jag-cro 19-56
jagujen jenkit kuriin pinnat crocoille.
tro-RR 14-28
aurajoki on homeessa, eikä home lähde ennenkuin Kenny mayerin haamu on potkittu ulos.
roo-wol 56-42
robert palaa tasolleen ja heittää yli umpisurkean W.n takakentän, wolvot sinnittelee ekan jakson mut sit jenkki rb väsyy taas.
saints- but 21-26
porvoon 17 miehen kokoonpano riittää.
kierros 5
tillaa lehti heti
2
358
Vastaukset
- ....
Jagut tekee enemmän pisteitä muuten veikkaus on oikein.
eli 2
Aurajoki haisee ja kunnolla!!!! Satola ei ikävä kyllä
eli 2
wolwot ei tee noin paljon pisteitä roo laittaa 8 estämään juoksua wol ei pysty heittämään tulos 1 reilusti
saints ei tee kolmea maalia ikinä!! ellei porvoo lepuuta kaikkia;)
eli 2 - ja optiot kaatuu
parhaiten 4-4 :lla, siinä on aina 4 äijää molemmin puolin kenttää, pystyy paremmin kontrolloimaan LOS' a.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701