- noita..
Mielestäni Sportiassa ja Sivakassa on hyvä palvelu.
- Sampo pankin
Otto automaatilla tai Nordean. Aina palvelu pelaa!
- kaikkea sitä
jos paras palvelu on joidenki mielestä sellaisessa paikassa, joss on käytössä 100% itse palvelu, ja asiakaspalveliaa ollenkaan, niin olet aivan oikessa, mutta onko kukaan koskaan miettinyt sellaista asiaa, että voi se asia olla toisinkin päin. moniko asiakaspalvelu työssä joutuu ottamaan haukut ja olemaan se syntipukki ja mikä ties sylkykuppi, kun asiakkaalla on huono päivä? kylläne asiakkaatkin osaavat kiukutella, ja tehdä kärpäsestä härkäsen, jos esim. myyjä ei ehdi sillä sekunnilla heidän luokseen, jos palvelee sillä hetkellä toista asiakasta. asioilla on aina se toinenkin puoli, joka harvemmin tulee kenenkään mieleen.
enpä itse haluaisi asiakaspalvelia olla. - TÄSSÄ YKSI MIELI PIDE
kaikkea sitä kirjoitti:
jos paras palvelu on joidenki mielestä sellaisessa paikassa, joss on käytössä 100% itse palvelu, ja asiakaspalveliaa ollenkaan, niin olet aivan oikessa, mutta onko kukaan koskaan miettinyt sellaista asiaa, että voi se asia olla toisinkin päin. moniko asiakaspalvelu työssä joutuu ottamaan haukut ja olemaan se syntipukki ja mikä ties sylkykuppi, kun asiakkaalla on huono päivä? kylläne asiakkaatkin osaavat kiukutella, ja tehdä kärpäsestä härkäsen, jos esim. myyjä ei ehdi sillä sekunnilla heidän luokseen, jos palvelee sillä hetkellä toista asiakasta. asioilla on aina se toinenkin puoli, joka harvemmin tulee kenenkään mieleen.
enpä itse haluaisi asiakaspalvelia olla.KAUPPAPAIKKA KOIVUNIEMI ON PARHAAN PALVELUN PAIKKOJA NÄIN OHI KULKIJAN
MIELESTÄ.EI MEILLÄ VANTAALLA KASSA TYTTÖ LAITA PUSIIN ERIKSEEN TAVAROITA
JOTKA VOISI VUOTAA.TODELLA HIENOA!KIITOS SINULLE PIRTEÄ PUNAPÄÄ!
J.K KAUNIS HYMY! 30.6. KÄVIN KELLO 13.00 AIKOIHIN. - paikallinen
TÄSSÄ YKSI MIELI PIDE kirjoitti:
KAUPPAPAIKKA KOIVUNIEMI ON PARHAAN PALVELUN PAIKKOJA NÄIN OHI KULKIJAN
MIELESTÄ.EI MEILLÄ VANTAALLA KASSA TYTTÖ LAITA PUSIIN ERIKSEEN TAVAROITA
JOTKA VOISI VUOTAA.TODELLA HIENOA!KIITOS SINULLE PIRTEÄ PUNAPÄÄ!
J.K KAUNIS HYMY! 30.6. KÄVIN KELLO 13.00 AIKOIHIN.Kyllä olen kanssasi samaa mieltä.Kassat siellä ystävällisiä ja auttavaisia. Minusta myös HIOY:stä saa erinomaista palvelua. Hommat hanskassa koko porukalla!! Kaikkia tavaraa kyllä löytyy ja vehkeet tulee kuntoon.Kiitos!!! Jatkakaa samaa rataa.
- hiötty
paikallinen kirjoitti:
Kyllä olen kanssasi samaa mieltä.Kassat siellä ystävällisiä ja auttavaisia. Minusta myös HIOY:stä saa erinomaista palvelua. Hommat hanskassa koko porukalla!! Kaikkia tavaraa kyllä löytyy ja vehkeet tulee kuntoon.Kiitos!!! Jatkakaa samaa rataa.
