Pillu himottaa ,mutta toisinaan myös kulli.Mistähän mä olen tämmöset taipumukset saanut ?
Joku väittää , että homoseksuaaliset taipumukseni ovat syntiä ja voisin päästä homoseksuaalisesta puolestani irti , jos vain haluan.
Psykiatria väittää , että panseksuaalisuus on rajatila nimisen psyykkisen sairauden oire, jossa ihminen harrastaa pedofiliaa,homoseksuaalisuutta ,biseksuaalisuutta ja eläimiin sekaantumista.
Onko biseksuaaliset taipumukseni siis myös jokin kieroutuma toisinsanoen raamatullisten alkemististen ajatelmien mukaan synnin tuotosta.Ennenmuinoinhan psyykkiset sairaudetkin selitettiin kirkon piirissä synnin seuraukseksi.
No ,jos elämänvastainen yhteiskuntajärjestys on syntiä, niin silloin synti sopii selittämään hyvin käsitteenä ,että panseksuaalisuus eli eräs mielisairauden ilmentymäkin on synnin seurausta.
Mutta, tutkitaanpa homoja ja biseksuaaleja mielenterveytensä puolesta.Tuskinpa heissä esiintyy senenempää mielisairautta eli syntisen yhteiskunta ja maailmanjärjestyksen aiheuttamaa
mielenjärkkymistä , kuin muissakaan ihmisryhmissä, joten en usko , että homous tai biseksuaalisuus olisi synnin tuottamaa, paitsi itseni kohdalla , sillä poden elämänmittaista masennusta osittaisen hylkäämisen seurauksena.
olen usein yrittänyt liittää homoseksuaaliset taipumukseni siihen, että saan ystäviä homouden kautta.
Miksi haluaisin homoja ystäväkseni ? Yleensäkin ystäväni ovat marginaaliryhmistä, mielenterveysvammaisia, ääriliikkeitten ihmisiä, tai homoseksuaaleja. He ovat sieleunveljiäni, koska he ovat vaarassa tulla hylätyiksi.
Ajatusten vyyhti on sekava , eikä se taida ihan selväksi tullakaan tämän lyhyen elämäni aikana. Ei aika riitä.
olenko vain puoliksi syntinen
biseksuaali
2
411
Vastaukset
- arll
"Ei aika riitä."
Miten voit sanoo ettei aika riitä? Kun et muuta omistakaan kun aikaa. Olet ehkä liian takertunut uskontoon etkä uskalla päästää siitä irti ja ajatella täysin vapaasti, jos kerran muka aika ei riitä. Sori vaan, veikkaus. Mitä vittua, onko siinä jotain vikaa jos on bi? Mistähän olet saanut taipumukset olla ylipäätään jtn??- P1313
täällä on vain ihmisiä tai jumalankaltaiseksi itsensä luulevia, ei vastaus löydy täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392095Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718