Italianvinttikoira

italiaanoa suunnitteleva

Paljonko italiaanot maksavat?
Olen aivan täysin ihastunut tähän rotuun ja suunnitelmissa olisi laittaa tällainen heti kun mahdollista. Koira tulisi näyttelykoiraksi, että ei sen kanssa muuta harrastettaisi ku toki lenkkeilyä sen verran ku vaatii.
Omistan kaksi muuta koiraa joiden kanssa tokoa, agilityä ja näyttelyitä harrastellaan, siksi kolmannen koiran ei tarvitsisi olla sellanen harrastuskoira.
Onko italiaanoille jokin keskustelufoorumi olemassa jota voisin käydä lukemassa?

8

1496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alempana mainittu

TK taitaa olla aika iso foorumi, herättää kyllä mielipiteitä puolin ja toisin, mutta vilkaise.

Googleta Tuulen Koirat

• Hukka-Musti

Niin, täällä: http://www.tuulenkoirat.net/tk/index.php

Mutta huomautuksena, että koiran hinnan päättää nimenomaan kasvattaja. Millään rodulla ei mitään virallisia hintarajoituksia ole. Terveiden näyttelykoirien jälkeläisiä tuskin saa ainakaan alle 1000 eurolla.

• sitten erittäin

kylmänarka rotu! Tassut ja korvanlehdet jäätyy jo pikkupakkasilla. Italiaano ei todellakaan ole talvella mikään lenkkeilijän koira...

• Hukka-Musti

...mutta se on erittäin hellä, lempeä ja ystävällinen luonteeltaan.

• kyllä
        Hukka-Musti kirjoitti:

...mutta se on erittäin hellä, lempeä ja ystävällinen luonteeltaan.

että on erittäin kylmänarka ja en minä mikäänhullu lenkkeilijä ole, eikä sitä tietenkään voi lenkille viedä kylmillä keleillä :)Ja siihen luonteeseen mä nimenomaan oon ihastunut ja ulkonäköön :)

• se parjää
        kyllä kirjoitti:

että on erittäin kylmänarka ja en minä mikäänhullu lenkkeilijä ole, eikä sitä tietenkään voi lenkille viedä kylmillä keleillä :)Ja siihen luonteeseen mä nimenomaan oon ihastunut ja ulkonäköön :)

...paukkupakkasillakin, jos en koko ruumis päätä ja häntää lukuun ottamatta peitetään paksuilla, lämmittävillä koiranvaatteilla. Kunnon lämpöhaalarit sen päälle ja tassuihin koirien lämppäritossut, niin kyllä selviää. Kunnollisia koirien lämpöasusteita on olemassa, kuten tällä sivustolla: http://janutex.com/lampoasut.htm

• zz-tapsh

Italiaanoihmisille on myös oma foorumi, Tuulen Koirissa liikkuu melko vähän italiaanoväkeä.

www.italiaano.net/foorumi

• Bantti

Täällä 2 itskun omistaja, juu kylmän arka on!!! Meillä kyllä lenkkeillään 20 asteen pakkasissa 1h lenkkejä, haalarit päälle ja pipot ja sit menoks! Ai niin laiskajaakko sipaisee vain tassuvahaa käpäliin ja lenkille. Pakko kommata, haalareihin vasta yli 10 asteen pakkasilla, muuten rullataan ihan manttelilla. Itskut tuomitaan vaatetuksen vuoks, mutta ne antaa paljon enemmän kun toppishaalarit tai pipo. SUPER proo rotu!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2176
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2065
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      27
      1953
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1367
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe