hierojalla alasti?

Minttu

Olin ekaa kertaa oikein ammattihíerojalla. Mua vähän aluksi jännitti kun jouduin kaikki vaatteeni riisumaan, mutta se on varmaankin tapana. Orpo olo maata siinä mahallaan...
Tuli jotenkin sellanen olo että hierojapoitsu tsekkaili samalla "näkymiä", vai kuvittelinko vaan? Mites muilla?

146

76357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahhahaha!

      nyt sua kusetettiin ja oikein kunnolla, saipahan hierojakin jotain iloa sinusta.. hieroiko kenties pimpsukkaakin ja sinä luulit että kuuluu palveluun...

      hierojan luona ei IKINÄ olla kokonaan alasti!!

      ahahahhahahha!

      • Toinen mies

        Tuossa on vähän sama juttu kuin mummoni kertomassa vitsissä. Hän päivitteli kuinka lääketiede on kehittynyt, nuorena tyttönä joutui kuulemma aina lääkärissä käydessään riisumaan itsensä alasti, nyt riittää kun lääkäri kurkistaa suuhun.


      • pete
        Toinen mies kirjoitti:

        Tuossa on vähän sama juttu kuin mummoni kertomassa vitsissä. Hän päivitteli kuinka lääketiede on kehittynyt, nuorena tyttönä joutui kuulemma aina lääkärissä käydessään riisumaan itsensä alasti, nyt riittää kun lääkäri kurkistaa suuhun.

        kyl voi olla ihan hyvin alasti ja kaikista mukavinta onkin kun ei paikat kiristä missään.mä tosin jos olisin hieroja niin katsoisin koko ajan jalkovälii ja hieroisin vaan pakaroita niin ja kyrpäkin seisois varmaan koko tunnin ja runkulla olis pakko käydä päätteeksi:)mutta pää asia onkin se että saat hyvän hieronnan..taidanpa lukea hierojaksi tuntuu olevan mukava ammatti.


      • mieshieroja

        klassiseen hierontaa kuuluu alastomuus luontevana osana, varsinkin kokohierontaan, sillä esim pakaroiden hierominen on hankalaa, jos koko ajan joutuu siirtelemään kalsareita. Sitä paitsi hieroja peittää hierottavan huolellisesti pyyhkeillä hieronnan ajaksi.
        Minulle itselleni on tullut sellainen kuva asiasta, että hieronnassa käymään tottuneet miehet osaavat pyytämättä riisuutua kokonaan hierontaa varten, varsinkin jos miespuolinen hieroja hieroo. Naiset jättävät mieshierojan hoidossa tavallisesti kalsarit jalkaansa ja hieroja usein irrottaa rintsikoiden hakasiakin vain sen verran kuin on tarpeen, naispuolisen hierojan hoidossa tilanne lienee toinen.


      • Sibylla
        mieshieroja kirjoitti:

        klassiseen hierontaa kuuluu alastomuus luontevana osana, varsinkin kokohierontaan, sillä esim pakaroiden hierominen on hankalaa, jos koko ajan joutuu siirtelemään kalsareita. Sitä paitsi hieroja peittää hierottavan huolellisesti pyyhkeillä hieronnan ajaksi.
        Minulle itselleni on tullut sellainen kuva asiasta, että hieronnassa käymään tottuneet miehet osaavat pyytämättä riisuutua kokonaan hierontaa varten, varsinkin jos miespuolinen hieroja hieroo. Naiset jättävät mieshierojan hoidossa tavallisesti kalsarit jalkaansa ja hieroja usein irrottaa rintsikoiden hakasiakin vain sen verran kuin on tarpeen, naispuolisen hierojan hoidossa tilanne lienee toinen.

        kun olet kerran mieshieroja, niin mikä prosentti naisasiakkaista on täysin alasti? Vai pitävätkö esim. pikkareita?
        Olen menossa kahden viikon kuluttua mieshierojalle, siksi kiinnostaa.


      • Masa

        hierojalla, kun sanot ettei ikinä olla alasti. Et varmaan! Kyllä siellä myös alasti ollaan, jos tämä sulle nyt suuri uutinen on.


      • ahkera

        SATOJEN hierontakäyntien kokemuksella voin aivan kevyesti kumota tuon väitteesi. Ensinnäkään et voi tietää mitä suljetuissa hierontatiloissa tapahtuu ja toisekseen epäilen, että SINUA on kusetettu, jos nyt yleensä koskaan olet hierojaa nähnytkään.


      • hierontaa tarvitsevalle
        mieshieroja kirjoitti:

        klassiseen hierontaa kuuluu alastomuus luontevana osana, varsinkin kokohierontaan, sillä esim pakaroiden hierominen on hankalaa, jos koko ajan joutuu siirtelemään kalsareita. Sitä paitsi hieroja peittää hierottavan huolellisesti pyyhkeillä hieronnan ajaksi.
        Minulle itselleni on tullut sellainen kuva asiasta, että hieronnassa käymään tottuneet miehet osaavat pyytämättä riisuutua kokonaan hierontaa varten, varsinkin jos miespuolinen hieroja hieroo. Naiset jättävät mieshierojan hoidossa tavallisesti kalsarit jalkaansa ja hieroja usein irrottaa rintsikoiden hakasiakin vain sen verran kuin on tarpeen, naispuolisen hierojan hoidossa tilanne lienee toinen.

        Olen alkanut pyöräilemään suht aktiivisesti sekä raahaudun silloin tällöin myös salille kun jaksan/ehdin. Tarkoitus olisi kohentaa kuntoa ja ennenkaikkea lihaskuntoa.
        Kipeytyneet lihakset haittaavat kyllä merkittävästi näitä harrastuksia, ja olenkin muutamalla hierojalla jo käynytkin (sekä nais että mies).
        Mielestäni kokovartalohieronta tehdään ilman kiristäviä alkkareita tms. rättejä, jotta hoidettavat alueet tulisi kunnolla myös käsiteltyä. Esim. kerran jätin bokserit päälleni, niin kyllä toi pakaroiden seutu jäi melko vähälle käsittelylle. Ja nehän on aika ratkaisevassa asemassa esim. pyöräillessä.
        Sitten on tietty toi seisokki hommakin. Se kun on vaan niin, että ainakin nuorilla miehillä stondiksia tulee ja menee. Ja varsinkin jos hieronta on hyvää ja oikeista paikoista ja olet rentoutunut, niin se nyt on ihan sama onko siinä mies vai nainen hieromassa (ihan sivuhuomautuksena; olen normaali kolmekymppinen suomalainen mies, naimisissa ja kahden lapsen isä, enkä mikään ekshibitionisti pervo tms.)
        Mutta parilla kerralla olen kyllä saanut "ympäri korviani" seisokista, joten nyt kun menee hierojalle, niin joutuu keskittyy täysillä siihen ettei seisokkia ilmaantuisi... ja yritä siinä sitten vielä rentoutua.
        Eli löytyisikö pääkaupunkiseudulta asiallista mieshierojaa jolle alaston miehen vartalo ja kenties mahdollinen seisokki ei olisi järkyttävää, kauheaa, tahditonta tms?
        Miksi mieshierojaa. Noh, ehkä mieshierojalla seisokin riski on pienempi ja jotenkin vaan ajatus vieraan naisen hierottavana kalu pystyssä ei oo mun juttu...
        Ja jos hieroja sattuisi olemaan vielä samoissa ikäluokissa kuin meikäläinen, niin aina parempi. Ymmärtäisi hierojakin ehkä paremmin asiakkaan näkökulman.
        Laita meiliä mulle suoraan, jos itse olet palvelun tarjoaja tai tiedät jonkun hyvän, ketä voisi suositella osoitteeseen: [email protected]
        Hyvällä tuurillahan täältä voi saada ihan asiallisiakin vastauksia :)


      • Anonyymi

        Vaimonikin oli lopulta alasti tykkäsi kun hieroja 39vuotta vanhempi mies.
        Vaimo oli kuumana kun hieroja oli tutki ä ja sormettana koko kolon.
        Kotiin tuli vaimo jonka nain jo eteisen lattialla aivan märkänä.
        Pari vuotta tää Koistinen hieroi


    • N35

      HöH! Miehillä ei ole muuta mielessä! Itse käyn miespuolisella urheiluhierojalla 2 kertaa viikossa, enkä ole käyttänyt mitään vaatteita koskaan. EI edes pikkareita. Ne kiristää! Jos hieroja katselee, niin mitä siitä. Eiköhän se ole tottunut siihen, niin kuin gynekin.

    • Mamma55

      Olen käynnyt hierojalla on parisenkymmentä vuotta, eikä ole asia käynnyt vielä mielessä. Minusta alastomuus on täysin luonnollinen asia ja hieronnassa nimenomaan pitää saada rentoutua kunnolla.
      Täysin eri asia on seksihieronnat ja muut thai-touhut. Ei niitä pidä tähän sotkea.

      • Anonyymi

        mää kävin naishierojalla ja jo alasti selällä ollessani alkoi seistä ja kun hieroi nivusia niin nesteet ruiskahti kikkelistä mahalle, hiukan hävetti.


    • naikkonen

      Tossa alla olevissa keskustelussa oli sama aihe miehen kirjoíttamana. Miehille tulee kuulema hieronnassa juttujen mukaan erektio. Kai se sama on myös naisilla. Itse olen huomannut joskus kostuvani hieronnassa. Kyllä rentouttavassa hieronnassa voi kiihottua, ei kait se epänormaalia ole?

      • viljo

        Keskustelin viimeeksi hierojani kanssa nimenomaan tästä aiheesta (erektio). On
        muuten "jännää" miten hierojan kanssa voi puhua hyvinkin luottamuksellisista
        ja aroistakin asiosta. Tälläinen hieroja on todella ammattitaitoinen, jopa terapeuttinen.

        Itse asiaan, hän piti aivan luonnollisena ja normaalina ilmiönä sitä, että hierotessa
        tapahtuu erektio. Hän kertoi, että se ei merkitse hänelle yhtään mitään. Pääasia on
        että asiakkaalla on hyvä olla ja hieronta on täysi nautinto!


      • Lissu
        viljo kirjoitti:

        Keskustelin viimeeksi hierojani kanssa nimenomaan tästä aiheesta (erektio). On
        muuten "jännää" miten hierojan kanssa voi puhua hyvinkin luottamuksellisista
        ja aroistakin asiosta. Tälläinen hieroja on todella ammattitaitoinen, jopa terapeuttinen.

        Itse asiaan, hän piti aivan luonnollisena ja normaalina ilmiönä sitä, että hierotessa
        tapahtuu erektio. Hän kertoi, että se ei merkitse hänelle yhtään mitään. Pääasia on
        että asiakkaalla on hyvä olla ja hieronta on täysi nautinto!

        kiva kuulla, ettei ole ainoa, joka kiihottuu hieronnassa. Kait se on aivan normaalia. Mikään ei tunnu niin rentouttavalta ja mukavalta, kuin olla ammattilaisen hieronnassa.


      • rafael--
        viljo kirjoitti:

        Keskustelin viimeeksi hierojani kanssa nimenomaan tästä aiheesta (erektio). On
        muuten "jännää" miten hierojan kanssa voi puhua hyvinkin luottamuksellisista
        ja aroistakin asiosta. Tälläinen hieroja on todella ammattitaitoinen, jopa terapeuttinen.

        Itse asiaan, hän piti aivan luonnollisena ja normaalina ilmiönä sitä, että hierotessa
        tapahtuu erektio. Hän kertoi, että se ei merkitse hänelle yhtään mitään. Pääasia on
        että asiakkaalla on hyvä olla ja hieronta on täysi nautinto!

        Kertokaaa hyvät mies/naishierojat.
        Tuntuuko teistä hyvältä hieroa hyväkroppastasta
        naista/miestä?
        Ja jos ja kun hierottavasta tuntuu "hyvältä"
        niin huomaatteko sen?


      • ("")

        Moi " naikkonen ". Tottakai naiset kiihottuu, vieläpä melko usein.
        Hieroja huomaa sen tuoksusta, joka alkaa leijailemaan hierottavan
        lantion yläpuolella.
        Mutta eipä siitä sen enempää, Hierontahan ei siitä piloille mene.
        terv. Koulutettu mieshieroja.


      • Höpö höpö
        ("") kirjoitti:

        Moi " naikkonen ". Tottakai naiset kiihottuu, vieläpä melko usein.
        Hieroja huomaa sen tuoksusta, joka alkaa leijailemaan hierottavan
        lantion yläpuolella.
        Mutta eipä siitä sen enempää, Hierontahan ei siitä piloille mene.
        terv. Koulutettu mieshieroja.

        Ónneksi kaikki naiset ei kiihotu,ei ainakaan hierojalla.Se on sun toiveajattelua.


      • kghkghk

        Tulee tosiaan aika helposti erektio. En itse pidä sitä edes nolona ja hierojakin tietää, ettei siihen yleensä mitään seksuaalista liity.


    • Masseur

      Olen toiminut ammattihierojana n. 13 vuotta. Asiakkaanani on ollut tähän mennessä satoja naisia. Yksikään ei ole tähän mennessä ollut täysin alasti hoitopöydälläni. Tosin ei minulla ole mitään sitä vastaan, jos joku haluaisi riisua kaikki vaatteensa. Minusta se ei vaan kuulu tapoihin. Lyhyet alushousut ei haittaa millään tavalla hierontaa ja tarjoaa asiakkaalle edes pienen intimiteettisuojan.

      Minusta hieroja ei voi vaatia riisuutumaan alasti. En tiedä, minkä koulukunnan hieroja kohdallesi on sattunut, mutta minusta ei ole kovin yleistä pyytää asiakasta riisumaan kaikkia vaatteeitaan. Varsinkin jos ollaan ensimmäistä kertaa hierojalla. Vähän tuntuu siltä, kuin hierojasi olisi tosiaan halunnut "tsekkailla" näkymiä. Hieronnan pitäisi hierottavan kannalta olla mahdollisimman mukava tilanne. Siihen ei saisi liittyä mitään ylimääräisiä jännitteitä aiheuttavia tekijöitä. Seuraavan kerran kun menet hierojalle, niin riisu sen verran kuin hieronnan kannalta on välttämätöntä. Missään tilanteessa ei ole pakko riisua kaikkia vaatteita.

      • Minttu

        eli ei siis alasti! Täytyy seuraavalla kerralla jättää ne pikkari jalkaan.


      • minttu
        Minttu kirjoitti:

        eli ei siis alasti! Täytyy seuraavalla kerralla jättää ne pikkari jalkaan.

        Olen menossa ensimmäistä kertaa puolihierontaan. Kuuluuko rintaliivitkin riisua ennen pöydälle asettumista vai irrottaako hieroja hakaset??
        Oudolta tuntuisi yläosa paljaana siirtyä miespuolisen hierojan hierottavaksi.


      • Ihmettelijä
        minttu kirjoitti:

        Olen menossa ensimmäistä kertaa puolihierontaan. Kuuluuko rintaliivitkin riisua ennen pöydälle asettumista vai irrottaako hieroja hakaset??
        Oudolta tuntuisi yläosa paljaana siirtyä miespuolisen hierojan hierottavaksi.

