Älä vie minun viimeistä unelmaa
älä unelmaa ainokaista
Muut unelmat elämä jätti jo taa
ja tarjosi:Kalkkia maista
Elon toinen puoli on arkea vaan
toinen parempi unelman aikaa
Arki arkea värjää vain harmanpaan
arjen askeleet raskaina kaikaa
Mut unelma siivillään kannattaa
ei tunne se aitaa ei rajaa
Sen turvassa ikävän unhoittaa
ei asu se arkista majaa
Vain unelma yksi nyt jäljellä on
se todeksi pakko on saada
Jos hyväksyy luomansa kohtalon
ei toisten haaveita kaada
Oi ystävä luo pankinjohtajan
tule takaathan millin tai pari
Ja unelma jota takaa-ajan
tuskanpunainen on fer rari
Everstin unelma
9
307
Vastaukset
- rosa 500 hv
Miehinen on runosi jonka sinä punosi.
Aivan oikein ferrari kirjoitettu pienellä. - laukkaa
tasaiseen tahtiin
taipua osaat
tavujen mahtiin
Tykkään kun sanat
myös leikkiä voivat
ferrarin äänet
jo korvissa soivat ;)- verditti'
Tunteeni tulkiksi
sinua halaan
pelkäänpä pahoin
mä ladalla palaan
ovelta pankin
voi, kokemus rankin - viel asiaan palaan
verditti' kirjoitti:
Tunteeni tulkiksi
sinua halaan
pelkäänpä pahoin
mä ladalla palaan
ovelta pankin
voi, kokemus rankinEi ymmärrä pankki
jos tyhjä on tankki
Lada lujaa on laatua
älä anna mielesi paatua
Kaasuta ladalla
kuin ferrari radalla
Kyllä haaveetkin riittää
voi niistäkin kiittää ;)
- lindalinda1
että Sinäkin ylläpidät vielä riimittelyä.
Se on taitolaji, joka ei luonnistu keneltä tahansa.
Niin, ja unelmia pitää olla.
Olkoon ne sitten vaikka Ferrarin omistamista koskevia,
kunhan vain unelmoi.
Runostasi ei voi olla pitämättä. - Mysteriet
En toki runollesi... vaan kun yritin aiemmin päivällä vastata tähän, meni nettiyhteys poikki :/
Kirjoittelin pitkät pätkät ylistävää rimpsu - ja nyt kaikki on hukassa =)
Oikeesti kirjoitin jotain sellaista että mulla on tyttömäinen olo ja että runosi on kuin rappuset joita pitkin laskettelen poeffaluisua, saparot vinossa ja nautin jokaisesta töyssystä *nauraa* ;D
Riemukasta lukea tämmöistä! - ulkokummisisäkumi
jos siihen runoon on pantu jku piiloviesti ehkä jostain unelmasta,niin se on hyvä. mutta jos se on vain ylistys jostain peltilaatikosta jolla saa mulkkuansa arvostettua,niin onko sillä sitten kirjallista arvoa,sitä voi miettiä.Ei voi oikein arvostella tällai,jos on vähän sekaisin ja arvostelykyvyn ulkopuolella.Mutta näin minä ajattelin olen pahoillani
- verditti
Ei ole pantu piiloviestiä, ei. Ei minua kannata ottaa ihan tosissaan kirjoitin sitten runoa tai proosaa. Tekstini sisältävät usei asioiden suoranaista vääristelyä, jopa valehteluakin. Tämäkin.
Eikähän tuo ole minun unelmani, vaan everstin, jolle ajaminen ferrarilla on vielä mahdottomampaa, kuin minulle.
Olen kyllä kuullut autosta peniksen jatkeena, mutta en sitä ole koskaan itse kokenut. Lienen ajanut pienillä ja halvoilla kärryillä.
Entä sinä,minkä merkkisellä autolla ajat ja tunnetko sen antaman lisän kyseisessä elimesssä, määritteleekö ympäristö, ymmärtääkseni etupäässä naiset,sen käsinkosketeltavaksi lisäarvoksi.
Usko minua! Unelma antaa voimaa, se on tae mielenterveydelle ja suorastaan elämänedellytys.
Älä kiellä minulta unelmaa
älä unelmaa ainokaista,
jos unelma siiviltään putoaa
ei arki, ei elämä maista.
Iän karttuessa ei unelma saa kadota, sallittakon sen kuitenkin vähän pienentyä.
Eikö niin. - Ulkokummisisäkummi
Minulla on 90 mallinen ooppeli,ei se ole minun pippeli,se on vain liikkumista varten.Se on kyllä totta että ihmisellä tule olla joku unelma,ja joku mitä voi odottaa.Vaikka se unelma olisi mahdoton toteuttaa, niin parempi sekin kun nolla tuhjällä päällä tyhjin aivoin.Mutta se ajatus että autot edustavat ihmistä ja hänen ajatusmailmaansa pitää kyllä paikkansa,Ei tarvi kun katsella liikennettä niin huomaa sen.Sitten se piiloviestijuttu,jos johonkin juttuun oli mikä se sitten oli tai miltä alalta tahansa On sisällytetty ajatus jonka voi lukea rivien välistä,niin se kullä nostaa sen arvoa.Hyvää jatkoa vain kaikille runojen ja muunkin kauniin ystäville.Ei sekään huonoa ole jos naiset haluavat silittää mulkkua ennenkuin autoa,se on elämää.Hyvää kesää vain kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687