ketä hulluja kemijärvessä asustaa?
oon tavannu muutaman ku oon ollu käymässä.
kkuka on niinku kuuluisin? :D
lylä hullut
8
569
Vastaukset
- olet kuuluisin
Opettele kiljoittamaan äläkä kiljoita mitä tattuu väälillä tanoilla.
- hoono suomiko?
olen samaa mieltä että aiheen aloittaja lyla ullu.......xd
- vit tulli!
hoono suomiko? kirjoitti:
olen samaa mieltä että aiheen aloittaja lyla ullu.......xd
voi vi tuli ku mua vi tatuuttaa!
- ne lylä hullut
nassa liikkeen niehet räällä.
- syy kemjärve koulu laito
me ei osata kirjjottaa oike meilä hoono somi ei ole opetettu kunnolla koulualitoks ollu liika seinii ei ola satsatu sisäl töihin
- Monta!
syy kemjärve koulu laito kirjoitti:
me ei osata kirjjottaa oike meilä hoono somi ei ole opetettu kunnolla koulualitoks ollu liika seinii ei ola satsatu sisäl töihin
Kaikkein kuuluisin hyvässä mielessä on Kari Väänänen, iloinen nauruveikko ja suuri elokuvantekijä.
En uskalla sanoa, kuka on kuuluisin huonossa mielessä. En halua raastupaan, en! - tosiaankin
Monta! kirjoitti:
Kaikkein kuuluisin hyvässä mielessä on Kari Väänänen, iloinen nauruveikko ja suuri elokuvantekijä.
En uskalla sanoa, kuka on kuuluisin huonossa mielessä. En halua raastupaan, en!No, entä sitten Kont... kesäteatterin pitäjä???
Ei vaan tainnu olla esityksiä tälle kesää :) - Näin vain on
tosiaankin kirjoitti:
No, entä sitten Kont... kesäteatterin pitäjä???
Ei vaan tainnu olla esityksiä tälle kesää :)Minusta tuntuu, että kaikki me kemijärveläiset olemme hulluja, kuka vähemmän, kuka enemmän, mutta hulluja kumminkin.
On sanottu: hullu saa olla, muta ei tyhmä.
Meillä ei ole mitään hätää tuossa suhteessa.
Meille kemijärveläisille tulee mahdollisuuksia, mutta hulluuden vuoksi me emme osaa niitä käyttää. Massaliikekin ajoi itsensä sananmukaisesti karille. Metsäkonejupakat ovat ratkaisematta. Virkamiehet heiluvat, päättäjät eivät tajua että heillä se päätösvalta on. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Hullu on aina yhessa asiassa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin121445Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3081239Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3961229Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.100893Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte13831Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113780- 34732
Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6730Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J373723kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot224687