eilen nähtyä.käykää nyt herranen aika äidit ja isät katsomassa touhua ku mamut juo teidän pikku tyttöjen kanssa kilpaa olutta takajärvellä nyt puhutaan ikä luokasta 11-16v..ois sosiaali tantoille asiaa tai sitten soitan seuraavan kerran poliisit paikalle.....
äidin ja isin pikku kullannuput
8
964
Vastaukset
- paikalle ja lakupekat
säilöön niin minä teen
- kh
Eiköhän niillä alaikäisillä tytsyilläkin ole jotain osuutta asiaan.
- varmaan olet
kh kirjoitti:
Eiköhän niillä alaikäisillä tytsyilläkin ole jotain osuutta asiaan.
kirjoituksesta päätellen.Sulle on ihan sama vaikka raiskaisivat jonkun sun silmien alla sekin olisi varmaan raiskatun vika siis sinun mielestä.
Helvettiin tuollaiset mutut ja äkkiä. - mitä tehdä
varmaan olet kirjoitti:
kirjoituksesta päätellen.Sulle on ihan sama vaikka raiskaisivat jonkun sun silmien alla sekin olisi varmaan raiskatun vika siis sinun mielestä.
Helvettiin tuollaiset mutut ja äkkiä.kyllä siellä äijät siis suom katto kädet puuskassa hommaa.. älä sää mua ala sanoo kukkiseks.mää oon kuule tehny kaiken laista.vittu mee ite kattoon hommaa siellähän ei mun tyttö pyöri.jos oot joku teini niin ime ittees..
- kuka kuka kukaaaaaaaaaaa
mitä tehdä kirjoitti:
kyllä siellä äijät siis suom katto kädet puuskassa hommaa.. älä sää mua ala sanoo kukkiseks.mää oon kuule tehny kaiken laista.vittu mee ite kattoon hommaa siellähän ei mun tyttö pyöri.jos oot joku teini niin ime ittees..
kuka on vastuussa ja kuka puuttuis asiaan.
- nuorisolle kuria
kuka kuka kukaaaaaaaaaaa kirjoitti:
kuka on vastuussa ja kuka puuttuis asiaan.
Tuntuupa järkyttävältä lukea näitä kirjoituksia.
Tuskin kukaan viranomainen tähän puuttuu, mutta auttaisiko jos paikalliset isovatsaiset ja lihaksiset miehet siirtyisivät terasseilta ja takapihoilta uimarannalle ?
Ihan vaan aurinkoa ottamaan ja vähän toisella silmällä valvomaan, että mikä meno siellä rannalla onkaan. Ketään ei tarttis veteen tuuppia kunhan olis vaan läsnä.
Jos siellä tarjoillaan alaikäisille olutta ja muuta ihanuutta, on varminta kilauttaa poliisi paikalle......
Miten kummassa näitä nuoria saisi valistettua ? - jöörgens töfnä
nuorisolle kuria kirjoitti:
Tuskin kukaan viranomainen tähän puuttuu, mutta auttaisiko jos paikalliset isovatsaiset ja lihaksiset miehet siirtyisivät terasseilta ja takapihoilta uimarannalle ?
Ihan vaan aurinkoa ottamaan ja vähän toisella silmällä valvomaan, että mikä meno siellä rannalla onkaan. Ketään ei tarttis veteen tuuppia kunhan olis vaan läsnä.
Jos siellä tarjoillaan alaikäisille olutta ja muuta ihanuutta, on varminta kilauttaa poliisi paikalle......
Miten kummassa näitä nuoria saisi valistettua ?Eihän sitä ny voi tuollatavoin mennä kyttäilemään uusioasukkaiden toimintaa. Syytehän siitä napsahtaa moisesta kyttäilystä. Täytyyhän tuon olla jonnin sortin rasismia. Eikös kaikki ole rasismia, jossa puututaan tai otetaan kantaa uusioasukeiden ei niin päivänvaloa kestäväänkin toimintaan.
Joten antaa kulttuurin rikastua ja nautitaan siitä. Sitten kun nää tän hetken teinityväret on monikulttuurisuuden hetelmää sisällään kantaneet ja sen ulos pukanneet, niin voi olla, että heidän kommenttinsa ja varoituksensa alkavat ikätovereihin tehoamaankin. - jöörgens töfnä
nuorisolle kuria kirjoitti:
Miten kummassa näitä nuoria saisi valistettua ?Eihän sitä ny voi tuollatavoin mennä kyttäilemään uusioasukkaiden toimintaa. Syytehän siitä napsahtaa moisesta kyttäilystä. Täytyyhän tuon olla jonnin sortin rasismia. Eikös kaikki ole rasismia, jossa puututaan tai otetaan kantaa uusioasukeiden ei niin päivänvaloa kestäväänkin toimintaan.
Joten antaa kulttuurin rikastua ja nautitaan siitä. Sitten kun nää tän hetken teinityväret on monikulttuurisuuden hetelmää sisällään kantaneet ja sen ulos pukanneet, niin voi olla, että heidän kommenttinsa ja varoituksensa alkavat ikätovereihin tehoamaankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070