Komea on Mustahaikara

Myy-Pikkuinen

ja pesää saanut nopeaan tahtiin uudistettua. Myös Haarahaukka konnakotkad pesällä on vissiin jo aloittanut hautomisen? =) http://www.eenet.ee/EENet/

28

1416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnon ihmetöitä. Värit upeita. En ole ennen nähnyt näin läheltä enkä livenä. Kiitti sulle kun mahdollistit näiden seuraamisen tuomalla linkin tänne:))

• Myy-Pikkuinen

yks juttu onnistui? ;)

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

yks juttu onnistui? ;)

piakkoin:)) Sitten kiljun J:ltä alkavan sanan yhessä Mimmin kanssa. Harjoittelimme sunnuntai-iltana kun Pirkko Mannola pääsi jatkoon. Minä kiljuin ja Mimmi kiljui jo pomppi.

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

yks juttu onnistui? ;)

Jiihuu;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

Jiihuu;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

!!!!!!!!!!!! =)))

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

piakkoin:)) Sitten kiljun J:ltä alkavan sanan yhessä Mimmin kanssa. Harjoittelimme sunnuntai-iltana kun Pirkko Mannola pääsi jatkoon. Minä kiljuin ja Mimmi kiljui jo pomppi.

näyttää siltä, että veteraanit äänestävät porukalla Pirkolle voittoa:))) No, hyvä ikärasistit saavat nenälleen. Satusetä joutaisi jo kuitenkin lähtemään, vaikka suosikkina häntä aluksi pidinkin. Kehuu niin kovasti suomalaisia ja moni menee lankaan.

• Pukeli 1 kirjoitti:

näyttää siltä, että veteraanit äänestävät porukalla Pirkolle voittoa:))) No, hyvä ikärasistit saavat nenälleen. Satusetä joutaisi jo kuitenkin lähtemään, vaikka suosikkina häntä aluksi pidinkin. Kehuu niin kovasti suomalaisia ja moni menee lankaan.

perusteellisen positiivinen ihminen joka säihkyy iästään huolimatta. On mun ehdoton suosikkini;) Mutta ei taida voittaa kisaa:-(

• Pukeli 1

kerroit suomalaisen nimen konnakotkalle. Sanakirja ei löytänyt vastausta. Minusta muuten näyttää, että konnakotka hautoo selällään:))))

• Myy-Pikkuinen

lintu näköjään! =) En tiedä mitä tuo konnakotkad on suomeksi mutta nuo linnut jotka siin pesässä on, niin 99% varmuudella on Haarahaukkoja. Mut toki sitä voi kuka tahansa erehtyä. =)

• on väärä

Tuo lintu on oikeasti Kiljukotka !

• Pukeli 1
        on väärä kirjoitti:

Tuo lintu on oikeasti Kiljukotka !

Minulla on mennyt tämä ilta-yö vahtiessa pöllönpoikasia, kun emo on niin kauan poissa. Poikasia palee ja niillä on nälkä. Kauheeta jos emo ei löydäkkään yhtään hiirtä namipalaksi.

• sama,,,,,
        Pukeli 1 kirjoitti:

Minulla on mennyt tämä ilta-yö vahtiessa pöllönpoikasia, kun emo on niin kauan poissa. Poikasia palee ja niillä on nälkä. Kauheeta jos emo ei löydäkkään yhtään hiirtä namipalaksi.

nyt emo kävi tuomassa ruokaa ja taas häipyi. Nyt taitaakin mennä tämä yö pöllö porukassa.

• itsee yksii

• Itse yksi -> ->

• viim vuon
        Itse yksi -> -> kirjoitti:

Haarahaukka!! Voistha siekii lukea nuita eestiläisten omii kirjotuksii, siältä tuo lintukii kyl selvii, näin se vaan on.

oli kiljuuu mut ei ny, luee siekii katsoo kuvaa tutki jaa ihmettel

• Myy-Pikkuinen
        Itse yksi -> -> kirjoitti:

Haarahaukka!! Voistha siekii lukea nuita eestiläisten omii kirjotuksii, siältä tuo lintukii kyl selvii, näin se vaan on.

saatte leipää! =))) Ja tosiaan kyllä tuo joka kiljujen pesällä on niin on Haarahaukka! Eikö ne eestis yhtään ihmettele että mitä se siellä tekee?

• ????????
        viim vuon kirjoitti:

oli kiljuuu mut ei ny, luee siekii katsoo kuvaa tutki jaa ihmettel

mee sie tost linkist sinne pesäl ja kuuntelee ääntä, siäl se kiljukotka on munint yhen munan ja kiljuu niikus kiljukotkalla on tapana.

• Myy-Pikkuinen
        ???????? kirjoitti:

mee sie tost linkist sinne pesäl ja kuuntelee ääntä, siäl se kiljukotka on munint yhen munan ja kiljuu niikus kiljukotkalla on tapana.

niin että kaikki kotkat kiljuu ja haukatkin, jopa Haarahaukka!

• ohhohh
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

niin että kaikki kotkat kiljuu ja haukatkin, jopa Haarahaukka!