        Vähän erikoiselta kuulostaa nuo ajatuksesi, tai sitten olet hyvin epävarma. Mikä ihmeen kynnyskysymys se alastomuus on ?
        Ei varmaan ole ensimmäiset rinnat, jotka hieroja näkee eikä varmaan viimeiset, eikä hän niihin juuri mitään huomiota kiinnitä.
        Tuskin lääkärilläkään mietit, mitä lääkäri ajattelee, jos joudut yläosan riisumaan !
        Ihan sama asia hierojalla.
        Jos uskot kaukoparannukseen älä mene hierontaan, jos vaikka joutuu paljastamaan vartaloa siellä.
        Miten luulet hieronnan rehellisesti onnistuvan, jos olet vaatteet päällä.
        Ja ystävällinen neuvo, voit aina kysyä hierojalta miten menetellään riisumisen kanssa.
        Itse olen tätä neuvoa noudattanut, eikä siitä ole ollut mitään ongelmia.


      • Minttu
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Vähän erikoiselta kuulostaa nuo ajatuksesi, tai sitten olet hyvin epävarma. Mikä ihmeen kynnyskysymys se alastomuus on ?
        Ei varmaan ole ensimmäiset rinnat, jotka hieroja näkee eikä varmaan viimeiset, eikä hän niihin juuri mitään huomiota kiinnitä.
        Tuskin lääkärilläkään mietit, mitä lääkäri ajattelee, jos joudut yläosan riisumaan !
        Ihan sama asia hierojalla.
        Jos uskot kaukoparannukseen älä mene hierontaan, jos vaikka joutuu paljastamaan vartaloa siellä.
        Miten luulet hieronnan rehellisesti onnistuvan, jos olet vaatteet päällä.
        Ja ystävällinen neuvo, voit aina kysyä hierojalta miten menetellään riisumisen kanssa.
        Itse olen tätä neuvoa noudattanut, eikä siitä ole ollut mitään ongelmia.

        tämä kysymys vain nyt juolahti mieleeni hierojalla käynnin jälkeen, kun siitä duunipaikallakin tyttöjenkin kanssa juteltiin.
        Oli puolesta ja vastaan.


      • Masseur
        minttu kirjoitti:

        Olen menossa ensimmäistä kertaa puolihierontaan. Kuuluuko rintaliivitkin riisua ennen pöydälle asettumista vai irrottaako hieroja hakaset??
        Oudolta tuntuisi yläosa paljaana siirtyä miespuolisen hierojan hierottavaksi.

        Hierojan kannalta on helpompaa, jos liivit heitetään pois. Mutta sen voi jokainen itse vapaaehtoisesti päättää. Naisasiakkaistani noin puolet heittää liivit pois ja toinen puoli jättää ne päälle. Ei siitä hierojalle kovin suurta vaivaa ole avata ja laittaa hakasia kiinni. Eli voit tehdä niin kuin itse parhaimmaksi näet.


      • paavo
        Masseur kirjoitti:

        Hierojan kannalta on helpompaa, jos liivit heitetään pois. Mutta sen voi jokainen itse vapaaehtoisesti päättää. Naisasiakkaistani noin puolet heittää liivit pois ja toinen puoli jättää ne päälle. Ei siitä hierojalle kovin suurta vaivaa ole avata ja laittaa hakasia kiinni. Eli voit tehdä niin kuin itse parhaimmaksi näet.

        Kummallista toi et kyl hieroja saunasiivoojaa lääkäri tai joku sellainen ei olis seksuaalinen henkilö laisinkaan?joku avarruusolio vai?kyl se on kuulkaa niin että samalla tavalla ne sua katsoo sillai kylläkin salaa:) ei ole mitään et kyllä ne on nähnyt ja tulee näkemäänkin sun jälkeen alastomia tisseja palleja tai pimpsoja.kaikki niistä on kiinnostuneita jos ei sokee ole?toiset vaan"osaa"suhtautua ammattimaisemmin niihin mutta takaraivossa jokainen voi ajatella vaikka mitä..vaikka et vau..


      • Marko
        paavo kirjoitti:

        Kummallista toi et kyl hieroja saunasiivoojaa lääkäri tai joku sellainen ei olis seksuaalinen henkilö laisinkaan?joku avarruusolio vai?kyl se on kuulkaa niin että samalla tavalla ne sua katsoo sillai kylläkin salaa:) ei ole mitään et kyllä ne on nähnyt ja tulee näkemäänkin sun jälkeen alastomia tisseja palleja tai pimpsoja.kaikki niistä on kiinnostuneita jos ei sokee ole?toiset vaan"osaa"suhtautua ammattimaisemmin niihin mutta takaraivossa jokainen voi ajatella vaikka mitä..vaikka et vau..

        itse käyn hieronnassa noin kerran kahteen viikkoon.
        Riittää ainakin itsellä, kun bokserit jättää jalkaan, mutta näin talvella jos on kovia pakkasia niin jalassa on pitkät kalsarit jotka pitää kyllä riisua pois.

        Itse olen ainakin täysin sinut alastomuuden kanssa ja vaikka se erektio oikeestaan joka kerto tulee jossain vaiheessa niin siihenkin on tottunut, eikä se nyt ole hierontaa missään vaiheessa vaikeuttanut. Hierojan ajatuksista en tiedä sitten mitään.


      • RN

        Joo olen hieroja ammatiltani ja 8vuotta tehnyt sitä ja kyllä olen hieronut alastomia naisia!
        Tietenki on ollu tapauksia että jos vaikka on ujo nainen/mies niin saanut melkein vaatteet päällä hieroa. Mutta useampia tapauksia jotka haluaa nauttia hieronnasta ja alastomuus ei hävetä ottaa kaikki pois!
        Ja niin teen itekki ko käyn hierojalla..Alastomuus on luonnollista!


      • hieroja sitten on
        Marko kirjoitti:

        itse käyn hieronnassa noin kerran kahteen viikkoon.
        Riittää ainakin itsellä, kun bokserit jättää jalkaan, mutta näin talvella jos on kovia pakkasia niin jalassa on pitkät kalsarit jotka pitää kyllä riisua pois.

        Itse olen ainakin täysin sinut alastomuuden kanssa ja vaikka se erektio oikeestaan joka kerto tulee jossain vaiheessa niin siihenkin on tottunut, eikä se nyt ole hierontaa missään vaiheessa vaikeuttanut. Hierojan ajatuksista en tiedä sitten mitään.

        sitä erektioasi miettinyt ja phtinut kaiket yöt ja vielä menttänyt mielenrauhansakin, kuka sen voi tietää, tai sitten hieroja ei ole edes huomannut mitään eikä sen vertaa ole uhrannut ajatuksiaankaan koko erektiolle,
        onhan tämä aika vaikeaa, mutta ei tavallisesti elämäkään ole sen helpompaa,
        jos on omia ongelmia, sitä miettii vain kaikenlaista turhaa


    • pidän housut jalassa.

      aika omituiseksi on hierojalla käynnit mennyt ,kun ei tiedä mitä saa ja mitä maksaa.itse en ainakaan alushousujani riisu hierojalla.outoa on..

    • rafael---

      Olen mies joka kävi ensi kertaa hierojalla.
      Alaselkää hierottiin ja jouduin riisumaan housuni.
      Nainen hieroi tosi mahtavasti,mutta en voinut mitään
      kun kädet kävi pakaroilla ja nivuksissa.
      Nolona nousin hieronnan päätyttyä ja en tiedä kuinka olisin päässy karkuun kun sain siemensyksyn ja alusta oli ihan märkänä.Samalla kun puin tämä nuori hierojatyttö hymyili ja siivosi jälkeni.
      Enpä oo uskaltanu mennä uudestaan kellekkään hierojalle.

      • pitkäaikainen asiakas

        Minulla on ongelmia alaselässä, joten pakarahieronta kuuluu hoitoon. Se on aika vaikeaa jos on pöksyt jalassa. Nykyisen hierojan kanssa ei kuitenkaan ole vaihtoehtoja - hän vaatii ne jalassa.

        Olen minäkin saanut nuorempana siemensyöksyjä muutama kertaa. Kun pöksyt on jalassa, siinä vasta syntyy ikävä sotku. Silloinen hieroja neuvoikin ottaa pöksyt pois viimeistään kun tuntuu, että alkaa tulla.

        Kerrotko vielä, kuka ja missä hierojasi on? ([email protected])


      • tuo oli feikki

        koko paska.


      • kiinnostunut12

        Haluaisin tutustua tähän hierojaan,annatko osoitteen tai puh sahkopostiin: [email protected]


    • Raikku

      Eihän siinä mitään ihmettä ole. Alaston vartalo on kaunis ,on se sitten Mi eli Nai

      • oikea hieroja

        ei hiero seksin merkissä kuten mainitsit ett hierot sielt mistä on kipeää. eli jos asiakas pyytää ei hieroja siltikään koske vakoon. näin siis "normihieroja" eli laitoksissa. tietenkin harmaat hierojat tekee mitä lystää


      • ..missä

        päin praktiikkasi sijaitsee ..olisin kiinnostunut saamaan helpotusta tähän ahdistavaan olotilaan . olen niin arka etten halua itseni paljastuvan.t. aikuinen nainen


      • yhteystiedot
        ..missä kirjoitti:

        päin praktiikkasi sijaitsee ..olisin kiinnostunut saamaan helpotusta tähän ahdistavaan olotilaan . olen niin arka etten halua itseni paljastuvan.t. aikuinen nainen

        olivat jo toisessa viestiketkussa, mutta se on ilmeisesti poistettu täältä kokonaan. Etsin hänen linkkinsä, se jäi jotenkin mieleeni, tässä:
        http://www.kolumbus.fi/hyva.hieroja/Tervetuloa.html


      • Aikuinen hieroja
        ..missä kirjoitti:

        päin praktiikkasi sijaitsee ..olisin kiinnostunut saamaan helpotusta tähän ahdistavaan olotilaan . olen niin arka etten halua itseni paljastuvan.t. aikuinen nainen

        Jouduin poistamaan profiilini....

        Tässä kuitenkin oikea osoitteeni:

        [email protected]

        T. Aikuinen hieroja, se oikea


    • olen aina

      alasti vain pyyhe ympärilläni.Ja yleensä naisella.Kerran menin miehelle kylpylässä ja en tietty ajatellut juuta jaata.astuin ovesta sisään ja uikkari ,aamutakki veke ja hyppäsin pöydälle.No mies katsoi oudosti ja sitten hiipi meikäläisen tajuntaan että just juu taaaaas mokasian ..naama oli punanen.ja mua hävetti.Mutta mies otti ja kokosi itsensä ja antoi kunnon hoidon....mutta jos riisuu niin pyyhe ylle.

      • moka mullakin

        minäkin oon tottunut olemaan hierojalla aina alasti, nyt olin kuiteski tilannut ajan hammaslääkärille ja gynelle, no siinä ihan ajatuksissani odottelin hammaslääkärin odotushuoneessa ja kun minut pyydettiin sisään, riisuin ihan mitään ajattelematta housuni ja hyppäsin hoitotuoliin alapää paljaana. Kyllähän siitä tuli sitten kovat naurut, mutta hammaslääkäri oli sentään aika innostunut ja lupasi olla puuduttamatta mitenkään, kun hän suorittikin yllättäen aivan täydellisen tutkimuksen siellä reisieni välissä. No olihan sekin kokemus muiden joukossa, kyllä sitä vielä mummonakin voi muistella.


      • arttuliina
        moka mullakin kirjoitti:

        minäkin oon tottunut olemaan hierojalla aina alasti, nyt olin kuiteski tilannut ajan hammaslääkärille ja gynelle, no siinä ihan ajatuksissani odottelin hammaslääkärin odotushuoneessa ja kun minut pyydettiin sisään, riisuin ihan mitään ajattelematta housuni ja hyppäsin hoitotuoliin alapää paljaana. Kyllähän siitä tuli sitten kovat naurut, mutta hammaslääkäri oli sentään aika innostunut ja lupasi olla puuduttamatta mitenkään, kun hän suorittikin yllättäen aivan täydellisen tutkimuksen siellä reisieni välissä. No olihan sekin kokemus muiden joukossa, kyllä sitä vielä mummonakin voi muistella.

        Olis vaan paikannu sen reiän...


      • Palontauski
        arttuliina kirjoitti:

        Olis vaan paikannu sen reiän...

        Ei varmaan ois ollu juurihoitokaan pahitteeksi.


    • Turhat vaatteet pois

      Minä olen joskus käynyt eräässä kylpylässä Tampereen lähellä hieronnassa, ja siellä nainen ehdotti, että ottaisin kaikki vaatteeni pois. Ajatus kiihotti minua, ja niinpä heitin kaikki pois ja siinä hän sitten hieroi perseenikin, ja toiseltakin puolelta. Kieltämättä yllätyin kun hän tätä ehdotti, että vähän aikaa kakistelin mutta sitten en kyllä jälkeenpäin katunut.

      • tunto87

        onko siellä naishierojia muka?


    • hieroj,,22222

      Joensuun seudulla on mieshierojia jotka hoitelevat naisia,
      On riisuutumis nurkassa kietaisupyyhe mahdollisuus ottaa päälle muuten alasti.
      Pyyhe sen takia ettei pikkarit öljyyn mene::))mun hyvä syy olla alasti
      Yleensä rouvat ottaa suojaksi ja sen tietää et hieronnan aikana näkyy pimppi.
      Ja tää mies kertoi et usein kun ollaan etupuolelta hieromassa jalkoja ne avautuu ja klitoris koholla ja siiitä alkaa toiminta,,yleensä hellä hieronta klitan ja päättyy orkkuun.
      Tää on aika yleistä. Jos nainen haluu ja nimen omaan tätä tapahtuu laillisell hierojalla ja siinä on myös häiriötön tila joka naisella on tärkee..

      • Hyi yök oksettavaa

        Kuuleppas nimimerkki hieroj.22222,sinä olet oksettava sairas perverssi irstailija ja sinunlaisista kuuluu tehdä rikosilmoitus.


    • jojensuuhun

      Zippahuijjaaa!!.
      Pimppikin näkyy,ja kilitoriskin koholla.Taidanpa lähteä hierojaksi Joenkaupunkiin!.

    • jusaJ

      Olen nyt yli viisikymppinen sälli,ja saanut terveyttä ja iloa hieronnasta.
      Päänsäryt ovat pysyneet poissa hoitojen ansiosta lähes kokonaan.Hieronta tuottaa terveyttä ja nautintoa.
      Vakinainen vuosia kestänyt asiakassuhde on parasta mitä tiedän.

      Minulla on ollut jo vuosikausia aina 2000-luvun alusta samat hierojat.Tulleet tutuiksi ja ovat koulutettuja ammattilaisia.Molemmat naishierojat nyt päälle nelikymppisiä.Parannetaan maailmaa ja nauretaan ja vitsaillaan.
      Toinen hierojista on kovempi kätinen niin että olen tavallisesti hieronnasta lähtiessäni kuin perseelle potkittu.
      Vaikka tekee kipeää ei haittaa.

