Mä en enää tee. Mutta suurin osa ihmisistä tekee. Ihan pyytämättä. Syötyään porukka näet yleensä vie sen tarjottimen kärryyn ja kippaa roskat roskiin. Mutta ei tarvitsisi. Mäkkärin hommahan se on.
No niin, tämä kuulostaa (eittämättä) tyhmältä mutta maailmaa voidaan pikkuisen pelastaa jättämällä se tarjotin siihen pöydälle. Ajatus menee suunnilleen niin, että silloin Mäkkärit joutuisi palkkaamaan lisää jengiä siivoamiseen ja vaikka palkkaisivatkin, paikka olisi sotkuisempi. Ja kalliimpi. Joten jengiä kävisi vähemmän.
Ideana toki on, että Mäkkäri ei oo hyvä juttu. Jos olet eri mieltä, niin jatka toki vaan siellä duunissa.
Vähän pidemmät (ei välttämättä paremmat) perustelut osoitteessa siisniinku.blogspot.com
Tekisitkö Mäkkäris ilmaista duunii?
6
440
Vastaukset
- sullaki
taas välähtäny...
- tiit!
Maksatko ketjulle siitä, että saat lähe tappavan annoksen rasvaa, kaloreita ja kaikkea muuta paskaa hampurilaisen muodossa? Minä en enää tee, en ole tehnyt vuosin. Maksat jollekin kehosi ja terveytesi pilaamisesta?
- oman tarjottimen
vienti niin helvetin kovaa työtä, ettei sitä jaksa tehdä! Jos oot huomannut niin se kuuluu ihan normaaleihin pöytätapoihin että viedään roskat roskiin ja tarjotin pesuun.
TE teinit jotka jätätte tarjottimenne sinne saliin, painukaa oikeesti vittuun!
Jos minä näen että joku jättää tahallaan tarjottimen saliin, laitan heidät takaisin siivoamaan jälkensä, jos näin ei tapahdu porttikieto rapsahtaa!
terveisin. mäkkiduunari - välkkyjä liikkeellä
oman tarjottimen kirjoitti:
vienti niin helvetin kovaa työtä, ettei sitä jaksa tehdä! Jos oot huomannut niin se kuuluu ihan normaaleihin pöytätapoihin että viedään roskat roskiin ja tarjotin pesuun.
TE teinit jotka jätätte tarjottimenne sinne saliin, painukaa oikeesti vittuun!
Jos minä näen että joku jättää tahallaan tarjottimen saliin, laitan heidät takaisin siivoamaan jälkensä, jos näin ei tapahdu porttikieto rapsahtaa!
terveisin. mäkkiduunariItse ainakin vien tarjottimen siihe roskiksen päälle ja laitan roskat roskiin kyllä se musta ihan normalia käytöstä on.. Musta olis aika epäkohteliasta jättää hampurilaispaperit puoliks juotu kokis ja muuatama ranskis tarjottimelle ja sitte seuraava saa viedä ne pois tai siirtää toisaan pöytään! Itse olen joutunut tälläseen tilanteeseen ja jos olisin nähny sen urpon joka jätti jämänsä pöydälle olisin kysyny et onko sun mutsis tääl töissä ku et jaksa viedä roskias roskiksee? Oikeesti ei oo nii helvetin iso vaiva varsinki ku roskikset on yleensä uloskäynnin vieressä -.-
- sadsdfdgghj
ni miksi siellä pitää käydä? Itse ainakin olen protestoinut hampurailaispaikkoja vastaan käymättä niissä.
Ja jos mutsi tuo purilaisia ruuaks himaan, ni mähän en syö. Sama kun ostaisi Dukesin mikropurilaiseen k-marketista.
- 987443543
Olipa harvinaisen järjetön juttu. Jos et tykkää McDonaldsista, älä yksinkertaisesti käy siellä! Jotkut tykkää käydä syömässä ko. paikassa silloin tällöin, joten en usko, että kansanliikkeesi ajaa koko companya alas. Ja kuten edellä mainittiin, roskien korjaaminen kuuluu ihan yleisiin hyviin käytöstapoihin. Ei varmasti ole kova homma kerätä omia roskia ruokailun jälkeen.
On tämäkin ajantuhlausta kaikilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571