Katsoin ällistyttävän videon ja olen nyt vähän hämilläni. Olen alkanut uskoa
että raamattu ei olekkaan mikään humpuukikirja!!
Olen aina pilkannut että uskovaiset on hulluja, mutta kun katsoin
tämän videon ja tutkin asiaa tieteelliseltä kantilta, niin olen aivan sanaton.
http://www.youtube.com/watch?v=kXfCdcNRN60&feature=related
Antakaa kommentteja kiitos.
Onko Jumala Todella Olemassa???
10
1187
Vastaukset
- Laumis*
Onpa todella mielenkiintoinen juttu tuo jalokivi/valo -homma. Mutta, mikä/kuka on Jumala? Keitä olivat Jumalan pojat? Olivatko he toiselta planeetalta? Uusi Jerusalem, ufo-alusko? Vai toinen ulottuvuus? Sellainen ulottuvuus, jossa ei ole valhetta, petosta, ahneutta jne., vaan rakkautta? Paikka/aika josta yksikään täällä ei tiedä täydellistä totuutta? Ehkä Jeesus ja muutama muu pyhä mies/nainen ovat tienneet ja ovat siitä yrittäneet kertoa meille. Mutta varmasti meillä kaikilla on mahdollisuus olla yhteydessä tuohon, jopa heti, mutta emme tiedä/usko sitä.
- luodut uskomaan
Loihan jumala Aatamin ja Eevan. He eivät siis syntyneet normaalin seksuaalisen kanssakäymisen tuloksena vaan jumala geenimanipuloi nämä koeputkiaikuiset.
Me emme ole ensimmäinen emmekä viimeinen älyllinen sivilisaatio tässä maailmankaikkeudessa.- P1313
niin ihmeen hyvin ihmisten kehittämä huuhaa olisi kestänyt 2000 vuotta. Itse ajattelen, että väkisinkin Raamattuun on tullut sen kirjoittajien omia tulkintoja, jotka ovat peräisin heidän ajastaan ja arvomaailmastaan, mutta perusasiat ovat oikein.
Raamattu on minulle arvo-opas, ei muiden päähänhakkausväline tai pilkulleen luettava, miten kirjoittajat olisivat voineet ennakoida kaiken nykyajasta? Mielestäni siitä saa peruseväät elämästä selviämiseen kunnialla: 10 käskyä, rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi, se, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven ja Jumalan armo. Loppu onkin sitten suoraan kommunikointia yläkertaan ja itsensätutkimista, omatunto on olemassa, kunhan vähän kaivaa ja helpottaa kaikesta huolimatta elämää.
Jumalan ei tarvitse todistaa olemassaoloaan millään valoshowlla, riittää kun katsoo luontoa, siinä on ihan tarpeeksi tai kun yrittää ymmärtää naista, täytyy olla Jumala, muuten ei niin monimutkaista olentoa olisi olemassa : ) - ..se humanoidi
P1313 kirjoitti:
niin ihmeen hyvin ihmisten kehittämä huuhaa olisi kestänyt 2000 vuotta. Itse ajattelen, että väkisinkin Raamattuun on tullut sen kirjoittajien omia tulkintoja, jotka ovat peräisin heidän ajastaan ja arvomaailmastaan, mutta perusasiat ovat oikein.
Raamattu on minulle arvo-opas, ei muiden päähänhakkausväline tai pilkulleen luettava, miten kirjoittajat olisivat voineet ennakoida kaiken nykyajasta? Mielestäni siitä saa peruseväät elämästä selviämiseen kunnialla: 10 käskyä, rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi, se, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven ja Jumalan armo. Loppu onkin sitten suoraan kommunikointia yläkertaan ja itsensätutkimista, omatunto on olemassa, kunhan vähän kaivaa ja helpottaa kaikesta huolimatta elämää.
Jumalan ei tarvitse todistaa olemassaoloaan millään valoshowlla, riittää kun katsoo luontoa, siinä on ihan tarpeeksi tai kun yrittää ymmärtää naista, täytyy olla Jumala, muuten ei niin monimutkaista olentoa olisi olemassa : )On olemassa Jumala joka ei tee mitään, hän on hiljaisuus.
Sitten on se toinen, Jahve nimeltään joka on humanoidi ja jonka väkivaltatekstejä on VT:ssä. Hänen porukkansa teki myös kokeita ja risteytti ihmisen toisplaneettalaisten kanssa ettemme tarvitse enää apinoita olla. Jahve-humanoidi teki meistä ihmisiä, tosin hieman agreessiivisen rodun.
- selitysten herra
Isotrooppisissa aineissa kiderakenne on symmetrinen ja anisotrooppinen kiderakenne taas on yhteen suuntaan toisenlainen kuin toiseen.
