Armageddon-elokuva tulisi kieltää

EU-direktiivillä

Monissa EU-maissa on laki, joka kieltää väittämästä, että saksalaiset eivät toisessa maailmansodassa muka murhanneetkaan miljoonia juutalaisia myrkkykaasuilla. Monet vastustavat tuollaista lakia, minä puolestani kannatan sitä. Mutta samaan hengenvetoon vaadin myös Armageddon-elokuvan kieltämistä. Armageddon antaa fysiikan laeista ja taivaankappaleiden liikkeistä täysin virheellisen käsityksen, joka saattaa vaikuttaa tuhoisasti nuorten katsojien maailmankuvaan! Armageddon-filmissä on tuskin sekuntiakaan, jonka aikana ei jotenkin rikottaisi jotain fysiikan lakia! Taru Sormusten Herrastakin on realistisempi!

11

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä riittäisi varoitus

      "Tämän elokuva ei ole dokumentti. Tämän elokuvan mahdolliset viittaukset olemassaoleviin luonnonlakeihin ovat täysin kuvitteellisia eikä elokuvan tapahtumilla ole mitään fysikaalista tai tähtitieteellistä pohjaa luonnossa todellisina esiintyviin tapahtumiin tai ilmiöihin."

      Tuon tapainen viittaus pyörii vastuuvapauden takia kaikissa amerikkalaisissa elokuvissa henkilöiden ja tapahtumien kohdalla, miksipä ei myös luonnonlakien? ;)

      • selkeän yhteyden

        "Tämän elokuva ei ole dokumentti. Tämän elokuvan mahdolliset viittaukset olemassaoleviin luonnonlakeihin ovat täysin kuvitteellisia eikä elokuvan tapahtumilla ole mitään fysikaalista tai tähtitieteellistä pohjaa luonnossa todellisina esiintyviin tapahtumiin tai ilmiöihin."


        Sama teksti sopisi muuten erinomaisesti myös kaikkiin kuulentodokumentteihin


      • febr

        Ei vai? Ihanko tosi? Mene hoitoon paviaani.


      • selkeän yhteyden kirjoitti:

        "Tämän elokuva ei ole dokumentti. Tämän elokuvan mahdolliset viittaukset olemassaoleviin luonnonlakeihin ovat täysin kuvitteellisia eikä elokuvan tapahtumilla ole mitään fysikaalista tai tähtitieteellistä pohjaa luonnossa todellisina esiintyviin tapahtumiin tai ilmiöihin."


        Sama teksti sopisi muuten erinomaisesti myös kaikkiin kuulentodokumentteihin

        Pakkomielteesi oli alkuun jopa huvittava, mutta liian pitkään jatkuessaan jankutuksesi yksinomaan kyllästyttää.


    • P.I.K.K.U.2

      Juuri täytin 32 ja sain tietää, ettei sirkuspelle Hermannia ja Taikuri Maxia oikeasti olekaan, yhyyy. Lailla pitäisi kieltää, yhyy, kun näin huijaavat. Onkohan se Rölli kotona, jos keittäis mokat sienipiiraan seuraks.

    • ressu1

      siis se keppikään ei ole aito tämä on hyvä uutinen..olen pelännyt kepin paluuta

    • Huonoa suunnittelua

      Mielestäni elokuvan suurin virhe oli loppu.

      Ilman muuta loppu olisi pitänyt mennä niin että Bruce Willis olisi ratsastanut Asteroidin palasella takaisin maahan.

      Samalla olisi turvattu filmin jatko-osatkin kun Bruce olisi onnellisesti ihmeen kaupalla selvinnyt.

      Todella hölmöä tappaa päähenkilö ja samalla jatko-osamahdollisuudet, hölmöjä tuottajia.

      No, ehkä joku tekee prequelin, tosin olisi hassua jos Bruce olisi esiosassa vanhempi kuin alkuperäisessä.

      • jatko-osan aika

        Tietenkin jatko-osassa Bruce willis voisi tehdä ihmeellisen paluun maahan jäätyneenä asteroidinpalasen halkeamaan


    • 13+8

      Mun mielestä pitäisi kaikki pumpuliset elokuvat ja sarjat kieltää, koska jos ajatellaan että ei ole koskaan nähnyt mitään muuta kuin miltä pilvilinnoissa näyttää, niin ollaan kusessa tosipaikan tullen.

      Toisin sanoen, mikä on traagisin elokuva minkä olet nähnyt ja oletko nykyään a) sekaisin b) työtön (johtuen elokuvasta) c) onnellisesti naimisissa ja töissä käyvä d) onnellisesti sinkku ja töissä käyvä? Muuttiko se ajatuksia ihmisyydestä ja moraalista? Tiedostitko oikean ja väärän?

    • ihme homo

      Kiellä sinä vaan ihan ITSESI!

    • Faktaelokuva

      Kaikkien aikojen realistisin tieteiselokuva on Capricorn One, sen juonihan perustuu todellisuuteen vuosilta 1969-1972

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe