Eli nuo onnettomat suodattimet noissa korvausilma koteloissa. Olisiko kenelläkään vinkata miten olette parantaneet niitä. Mikä olisi parempi malli tilalle tai mistä saisi netin kautta tilattua paremmat suodattimet niihin? Haluttaisiin pitää tuo kevätpöly paremmin ulkona ja tehokkuutta korvausilman suodatukseen! Kiitos asiallisille vastaajille!
Älvsbytalon korvausilma suotimet apua!
4
3360
Vastaukset
- on kaikenlaista
hilpettä ilmanvaihtoon. On kankaita joista voi itse askarella ja valmiita suotimia.
- Äijä hki
suodattimista voit tehdä mm: suomen terveysilma tai Dir-Air Oy:tä. Kiinteistöissä sekä asunnoissa pitäisi ilmavaihtoa lisätä. Mutta suodattimia ja etenkin tehokkaita suodattimia EU 5 tai 7 ei saa mistään vähittäismyymälästä. Ikkunavalmistajien "hyttysverkot" ne vasta onnettomia ovatkin.
- katsomassa
Allergia-apu Oy myy siitepölytkin poistavaa suodatinkangasta, jota voi laittaa myös korvausilma- tai tuloilmaventtiileihin.
- ihan netistä
Itse ostin rautakaupasta eli Kodin Terrasta. Löytyyhän noita netistäkin (Fresh 90) http://www.wekkisuodatin.fi/page_1175056951106.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673