      Toinen taas on helläkätisempi ja hieronta käy erinomaisesti rentoutuksesta.
      Aikaa menee kokovartalohierontaan puolitoista tuntia.

      Alusta alkaen olen ollut heidän hieronnassaan alasti.Kysyin tullessani asiakkaaksi molemmilta voinko olla nakuna hoidon aikana.
      Vastaus oli molemmilta että miten vaan haluan,ei mitään väliä.Alastomuus on OK!.
      Olen joskus ollut myös pöksyt jalassa.

      Nykyisin riisuudun aina alasti,koska on todella ihana kölliä nakuna,ja hierojan otteet ja hoito on paljon vapaampaa ja helpompaa kun ei ole ylimääräisiä pöksyjä esimerkiksi pakaroita hieroessa tiellä,eikä lahkeita ja kuluksia tarvitse siirrellä ylös ja alas.
      Täytyy tunnustaa että erektioita tulee ja menee,ilman sen kummempaa kommentoimista.
      Toisaalta tuntuu että herättäisi nyt jo huomiota hierojissa jos alkaisin yhtäkkiä käyttääkin pöksyjä.

      Kysykää aina hierojalta miten hän haluaa sinun,siis asiakkaan,olevan hierontatilanteessa.
      Uskonpa että kohtelias ja hienotunteinen käytös hierojaa kohtaan tuottaa molempia tyydyttävän tuloksen.
      Luulen että useimmat hierojat sallivat asiakkaan olevan hoitotilanteessa alasti jos se tuntuu hierottavasta kivalta.

    • Olen ollut hierojana yli 21 vuotta. Asiakkaina on ollut naisia ja miehiä alasti. Eipä ole minua häirinnyt, tai muutenkaan hätkäyttänyt. Hierojan kannalta alaston asiakas kokohieronnassa on helppo, kun ei tarvitse pelätä hierontaöljyn sotkevan vaatteita, siis alkkareita. Ja ne jotka kiihoittuvat asiakkaistaan kiusaavat eniten itseänsä, sillä jos kerran menee ns kynnyksen yli, on ammattitaidoton, näin se vain on. Rehellisesti mua vituttaisi jos joku riisuu itsensä alasti kuvitellen että se kiihottaisi hierojaa.

      • Ihanaa olla alasti

        Minulle on nyt iskenyt viidenkympin villitys ja olen alkanut seurata näitä kaikkia palstoja, kun on ollut aikaa tutustua nettipalveluun.
        Kirjoitin tonne toiselle osatolle tästä hieronnasta ja nyt ajattelin tähänkin kirjoittaa, kun löytyi tällainen palsta.
        Olen siis viisikymppinen rouva ja omaan melko kivannäköisen vartalon, melko suurine rintoineen ja kivan oloisen karvoituksen, sekä koko vartalon.
        Käyn säännöllisesti kokovartalohieronnassa ja olen sen tehnyt heti selväksi, että miten siellä riisuudutaan. Hieroja on kyllä luvannut aukaista rintaliivien hakaset, mutta saan ne itsekin aukaista, jos haluan, sekä saan ottaa myös pienet alushousuni pois, niin on kuulemma parempi jatkaa.
        Oikein nautin, kun saan rehellisesti vieraan miehen edessä riisuutua, toivon aina, että hieroja huomaisi minun tyylini ja ilmeeni siinä vaiheessa. Kun sitten olen selälläni, niin ei mitään lakanaa tarvitse laittaa ylleni, vaan olen siinä aivan nakuna. Hierojalla on täysi oikeus tehdä siinä kaikki tarvittava ja hän saa myös hieroa, ns. intiimit paikat. Kyllä nännit kovettuvat ja usein myös alapään vakokin paisuu, kun sormet ovat ihan siinä karvoituksessa. Kyllä varmasti hierojakin sen juomaa ja uskon hänen olevan tyytyväinen saamaansa mukavan tunteeseen.
        Sokealla hierojalla olen myös käynyt usein, ja käyn kyllä vastedeskin, mutta se on huonoa, kun hieroja ei näe ilmettäni ja paikkojani. Mutta uskon, että hän tuntee minun mielihyväni ja haluaisin hänen näkevän ilmeeni ja kaikki paikkani.
        Mieheni oikein haluaa minun käyvän hierojalla, koska aina senjälkeen olen oikein hyvällä tuulella. Kaikki kuitenkin jää tähän hieromiseen ja ei mennä pidemmälle, mutta kyllä nautin siittä kokonaisesta 90-minuutista, mitä saan olla toisen miehen käsittelysääs ja aivan alastomana. Toivonkin, että myös hierojakin olisi tyytyväinen näkemäänsä.
        Ei ainakaan minulle ole mitään parempaa, kuin riisuutua vieraan mihen edessä ja sitten saada häneltä lempeää hieromista puolitoista tuntia joka paikkaan. Siis pintapuolisesti. Olen huomannut, että hierojakin tuntee jotakin, kun oikein tissejäni hieroo ja siinä nännit kovettuvat.


      • Anonyymi
        Ihanaa olla alasti kirjoitti:

        Minulle on nyt iskenyt viidenkympin villitys ja olen alkanut seurata näitä kaikkia palstoja, kun on ollut aikaa tutustua nettipalveluun.
        Kirjoitin tonne toiselle osatolle tästä hieronnasta ja nyt ajattelin tähänkin kirjoittaa, kun löytyi tällainen palsta.
        Olen siis viisikymppinen rouva ja omaan melko kivannäköisen vartalon, melko suurine rintoineen ja kivan oloisen karvoituksen, sekä koko vartalon.
        Käyn säännöllisesti kokovartalohieronnassa ja olen sen tehnyt heti selväksi, että miten siellä riisuudutaan. Hieroja on kyllä luvannut aukaista rintaliivien hakaset, mutta saan ne itsekin aukaista, jos haluan, sekä saan ottaa myös pienet alushousuni pois, niin on kuulemma parempi jatkaa.
        Oikein nautin, kun saan rehellisesti vieraan miehen edessä riisuutua, toivon aina, että hieroja huomaisi minun tyylini ja ilmeeni siinä vaiheessa. Kun sitten olen selälläni, niin ei mitään lakanaa tarvitse laittaa ylleni, vaan olen siinä aivan nakuna. Hierojalla on täysi oikeus tehdä siinä kaikki tarvittava ja hän saa myös hieroa, ns. intiimit paikat. Kyllä nännit kovettuvat ja usein myös alapään vakokin paisuu, kun sormet ovat ihan siinä karvoituksessa. Kyllä varmasti hierojakin sen juomaa ja uskon hänen olevan tyytyväinen saamaansa mukavan tunteeseen.
        Sokealla hierojalla olen myös käynyt usein, ja käyn kyllä vastedeskin, mutta se on huonoa, kun hieroja ei näe ilmettäni ja paikkojani. Mutta uskon, että hän tuntee minun mielihyväni ja haluaisin hänen näkevän ilmeeni ja kaikki paikkani.
        Mieheni oikein haluaa minun käyvän hierojalla, koska aina senjälkeen olen oikein hyvällä tuulella. Kaikki kuitenkin jää tähän hieromiseen ja ei mennä pidemmälle, mutta kyllä nautin siittä kokonaisesta 90-minuutista, mitä saan olla toisen miehen käsittelysääs ja aivan alastomana. Toivonkin, että myös hierojakin olisi tyytyväinen näkemäänsä.
        Ei ainakaan minulle ole mitään parempaa, kuin riisuutua vieraan mihen edessä ja sitten saada häneltä lempeää hieromista puolitoista tuntia joka paikkaan. Siis pintapuolisesti. Olen huomannut, että hierojakin tuntee jotakin, kun oikein tissejäni hieroo ja siinä nännit kovettuvat.

        Oöosi mikava tavata sua ha olisinihana nähdä kun riisut itseäsi otat pikkuhousut pois ja hierot pimppiäsi sormilla ja mun kalu nousisi äkkiä👍😍👍


    • .,.

      Riisuudun naishierojalle alasti, mutta hän kietaisee pyyhkeen sisään varustukseni, kun pyytää kääntymään selälleni.

      • Ihanaa olla alasti

        Minä en mene mieshierojalle, jos en saa ola aivan alasti. Haluan siten, että hieroja näkee kokoajan minun kroppani, suurenevat nännit ja kohoavan alapään. Jo siinä vaiheessa, kun riisuudun, niin tunnen oikein mielihyvää, koska vierelläni on vieras mies. Tässä vaiheessa ei voi sanoa, että katsoa saa, vaan ei koskea. Riisuutumisesta seuraavat 90-m inuuttia ovat aina autuaita hetkiä ja monenlaiset signaalit käyvät sisälläni.


    • ...

      Tuntuu rentouttavalle maata alasti hierontapöydällä hierojan käsittelyssä.
      Eräs naishieroja hieroo myös genitaalialueen ja huipentumana happy end.

      • Ihanaa olla alasti

        Tämä minun juttuni on jo ollut reilut kymmenen vuotta ja vuosittain käyn noin neljä - viisi kertaa hierojalla. Ei se mitään auttaisi, vaikka pitäisin pienet alushousut ja rintaliivit ylläni, koska ne eivät todellakaan peitä mitään minun paikkojani. Siis arvailujen varaan ei jää mitään. On siten parempi riisua kaikki heti ja olla vapaampi ja se ainakin minua rauhoittaa. Jos vielä joskus on sattunut niin, että hieromishuoneessa on sälekaihtimet ollut siinä asennossa, että varmasti ulkoa näkee sisälle, niin varmasti koitan seistä hetken ikkunan edessä. Nautin täysin maatessani selällään vieraan miehen edessä melko suuret rintani ylöspäin pystyssä hänen hieroessa muuta kroppaani.


    • Ihanaa olla alasti

      Minun täytyy vielä jatkaa tätä juttuani, että mistä kaikki sai alkunsa.
      Olin noin kolmeviitonen ja kävin erään vanhemman herrasmiehen luona selkähieronnassa,johtuen varmasti aika suurista rinnoista, että selkä vähän reistaili.
      Herrasmies oli mukava ja hän hieroi oikein kunnolla, meistä tulikin siten oikein hyvät kaverit. Kerran hän sitten kysyi minulta, että olenko ajatellut, tai ollut koskaan kokovartalohieronnassa? Olin huomannut, että hän aika usein tuli hyvin lähelle ja antoi alaruumiinsa koskettaa minua huomaamattomasti. En pitänyt sitä mitenkään pahana ja annoin asian jatkua.
      Ajatus siinä vaiheessa tuntui aika oudolta, että minä riisuisin itseni melkein kokonaan itseäni 20-vuotta vanhemman vieraan miehen edessä. Kuitenkin sovimme aisan ja ensi kerralla kokeilisimme. Hän vain siinä sanoi, että ei ole mitään häpeämistä ja kyllä hän jo on huomannut, että mitä minulla on siellä loppujen vaatteiden alla.
      Kun sitten tulin paikalle aloin hiljalleen riisua vaatteitani ja olin siinä pienet alushousut ja rintaliivit ylläni. Kun sitten jouduin kääntymään selälleni, niin en saanutkaa rintaliivejäni kunnolla takaisin ja olin tissit paljaana hänen edessään. Hän vain jatkoi, että voin ottaa pikkuritkin pois, niin on paljon rentouttavampaa ja ei tarvitse olla mitään kiristävää yllä. Ihan vaistomaisesti heitin nekin pois ja olin aivan nakuna selälläni hänen edessään. Hän jatkoi hieromista ja kyllä siinä nännit kovettuivat ja alapään karvoitus melkein kastui. Hän kysyi, että saisiko hieroa myös tissini ja karvoitukseni. En voinut panna hanttiinkaan, sillä niin autuaalta se tuntui ja olin aivan kuin seitsemännessä taivaassa, lämpimät aallot vain kulkivat lävitseni.
      Hän kysyi, että jatketaanko vielä, vai sainko jo tarpeekseni? Sovimme ehdottomasti jatkavamme ja aina minä oikein vauhdilla riisuin kaikki vaatteeni ja nautin olostani. Hän myös huomasi sen ja usein myös olikin jättänyt sälekaihtimet senverran raolleen, että ulkoa varmasti voi nähdä tänne sisälle. Minä niinkuin tarkoituksella sitten riisuuduin ikkunan edessä, jos vain olisi joku ollut ulkona sopivasti katsomassa tännepäin. Joka kerta se oli niin autuasta, että en tiennyt parempaa, riisuiduin vieraan ,minua 20-vuotta vanhemman miehen
      edessä aivan alasti. Hän kehui minun paikkojani ja aina vain hieroi enemmän, kyllä olivat tissit kovilla ja karvoitus välillä aivan märkä. Uskoin, että hänkin siitä nautti, mutta sitten kaikki hauska loppuu. Hän sairastui vuosien jälkeen ja joutui lopettamaan kaiken työnteon. Minä jouduin hakemaan uuden paikan ja jatkamaan siitä.
      Joskus vielä, kun tulemme kadulla vastakkain, tervehdimme ja toivon, että hän muistaa, miten sai minun estoni pois ja mitä teki minun suurille tisseille ja komealle karvoitukselle.

      • Asia on mukavaa

        Jos kaikki on, kuten kirjoitit, niin se on kuin parasta rakkausromaania. Kirjoita lisää tarkennusta, että mitä kaikkea on tapahtunut.


    • Yök yök yök

      Normihierontaan ei kuulu tuollaiset jutut.

    • aah ha

      Lisää, lisää jännittävää paljastelua! Kuinka jatkossa kävi?

      • Ihanaa olla alasti

        Missä osastolle jatkan mielenkiintoista juttua?


      • DD
        Ihanaa olla alasti kirjoitti:

        Missä osastolle jatkan mielenkiintoista juttua?

        Jatka hersyviä alastonkertomuksia tällä samalla saitilla , olen ihan täpinöissäni lukenut sinun mahtavia paljastuksia.


      • Höpö juttuja
        DD kirjoitti:

        Jatka hersyviä alastonkertomuksia tällä samalla saitilla , olen ihan täpinöissäni lukenut sinun mahtavia paljastuksia.

        Keksittyjä kertomuksia,joilla ei toivon mukaan ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.


      • Alasti on mukavaa
        DD kirjoitti:

        Jatka hersyviä alastonkertomuksia tällä samalla saitilla , olen ihan täpinöissäni lukenut sinun mahtavia paljastuksia.

