Kodin siivousohjelmassa siivouspartio tekee puhdasta jälkeä, ohjelmassa käytettiin ihmesientä, vaikutti hyvältä.
Tietääkö kukaan mistä saa ostaa?`
Entä niitä vaatehuoneeseen ripustettavia hyvän hajuisia pusseja, jotka ehkäisevät koita?
Ihmesieni
8
3386
Vastaukset
- on kyllä myynnissä
lähes joka kaupassa, jossa siivousaineita myydään - nimet vaihtelee, mutta suurin piirtein sama teho -
- ihmesienestä
Ihmesieni löytyy melkein kaupasta kuin kaupasta, mutta sen tehokkuuden kanssa kannattaa olla varovainen. Yritin puhdistaa sillä seinään jääneitä liimatahroja. Liimat jäi maali lähti =)
kaikki siivoushyllyssä myytävät valkoiset kevyet neliöt ovat niitä ihmesieniä. Olen saanut melkein kaiken puhtaaksi niillä... ja joskus harvoin pilattuakin jotakin.
Eli kannattaa aina kokeilla jonnekin vähän...esimerkiksi maaleihin saattaa jäädä himmeä paikka. Se on samankaltainen kuin pyyhekumi ennenvanhaan. Sen kun pitää mielessä, tietää melkein mihin sitä EI kannata huitoa. Muuten ihan vaaraton ja tehokas. Ja allergikot ovat iloisia, kun ei tule hajuhöyryjä aineista. :)- lähtee hyvin
asetonipitoisella kynsilakanpoistoaineella, sitä pumpulituppoon, pitää hetken tahran päällä ja pyyhkii.
- maalikin seinästä
lähtee hyvin kirjoitti:
asetonipitoisella kynsilakanpoistoaineella, sitä pumpulituppoon, pitää hetken tahran päällä ja pyyhkii.
- Niitä on
maksavat muutaman euron. Täällä hesassa noin 4 euroa kipale. On kyllä hyvä.
- oulusta ostopaikkoja...
stokkalta saa monenmerkkisiä mutta varo niitä joissa on esmes punainen raita keskellä (swiffer tmv.) se punainen kerros on vai koristeena eli sieni ei ole käyttökelpoista koko matkalta. pohjolan pariisi möi kokovalkoisia sieniä 3pkt/5 euroa, joka kaupassa niitä melkein on, tunnetaan myös taikasienen nimellä.kysy omasta kaupastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893