Olisi mukava saada jokin uusi harrastus tilalle nyt kun lopetan kuvataidekoulun. Lopetan sen kun pari ystäväänikin lopettavat, enkä haluaisi olla ainoa ryhmässä joidenkin kakkosluokkalaisten lisäksi (itse olen 8lk). Eikä siellä sitäpaitsi olisi enää hauskaa ilman kavereiden seuraa. Mutta uudesta harrastuksesta voisi olla iloa iltapäiviksi ja saada uusia kavereita.. Mutta mistä sellaisen nyt löytäisi? Asun pienellä paikkakunnalla, joten sekin rajoittaa mahdollisuuksia. Toki täällä on jotain itsepuolustuslajeja ja jalkapalloa mutta en ole kauhean liikunnallinen tyyppi, joten ei kiitos. Sitten on musiikkijuttuja, mutta en osaa soittaa mitään eikä minua oikeastaan kiinnostaisikaan - vain kuuntelen paljon mieluummin sitä. Kirjoitan, piirrän ja luen paljon. Harrastin joskus ratsastusta ja pidän yhä hevosista mutta tunneilla käyminen ei ole ihan minun juttuni, olen enemmän sellainen "sunnuntairatsastelija", tykkään käydä ennemmin omalla hevosella rauhaisia maastolenkkejä (meillä oli joskus poni). Onko mitään ehdotuksia, ottaen huomioon että näin pienellä paikkakunnalla ei ihan kaikkea ole tarjolla? En tiedä mistä löytäisi jotain listaa harrastusmahdollisuuksista, onko kenelläkään siihen mitään vinkkiä? Kiitos jo etukäteen! :)
Uutta harrastusta
4
487
Vastaukset
- ru8l9öi9r
Kuulostaa siltä, että sulla on rima turhan korkeella. Et halua tehdä sitä etkä tätä, joten mikäs siinä sitten? Ei kannata harrastaa mitään, jos ei mistään pidä?
- Tyttö täältä korvesta
.. En satu pitämään liikunnasta enkä usko ikinä oppivani mitään nuotteja, onko se sitä että rima on liian korkealla? Onhan maailmassa paljon muitakin harrastuksia, mutta kun vain keksisi mitä! Joten sinusta ei nyt paljon apua ollut. :) Mutta tietääkö kukaan mistä voisi esim. saada tietoon paikkakunnan harrastusmahdollisuudet, että mitä kerhoja yms yms. täällä on?
- Terve vaan
Tyttö täältä korvesta kirjoitti:
.. En satu pitämään liikunnasta enkä usko ikinä oppivani mitään nuotteja, onko se sitä että rima on liian korkealla? Onhan maailmassa paljon muitakin harrastuksia, mutta kun vain keksisi mitä! Joten sinusta ei nyt paljon apua ollut. :) Mutta tietääkö kukaan mistä voisi esim. saada tietoon paikkakunnan harrastusmahdollisuudet, että mitä kerhoja yms yms. täällä on?
Kannattaa varmaan katsoa kunnan sivuilta harrastusmahdollisuuksia. Jos musiikista yhtään tykkäät niin ei se nuottien lukeminen niin vaikeaa ole, itsekin ne oppinut. Aloita ihmeessä vaikka pianon soitto. Aluksi varmaan aika kankealta tuntuu mutta kun oppii niin voi pistää taidoillaan kaverit ihan sanattomiksi :D
- ,,,
Olen itse TÄSMÄLLEEN samassa tilanteessa! Tässä joitain: teatteri, lukupiiri, kirjoituskerho, mopoilu, aloita uuden kielen opiskelu kansanopistossa, käsityökerho, käy jokin 4H:n kurssi. Yleensä harrastustoiminnasta on esitteitä esim. koulujen, kauppojen ja kirjastojen ilmoitustauluilla. Katso myös löytyykö kuntasi kotisivuilta infoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472