        Minun on kuitenkin jatkettava, vaikka toiset eivät näitä hyväksyisikään.
        Silloin, kun kaikki alkoi oli tilanne sellainen, että se koko homma oli aivan uutta minulle ja hierojallekin ja se vain alkoi aivan yllättäen. Kun eka kerran olin hänen edessään aivan alasti, suuret rintani pystyssä ja tumma mirrini ihmeissään, en oikein tiennyt itsekään, ei ehkä hänkään, että miten siinä näin kävi.Hän oli aivan kummissaan ja sanoi, että ei olisi sentään sen uskonut näin käyvän ja näin komean esityksen saavan itselleen. Ensiksi vähän arastelimme ja hän siinä vaiheessa kysyi, että saisiko silittää sitä vähän? Kaikki kävi kuitenkin luontevasti ja kyllä siinä hierominen jatkui aivan normaalisti. Teimme tälläista hieromista useamman kerran, siis pelkästään kokovartalo hierontaa, minun ollessani kokonaan alasti hänen edessään. Kerran hän sitten alkoi minulle enemmänkin avartumaan ja kertoi, että hänen vaimonsa oli hänet jättänyt, koska siitä hommasta ei tullut mitään , sillä hän oli sairas mies. Hän oli jäänyt yksin ja oli alkanut tehdä hieromishommia, käytyään ensin jonkinlaisen kurssin. Työstä hän oli jo joutunut luopumaan ja tämä oli hänelle lisäansiota pienen sairaseläkkeen lisäksi. Hän ei siis pystynyt siihen, mitä vaimo olisi vaatinut. Usein oli kuulemma ajatellut, että pyytäisi jonkun naisen riisuutumaan alasti ja kysyisi lupaa hieroa kaikkia paikkoja. Sitten minä olin se hänen asiakkaistaan, kenelle tämä homma lankesi. Hän kehui minua ja sanoi, että varmasti moni mies olisi kateellinen, jos tietäisi, että minä olen hänet nähnyt ja kokeillut sellaisessa tilanteessa. Sanoin, että olin joskus suunnitellut mennä jonkun lehden alastonmalliksi, mutta se oli jäänyt. Mieheni kyllä oli ottanut minusta joitakin kuvia koemielessä ja niitä minulla on muutamia. Lupasin sitten joskus antaa hänelle muistoksi pari kuvaa, kun tämä homma loppuu meidän osaltamme.
        Aina hieroessa hän tuli joskus hyvinkin lähelle,ja antoi kuin huomaamatta alapäänsä koskettaa minua ja kyllä siellä selvästi tuntui jotain, mutta ei kuietnkaan vaimolle tarpeeksi. Koskaan hän ei ehdottanut minulle mitään ja olimme aivan parhaat kaverit ja hän teki vain työnsä, minä nautin kaikesta ja toivottavasti hänkin. Hän oli myös huomannut sen, että nautin myöskin riisuutumisesta ja kerran kuin vahingossa oli hän unohtanut väliovensa eteiseen hiukan raolleen ja seuraava miesasiakas oli siellä tulossa huoneeseen, juuri kun olin nousemassa ja alkamassa vaatettamaan itseäni. Mies pahoitteli ja pyysi anteeksi, mutta sanoin vain, että eikö ole nyt parempi nähdä minut tässä livenä, kuin ikkunan takaa tai jossakin kuvissa.
        Seuraavalla kerralla hän sanoi, että oli asiakas ollut erittäin tyyytyväinen näkemäänsä. Näin siis jatkui hänen sairastumiseens asti ja homma loppui.
        En kuitenkaan ole keneltäkään muulta hieroojalta saanut näin hyvää palvelua.


      • xxl
        Alasti on mukavaa kirjoitti:

        Minun on kuitenkin jatkettava, vaikka toiset eivät näitä hyväksyisikään.
        Silloin, kun kaikki alkoi oli tilanne sellainen, että se koko homma oli aivan uutta minulle ja hierojallekin ja se vain alkoi aivan yllättäen. Kun eka kerran olin hänen edessään aivan alasti, suuret rintani pystyssä ja tumma mirrini ihmeissään, en oikein tiennyt itsekään, ei ehkä hänkään, että miten siinä näin kävi.Hän oli aivan kummissaan ja sanoi, että ei olisi sentään sen uskonut näin käyvän ja näin komean esityksen saavan itselleen. Ensiksi vähän arastelimme ja hän siinä vaiheessa kysyi, että saisiko silittää sitä vähän? Kaikki kävi kuitenkin luontevasti ja kyllä siinä hierominen jatkui aivan normaalisti. Teimme tälläista hieromista useamman kerran, siis pelkästään kokovartalo hierontaa, minun ollessani kokonaan alasti hänen edessään. Kerran hän sitten alkoi minulle enemmänkin avartumaan ja kertoi, että hänen vaimonsa oli hänet jättänyt, koska siitä hommasta ei tullut mitään , sillä hän oli sairas mies. Hän oli jäänyt yksin ja oli alkanut tehdä hieromishommia, käytyään ensin jonkinlaisen kurssin. Työstä hän oli jo joutunut luopumaan ja tämä oli hänelle lisäansiota pienen sairaseläkkeen lisäksi. Hän ei siis pystynyt siihen, mitä vaimo olisi vaatinut. Usein oli kuulemma ajatellut, että pyytäisi jonkun naisen riisuutumaan alasti ja kysyisi lupaa hieroa kaikkia paikkoja. Sitten minä olin se hänen asiakkaistaan, kenelle tämä homma lankesi. Hän kehui minua ja sanoi, että varmasti moni mies olisi kateellinen, jos tietäisi, että minä olen hänet nähnyt ja kokeillut sellaisessa tilanteessa. Sanoin, että olin joskus suunnitellut mennä jonkun lehden alastonmalliksi, mutta se oli jäänyt. Mieheni kyllä oli ottanut minusta joitakin kuvia koemielessä ja niitä minulla on muutamia. Lupasin sitten joskus antaa hänelle muistoksi pari kuvaa, kun tämä homma loppuu meidän osaltamme.
        Aina hieroessa hän tuli joskus hyvinkin lähelle,ja antoi kuin huomaamatta alapäänsä koskettaa minua ja kyllä siellä selvästi tuntui jotain, mutta ei kuietnkaan vaimolle tarpeeksi. Koskaan hän ei ehdottanut minulle mitään ja olimme aivan parhaat kaverit ja hän teki vain työnsä, minä nautin kaikesta ja toivottavasti hänkin. Hän oli myös huomannut sen, että nautin myöskin riisuutumisesta ja kerran kuin vahingossa oli hän unohtanut väliovensa eteiseen hiukan raolleen ja seuraava miesasiakas oli siellä tulossa huoneeseen, juuri kun olin nousemassa ja alkamassa vaatettamaan itseäni. Mies pahoitteli ja pyysi anteeksi, mutta sanoin vain, että eikö ole nyt parempi nähdä minut tässä livenä, kuin ikkunan takaa tai jossakin kuvissa.
        Seuraavalla kerralla hän sanoi, että oli asiakas ollut erittäin tyyytyväinen näkemäänsä. Näin siis jatkui hänen sairastumiseens asti ja homma loppui.
        En kuitenkaan ole keneltäkään muulta hieroojalta saanut näin hyvää palvelua.

        Hyvä, hyvä lisää jatkoa, ja kerro joku kliimaxi juttu!


      • Peiton alla mukampaa
        Alasti on mukavaa kirjoitti:

        Minun on kuitenkin jatkettava, vaikka toiset eivät näitä hyväksyisikään.
        Silloin, kun kaikki alkoi oli tilanne sellainen, että se koko homma oli aivan uutta minulle ja hierojallekin ja se vain alkoi aivan yllättäen. Kun eka kerran olin hänen edessään aivan alasti, suuret rintani pystyssä ja tumma mirrini ihmeissään, en oikein tiennyt itsekään, ei ehkä hänkään, että miten siinä näin kävi.Hän oli aivan kummissaan ja sanoi, että ei olisi sentään sen uskonut näin käyvän ja näin komean esityksen saavan itselleen. Ensiksi vähän arastelimme ja hän siinä vaiheessa kysyi, että saisiko silittää sitä vähän? Kaikki kävi kuitenkin luontevasti ja kyllä siinä hierominen jatkui aivan normaalisti. Teimme tälläista hieromista useamman kerran, siis pelkästään kokovartalo hierontaa, minun ollessani kokonaan alasti hänen edessään. Kerran hän sitten alkoi minulle enemmänkin avartumaan ja kertoi, että hänen vaimonsa oli hänet jättänyt, koska siitä hommasta ei tullut mitään , sillä hän oli sairas mies. Hän oli jäänyt yksin ja oli alkanut tehdä hieromishommia, käytyään ensin jonkinlaisen kurssin. Työstä hän oli jo joutunut luopumaan ja tämä oli hänelle lisäansiota pienen sairaseläkkeen lisäksi. Hän ei siis pystynyt siihen, mitä vaimo olisi vaatinut. Usein oli kuulemma ajatellut, että pyytäisi jonkun naisen riisuutumaan alasti ja kysyisi lupaa hieroa kaikkia paikkoja. Sitten minä olin se hänen asiakkaistaan, kenelle tämä homma lankesi. Hän kehui minua ja sanoi, että varmasti moni mies olisi kateellinen, jos tietäisi, että minä olen hänet nähnyt ja kokeillut sellaisessa tilanteessa. Sanoin, että olin joskus suunnitellut mennä jonkun lehden alastonmalliksi, mutta se oli jäänyt. Mieheni kyllä oli ottanut minusta joitakin kuvia koemielessä ja niitä minulla on muutamia. Lupasin sitten joskus antaa hänelle muistoksi pari kuvaa, kun tämä homma loppuu meidän osaltamme.
        Aina hieroessa hän tuli joskus hyvinkin lähelle,ja antoi kuin huomaamatta alapäänsä koskettaa minua ja kyllä siellä selvästi tuntui jotain, mutta ei kuietnkaan vaimolle tarpeeksi. Koskaan hän ei ehdottanut minulle mitään ja olimme aivan parhaat kaverit ja hän teki vain työnsä, minä nautin kaikesta ja toivottavasti hänkin. Hän oli myös huomannut sen, että nautin myöskin riisuutumisesta ja kerran kuin vahingossa oli hän unohtanut väliovensa eteiseen hiukan raolleen ja seuraava miesasiakas oli siellä tulossa huoneeseen, juuri kun olin nousemassa ja alkamassa vaatettamaan itseäni. Mies pahoitteli ja pyysi anteeksi, mutta sanoin vain, että eikö ole nyt parempi nähdä minut tässä livenä, kuin ikkunan takaa tai jossakin kuvissa.
        Seuraavalla kerralla hän sanoi, että oli asiakas ollut erittäin tyyytyväinen näkemäänsä. Näin siis jatkui hänen sairastumiseens asti ja homma loppui.
        En kuitenkaan ole keneltäkään muulta hieroojalta saanut näin hyvää palvelua.

        Oli miten oli,niin en hyväksy tuollaista.Kyllä molempien pitäisi tietää mikä on laillista,luvallista hierojan ja asiakkaan välillä.Mielestäni tuollaiset hierojat on ammattitaidottomia ja tuollaiset asiakkaat kuuluu marssittaa pois.Näin se vaan menee.


      • Alasti on mukavaa
        Peiton alla mukampaa kirjoitti:

        Oli miten oli,niin en hyväksy tuollaista.Kyllä molempien pitäisi tietää mikä on laillista,luvallista hierojan ja asiakkaan välillä.Mielestäni tuollaiset hierojat on ammattitaidottomia ja tuollaiset asiakkaat kuuluu marssittaa pois.Näin se vaan menee.

        Taidat olla joku aivan erikoinen henkilö, riipputisseineen, mitkä eivät ketään kiinnosta. Mitä pahaa siinä on, jos kaksi ihmistä tekee mitä tykkäävät? Minä mielestäni autoin sairasta ihmistä ja hän oli oikein tyytyväinen näkemäänsä ja kokemaansa. Minun tissini ja mirrini kiinnosti häntä ja toivon, että hän vielä jatkossa olisi monta kertaa saanut itsensä tyydytettyä katsoessaan minun komeita valokuvia. Kuuleman mukaan moni hänen entisistä asiakkaista oli sanonut, että olisivat ostaneet monta lehteä, jos minä olisin ollut siellä. Olen ollut oikein tyytyväinen, että hän on kuviani näyttänyt vieraille miehille ja heillä on siinä vaiheessa alkanut alapää sekoilla. Minulla on mitä näyttää ja en siitä ujostele


      • Peiton alla mukavaa
        Alasti on mukavaa kirjoitti:

        Taidat olla joku aivan erikoinen henkilö, riipputisseineen, mitkä eivät ketään kiinnosta. Mitä pahaa siinä on, jos kaksi ihmistä tekee mitä tykkäävät? Minä mielestäni autoin sairasta ihmistä ja hän oli oikein tyytyväinen näkemäänsä ja kokemaansa. Minun tissini ja mirrini kiinnosti häntä ja toivon, että hän vielä jatkossa olisi monta kertaa saanut itsensä tyydytettyä katsoessaan minun komeita valokuvia. Kuuleman mukaan moni hänen entisistä asiakkaista oli sanonut, että olisivat ostaneet monta lehteä, jos minä olisin ollut siellä. Olen ollut oikein tyytyväinen, että hän on kuviani näyttänyt vieraille miehille ja heillä on siinä vaiheessa alkanut alapää sekoilla. Minulla on mitä näyttää ja en siitä ujostele

        Mitäs se sulle mikä mä oon ja miks oot toisen naisen rinnoista kiinnostunut?mielestäni se on outoa ja epänormaalia.No sun harmiksesi voin kertoa,ettei mitään riippurintoja ole,vaan sirot,sievät ja urheilijamalliset ja nekin kiinnostaa monia .Kyllä niilläkin saa miehen sekaisin,kuten on käynytkin.Kyllä siinä on paljonkin pahaa jos seksiä harrastaa miten sattuu ja kenen kanssa tahansa.Ujostelemisessa ei ole mitään väärää,jokaiselle pitää suoda intiimisuoja jos tilanne ja henkilö vaatii sitä.Liika paljastelu taas on sopimatonta ja epäasiallista.Kyllähän mullakin on mitä näyttää,mutta onneksi oon tarpeeksi fiksu että osaan tehdä sen oikealla tavalla,oikeassa paikassa,oikeaan aikaan ja oikean henkilön kanssa.Ujostelusta annan plussapisteitä ja liiasta paljastelusta miinuksia.


      • Alasti on mukavaa
        Peiton alla mukavaa kirjoitti:

        Mitäs se sulle mikä mä oon ja miks oot toisen naisen rinnoista kiinnostunut?mielestäni se on outoa ja epänormaalia.No sun harmiksesi voin kertoa,ettei mitään riippurintoja ole,vaan sirot,sievät ja urheilijamalliset ja nekin kiinnostaa monia .Kyllä niilläkin saa miehen sekaisin,kuten on käynytkin.Kyllä siinä on paljonkin pahaa jos seksiä harrastaa miten sattuu ja kenen kanssa tahansa.Ujostelemisessa ei ole mitään väärää,jokaiselle pitää suoda intiimisuoja jos tilanne ja henkilö vaatii sitä.Liika paljastelu taas on sopimatonta ja epäasiallista.Kyllähän mullakin on mitä näyttää,mutta onneksi oon tarpeeksi fiksu että osaan tehdä sen oikealla tavalla,oikeassa paikassa,oikeaan aikaan ja oikean henkilön kanssa.Ujostelusta annan plussapisteitä ja liiasta paljastelusta miinuksia.

        On sitten hyvä, että sinulla on myös sopivan kokoiset paikat. Kaikkien täytyy olla niihin tyytyväisiä. Ihanaa kun on taas kesä ja saan olla tämänikäisenäkin välillä valkoisessa t-paidassa, ilman kiristäviä rintaliivejä. Nännin päät komeasti suurten rintojen kanssa pystyssä,sopivasti läpi katsottavissa paidan alta. Kyllä siinä miesten päät kääntyvät. Siitä nautin. Tällä viikolla on kuitenkin hierojakin ja ilmeisesti siellä muillekin kaikenlaista tapahtuu, kun näitä juttuja lukee. Minä olen kuitenkin jo etukäteen tehnyt selväksi, että mitä siellä tehdään.


      • Moraali ja järki
        Alasti on mukavaa kirjoitti:

        On sitten hyvä, että sinulla on myös sopivan kokoiset paikat. Kaikkien täytyy olla niihin tyytyväisiä. Ihanaa kun on taas kesä ja saan olla tämänikäisenäkin välillä valkoisessa t-paidassa, ilman kiristäviä rintaliivejä. Nännin päät komeasti suurten rintojen kanssa pystyssä,sopivasti läpi katsottavissa paidan alta. Kyllä siinä miesten päät kääntyvät. Siitä nautin. Tällä viikolla on kuitenkin hierojakin ja ilmeisesti siellä muillekin kaikenlaista tapahtuu, kun näitä juttuja lukee. Minä olen kuitenkin jo etukäteen tehnyt selväksi, että mitä siellä tehdään.

        Sä taas oot erittäin sairas ihminen.Jokaisen oma asia minkälaiset paikat on.Onneks itse osaan pukeutua asiallisesti ja fiksusti,alusvaatteisiin myös kuten kuuluukin.Todella noloa ja höhlää kulkea ilman liivejä.Hierojalla tapahtuu sitä mikä on laillista ja luvallista,hierojan toimen kuvaan kuuluvaa.Liekö tuo sun hierojasi on edes mikään oikea jos tekee jotain luvatonta siellä tai sitten sä olet joku hierojan ahdistelija,joka vaatii tekemään sellaista,mikä ei kuulu hierojan työhön.


      • Arvaatka kuka
        Moraali ja järki kirjoitti:

        Sä taas oot erittäin sairas ihminen.Jokaisen oma asia minkälaiset paikat on.Onneks itse osaan pukeutua asiallisesti ja fiksusti,alusvaatteisiin myös kuten kuuluukin.Todella noloa ja höhlää kulkea ilman liivejä.Hierojalla tapahtuu sitä mikä on laillista ja luvallista,hierojan toimen kuvaan kuuluvaa.Liekö tuo sun hierojasi on edes mikään oikea jos tekee jotain luvatonta siellä tai sitten sä olet joku hierojan ahdistelija,joka vaatii tekemään sellaista,mikä ei kuulu hierojan työhön.

        Tänään on taas se ihana päivä. Voi olla vaikka mitä peukalointia molemmilla puolilla. Kyllä ihminen osaa nauttia kaikesta.


      • Ei kiinnosta
        Arvaatka kuka kirjoitti:

        Tänään on taas se ihana päivä. Voi olla vaikka mitä peukalointia molemmilla puolilla. Kyllä ihminen osaa nauttia kaikesta.

        Jaa vai niin.Oman miehen kanssa on ihanampaa ja nautittavampaa.


    • Yök yök yök

      Hyh hyi kuvottavaa,inhottavaa ja oksettavaa.

      • Ihanaa olla alasti

        Ei siinä paljon paljastettavaa ole, mutta olisi kuitenkin mielenkiintoista.
        Kuitenkaan kaikki ei hyväksy tätä ja on sitten kait mentävä toiselle osasolle.
        Voisin jatka kirjoittelua muualla, kerro missä.


    • itse olen

      käynyt useilla alan ammattilaisilla useita kertoja, naprapaatti, hieroja, kiropraktikko, hermorata hieronta, jäsenkorjaaja/kansanparantaja.

      eikä ikinä missää ole tarvinnut riisua itseään alasti, minusta se ei ole normaalia jos joutuu riisumaan alasti tai ammattilainen sanoo että pitää riisua alasti itsensä.

      kyllä silloin on joutunut fuskatuksi jos näin on.

      yleensä asiakas peitetään jollain pyyhkellä, itelle ei tulisi mieleenkään riisua itseään alasti pidän aina bokserit jalassa ja yleensä kun hierotaan pakaroita niin yleensä hieroja laskee bokserit sen verran alas että pystyy hieromaan pakarat.

      muinun mielestä se pitää mennä niin että jos on mies niin on mies hieroja ja jos on nainen niin on nais hieroja.

      niin kaikki on luontaisempaa eikä tule kiusallisia tilanteita.

      itse aina koitan vältää nais puolisia ammattilasia mutta muutaman kerran on joutunut meneemään naiselle hierottavaksi, mutta hyvin se on mennyt ei mitään ongelmia.

      eikä muuten silloin kun menin nais hierojalle niin nais hieroja hiero boksereiden läpi pakarat ja hyvin onnistui, ei laskenut boksereita alas niin kuin mieshierojat yleensä tekee.

      kyllä minusta tuo on jotain muuta hierontaa jos hieronta menee tommoseksi, eihän toi eroo enää mitenkään thai hieronnasta jossa miehet saa saman käsitteyn kuin nainen normaalissa hieronnassa, thai hieronnassa vaan nainen on se joka hieroo alasti ja intiimimmin kuin normaalissa hieronnassa ja sitten on eri vaihtoehtoja tässäkin voi mennä pitemmälle tai jättää tähän vaiheeseen.

      sitten naiset moralisoi miehiä siitä että käydään thai hieronnassa vaikka itse käy laillisella hierojalla ottamassa "saman käsittelyn" ja näin ollen se ei olekkaan enää paha asia ollenkaan?

      • itse olen

        unohtu sanoa että näin naiset on tehneet tämän itselleen lailliseksi ja hyväksytyksi itselleen normaalilla hieronalla/hierojalla ja tämä menee jo "thai hieronna" puolelle.

        eikä tätä paheksuta ollenkaan, miksi?

        ainoa paikka jossa riisun itseni alasti on lääkäri jos on semmosta vaivaa oli mies tai nainen joka on genitaali alueella en muuten.


    • Moraalin kannattaja

      Eiköhän ne ole nuo pervot naikkoset,jotka tekee tuommoiset jutut laillisiksi ja hyväksityiksi.Noita pervoja kun löytyy myös naisista,mikä on todella inhottavaa ja ikävää.Kyllä tuollaista kuuluu ehdottomasti paheksua.

    • aöno

      Kyllä thaihierojilla on yleensä jotain vaatetta päällä, kun he hierovat.

    • Säädyllisyys

      Joo ne thaihorot tiedetään kyllä.

    • mies hieroja36

      Kyllä minä olen hieronut monia naisia alasti. on ollut yli 40 vuotiaita kuin 18 vuotiaita naisiakin ja täysin alasti. Ja kyllä alkaa seisomaan muna kun jotain 18 vuotiasta kaunista naista hieroo ja sit se alkaa siin vohkimaan vaikka en mitään intiimi paikkoja hiero. Mut On käynyt niin et nainen levittää itse jalkojaan oikein auki ja ei ole epäselvää et mitä se silloin haluaa.

      • Moraalin kannattaja

        Ei kaikki onneks ala voihkimaan ja levittää jalkojaan,eikä ole mikään tarviskaan.


      • Arvaa kuka

        En minä välttämättä levitä jalkojani ja ala voihkimaan, mutta muuten kyllä on ihanaa olla vieraan miehen käsittelyssä 90-minuuttia ja koko ajan aivan alasti toisen silmien edessä. Vaikka olen jo tämän ikäinen, niin kyllä minussa riittää katsomista ja varmasti toinenkin sen huomaa. Asia jää kyllä aina siihen sormipeliin, mutta se on ihan tarpeeksi. Mukavuuden tunne jatkuu pitkään iltaan, jolloin jatkuu homma kotona.


      • Ei kiinnosta
        Arvaa kuka kirjoitti:

        En minä välttämättä levitä jalkojani ja ala voihkimaan, mutta muuten kyllä on ihanaa olla vieraan miehen käsittelyssä 90-minuuttia ja koko ajan aivan alasti toisen silmien edessä. Vaikka olen jo tämän ikäinen, niin kyllä minussa riittää katsomista ja varmasti toinenkin sen huomaa. Asia jää kyllä aina siihen sormipeliin, mutta se on ihan tarpeeksi. Mukavuuden tunne jatkuu pitkään iltaan, jolloin jatkuu homma kotona.

        Minusta kivempaa pitää pikkuhousut jalassa ja pyyhettä päällä,eikä ne ole olleet koskaan tiellä.Mielestäni tuo sormipeli ja muut seksiin liittyvät jutut kuuluvat omalle miehelle ja ihanampaa on olla oman miehen käsittelyssä,katseltavana.Hierojan kuuluu hoitaa vain ja ainoastaan,hänen työhönsä kuuluvat jutut,eikä mitään muuta.


    • naishierojalla vain

      Onneks en oo koskaan valinnut mieshierojaa, aina naisen. Kyllä vaan tykkään pitää pikkuhousut jalassa, eivätkä koskaan ole olleet tiellä.

      • Arvaa kuka

        Kirjoitan nyt vielä kerran, kun on vauhtiin päästy. Eivät ne pikkuhousut olekaan tiellä, mutta on paljon mukavampaa olla ihan ilman. Puhuin viime viikolla hierojan kanssa aika vapaasti asioista ja kaikesta muustakin. Hän sanoi, että kyllä silloin eka kerran vähän ihmetteli, kun sanoin ottavani kaikki vaatteet pois päältäni. Hän siinä katseli, kun rintaliivit putosivat pois rintojen päältä ja sitten vielä alushousutkin, kuulemma viisari värähti ja ei ollut aikoihin nähnyt vastaavanlaista näkyä. Ihmetteli, jos ei jokaisen miehen vehje reakoi sellaisen näyn edessä. Mutta me sovittiin, että ei sitten muuta, kuin vain hierontaa käsin, vaikka saakin mennä aika lähelle vakoa. Tissit tietysti saa hoitaa kunnolla. Hän sanoi, että kyllä aika usein ainakin keski-ikäiset naiset haluavat hierontaa aika reilusti ja vaatetus on hyvinkin paljastavaa. Siis vaaleat alushousut, mistä hyvin karvoitus näkyy läpi ja liivit pitsiset, mistä nännit paistavat läpi. Olen luvannut hänelle jotain, silloin, kun olen hänen hierottavanaan viimeisen kerran. Olen käskenyt hänen myös lukea näitä juttuja.


    • En arvaa

      Jaa vai niin.Minustapa on parempi että pikkuhousut on päällä ja pyyhettäkin jos suinkin mahdollista.Ei ole tarpeellista ottaa kaikkia vaatteita pois,eikä mikään pakkokaan ja jokaiselle pitää suoda intiimisuoja kuten kuuluu.Rintojen ja vaon hoito kuuluu vain ja ainoastaan omalle miehelle.Kauniimpaa on seesteinen ja asiallinen pukeutuminen,mieluiten tummat ja mahdollisimman peittävät alusvaatteet.Nuo paljastavat sopii oman miehen kanssa käytettäväksi.

    • ei alstomuus kuulu

      En ikinä suostuisi ja kyllä on jotakin outoa jos pitää alasti riisuutua. Itse menin naisena mieshierojalle: ei ollut virallinen työaika, mutta satun asumaan samassa kerrostalossa.
      Mies sanoi, että saan miten paljon vaatteita on päällä. No tietenkin uikkarit se viimeisin vaihtoehto. Eka kerralla hierottiin T-paidan päältä, mutta seuraavalla kerralla oli uimapuku.

    • Mika34561

      Itse olen 37-v mies joka harrastaa kuntosalilla käyntiä ja olen nyt kaksi kertaa käynyt n 50 v naisen antamassa urheiluhieronnassa. Aluksi kysyin että voinko olla täysin alasti niin sain myöntävän vastauksen. Pöydällä kun olin niin aluksi nainen peitteli minut mutta sanoin että peitteissä tulee hieman epämukava olo. Jonkin aikaa se pyyhe pysyi pepun ja reisien päällä mutta kun nainen alkoi yläselän jälkeen sieltä hieroa alaselästä niin hän heitti pyyhkeen pois. Hierontaa hän antoi myös niin että olin selälläni ja tahtomatta siinä kalu oli kovana mutta etiikkansa mukaisesti hän ei koskenut intiimialueisiin. Sanoi tosin minun hieman pyydellen anteeksi seisokkia että se on ihan luonnollista. Itsestäni on miellyttävää olla ilman alkkareita urheiluhieronnossa ja hierojani mukaan täysin alasti olo ei todellakaan ole yleistä.

    • Anskuliini

      Olen hieroja, eikä kenenkään tarvitse alasti olla. Kyllä pikkuhousut saa olla jos kyseessä on kokohieronta. Harvemmin rintaliivit päällä pystyy niskaa, hartioita ja selkää hieromaan, kyllä ne pois on otettava ettei tule öljytahroja.
      Asiakas kyllä peitellään ettei tarvitse ajatella että jotain pikkupöksyistä näkyy. Ammatti ihmisenä on nähnyt niin paljon eri ihmisiä ettei tarvitse ajatella kellä on mitäkin siellä housuissa. Jos jollakin viisari värähtää, niin pitäköön mölyt mahassaan. Minulle hierominen on työ kuin työ, olen tehnyt sitä jo 18-vuotta. Hienotunteinen pitää olla eri ihmsiten kanssa. Jotkut tulee rintaliivit päällä, ja lasketu vat siihen hoitopöytään, liivit auki ja olkaimet pidemmälle. Hankalammaksi käy kun pitää hieroa kädet jne. Ottakaa hieronta siten että kyseinen hieroja on ammatti ihminen eikä mikään toisten paikkoja tiiraava henkilö.
      Itse en halua että miehet ottaa pois pikkuhousunsa. Hieronta ei huonone siinä mitenkään. Minusta kenenkään ei tarvitse katsella kenenkään kaluja eikä muutakaan intiimialuetta. Minusta henkilöt jotka haluavat itseänsä paljastella ovat minusta vähän pereversssiin viittaava. Oudolle ihmiselle omat vehkeensä näyttäminen on minusta outoa. Onneksi minulle ei ole käynty tuohon tapaan kuin pari kertaa elämässäni, ja minusta se oli epämukavaa.

    • Mika34561

      Suostuitko siihen että nuo miehet olivat ilman rihmankiertämää? Laitoitko edes pyyhkeitä peitoksi? Olivatko sitten miehet muutenkin vähän pervon oloisia?

      Itse olen tosiaan ollut alasti samalla naishierojalla ja ensimmäisen kerran jälkeen hän tosiaan kysyi että milloin haluan tulla uudestaan. Alaston kroppani varmaan tuskin oli millään lailla ongelma hänelle. Ehkä varmaan asiassa on sekin puoli että jos mies on 1) asiallinen 2) kiva kroppa 3) ihan miellyttävä ulkonäkö niin siinä tapauksessa tämä hierojani ei ollut moksiskaan eikä mitenkään vastaan alastomuuttani...