Kiderakenne vaikuttaa kiteen taitekertoimeen niin, että yhteen suuntaan värähtelevä säteily taittuu toisin kuin toiseen suuntaan värähtelevä. Kiteeseen osunut valonsäde jakautuu taittuessaan kahteen eri säteeseen, joiden värähtelytasot ovat kohtisuorassa toisiaan vastaan.
Isotrooppisia aineita ovat ensinnäkin sellaiset, joilla ei ole kiderakennetta (lasi) ja toiseksi kuutiollisen kiderakenteen omaavat aineet (timantti, spinelli, fluoriitti). Anisotrooppisten kivien valinnassa ei toki tarvita yliluonnollista ohjausta. Kun kiderakenteita on kaikkiaan kuusi ja viisi niistä on anisotrooppisia, ovat useimmat tutut jalokivet anisotrooppisia. Jos valitsee esim. safiireja, rubiineja, zirkoneja, smaragdeja, ametisteja, turmaliineja, tulee samalla valinneeksi anistrooppisia kiviä. Vaikka ei tietäisi isotropiasta/anisotropiasta hönkäsen pöläystä."
Antiikin välimeren maailma tunsi uuden testamentin aikaan tuolla alueella yhteensä 35 jalokiveä, joista vain seitsemän on isotrooppisia. Joten ei siihen kauhean suurta todennäköisyyttä tarvita, eikä varsinkaan jumalallista ohjausta, että nuo kaikki 7 jäävät valinnassa ulkopuolelle jos näistä 35:stä valitaan 12.
Kertokaapa missä kohtaa raamatussa ovat sanat anisotrooppinen ja isotrooppinen? Kysehän on vain siitä, että tuossa on valittu 12 sen ajan yleisesti arvostettua jalokiveä kymmenistä vaihtoehdoista ja nuo sattuivat kaikki olemaan anisotrooppisia, kuten useimmat niistä muistakin joita ei edes valittu, koska useimmat jalokivet aina ovat. Todistusarvo yhtään millekään aika lailla nollan luokkaa. - Jumalalla?
Olen tiedelehdistä lueskellut viimeisimpiä tutkimuksia ja niissä on ollut tietoja havainnoista, että vanhoja aurinkoja universumissa sammuu ja myös uusia syntyy. Myös uusia planeettoja uskotaan syntyvän. Luomistyö siis näiden tietojen valossa jatkuisi. Onko Jumala sellainen kuin kuvittelemme vai onko tämä Luomakunta ja sen voimat Jumala, jota etsimme?
- Laumis*
On se jännät ajat pitääkö paikkansa mitä Mayat ja Hopit ovat ennustaneet. Siltä vähän alkaa vaikuttaa, että jotain on tekeillä. No, viimeistään v. 2012 joulun tienoilla se sitten todetaan, ja kaikenlaista alkaa tapahtua jo hyvissä ajoin ennen tuota päivämäärää.
- 123
Laumis* kirjoitti:
On se jännät ajat pitääkö paikkansa mitä Mayat ja Hopit ovat ennustaneet. Siltä vähän alkaa vaikuttaa, että jotain on tekeillä. No, viimeistään v. 2012 joulun tienoilla se sitten todetaan, ja kaikenlaista alkaa tapahtua jo hyvissä ajoin ennen tuota päivämäärää.
Olen kanssa lukenut siitä ennustuksesta tai laskelmasta. Jossakin oli puhetta, että ydinreaktorin räjähtäminen liittyisi siihen ja Lontoo. Lontoossa on 2012 olympialaiset ja olisi siten aika "hyvä" terroristikohde, niin ja Lontoossa on ydinreaktori... No, eipähän tarvitse sitten murehtia asuntolainaa enää.
- nibiru*
123 kirjoitti:
Olen kanssa lukenut siitä ennustuksesta tai laskelmasta. Jossakin oli puhetta, että ydinreaktorin räjähtäminen liittyisi siihen ja Lontoo. Lontoossa on 2012 olympialaiset ja olisi siten aika "hyvä" terroristikohde, niin ja Lontoossa on ydinreaktori... No, eipähän tarvitse sitten murehtia asuntolainaa enää.
maallisia ajatuksia täynnä, muka Lontoo, ydinreaktori ja olympialaiset. Hei, tietsä mitä oikeesti on tekeillä? Ihmiset on niin omissa ympyröissään etteivät edes huomaa mitä ympärillä tapahtuu. Ei tartte olla mikään einstein osatakseen laskea 1 1 = 2. Homma on bueno, mut me ei olla osa suunnitelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698