Kiljuissa & äänissä on eroja eri lajeilla, tajuutko?? Kuuntele kotkien ja haukkojenkin ääniä ja vertaa, netistäki ton lintujen äänilinkin löydät kuha viitsit etsii, mä en sitä siulle linkitä.

• jota et osaa
        ohhohh kirjoitti:

Kiljuissa & äänissä on eroja eri lajeilla, tajuutko?? Kuuntele kotkien ja haukkojenkin ääniä ja vertaa, netistäki ton lintujen äänilinkin löydät kuha viitsit etsii, mä en sitä siulle linkitä.

antaa sinusta ei fiksun vaikutelman. Minusta on älyttömän typerää julkisella foorumilla esiintyä noin. Etkö mieti julkisuutta lainkaan ja foorumin ulkopuolisia lukijoita. Ei kukaan jaksa eikä viitsi katsella pitkään avutonta kirjoitustaitoa. Foorumin on tarkoitus kerätä lukijoita, siksi mainostajille myydään mainostilaa. Hyväkin aihe kyllästyttää kun kisailet raskaassa murresarjassa höyhensarjalaisena. Mainostajat kaikkoavat. Kuka haluaa mainoksensa sivulle, jonka ahkerin kirjoittaja näyttää olevan täyttä ymmärrystä vailla, eli sinä.

• Myy-Pikkuinen
        ohhohh kirjoitti:

olevinas fiksuki? Opettele tunnistaan linnut myös ULKONÄÖN perusteella! Noh katos noh mä laitan sinulle pari linkkii tutki tarkkaa ja vertaile, jookos noh niin noh ja kas. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiljukotka http://fi.wikipedia.org/wiki/Haarahaukka Siis voihan ne olla sekotuksii se kuulemma on mahollista kiljuilla! Mut toisaalta voithan sinä pitää tuota vaikka roodenkotkana, sama se mulle on... =))

• löysin
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

olevinas fiksuki? Opettele tunnistaan linnut myös ULKONÄÖN perusteella! Noh katos noh mä laitan sinulle pari linkkii tutki tarkkaa ja vertaile, jookos noh niin noh ja kas. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiljukotka http://fi.wikipedia.org/wiki/Haarahaukka Siis voihan ne olla sekotuksii se kuulemma on mahollista kiljuilla! Mut toisaalta voithan sinä pitää tuota vaikka roodenkotkana, sama se mulle on... =))

tietoa että Virossa pesisi 5 aitoa kiljukotka paria ja 9 noita sekoituspareja, en muista enää mistä tuon tiedon bongasin, mut varmaan etsimällä löytyy. Eikä tuo pesivä lintu kyllä taida kiljukotka olla.

• ne äänellään
        ohhohh kirjoitti:

laulaa, ja kaikki kirjottajat omilla kyvyillään kirjottaa, hounoillakin kyvyillä, niinkun sinä.

• kukkii
        jota et osaa kirjoitti:

antaa sinusta ei fiksun vaikutelman. Minusta on älyttömän typerää julkisella foorumilla esiintyä noin. Etkö mieti julkisuutta lainkaan ja foorumin ulkopuolisia lukijoita. Ei kukaan jaksa eikä viitsi katsella pitkään avutonta kirjoitustaitoa. Foorumin on tarkoitus kerätä lukijoita, siksi mainostajille myydään mainostilaa. Hyväkin aihe kyllästyttää kun kisailet raskaassa murresarjassa höyhensarjalaisena. Mainostajat kaikkoavat. Kuka haluaa mainoksensa sivulle, jonka ahkerin kirjoittaja näyttää olevan täyttä ymmärrystä vailla, eli sinä.

Ja, äänellää se variskii raakkuu, sinä!:=DDDDD

• vängätä
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Minun tietoni mukaan tuo on joko pikkukiljukotka tai kiljukotka. Mutta olkoon vaikka Haaraharakka jos et voi muuta hyväksyä :-))))))) Heippa, mä lähren ny pihahommiin.

• Myy-Pikkuinen
        vängätä kirjoitti:

Minun tietoni mukaan tuo on joko pikkukiljukotka tai kiljukotka. Mutta olkoon vaikka Haaraharakka jos et voi muuta hyväksyä :-))))))) Heippa, mä lähren ny pihahommiin.

olkoot vaikka haarapääsky! =)))

• kyny
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

saatte leipää! =))) Ja tosiaan kyllä tuo joka kiljujen pesällä on niin on Haarahaukka! Eikö ne eestis yhtään ihmettele että mitä se siellä tekee?

se on joka tapauksessa pikkukilju kotka.onko jo lähtenyt?

• Myy-Pikkuinen
        kyny kirjoitti:

se on joka tapauksessa pikkukilju kotka.onko jo lähtenyt?

pikkukilju, en tiedä onko lähtenyt, nyt en ole paljon seurannut, siis muutamaan päivään. =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2212
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      49
      2120
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      30
      1999
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1406
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1346
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      822
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      751
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      733
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      724
    Aihe