Täällä kun ei saa sanoa nimiä, olin siellä töissä kesällä 1975 eikä mitään yhteyttä ole pidetty. Kuulin juoruja, olit lähistöllä käymässä. Jos tunnistat laita tekstiviesti. SAMA KOSKEE MYÖSKIN muita mukana olleita. Kyllä pitäisi olla osoite selvillä? Ei tarvi anteeksi pyydellä, mutta ihme jos ihan vieressä kävit etkä poikkea?
Kauvatsa
10
1650
Vastaukset
- Mansikka-aikaan
Kyllä te varmaan tapaatte kauvatsan mopokarnevaaleilla11.7 ,se on oikea treffipaikka.Ottakaa varmuuden vuoksi samoilta vuosimalleilta olevat pappatunturit mukaan niin johan flaksaa.Tulee kuulemma ihan Helsingistä,SAVOSTA,ja ROVANIEMELTÄ porukkaa.Keikyästä ja Kiikosistakin ja ihan Ulkomailta Ranskastakin ja ympäri eurooppaa tulee porukkaaa ihmettelemään suomalaista pähkähullua maalaiskylää kuulemma tölläämään,kertovat kylillä JUORUÄMMÄT!
- ----------
En ollut emännän kanssa samaa vuosimallia, vaikka hän ehkä olikin 15-vuotiaan tasolla. Eikä tyyliini kuulu seurailla ihmisiä.
En vain tykännyt, kun sukulaiseni kiusasivat häntä, ja hän antoi sen jatkua. Minä tahdoin sopia, hän ei tahdo.
Kaverit sanoisivat, anna hänen olla. Minä en ollut mukana kiusanteossa, se hänen on hyvä tietää.
Miksi onkin niin vaikeaa pyytää anteeksi?
Muuten, en saanut senkään jälkeen päivääkään tehdä työtä rauhassa. Viestitä, sano, pyydän anteeksi. - psykologi
---------- kirjoitti:
En ollut emännän kanssa samaa vuosimallia, vaikka hän ehkä olikin 15-vuotiaan tasolla. Eikä tyyliini kuulu seurailla ihmisiä.
En vain tykännyt, kun sukulaiseni kiusasivat häntä, ja hän antoi sen jatkua. Minä tahdoin sopia, hän ei tahdo.
Kaverit sanoisivat, anna hänen olla. Minä en ollut mukana kiusanteossa, se hänen on hyvä tietää.
Miksi onkin niin vaikeaa pyytää anteeksi?
Muuten, en saanut senkään jälkeen päivääkään tehdä työtä rauhassa. Viestitä, sano, pyydän anteeksi.Mikset voi itse voi selvittää asiaa kun kerran tiedät henkilön nimen?Eihän tollaiseen juttuun nyt tarvitse koko Kokemäkeä sekoittaa!
- ----------
psykologi kirjoitti:
Mikset voi itse voi selvittää asiaa kun kerran tiedät henkilön nimen?Eihän tollaiseen juttuun nyt tarvitse koko Kokemäkeä sekoittaa!
mutta henkilö ei. Hän on koko ajan tiennyt, missä asun. Sukuni teki kiusaa, enkä siksi tohtinut lähettää viestiä, etten heitä vettä myllyyn.
Enkä tiedä varmaksi, asuvatko he enää siellä.
Olihan tämä hiukan tahditonta, tulin uskoon ja pyysin Jumalalta, että voisin tehdä sovinnon, ja pyytää anteeksi muidenkin puolesta, olettaen tietenkin, että vastapeluri tekee samoin.
Hätääntynyt ihminen ei aina muista tapoja.
Näin hänet kotimatkalla murheellisen näköisenä.
Kyllä ihmiset neuvoivat, tässä maailmassa ei anteeksi pyydellä. Vaikka se oli pieni tämä maailma. TV7 palsta siellä on osoite. - ---
---------- kirjoitti:
mutta henkilö ei. Hän on koko ajan tiennyt, missä asun. Sukuni teki kiusaa, enkä siksi tohtinut lähettää viestiä, etten heitä vettä myllyyn.
Enkä tiedä varmaksi, asuvatko he enää siellä.
Olihan tämä hiukan tahditonta, tulin uskoon ja pyysin Jumalalta, että voisin tehdä sovinnon, ja pyytää anteeksi muidenkin puolesta, olettaen tietenkin, että vastapeluri tekee samoin.
Hätääntynyt ihminen ei aina muista tapoja.
Näin hänet kotimatkalla murheellisen näköisenä.
Kyllä ihmiset neuvoivat, tässä maailmassa ei anteeksi pyydellä. Vaikka se oli pieni tämä maailma. TV7 palsta siellä on osoite.Herralle kiitos! Olemme pelastettuja, koska sovimme! Oikein kivi putosi sydämeltä.
- ----
Tuttavaperhe ei päästänyt häntä sisälle, koska ei jaksanut kuunnella rähinää.
Jobin kirjaan vedoten uskon ihmisen pelastuvan koska Jumala tahtoo tehdä mieliksi sille joka Häneen turvautuu.
Tätä perässä juoksemista ja parjaamista jatkui yli kolmekymmentä vuotta.- ----
Turun Halisissa tuttavat juonittelevat häntä vastaan, koska ovat kyllästyneitä.
Toivottavasti hän osaa varoa eikä mene sinne !
On syytä pelätä.
- onnekseiasusiä
Voi perse mitä porukkaa! kertoo kokemäkeläisistä kaiken tarpeellisen! ei näitä voi nauramatta lukea! BUAHHAHHAA! hyvä kmäki!!
- Senga
Mansikka yrittäjältä on saattanut yhteystiedot hukkua ja unohtua satojen myöhempien työn tekijöiden myötä. Ota rohkeasti yhteyttä, koska selvästi kaipaat jälleen näkemistä.
- 5-7 numeroa
Samoin -70-luvun lankapuhelinnumerot ovat muuttuneet seitsemännumeroisiksi, ja uudet "taajamakeskustunnukset" eli neljä ensimmäistä numeroa eivät välttämättä ole kaikkien silloisten työnantajien tiedossa. Sekin saattaisi olla tavoittamattomuuden syynä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3891919Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111728Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.75947Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724- 55710
- 63693
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688