    • vaale,,,,mmmm,,

      Mulla on ollut vuosien varrella kolmen hierojan kanssa seksi suhde ,
      Kolmas tai neljäs kerta aina käydessä ollaan menty pidemmälle,
      Yksi on päässyt maaliin asti mut muut on alasti hieroneet ja käsillä tehneet.
      Saan monesti orgasneja itsestään ainakin vyöhyketerapiassa,
      Mieheni kiihottuu kovasti hieronnasta ja saa kyllä oikeesti kuuman rouvan hieronnan jälkeen.
      On aika yleistä hieronta ja erotiikka ja mitä pahaa siinä vaikka monet hierojat täällä
      vannovat muuta.
      Joensuuhun kannattaa tulla jos muualla ei ole,
      Olin 25 kun 50 hieroja sai mua alasti hieroa ekana oli rintsikatkin ne jäi pois ja sit pikkarit jäi ja kiva oli kun mies näki pimpin.
      Sit koskettelua aina reilummin ja sain levitellä vahingos.se oli kivaa..

    • Hieroja niinikään

      Lähtökohtaisesti jokainen ihminen plintille käydessään on hierojalle vain lihaksia. Lihaksi jotka toki toisilla ovat joillakin alueilla paremmin kehittyneet kuin toisilla, mutta silti yhtäkaikki lihaksia.
      Mitä tulee ensinnäki alkutilanteeseen, jossa pitäisi vaatteita vähentää, niin toivoisi asiakkaiden ymmärtävän, että kaikista parhaiten erilaiset ongelma-alueet löytyvät, kun vaateusta ei hirveästi päällä ole. Tuollaisen noermivaatetuksen läpik un ei oikein pässe perille, että onko esim. lukkotiloja rangan alueella, ja osa lihaskireyksistäkin selviää jo kliinistä tutkimusta tehtäessä.
      Tästä sytä on hyvä tietää se, että ammattilaiselle mentäessä ei tarvitse kenenkään miettiä ulkoista olemustaan millään tavalla, ja ihan kaikki mikä asiakkaaseen liittyy on hierojaa velvoittavan vaitiolovelvollisuuden takana. Tässä valossa en ymmärrä ollenkaan hierojia, jotka retostelevat täällä, tai missään, erilaisilla tapahtumilla asiakassuhteissaan.
      Joku täällä sinänsä ansiokkaasti avasi myös tuon ns "rimanylityksen", jonka jälkeen ei paluuta enää olisi, mutta ihan näin mustavalkoisesti en asiaa kuitenkaan näkisi.
      Kukaan hieroja (pääsääntöisesti) ei pyri asiakkaansa kanssa intiimiin tilanteeseen/suhteeseen, mutta vaikka miten haluttaisi moralisoida, niin hierojakaan ei ole kone, jolla ei olisi tunteita, haluja tai yleensäkään minkäänlaista tajau mistään.
      Tämän vuoksi, hyvinkin korkeasta moraalista huolimatta, voi itse kullekin tulla vastaan tilanne, jossa kemiat vaan kohtaavat tai viesti on molemmille niin selvä, että ns. normiasiakkuus loppuu siihen pisteeseen. Ennenkuin tuota avaan lisää, niin haluaisin vielä korostaa, että tottakai jokainen hieroja, vaikka mitä muuta väittäisi, rekisteröi ihmistä ja hänen olemustaan. Saattaa todeta mielessään, että onpa jumalattoman kaunis ihminen (jokaisen oman mieltymyksen mukaan johon enemmän tai vähemmän vaikuttaa myös asiakkaan muut ominaisuudet kuin vain fyysinen ulkonäkö), mutta ammattimainen hieroja ei siitä tee numeroa millään tavalla eikä mitenkään yritä alkaa ahdistelemaan asiakastaan.
      Edelleen korosta sitä, että kun ei ole kone, niin ennemmin tai myöhemmin itsekullekin hierojalle tulee vastaan tilanne, jossa moraali on koetuksella tai se jopa ylitetään, tai toisaalta tilanne jossa yksinkertaisesti vaikkapa rakastuu asiakkaaseensa.
      Hieronta on kuitenkin on varsin avoin kirja asiakkaan ajatusmaailmaan ja elämään ja se on omiaan myös luomaan erilaisia jänniteitä tai kiinnostusta yhteen tai kahteen suuntaan asiakkaan ja hierojan välillä.
      Tämä ei kuitenkaan oikeuta hierojaa minkäänlaisiin asiattomuuksiin asiakkaansa kanssa ellei kaikki tapahdu yhteisymmärryksessä molempien välillä, mutta tämä, kuten jo aiemmin viittaisinkin, päättää asiakassuhteen ja tämän jälkeen on sitten kyseessä ihan jotain muuta.
      Kaikkien moralisoijienkin on hyvä ymmärtää, että hieronta aivan rehellisesti todettuna, on sen hoitavasta vaikutuksesta ja merkityksestä huolimatta myös erittäin eroottisesti jännittynyttä, ja ihmisten keskinäisissä suhteissa erittäin hyvä tapaa rentoutua ja tuottaa seksuaalistakin mielihyvää. Jopa erittäin hyvää sellaista.

      • Hieroja niinikään

        Tästä syystä en myöskään enää nykyisellään moralisoisi kovinkaan voimakkaasti sitä, jos kaksi ihmistä keskinäisellä sopimuksellaan päätyvät siihen, että asiakas saa muutakin tyydytystä tästä tapahtumasta, mutta jälleen se vie varsinaisen asiakkuuden hiukan väärille raiteille, ja onkin syytä tarkkaan harkita millä konseptilla mahdollisia tapaamisia tämän jälkeen jatketaan.

        Toisaalta tänä päivänä erilaisetn eroottsten palveluiden myynti on ihan arkipäivää, ja erityisesti naiset ovat viime vuosina tässä erinomaisesti kunnostautuneet, joten tässäkään valossa ei kovin suurta kritiikkiä voisi oikein esittää tämänkän asian suhteen, koska edelleen on kyse kahden ihmisen keskinäisestä halusta ja sopimuksesta, joka ei sinällään voi koskaa olla väärin jos se perustuu molemminpuoliseen haluaan, vapaaehtoisuuteen eikä siinä käytetä ketään henkisesti vajavaista ihmistä hyväksi. Jos nämä ehdot täyttyvät, niin on hiukan väärin täältä huudella, että eihän se käy.

        Vaan edelleen haluan korostaa, että ei yhdenkään ns oikean hierojan lähtökohtainen ajatus ole se, että päästään asiakkaan kanssa naimaan tai muutakaan, mutta ei kai sitä voi kokonaan sulkea poiskaan, koska ihmisillä on erilaisia haluja ja tarpeita jotka saattavat kohdata tuollaisessakin tilanteessa!

        Elikäs ihan kaikki voivat aivan turvallisesti ja luottavaisesti tulla/mennä hierojan vastaanotolle tietäen, että se hoidetaan lähtökohtaisesti täysim ammatillisesti, ja aivan huolimatta siitä onko asiakas vaatettuna vai ilman vatteita plintillä. Se valinta asiakkaalle suotakoon, että hän päättää sen miten siinä plintillä on parasta olla. Kaikki muu, mitä sitten tapahtuu ei kuulu hierontaan, ja se on syytä siinä yhteydessä myös selväksi tehdä, ja molempien ymmärtää että hieronta-asiakkauus päättyy siihen pisteeseen.
        Kokonaan toine juttu on sitten se, jos joku ihan lähtökohtaisesti on vääristä motiiveista hierojana tai jos ihan suoraan kauppaa eroottisia hoitoja. Tämä olisi kuitenkin syytä tehdä ihan avoimesti, jotta myös asiakkaalla on mahdollisuus se tietää ja huomioida hierojaa valitessaan. Ja tällöin ei kannata mainostaa sitä klassisena hierontana eikä urheiluhierontanakaan, koska se löyhnetää koko alaa koskvee moraalia ja vaikeuttaa niiden työtä, joilla ainoa tarkoitus on tuoda asiakkaalle kaikki se ns oikea hyöty, joka hieronnalla on saavutettavissa niin hoitomuotona kuin ennaltaehkäisevänä hoitona, joaa se on täysin ylivoimainen hoitomuoto osana harjoittelevan ihmisen lihashuoltotoimia!


      • Mukavaa olla siinä .

        Näistä sinun kahdesta jutustasi voin huomata, että et sinä minua tuomitse, vaikka olenkin näin kirjoittanut ja menetellyt. Minun nautintoni alkaa heti siitä hetkestä, kun suljen oven takanani ja olen hierojan kanssa kahden siinä huoneessa. Vaatteeni saavat aika nopeasti lähteä päältäni ja siinä sitten olen näytillä, suurine rintoineni ja hyvän karvoituksen omaavan alapääni kanssa. Seuraavat 90-minuuttia ovat sitten se kaikkein hienoin tilanne ja uskon hierojankin siitä jotain nauttivan, vaikka koko homma hoidetaankin ehdottomasti vain sormilla. Juttelemme siinä kaikenlaista ja en yhtään pane pahakseni, vaikka hän joskus olisikin kertonut muille hierottaville jotakin minusta. Tätä tulee jatkumaan nyt ainakin toistaisesti noin kahden kuukauden välein ja sitten joskus se meidän välinen viimeinen kerta on asia erikseen. En kuitenkaan sitä nyt niin paljon odota, koska tämä kaikki on autuasta ja olen joka kerta käsittelyn jälkeen aivan taivaassa ja paikkani oikein mukavassa kunnossa. Pukeminen kylläkin kestää paljon kauemmin, kuin riisuminen.


      • MassageTherapist
        Mukavaa olla siinä . kirjoitti:

        Näistä sinun kahdesta jutustasi voin huomata, että et sinä minua tuomitse, vaikka olenkin näin kirjoittanut ja menetellyt. Minun nautintoni alkaa heti siitä hetkestä, kun suljen oven takanani ja olen hierojan kanssa kahden siinä huoneessa. Vaatteeni saavat aika nopeasti lähteä päältäni ja siinä sitten olen näytillä, suurine rintoineni ja hyvän karvoituksen omaavan alapääni kanssa. Seuraavat 90-minuuttia ovat sitten se kaikkein hienoin tilanne ja uskon hierojankin siitä jotain nauttivan, vaikka koko homma hoidetaankin ehdottomasti vain sormilla. Juttelemme siinä kaikenlaista ja en yhtään pane pahakseni, vaikka hän joskus olisikin kertonut muille hierottaville jotakin minusta. Tätä tulee jatkumaan nyt ainakin toistaisesti noin kahden kuukauden välein ja sitten joskus se meidän välinen viimeinen kerta on asia erikseen. En kuitenkaan sitä nyt niin paljon odota, koska tämä kaikki on autuasta ja olen joka kerta käsittelyn jälkeen aivan taivaassa ja paikkani oikein mukavassa kunnossa. Pukeminen kylläkin kestää paljon kauemmin, kuin riisuminen.

        Täytyy toivoa, että joskus kohdalle vielä satut, niin saadaan paljon mielenkiintoisia keskusteluja tästä aiheesta. :-D


      • Kivun helpotusta
        Mukavaa olla siinä . kirjoitti:

        Näistä sinun kahdesta jutustasi voin huomata, että et sinä minua tuomitse, vaikka olenkin näin kirjoittanut ja menetellyt. Minun nautintoni alkaa heti siitä hetkestä, kun suljen oven takanani ja olen hierojan kanssa kahden siinä huoneessa. Vaatteeni saavat aika nopeasti lähteä päältäni ja siinä sitten olen näytillä, suurine rintoineni ja hyvän karvoituksen omaavan alapääni kanssa. Seuraavat 90-minuuttia ovat sitten se kaikkein hienoin tilanne ja uskon hierojankin siitä jotain nauttivan, vaikka koko homma hoidetaankin ehdottomasti vain sormilla. Juttelemme siinä kaikenlaista ja en yhtään pane pahakseni, vaikka hän joskus olisikin kertonut muille hierottaville jotakin minusta. Tätä tulee jatkumaan nyt ainakin toistaisesti noin kahden kuukauden välein ja sitten joskus se meidän välinen viimeinen kerta on asia erikseen. En kuitenkaan sitä nyt niin paljon odota, koska tämä kaikki on autuasta ja olen joka kerta käsittelyn jälkeen aivan taivaassa ja paikkani oikein mukavassa kunnossa. Pukeminen kylläkin kestää paljon kauemmin, kuin riisuminen.

        Hierojalta haetaan kylläkin helpotusta vaivoihin,kivun lievitystä kipuihin ja särkyihin,ei
        pelkästään nautintoa.Nämä seksihierojat onkin sitten asia erikseen.Miksi hierojien maine pitää pilata,vaatimalla heitä seksihommiin?


      • Mukavaaa olla siinä
        Mukavaa olla siinä . kirjoitti:

        Näistä sinun kahdesta jutustasi voin huomata, että et sinä minua tuomitse, vaikka olenkin näin kirjoittanut ja menetellyt. Minun nautintoni alkaa heti siitä hetkestä, kun suljen oven takanani ja olen hierojan kanssa kahden siinä huoneessa. Vaatteeni saavat aika nopeasti lähteä päältäni ja siinä sitten olen näytillä, suurine rintoineni ja hyvän karvoituksen omaavan alapääni kanssa. Seuraavat 90-minuuttia ovat sitten se kaikkein hienoin tilanne ja uskon hierojankin siitä jotain nauttivan, vaikka koko homma hoidetaankin ehdottomasti vain sormilla. Juttelemme siinä kaikenlaista ja en yhtään pane pahakseni, vaikka hän joskus olisikin kertonut muille hierottaville jotakin minusta. Tätä tulee jatkumaan nyt ainakin toistaisesti noin kahden kuukauden välein ja sitten joskus se meidän välinen viimeinen kerta on asia erikseen. En kuitenkaan sitä nyt niin paljon odota, koska tämä kaikki on autuasta ja olen joka kerta käsittelyn jälkeen aivan taivaassa ja paikkani oikein mukavassa kunnossa. Pukeminen kylläkin kestää paljon kauemmin, kuin riisuminen.

        On taas aikaa vierähtänyt viimeisetä kirjoituksesta. Onko rajat rikottu, vai eikö juttua riitä? Minulla on huomenna tilaisuus mennä seuraavan kerran hirojalle ja tilanne on aivan sama, kuin viimeksi. Kaikki asiat tehdään samalla lailla. Siis nopea riisuuntuminen ja sitten täysin alastomana hierojan eteen hänen hieromispöydälleen. Siinä olen suurine tisseineni ja mukavan näköisen karvoitukseni kanssa hänen edessään. Seuraavat 90-minuuttia hän tekee minulle kaikkea hyvää ja myös saa käsitellä niinsanottuja intiimiäkin paikkoja. Lopputulos on täysin autuaallinen ja sitten kotona jatkamme siitä kahden kesken, mistä hieroja aloitti, mutta hän sai nähdä kaiken ja näyttämisestä minä nautin, sillä minulla on mitä näyttäää ja myös oikeissa paikoissa.


