T-paidan painatus

oona

Onko kellään tietos, missä voisi painattaa T-paitoja omalla tekstillä ja halvalla?
Haluaisin mustan T-paidan ja kun painomääräkin olisi vain 5 kpl, homma tuntuu olevan kallista lystiä.
Entä miten työ onnistuisi siistin näköisesti käsin?

4

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t-paita

      Oon joskus itte väsännyt muutamalle sopivat aiheet t-paitoihin printtaamalla pc-kaupoista ostettaviin arkkeihin.Ainakin Canonille ja HP:lle sopivia löytyy.Kokeile!

    • Ansku

      Itse olen tehnyt "siirtokuvia" vaaleisiin T-paitoihin tietokoneella tulostettavien siirtopapereiden ( silitysraudan) avulla. Myös EPSONilla (HP:n ja CANONin lisäksi) on tällaisia papereita ja niiden käytössä nimenomaan mainitaan, että sopii vain vaaleisiin kankaisiin. - Kokeilin kerran mustaan kankaaseen ja eihän siihen tullut mitään kuvaa.
      Stockmannilla olen joskus painattanut collageihin/T-paitoihin kuvia ja hyvin pysyivät, monta vuotta. Myös mukeihin olen painattanut omia juttujani samassa paikassa ... en muista sen pikkufirman nimeä, mutta kannattaa kysyä Stockmannin infosta ko. tyyppistä palvelua.

    • Maria

      Liikkeissä, joissa voi kopioida tekstejä (olipa vaikeasti sanottu) siis kopioliikkeissa, on yleensä myös mahdollisuutena painattaa t-paitoja, mukeja ym. Turussa olen käynyt kahdessa eri liikkeessä ja toisen painatukset kestävät todella kauan, toisessa jälki oli huonoa. Hinta ei ollut päätähuimaava (kalliimpaa kuitenkin kuin itse tehtynä esim. siirtokuvilla)

    • suunnittelija

      Kannattaa kysyä tekstiilialanoppilaitoksista. Sielä he varmaan tekevät mielellään pieniä tilaustöitä edullisesti. Ja laatukin on taattu.

      Jos alat kuitenkin painamaan itse niin käytä peittopastaa mihin sekoitat värin. Tekstin voit kirjoittaa vaikka tietokoneella ja sitte tulostaa sen kalvolle josta leikkaat tummat osat pois (kirjaimet). Sitten voit tehdä tuputtimen vaahtomuovista ja töpöttää painovärin kalvon läpi paitaan. Laita vähän vain väriä tuputtimeen ettei se leviä kalvon alle.

      Mielestäni ei kannata tekstiä laittaa siirtokalvolla, se ei kestä kulutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4445
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3284
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3152
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2987
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2925
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2726
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2649
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2391
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2206
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      2144
    Aihe