Onko kukaan nähnyt elokuvaa Intruders (oli ainakin 90-luvun alussa suomennettu pelon lähettiläät)?
Siinä vasta karmea elokuva. Osittain siitä syystä, että katsoin sen pentuna ja vain osittain. Varsinkin se metsä-kohtaus on jäänyt mieleen, missä se poika juoksee lammen rantaan, kääntää päänsä ja onkin humanoidi.
Nyt olisi se kiva nähdä uudestaan. Onko kellään tietoa milloin tulisi töllöstä ja miltä kanavalta. Aikoinaan tuli kahdessa osassa. Mikäs siinä olikaan se juoni oikein tarkalleen, kun muistan vaan pätkiä?
Pelon lähettiläät
5
1144
Vastaukset
- .......
Juttuhan perustuu todellisiin sieppauskokemuksiin. Eikö sitä muka enää dvd:lle löydy. Olihan hyvä leffa. Viime talvena katteltiiin dvd:ltä ja on se edelleen yksi parhaista ufoelokuvista, mutta ei se enää säväyttänyt aivan samoin kuin aikoinaan. Kannattaa siis kuitenkin tsekata jos vain käsiinsä saa ja muodostaa oma mielipide. Fire in the Sky:leffan pieni miinus tulee siitä, että se sieppauskohta sisältää lisättyjä juttuja, joita siinä tapauksessa ei oikeasti tapahtunut. Travis waltonhan sieppauksessa päätyi käsittääkseni suoraan olentojen keskelle kokeisiin, kun joutui alukseen. Mutoin se on ihan tosijuttu.
- Normaali Eppu
Pieni leffis tai Videodivuuri. Jompi kumpi Kesti muistaaakseni pitkään kunnes tuli laatikkoon! Käypä noissa, jos löytys!
- jodi66
Normaali Eppu kirjoitti:
Pieni leffis tai Videodivuuri. Jompi kumpi Kesti muistaaakseni pitkään kunnes tuli laatikkoon! Käypä noissa, jos löytys!
..discshop ja filmifriikki kauppaa kyseistä leffaa. Taitaa vaan olla molemmista tällä hetkellä tilapäisesti loppu.
- loppunu
jodi66 kirjoitti:
..discshop ja filmifriikki kauppaa kyseistä leffaa. Taitaa vaan olla molemmista tällä hetkellä tilapäisesti loppu.
Taitaa lukea suurimmassa osassa tuontikamaa! Ja jos tilaat, se tulee tai ei!
- PinkkiKatti
Travis Walton ei muista että hänelle olisi tehty kokeita. Muistaa kyllä heränneensä avaruusaluksessa ja tapahtumia sieltä mutta ei itse kokeita. Eikä halua muistaa, siksi ei halua että häntä hypnotisoidaan....Mutta kirjan lukemisesta on aikaa jo kymmenisen vuotta joten...
Leffan on erinomainen, löytyy hyllystä...kuten kirjakin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483