edullinen ja hyvä

kauko1978

en muuta osaa sanoa kun että torniossa on mies joka osaa tehdä mistä muut vaan haaveilee!!!
meri-lapin autohuolto ky olen sen miehen työtä seurannut jo pitkään ja sillä ei koskaan mene sormi suuhun kun siltä jotain kysyy...
kemi keminmaa tornio ja haparanta niin siinä on mies jonka puoleen kannattaa kääntyä ja hyvä on myös että sillä on jopa päivystys ja lähtee vaikka tien päälle korjaan auton jos niin on tarvis.
monta autoa olen sen luona korjannut ja aina olen ollut tyytyväinen saamaani jälkeen!
kerran ostin auton jossa oli perä kasassa niin tää kaveri otti auton korjaamoonsa ja viikon se teki töitä niin ei edes huomannut että se oli joskus ollut edes läjässä perästä...
ihmettelen vaan että nää uudet tulokkaat jotka MUKA osaa kaikki niin ei varmaan ala hitsaamaan puolta pohjaa esim: jos niin haluat!!! kaikki katsoo vaan sitä omaa napaa mutta tuo mies tekee sen homman siinä sivussa kun sillä ei sillä hetkellä ole muuta tekemistä.
nostan hattua tuollaiselle ihmiselle joka on suur perheinen ja omasta pörsisstä otti riskin ja lähti vielä yrittäjäksi sitä vaan meinaan että tuollaisia ihmisiä meidän tulee tukea ei hylätä!!!
tiedän miehen ja se on kohta 16v ollut autojen kanssa tekemisissä ja voitte kuvitella että siinä ajassa autoja on ollut paljon!!!
ite myönsi sen että 5 autoa on tullut sellaista mitä ei ole käyntiin saanut mutta otetaan huomioon myös se että ei niitä ole merkki liike edes saanut toimimaan...
en epäröi hetkeäkään että jos mun auto tekee tenän niin kenelle soitan!!! EN AINAKAAN pika huoltoon enkä kelleen muulle kun juuri tälle tietylle henkilölle ja saan apua varmaan heti...

5

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sami77

      joo huomasin että kun olin liikeellä ja auto hajosi niin oli ilta ja ei mitään toivoa saada apua mistään niin sitten kuulin nesteen myyjältä että on päivystävä korjaaja ja niin sitten soitettiin sille ja se kysy että voitko mennä autolle ja startata niin että kuulen moottorin äänen!!!
      moottori ehti pyöriä sen ehkä 3 kierrosta ja se mies tuumasi että jakopää sökö!!!
      ajattelin että mitä!!! sitten se kysy että saatko kyydin kotiin vai tulenko hakemaan ja viemään teidät kotiin???
      hetkinen ! ! ! mies asuu itse torniossa on valmis meidät viemään ouluun keskellä yötä!!! sanoin että saan kyydin kotiin ja mitä jatkossa tehdään niin hän vain kertoi että jätä avain ja nimi ja puhelin numero niin haen auton aamulla ja tutkin sen...
      seuraava iltapäivä niin mies soittaa ja sanoo että motti on sökö ja niin se nyt kaikkien tutkimusten mukaan myös oli!!!
      OLEN TAPAHTUMAN JÄLKEEN tutustunut ihmiseen paremmin ja huomaan että sillä ei ole mielessä vaan se raha vaan myös tunteet!!!
      tuollaisia saatte hakea toista tiedän että ette löydä!!!
      yhdyn siihen että jos olen jossain lähellä ja autoni hajoaa niin ei epäilystäkään kenelle soitan ja onneksi mulla on myös henk-kohtainen numero olemassa

      • kullervo79

        on kyllä mies viettäny pienen elämänsä nuitten moottorihärveleitten parissa tainnu mennä äidinkielentunnitki aikoinaan mopoa rassatessa harmi vaan että nuin ahkera nätti ja hyväkäytöksinen mies on joutunu lainaamaan yrityksensä nimeä protestilistalle.
        tuo piste tuohon loppuun tuli aivan vahingossa


      • tapani47
        kullervo79 kirjoitti:

        on kyllä mies viettäny pienen elämänsä nuitten moottorihärveleitten parissa tainnu mennä äidinkielentunnitki aikoinaan mopoa rassatessa harmi vaan että nuin ahkera nätti ja hyväkäytöksinen mies on joutunu lainaamaan yrityksensä nimeä protestilistalle.
        tuo piste tuohon loppuun tuli aivan vahingossa

        Huhhuh ! ! ! Ei yhtään läpinäkyvää, et mies ite tai paras kaveri kehuskelee yritystä täällä x) Molemmat viestit tismalleen samallalailla kirjoitetut huutomerkkien kera yhteen pötköön. Jotkut sit kehtaa.


      • JanneS.
        tapani47 kirjoitti:

        Huhhuh ! ! ! Ei yhtään läpinäkyvää, et mies ite tai paras kaveri kehuskelee yritystä täällä x) Molemmat viestit tismalleen samallalailla kirjoitetut huutomerkkien kera yhteen pötköön. Jotkut sit kehtaa.

        Haisi kyllä heti mainokselle!!


      • EterAnal
        JanneS. kirjoitti:

        Haisi kyllä heti mainokselle!!

        Tässä pari tuoreinta merkintää kyseisestä firmasta:

        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-64593/?n=
        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-60979/?n=

        Mitä se kertoo yrityksestä ja taloudenpidosta jos ei pysty muutaman satasen laskuja maksamaan pois? Ainakaan minkäänlaista takuuta tehdylle työlle ja varaosille on vaikea saada jos menot ja tulot on laskettu firmassa noin tarkkaan. Meinaa sitä, että jos heti "korjauksen" jälkeen auto hajoaa uudelleen syystä joka kuuluisi normaalisti takuun piikkiin, sinä maksat joko lisää tai vaihdat firmaa ja maksat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1662
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      389
      813
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe