Eli... oon aloittelemassa steert hip hopia ja fiilikset ja odotukset on aikas korkealla!! ; )
Oonhaaveillu siitä jo tosi kauan ja nyt siiten päätin kokeilla!!
-----
Tanssiiko kukaan muu...?!
Onko liian myöhäistä alottaa tanssiminen ´´jo´´
kohta 16 vuotiaana?!
Oon mä kyllä joskus ihan kakarana harrastanu hip hoppia mut siitä on jo niin kauan!!
Minkä laiset kengät olisi sopivat... kävisikö tuollaisey reebok. aerobickjalkineet!?
Oli alennuksessa Sokoksella vain... 46,90€!
----
OLIS HAUSKA KUULLA TEIDÄN KOKEMUKSIA JA MIRLIPITEITÄ!!!
= )
Street HipHop!?
8
726
Vastaukset
- yonna
et todellakaan ole liian vanha alottamaan. itse aloitin streetin 15 vuotiaana.. tietenkin olisi hyvä jos sinulla olisi jotain tanssillista taustaa, sehän helpottaa aina mutta alkeet ovat alkeet. ja ne ovat tarkoitettu ihmisille jotka eivät ole ennen harrastaneet kyseistä tanssilajia!!
- yonna
älä nyt perkele mitään aerobic kenkiä käy ostamassa. Alussa voit pitää jotain tavallisia lenkkareita ja jos innostut lajista niin osta nyt ihmeessä tanssilenkkarit.!!!!
- O.n.e
Eli... tänään oli eka tunti ja olihan se ihan Ok!!
Heti alettiin menee sarjaa joka oli... no joo ´´tekemällä oppii´´!! ; )- Yonna
Joo.. Aina aloitetaan sarjalla.. saankos muuten udella kenen tunneille menit.. ja minne päin maailmaa... ?? Miltä nyt tuntuu..??
- Masa
Moi! Mä oon tanssinu streettiä jo viis vuotta alotin 6 vuotiaana ja ite käytän aspachen OIKEITA tanssikenkii...80€...ja mulla on oma ryhmä mitä johdan itse ja hoidan kisa osallistumiset sun muut reeni kämpän vuokra rästit...etää onnee uralle ....Huomenna taas keikka nokialla XD
- julia&adapiuu
Moi!
Olisko kukaan halukas mun ja mun yhen kaverin omaan tekemään hiphop tanssi ryhmään? Saisit olla 11-13v tyttö tai poika, haetaan 2-6henkilöä. saisit asua laitilassa , uudessakaupungissa , naantalissa ja raumalla tai turussa , mutta bussi matkat joudutte itse selvittämään ja maksamaan. olemme itse '00 ja '99 syntyneitä..tyttöjä.
ps.emme ole itse harrastanut tanssia mutta osataan jotain (: ps. jos kiinnostaa jätä kommenttia ! ilmoitus ei vanhene !- Roosa-
Mooi, mä olisin todentotta kiinnostunut, minä oon 12vuotias tyttö, ja oon tanssinu hip-hop tanssii nytten 3vuotta.Mä kyllä asun Mynämäellä, mut voitaiskohan me mitenkään silti tutusuu? Laita tähän kommenttii jos sä haluisit tutustuu muhun ja sillai, onko siinä ryhmässä jos toisia?
- julia&adapiuu
Mooi !
sori me ei olla huomattu tota sun textii mut
voidaan tutustuu toki (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693769On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.331994Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929