    • Oman kullan kainalos

      Eikös sinua hävetä yhtään?onneksi hieroja laittaa minulle pyyhkeen päälle
      tarvittaessa kuten kuuluukin jos hommat alkaa liikaa menemään seksin puolelle,
      niin osaanpa minä ainakin fiksuna likkana toppuutella hierojaa,kuten myös
      kuuluu.Onhan sitä minullakin ihan riittävästi näyteltävää,mutta tuskimpa se on
      kovinkaan fiksua alkaa hierojalle alkaa esittelee itseään,saati antaa kopeloida
      intiimejä paikkoja.Kyllä se hieronta antaa minullekin kaikkea hyvää,helpotusta
      kipuihini ja lopputulos on myöskin autuaallinen.Intiimeihin paikkoihin koskemisesta
      päätän vain ja ainoastaan minä itse.Seksi on nautittavampaa ilman kipuja,ensin
      nuo kivut täytyy saada kuriin.Enkä ole ujo,enkä myöskään estoinen,onneksi olen
      tarpeeksi fiksu että tiedän,miten toimin tilanteessa,kun näköjään kaikista ei ole siihen.
      Minäkin jatkan kotona oman kultani kanssa kahden kesken,siitä mistä hieroja
      aloitti ja hän saa nähdä kaiken ja minäpä nautinkin omalle mussukalle näyttämisestä
      enemmän,kuten kuuluukin.Joo kyllä minultakin löytyy sitä näytettävää ja oikeissa
      paikoissa.

      • Mukavaa olla siinä

        Jokaisella naisella on vietti, että on näytettävä, jos vain on mitä esitellä. Minäkin päätän tilanteesta ja annan hierojan tehdä työnsä aivan vapaaehtoisesti. Me molemmat nautimme tilanteesta ja ei siitä seuraa mitään vakavampaa. Asia on täysin meidän kahdenkeskinen ja me teemme sen, minkä parhaaksi näemme. Sitten tilanteen jälkeen, kun olen saanut suuret tissini ja komean kolmion peitettyä ja muunkin kroppani, mikä on vaatinut melko pitkän ajan, koska haluaisin hänen vain ihailevan muotojani. Komeita kovia nännejä ja aivan turvoksissa olevaa karvoitusta. Oven suljettua takanani odotan taas uutta tilaisuutta tähän autuaaseen käsittelyyn. En sen paremmin muina aikoina häntä ajattele, mutta kuitenkin aina se seuraava kerta on mukava.


    • Oman kullan kainalos

      Olet huoraakin pahempi naikkonen,kyllä sinunlaiset horot tiedetään.Maksulliset naiset
      itseään näyttelee.Ei kaikilla naisilla onneksi ole mitään viettiä,eikä tarvitse ollakaan.
      Miksi pitää näytellä itseään,vaikka onkin näytettävää?mielestäni on naurettavaa
      että tarvitsee esitellä itseään,kuin joku pornolehden naikkonen.Ihmettelen hierojaasi
      että kehtaakin suostua tekemään mitä tahansa,liekö tuo on mikään oikea hieroja
      tai sitten olet joku hierojan ahdistelija.Minäkin annan hierojan tehdä työnsä
      vapaaehtoisesti,mutta vain sovitut asiat,kuten kuuluukin.Mekin molemmat nautimme
      tilanteesta ja onneksi ei seuraa mitään vakavaa,mikä ei ole tarvis.Muuten oletko
      harkinnut pornotähden uraa sen kroppasi kanssa,kun niin tykkäät esitellä itseäsi ja
      kaipaat ihailua sen osalta?en ole kateellinen,vaan onneksi olen seesteinen nainen
      etten liikoja paljastele,mikä ei ole kovinkaan fiksua.Enkä myöskään kaipaa liikaa
      ihailua jos kaipaan niin asiallisella tavalla,en mitään sekstistisiä juttuja,mitkä on typeriä.On minullakin näytettävää ja minäpä teen sen fiksummalla tavalla,kuten kuuluu.Enkä suinkaan ole mikään riipputissi onneksi.Rintani ja muutkin paikat ovat
      kauniit monen mielestä.Onneksi en kiihotu hierojalla,mikä ei ole tarviskaan.No jokainen taaplatkoon tyylillään,mutta ihmettelen tuollaisia hierojia ja asiakkaita.

    • Mukavaa olla siinä

      Taidat olla aika tympääntynyt ihminen. Oletko monellekin esittänyt itseäsi, kun sinua on kehuttu? Kaikkialla tapahtuu kaikenlaista ja niihin on vain osttava suhtautua. En minä syytä hierojaa siitä, että hän minua hieroo sieltä, mistä haluan ja jos hän on kiinnostunut minun katsomisestani. Hän tekee työnsä ja saa siitä palkkansa. Tänään taas sitten olimme me molemmat tyytyväisiä koko puolentoista tuntiin. Minulla olivat kaikki paikat aivan hellinä, paitsi nännit kovina ja kolmio turvoksissa. En muuten ole ajatellut pornouraa, mutta sanon vaan, että kyllä kaikki miehet haluavat nähdä naisessa jotain katseltavaakin, ei tarvitse kaikkea peittää. Mutta toisilla voi olla niin vaikea tapaus tämä oma muija, että ukko ei uskalla katsella ja asiasta puhua mitään. Hyvää lauantai-iltaa.

      • Oman kullan kainalos

        Minulla ei ole mitään tarvetta olla tympääntynyt.Sinä sen sijaan todella taidat
        olla aika tympääntynyt ja onnettomassa parisuhteessa,kun haet tyydytystä ja lohtua
        hierojalta.No ei se mitään,tavallaan ymmärrän ja säälin sinua.Ei minulla myöskään
        ole mitään tarvetta esitellä itseäni kelle tahansa,koska niin sivistymätön en onneksi
        ole.Todellakin kaikkialla tapahtuu kaikenlaista,mutta mitä tahansa ei ole mikään
        pakko suvaita.Minäpä haluankin hierojalta lihashuoltoa ja kivun lievitystä,enkä
        mitään muuta kopeloimista ja minulle on ihan sama katsooko hän vai ei.Todellakin
        hän tekee työnsä ja saa siitä palkkansa,kuten kuuluu.Minäkin ja hierojani olemme
        tyytyväisiä ja minullakin on paikat ihan ok.Minäpäs sanonkin että tuskin kaikki miehet
        haluaa nähdä naisessa jotain katseltavaa pelkästään,se kokonaisuus,luonne ja keskustelutaito on tärkeimmät.


    • Mukavaa olla siinä

      Iltani jatkui kotona ja saunassa, kaikki oli oikein mukavaa. Mieheni kyseli taas, että olinko tyytyväinen tähän kertaan? En voinut muuta, kuin vastata olleeni oikein tyytyväinen. Hän tietää tarkalleen, että minä siellä keimailen ja olen aivan nakuna.Hän osaksi nauttii siitä, että joku voi arvostaa minun suuria tissejäni ja karvaista vittuani.Olemme myöskin useasti keskustelleet siitä, että olisi sittenkin tarvinnut silloin aikoja sitten mennä jonkun lehden malliksi, kun pyydettiin. Mieheni on sanonut, että kyllä siinä olisi moni mies kuolannut perääni, kun olisin lehden sivuilla ollut ilman rihman kiertämää oikein hyvissä asennoissa. Mutta tämä on tätäpäivää ja kaikki jatkuu. Molemmat me tiedämme asiat. Taas suunnilleen kaaksi kuukautta ja on seuraavn kerran hieroja.

      • tellu

        hienoa että kerroit kokemuksestasi, kerro joku yhteystieto tälle hierojalle, olis mielenkiintoista kokeilla.


    • Oman kullan kainalos

      Minullakin on kaikki oikein mukavaa ja olen oikein tyytyväinen hierontakertoihini.
      Onneksi minulla ei ole mitään tarvetta keimailla,koska en välitä sellaisesta ja
      onneksi siellä saa pyyhkeen suojaksi tarvittaessa.

    • Oman kullan kainalos

      Minullakin on kaikki oikein mukavaa ja olen oikein tyytyväinen hierontakertoihini.
      Onneksi minulla ei ole mitään tarvetta keimailla,koska en välitä sellaisesta ja
      onneksi siellä saa pyyhkeen suojaksi tarvittaessa.

    • Se kokonaisuus

      Minäpä nautin siitä että kokonaisuus on tärkeämpi,ei yksi tai kaksi ruumiinosaa,
      niinkuin varmaan hierojanikin ja arvostan eniten sellaisia miehiä,joille kokonaisuus
      luonne ja hyvä keskustelutaito on tärkeimmät.

    • Mukavaa olla siinä

      Minä luovutan. Sain jo pitkän aikaa keskustella, mutta kun minut tuomitaan joka suunnasta, niin katson asian olevan loppu. Nautitaan jokainen olostamme ja vartalostamme ja siitä kenelle sitä näytämme.

    • Moraalin kannattaja

      Oikein hyvä kun luovutat ja että sinut tuomitaan.Todellakin nautitaan jokainen
      olostamme ja siitä mikä on oikein.

    • Mukavaa olla siinä

      Vai minut tuomitaan teidän ansiostanne. Pidin tätä mainintaani pienenä huumorina, mutta ei tuntunut sitä olevan. Jatkan näyttäytymistäni muissa piireissä, missä sitä osataan arvostaa. Siis naiskauneus ja hyvät muodot kunniaan. Näytetään, mitä meillä on näytettävänä. Ei olla riiputissejä eikä pikkuperseitä, eikä myöskään niuhottajia.

      • rappiotui se roomaki

        pitiäisi ihmismielen muistaa kelle me elämme hierojalle vai? vapaan radikaalin tuotteethan ei kyllä mielelään ajattele muuta kuin saa olla ja tehdä mitä haluaa moraalista viis


      • tellu

        kerro hierojan yhteystiedot että voisi kokeilla . mielenkiintoista.


    • Moraali kiitos

      Pidähän läskitissi akka turpas kiinni.Jos joku on niuhottaja,niin se olet sinä.Ketä
      kiinnostaa sinun seksiseikkailut,ei ainakaan minua.Ei olla läskitissisiä läskiperse
      niuhottajiakaan,kuten sinä.Joten ime vaan miehes munaa ja paneskele sen kanssa
      ja lopeta täällä kirjoittelu.

    • Valitettavasti juttu

      Olen jo jonkin aikaa seurannut mielenkiinnolla tätä keskustelua ja se on ollut minusta oikein mielenkiintoista. Sinä olet oikein ilonpilaaja, koska noin kirjoittelet. Kun jollakin ihmisellä ja hierojalla on ollut noin hyvä keskinäinen suhde ja kaikki on toiminut asiallisesti ja hienosti, niin ei voi kuin olla tyytyväinen. On varmasti monta naista, jotka haluaisivat asian olevan noin hyvin, vaikka eivät sitä uskalla tuoda julki. En voi kuin olla kateellinen asiasta. Sinulle voin toivottaa kaikkea muuta kielenkäytöksesi johdosta. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.

      • Kuka se ilonpilaaja?

        Olen myös seurannut mielenkiinnolla tätä keskustelua ja se on minustakin oikein
        mielenkiinnoista.Riippuu kuka on ilonpilaaja,en minä ainakaan,joten ihan turha
        minua syyttää,jos jotain olen sanonut niin palautetta antanut,josta olisi syytä
        ottaa opikseen,eikä suuttua.Jokaisella on oikeus kirjoittaa miten haluaa ja sanoa
        oma mielipiteensä.Mielestäni tuollainen ei ole laillista asiakkaan ja hierojan välillä,se
        on eri asia silloin jos molemmat on vapaita sinkkuja,sitten voidaan sanoa että kaikki
        toiminut asiallisesti ja hienosti.Miksi muuten tuollaisesta asiasta tarvitsee olla
        kateellinen?minulla ei todellakaan ole mitään syytä olla.Ymmärrän hyvin tuon
        edellisen kirjoittajan kielenkäyttöä,mielestäni siihen on lupa jos tuntuu siltä ja turha
        siitä on moittia.Sanompa senkin että harkitsen mieshierojani vaihtamista naishierojaan tai sitten lopettaa siellä käymisen kokonaan,näiden juttujen takia.Koska olen pahoittanut mieleni niistä ja ne inhottaa ainakin minua.En
        suinkaan ole ujo,estoinen,enkä myöskään seksikielteinen,mutta kyllä hierojan
        luona on osattava käyttäytyä asiallisesti.Todellakin ei voi kauhalla vaatia,jos on
        lusikalla annettu.


      • Mieshierojalla
        Kuka se ilonpilaaja? kirjoitti:

        Olen myös seurannut mielenkiinnolla tätä keskustelua ja se on minustakin oikein
        mielenkiinnoista.Riippuu kuka on ilonpilaaja,en minä ainakaan,joten ihan turha
        minua syyttää,jos jotain olen sanonut niin palautetta antanut,josta olisi syytä
        ottaa opikseen,eikä suuttua.Jokaisella on oikeus kirjoittaa miten haluaa ja sanoa
        oma mielipiteensä.Mielestäni tuollainen ei ole laillista asiakkaan ja hierojan välillä,se
        on eri asia silloin jos molemmat on vapaita sinkkuja,sitten voidaan sanoa että kaikki
        toiminut asiallisesti ja hienosti.Miksi muuten tuollaisesta asiasta tarvitsee olla
        kateellinen?minulla ei todellakaan ole mitään syytä olla.Ymmärrän hyvin tuon
        edellisen kirjoittajan kielenkäyttöä,mielestäni siihen on lupa jos tuntuu siltä ja turha
        siitä on moittia.Sanompa senkin että harkitsen mieshierojani vaihtamista naishierojaan tai sitten lopettaa siellä käymisen kokonaan,näiden juttujen takia.Koska olen pahoittanut mieleni niistä ja ne inhottaa ainakin minua.En
        suinkaan ole ujo,estoinen,enkä myöskään seksikielteinen,mutta kyllä hierojan
        luona on osattava käyttäytyä asiallisesti.Todellakin ei voi kauhalla vaatia,jos on
        lusikalla annettu.