Kauppias on ystävällinen niile, jotka tekevät isoja kauppoja, muita katsoo ja kohtelee miten sattuu.
- sain hyvää palvelua
Saun-sonnilta, hänen palveluistaan ikikiitollinen Kempan tyttö.
Kiitos vielä sulle sonniseni, pus,pus!- puoli lappia
Eikö apuja löytyisi vaikka Sallasta, kokemuksesta tiedetään jo Kemijärven miehet. Hälyyttävä tilanne, toki on hyvä että on edes yksi Saun-sonni.
- sain se minäkin
Ei kai noita sonneja vain sitten ole kaksi! mulla ukko oli kalassa koko viikonlopun värriöllä ja sonnin kanssa vietin kaksi kuumaa yötä, kukahan se sinun kanssa sitten on ollut?? Ei kai minun ukko!!
- ABLOY RIKKI
sain se minäkin kirjoitti:
Ei kai noita sonneja vain sitten ole kaksi! mulla ukko oli kalassa koko viikonlopun värriöllä ja sonnin kanssa vietin kaksi kuumaa yötä, kukahan se sinun kanssa sitten on ollut?? Ei kai minun ukko!!
Paras palvelu ja erittäin hyvä ja asiantunteva on Koillis-lUKKO LIIKKEESSÄ
- Mallia-kummallekkin
Kyllä parasta palvelua kemijärvellä on:Alkossa!
Kauniit (tytöt) palvelee ja hymyilee,kysyvät vielä,mitä muuta?
En tiedä saako sieltä vielä:Mitä muuta?
Ottakaa mallia!
Juttelevat asiakkaitten kanssa (jokapäiväisistä asioista)ja muusta ajankohtaisista!
Hienoa asiakaspalvelua! - onseiitestäkinkii
Olen saanut parasta palvelua Ottomatista, mutta ny ovat siirtäneet sen osuustoiminnalisesta kaupasta Keskon helmoihin. Yhtä antelias oli se uusikin palvelupiste, tarkisti vielä, että rahaa on tilillä ja että rahat ovat aitoja. Ettei niin ku väärennettyjä tulisi kontolleni.
Kertoipa lopuksi, että rahaa jäi vielä tilillekin. Kiittelin kovasti. Nähdään taas, mutta ei liian usein. Pankki rupeaa silloin velkomaan palvelumaksuja. On sen verran tyyristä touhua, ettei alvariinsa kannata käydä mattia tervehtimässä. - Orpo-jakaa
Tilatut kulttuurin rikastuttajatkin nostivat ottomatista käteistä!
Ottivat 50€-seteleinä,koska 20-kymppinen on niin pieni raha,että niitä pitää olla muovikassillinen! - Pelottaako
Asunnosta löytyi vainaja Helsingin Oulunkylässä – poliisi epäilee henkirikosta
Tänään klo 2:15
Taposta epäiltynä on otettu kiinni yksi henkilö.
Tapauksen etnisiä seikkoja ei taaskaan kerrota. Ei ennen kun tutkintaan ja lakimiehiin on laitettu pari sataa tuhatta euroa.
Ei pidä antaa pelolle valtaa! - Lopputulos-
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17629777_10209332888054357_1608300265133169112_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=94fc112c22b5376b3da9442df3f6a397&oe=5D41EBC4
Olen hyvin pahoillani, ettei tämä ole aprillipila! - Kohtakorkataan
https://www.facebook.com/smehomdoplacha/videos/2241084262833021/
Kevennys!
Vaalitulosta odotellessa! - Anonyymi
Apteekissa saa hyvää palvelua yleensä. Harmi, että muutama elämäänsä tai työhönsä kyllästynyt on siellä pilaamassa muuten oikein hyvää asiakaspalvelua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3272616Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281831Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1251579Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511417- 68939
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko158905Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69894- 55820
- 62813
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14799