äidin ja isin pikku kullannuput

takajärvi

eilen nähtyä.käykää nyt herranen aika äidit ja isät katsomassa touhua ku mamut juo teidän pikku tyttöjen kanssa kilpaa olutta takajärvellä nyt puhutaan ikä luokasta 11-16v..ois sosiaali tantoille asiaa tai sitten soitan seuraavan kerran poliisit paikalle.....

8

997

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikalle ja lakupekat

säilöön niin minä teen

• kh

Eiköhän niillä alaikäisillä tytsyilläkin ole jotain osuutta asiaan.

• varmaan olet
        kh kirjoitti:

Eiköhän niillä alaikäisillä tytsyilläkin ole jotain osuutta asiaan.

kirjoituksesta päätellen.Sulle on ihan sama vaikka raiskaisivat jonkun sun silmien alla sekin olisi varmaan raiskatun vika siis sinun mielestä.
        Helvettiin tuollaiset mutut ja äkkiä.

• mitä tehdä
        varmaan olet kirjoitti:

kirjoituksesta päätellen.Sulle on ihan sama vaikka raiskaisivat jonkun sun silmien alla sekin olisi varmaan raiskatun vika siis sinun mielestä.
        Helvettiin tuollaiset mutut ja äkkiä.

kyllä siellä äijät siis suom katto kädet puuskassa hommaa.. älä sää mua ala sanoo kukkiseks.mää oon kuule tehny kaiken laista.vittu mee ite kattoon hommaa siellähän ei mun tyttö pyöri.jos oot joku teini niin ime ittees..

• kuka kuka kukaaaaaaaaaaa
        mitä tehdä kirjoitti:

kyllä siellä äijät siis suom katto kädet puuskassa hommaa.. älä sää mua ala sanoo kukkiseks.mää oon kuule tehny kaiken laista.vittu mee ite kattoon hommaa siellähän ei mun tyttö pyöri.jos oot joku teini niin ime ittees..

kuka on vastuussa ja kuka puuttuis asiaan.

• nuorisolle kuria
        kuka kuka kukaaaaaaaaaaa kirjoitti:

kuka on vastuussa ja kuka puuttuis asiaan.

Tuntuupa järkyttävältä lukea näitä kirjoituksia.
        Tuskin kukaan viranomainen tähän puuttuu, mutta auttaisiko jos paikalliset isovatsaiset ja lihaksiset miehet siirtyisivät terasseilta ja takapihoilta uimarannalle ?
        Ihan vaan aurinkoa ottamaan ja vähän toisella silmällä valvomaan, että mikä meno siellä rannalla onkaan. Ketään ei tarttis veteen tuuppia kunhan olis vaan läsnä.

Jos siellä tarjoillaan alaikäisille olutta ja muuta ihanuutta, on varminta kilauttaa poliisi paikalle......

Miten kummassa näitä nuoria saisi valistettua ?

• jöörgens töfnä
        nuorisolle kuria kirjoitti:

Tuskin kukaan viranomainen tähän puuttuu, mutta auttaisiko jos paikalliset isovatsaiset ja lihaksiset miehet siirtyisivät terasseilta ja takapihoilta uimarannalle ?
        Ihan vaan aurinkoa ottamaan ja vähän toisella silmällä valvomaan, että mikä meno siellä rannalla onkaan. Ketään ei tarttis veteen tuuppia kunhan olis vaan läsnä.

Jos siellä tarjoillaan alaikäisille olutta ja muuta ihanuutta, on varminta kilauttaa poliisi paikalle......

Eihän sitä ny voi tuollatavoin mennä kyttäilemään uusioasukkaiden toimintaa. Syytehän siitä napsahtaa moisesta kyttäilystä. Täytyyhän tuon olla jonnin sortin rasismia. Eikös kaikki ole rasismia, jossa puututaan tai otetaan kantaa uusioasukeiden ei niin päivänvaloa kestäväänkin toimintaan.

Joten antaa kulttuurin rikastua ja nautitaan siitä. Sitten kun nää tän hetken teinityväret on monikulttuurisuuden hetelmää sisällään kantaneet ja sen ulos pukanneet, niin voi olla, että heidän kommenttinsa ja varoituksensa alkavat ikätovereihin tehoamaankin.

• jöörgens töfnä
        nuorisolle kuria kirjoitti:

Eihän sitä ny voi tuollatavoin mennä kyttäilemään uusioasukkaiden toimintaa. Syytehän siitä napsahtaa moisesta kyttäilystä. Täytyyhän tuon olla jonnin sortin rasismia. Eikös kaikki ole rasismia, jossa puututaan tai otetaan kantaa uusioasukeiden ei niin päivänvaloa kestäväänkin toimintaan.

Joten antaa kulttuurin rikastua ja nautitaan siitä. Sitten kun nää tän hetken teinityväret on monikulttuurisuuden hetelmää sisällään kantaneet ja sen ulos pukanneet, niin voi olla, että heidän kommenttinsa ja varoituksensa alkavat ikätovereihin tehoamaankin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      90
      1039
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      228
      840
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      72
      806
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      51
      679
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      62
      627
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      35
      581
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      547
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      47
      529
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      525
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      37
      520
    Aihe