        Osuin tänne ja luin koko viestiketjun kerralla. Tavallaan surettaa, että nautinnollisista kokemuksista on saatu kielletyn hedelmän makuinen tapahtuma. Pitääkö joka asiasta nipottaa? Kukaan ei ole kärsinyt vai mitä - ennemminkin nauttinut. Ei pidä tulla lukemaan viestejä jos ne ällöttävät. Nimittely ja tuomitseminen on mielestäni pikkumaista ja lapsellista.
        Ja lisään pökköä pesään kertomalla oman kokemukseni:
        Olen lähes 4-kymppinen naimisissa oleva nainen. Olen käynyt samalla mieshierojalla säännöllisen epäsäännöllisesti n. 7 vuoden ajan; hän on samanikäinen. Aluksi pidin liivit ja pikkuhousut päällä koska ujostelin. Pikkuhiljaa jäi liivit pois koska ne tosiaan on tiellä ja jossain vaiheessa myös housut. Pyyhettä peittona on käytetty myös vaikka se ei selällään maatessa juurikaan peitä pimppiä. Vuosien mittaan tulee juteltua kaikenlaista ja toinen alkaa tuntua hyvältä ystävältä. Pari vuotta sitten hänen hieroessaan reisiäni aloin kiihottua ja sitä oli vaikea hillitä koska oli ovulaation aika jolloin olen aina hyvin herkällä. Tarrasin lopulta hierontapöydän laitoihin ja hän huolestui luullen että voin huonosti. Tartuin hänen käteensä ja vein sen jalkojeni väliin. Hän ällistyi niin ettei hetkeen tehnyt mitään mutta sitten alkoi estellä, yritti vetää kättään pois mutta pyysin - niin, taisin ihan ruikuttaa että vähän sormeilisi koska mulla halu ja kiihko oli kova. Ja hän teki sen, en tarvinnut kuin hetken kun sain orkun. Sen jälkeen pyytelin anteeksi mutta hän oli ehtinyt koota itsensä ja sanoi että se oli ilo hänellekin ja sitten jo nauroimme. Olen sen jälkeen käyntieni alussa heti kertonut olenko "sillä tuulella" vai en että hän tietää varautua. Selkäni kunto on pääasiallinen syy käydä siellä ja toisinaan hän keskittyy pelkästään siihen eli en siis aina tilaa aikaa kokovartalohierontaan.
        Hän tyydyttää minut sormillaan kun sitä toivon eikä ole koskaan yrittänyt mitään muuta. Hänellä on päällään sellainen työasu etten näe tapahtuuko hänen housuissaan mitään enkä ole kokeillut koskeakaan. Hyvänolon rento olo jälkeenpäin on mahtava; parempi kuin pelkän hieronnan jälkeen. Utelin kerran onko muita yhtä kiimaisia asiakkaita kuin minä muttei hän puhu muista enkä minä ole kertonut hieronnan siitä puolesta kenellekään ennen tänne kirjoittamista.


      • anna l
        Mieshierojalla kirjoitti:

        Osuin tänne ja luin koko viestiketjun kerralla. Tavallaan surettaa, että nautinnollisista kokemuksista on saatu kielletyn hedelmän makuinen tapahtuma. Pitääkö joka asiasta nipottaa? Kukaan ei ole kärsinyt vai mitä - ennemminkin nauttinut. Ei pidä tulla lukemaan viestejä jos ne ällöttävät. Nimittely ja tuomitseminen on mielestäni pikkumaista ja lapsellista.
        Ja lisään pökköä pesään kertomalla oman kokemukseni:
        Olen lähes 4-kymppinen naimisissa oleva nainen. Olen käynyt samalla mieshierojalla säännöllisen epäsäännöllisesti n. 7 vuoden ajan; hän on samanikäinen. Aluksi pidin liivit ja pikkuhousut päällä koska ujostelin. Pikkuhiljaa jäi liivit pois koska ne tosiaan on tiellä ja jossain vaiheessa myös housut. Pyyhettä peittona on käytetty myös vaikka se ei selällään maatessa juurikaan peitä pimppiä. Vuosien mittaan tulee juteltua kaikenlaista ja toinen alkaa tuntua hyvältä ystävältä. Pari vuotta sitten hänen hieroessaan reisiäni aloin kiihottua ja sitä oli vaikea hillitä koska oli ovulaation aika jolloin olen aina hyvin herkällä. Tarrasin lopulta hierontapöydän laitoihin ja hän huolestui luullen että voin huonosti. Tartuin hänen käteensä ja vein sen jalkojeni väliin. Hän ällistyi niin ettei hetkeen tehnyt mitään mutta sitten alkoi estellä, yritti vetää kättään pois mutta pyysin - niin, taisin ihan ruikuttaa että vähän sormeilisi koska mulla halu ja kiihko oli kova. Ja hän teki sen, en tarvinnut kuin hetken kun sain orkun. Sen jälkeen pyytelin anteeksi mutta hän oli ehtinyt koota itsensä ja sanoi että se oli ilo hänellekin ja sitten jo nauroimme. Olen sen jälkeen käyntieni alussa heti kertonut olenko "sillä tuulella" vai en että hän tietää varautua. Selkäni kunto on pääasiallinen syy käydä siellä ja toisinaan hän keskittyy pelkästään siihen eli en siis aina tilaa aikaa kokovartalohierontaan.
        Hän tyydyttää minut sormillaan kun sitä toivon eikä ole koskaan yrittänyt mitään muuta. Hänellä on päällään sellainen työasu etten näe tapahtuuko hänen housuissaan mitään enkä ole kokeillut koskeakaan. Hyvänolon rento olo jälkeenpäin on mahtava; parempi kuin pelkän hieronnan jälkeen. Utelin kerran onko muita yhtä kiimaisia asiakkaita kuin minä muttei hän puhu muista enkä minä ole kertonut hieronnan siitä puolesta kenellekään ennen tänne kirjoittamista.

        missäs päin tämä hieroja ottaa vastaan, olis mukava kokeilla.


    • Mitä sitten

      Jaa vai niin.Niimpä surettaahan se.Kyllä pitää nipottaa joistakin asioista,mikä on
      ihan sallittua joskus,eikä siitä pidä suuttua.On niitäkin jotka on kärsinyt ja niitä
      jotka nauttinut.Kyllä jokainen saa lukea mitä haluaa ja minkäs sille voi jos alkaa
      ällöttää.Nimittely ja tuomitseminen mielestäni on ihan sallittua ja oikeutettua,kun
      katsotaan tarpeelliseksi,joten turha siitäkään on suuttua.Itselleni ei tulisi mieleenkään
      alkaa vaatimaan hierojalta seksuaalista nautintoa,tyydytystä.En ole ujo,enkä estoinen
      ettenkö kehtaisi.Mielestä sellainen ei ole sopivaa ja minulle tärkeämpää onkin
      saada hoitoa kipuihini ja vaivoihini.Se on sitten eri asia jos molemmat haluaa sitä,eli
      tapahtuu yhteisestä sopimuksesta,niin mikäs siinä sitten.Jokainen taaplatkoon
      omalla tyylillään,menköön se sitten niin.

    • juup.

      mites naiset suhtautuu vast tapauksessa mieheen. joka ei ehdottele edes. taas tätä epätasarvoa

      • Niin mitä sitten?

        Mitähän sä mahdollisesti tolla tarkotat?miksi pitäisi aina ehdotellakaan?


    • Rentouttavaa

      Kyllä mulla on ainakin aluhousut aina jalassa. Jos pakaroita hierotaan niin hieroja laskee sillon alushousuja, mutta nostaa ne takaisin kun siirtyy alaselkään. Minusta ei ole kiusallista olla vähissä vaatteissa hierojalla. Sinne mennään rentoutumaan ja ei siellä tarvi stressata mistäään!

    • Jokainen nauttii

      Olen myöskin seurannut tätä keskustelupalstaa ja sanon oman asiani. Käyn säännöllisesti hierojalla ja olen keski-ikäinen naishenkilö. Omaan aika rintavan vartalon, tuuhean alapään karvoituksen, siis siellä ei ole käynyt mikään ladyshave, sekä muutenkin ihan mukiinmenevän vartalon. Aina kokovartalohieronnassa olen sloggit jalassa, siis ilman rintaliivejä.En tiedä, miten minusta jonkunverran nuorempi hieroja reagoi minuun, mutta kuitenkin aina mielessäni ajattelen, että olisi mukava lukea hänen ajatuksensa. Hän hieroo minua melkein puolitoista tuntia ja kokoajan olen hänen silmiensä alla. Valkoiset sloggit eivät peitä mitään (tumma karvoitus näkyy kokonaan, ei siis jää mitään arvailujen varaan) ja suuret rintani ovat täysin valtoimenaan. Koko homma on täysin rentouttavaa ja nautin siitä koko rahan edestä. Uskoakseni ei siinä ole mitään pahaa, jos näin käyttäydyn ja hieroja saa tehdä omat johtopäätöksensä, jos minun täytyisi siinä olla vaatteet päällä. Siis lopuksi antakaa jokaisen ihmisen, siis asiakkaan ja hierojan tehdä, mitä he parhaaksi katsovat, sillä se on heidän asiansa ja nautinsonsa.

      • Jaska1000

        Tulisitpas minullekin hierottavaksi........kiihottaa nyt jo ajatus...


      • jenni l

        kerrotko jotain tietoja tästä hierojasta, onko hänellä "virallinen" vastaanotto ja miten saa yhteyden, olisin kinnostunut.


    • Jokainen nauttii

      Oleko hieroja ja missäpäin?
      Voisi se olla hienoa, kun näkisi toisen housujen päältä, että siellä sisäpuolella alkaa henki pihisemään. Uskoisin, että minua hieroessa kyllä voisi näin tapahtua. Saattaisin vaikka ottaa pienet slogitkin pois päältäni. Välillä ihan tuntuu siltä, että ne ovat tiellä, kun hierojan kädet käyvät ihan lähellä karvoitusta ja oikein koskettavatkin karvoja. Nännin päät kyllä kovettuvat oikein kunnolla, kun niitä mukavasti hierotaan ja muutenkin tissejä vatkataan.

    • Ihanampaa

      Oman miehen käsittelyssä.

    • päivikki80
    • jieg+

      päivikki saanut takuuorgguja vissii ku jokapaikas mainostaa!?

    • joensuuusssaa näit

      mun vaimo on ollut viidellä hierojalla alasti ja sormettivat,,yleensä siihen jäänyt
      kerran sain salaa hierojan luvalla seurata niin sanonpa et huh huh kun mulla koveni paikat tosin hieronta kesti kolmatta tuntia,,
      ne hieronnat pitää sopia erikseen,,

    • parashieronta

      Tänään kävin hierottavana naishierojalla.

      Pyysi heti heittämään vaatteet pois ja käski selälleen. Penis oli hyvin pienenä tässä vaiheessa, mutta hieroja tarttui välittömästi siihen, ja 10 minuutin päästä lastit oli ulkona.
      Mahtava hieroja. Täytyy mennä uudestaankin. Niskat jäi kyllä edelleen jumiin.

    • eerikki62

      samaa tapahtuu miestenkin kesken samanlaisesa lihastenhuoltotehtävissä... aina, siellä ja täällä... täydellistä rentoutumista... eräs kaveri joka kyseli täs aiemmin ja soitti lankapuhelimeeni, oikea s-p-osoiteeni on siis [email protected]

    • kas.kas.kas

      Ammattihierojalle ihan sama onko asiakas alasti vai ei. Kun hommaa on tehnyt yli parikymmentä vuotta ei sitä senkään vertaa kiinnosta mitä asiakkaalla on päällä. Enemmän merkitsee se, että asiakas itse käyttäytyy asiallisesti lähtien vaikkapa henkilökohtaisesta hyginieasta. Matkan varrelle on sattunut naisasiakkaita jotka ovat lauenneet hieronnassa, ja onpa yksi jäänyt kiinni siitä, että oli laittanut geishapallot pimpsaansa ennen kuin tuli mulle kokohierontaan. Fiksua olisi kertoa asiasta etukäteen, sinällään ei haitannut muuta kuin omaa keskittymistä vaikkei mikään sporttikroppainen ollutkaan.

    • miumau;)

      Moi. Tutustuin taitavaan mieshierojaa, koulutettuun. Olin
      työmatkalla Pk-seudulla, majoituin hotellissa. Tuskailin
      naisystävälleni iltoja hotellihuoneessa..aika kului hitaasti
      ja järkevää tekemistä en keksinyt.
      Ystäväni ehdotti rentouttavaa hierontaa, ja mikä parasta..
      hieroja tulisi hotellille matkahoitopöytä mukanaan.
      Hän antoi yhteystiedot, ja sanoi silmää vinkaten..,
      että kyseessä mieshieroja.
      Ujostellen otin yhteyttä heti seuraavana päivänä, ja
      illalla tämä hieroja saapuikin pöytänsä kanssa hotellille.
      Voin siskot sanoa, että oli mukavaa maata hyvässä
      hoidossa kiireisen päivän päätteeksi. Ei kaivannut
      siinä hetkessä mitään muuta, nuo lämpimät kädet
      olivat jotain ihanaa..vieläpä privat palveluna.
      Työreissut sen jälkeen ovat olleet mieluisia ja
      odotettuja. Kiitin ystävääni ja lupasin jakaa hänen
      vinkin viemällä viestiä eteenpäin..;)
      Joten tässä lupaukseni ja hierojan (tekee myös
      kotikäyntejä pk-seudulla) osoite.
      [email protected]

    • -,-

      Varmasti teki nannaa---.

      • Ällöttävää

        Ei välttämättä.


    • teija i vm 1973

      Olin Thaimaassa hieronnassa ja otin vaatteet luulin että saan hieronta asun, mieshieroja otti itsekin vaatteet pois ja hieroi innolla. varsinkin rintoja, pakaroita ja reiden sisäpintoja.. olin aivan kuuma, mutta se jäi siihen.

      • loppuunsaakka

        harmi Teija, et jäi siihen, olisit hiukka vinkannut


    • Ei kiitos

      Minä en olis vinkannut yhtään mitään ja jos minun rintoja,pakaroita ja reisien sisäpintoja erehtyis kopeloimaan,niin lopetan hieronnat siihen.Olisin ennemmin loukattu,kun mikään kuuma ja ne asiat saa jäädäkin siihen.

    • ainavaangudaa

      Pakarat ja reidet ja nivuset hieroo jokainen kunnonhieroja, joka tuntee lihasten anatomian.
      Itse hierotutan ne aina ja jokainen hieroja on myös hieronut niitä.

      • Ei kiitos

        Vaikka hierookin,niin siihen todellakaan kuulu mitkään rintojen ja sisäreisien hieronnat.Kunnon hieroja ei kopeloi asiakasta mitenkään seksuaalisesti.


      • Anonyymi

        Minä olen käynyt erittäin paljon eri hierojien hierottavana ja ehkä paras kokemukseni tulee Malminkartanosta missä hieroja riisuitui itsekin alastomaksi ja antoi vielä minun jopa hieroa häntä ja erityisesti sieltä jalkojen välistä ennen sitä hetkeä mitä olin odottanut eli sitä että hän erittäin taitavasti ottaen kullini käsiinsä runkkasi minua erityisen ihanasta työntäen vielä sormensakin peppuuni juuri kun sain aivan ihanan orgasmin ja sitten hän vielä pyyhki ja kuivasi kullini sekä hieroi jalkojani lopuksi niitä hyväillen, IHANAA!


    • rwqrrw

      onnea 10v ketjulle

    • Pöhköjä ihmisiä

      Ei onnitteluita, koska tämä on ihan turha viestiketju. Kyllä jokaisen pitää itse tietää miten hierojalla ollaan ja jos ei tiedä niin hieroja on sitä varten, jolta kysytään neuvoja siellä vastaanotolla.

    • Anonyymi

      Kerran kävin hierojalla. Ja alkoi seistä ja sitten lensi runkit housuun. Vähänkö hävetti.

    • Anonyymi

      Eiköhän hierojapoitsu ole noita ruhoja nähnyt ennenkin, tuskin jaksaa innostua muusta kuin omasta työstä.

    • Anonyymi

      miksi pitää olla ilman alushousuja jos sä meet niskahierontaan?Voiko joku kertoa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe