Elikkä vikana sellainen että auto ei lähde käyntiin ollenkaan eikä edes lupaa. no kun starttaan autoa niin kuulostaa siltä kuin startti pyöris tyhjää ja solenoidi ei menis paikoilleen. mitään valoja ei mittaristossa pala muuta kuin airbag valoa vilkuttaa. edellisenä iltana auto toiminut ja aamulla ei enään lähtenyt käyntiin. voisko ne "liimautuvat" venttiilit vaikuttaa niin paljon et ei olisi puristuksia ja sen johdosta kuuluis kuin startti vetäis tyhjää? auto on automaatti niin voiskohan se vaihdekepin heiluttelu auttaa siihen että se pnp anturi sais kontaktia paremmin (mitähän se anturi edes katkoo virtoja mistä?)? niin ja pakkastahan on ollut öisin ja päivisin asteen pari plussan puolella jos sillä jotain vaikutusta on? kokeilen tänään kopauttaa solenoidiin starttauksen yhteydessä jos se vaikka auttais. starttikin olis 40 € valmiina tossa solenoidin kera joten käyn senkin varmaankin hakemassa.
E34 Bmw 525iA 92- vanos 24v ei lähde käyntii
2
790
Vastaukset
- Buusaman
selvitetty vika oli siinä vaan ettei lähtenyt käyntiin ja annettiiin lisävirtaa ja meni n. 20 minsaa ennenku lähti mut lähtihän lopulta vissiin venttiilit liimautunut tai jotain
- jepulis
....ainaki volvon tietyissä koneissa just sitä vikaa et jos auton käynnistää kylmänä ja sammuttaa ennen kun öljynpaine ehtii tasaantua..niin voi jäädä hydrauliseen vanttiilinnostajaan paine ja venttiili jää rakoselleen..sit ku koittaa startata niin tuntuu ku tulpatonta mopoa polkis
paras lääke on hinata käyntiin jos ei oo automaatti..eikä siin hinatessa tietysti tarvitse kaasuu pohjassa pitää et katit saa rikki(..ihan vaa jos jollain se heti mieleen tulee)
..kerran ku on asian kanssa tapellu muutaman päivän että käyntii taas saanu ni ei enää tuu sammutettua ilman parin minuutin käyttöä esim. ku pihalla vaa pari metrii autoo siirtäis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun62626314- 1151374
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l231167Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o81161Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on194995MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall121956- 106912
"Lainojen myöntämiseen ei ole ollut määrärahaa"
Ähtärin tilinpäätösasioita koskeva selvitys on nyt julkinen. Ähtärin kaupungin vuoden 2023 tilinpäätöksen alaskirjauksis38865Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin86788- 51744