Joo terve!
oLEN LÖYTÄNYT hack ohjelman, joka ilm. toimii kun kaikki hehkuttavat sitä. Ohjelman tekijä kuitenkin on keksinyt, että pitää ratkaista joku "secret code" ennenkuin sitä voi käyttää!
Voitteko auttaa minua sen ratkaisemisessa?
Sivuilla annetiin nämä vinkit:
1) It Is 11 Numbers Long
2) It Starts With 6384
3) All Of The Habbo Devils (6.0, 7.0, Etc.) Have Different Secret Codes
tämä on mahdollisuus rikkauksiin!
Viruksia ei avast ainakaan huomannut, katsokaa kommentteja:
Ice-Box fan 1938 said...
WOWWW I KNOW THE SECRET CODE NOW IT TOOK ME AGES BUT I GOT THERE DUDE YOU ROCK I HAVE 6000C NOW ON HABBO
nojoo.. en jaksa etsiä enempää mutta niitä oli! =D
Habbo Devil 6.0
20
2361
Vastaukset
- a.s.d.a.s.d.
helpointa on avata habbo, kirjautua sisään ja mennä omaan huoneeseen, jotta kukaan ei nää. Sitten lataat tämän:
http://rapidshare.com/files/258247468/habbocheat_2.0_by_h4xquu3n7779.ini.html
uploadasin ton just, sen voi ladata 10 kertaa, ja sit pitää lisätä uus, eli kantsii olla nopee...
joo, eli sit avaat sen käden misä sun kamat on, ja tuplaklikkaat tota tiedostoo minkä latasit. Jos se kysyy jotain hyväksyntää, hyväksy. Pitää ehkä olla järjestelmänvalvoja.
Tä on aika uus, viime kuussa joku jenkkihakkeri koodas sitä 2 päivää, tai nii ainaki lukee kommenteis ku kattoo tiedoston ominaisuuksii.
Joo, eli nyt sulla pitäis olla mahikset potkia kenet vaan, mistään vaan ym. hobba-kamaa, ja sen lisäks et joudu jonottaa huoneisii. Mulla on myös semmonen juttu, joka perustuu johonkin javashittiin, ja sen PITÄIS toimia, mut testaan eka ja uploadaan sit sen ohjeiden kaa.
Mut kokeile tota, jos ei toimi ni ilmota. Mulla on 2.09 kans, mut se on beta eikä ehkä toimi, mut mä koklaan ku tuun kesätöistä.- 2.11 !!!
uusin versioki on tullu jo, eli 2.11, beta kylläkin, mut kakkonen toimii varmasti, mutta varo banneja! Ton huomaa helposti jos ei käytä viisaasti.
- sasasa
tuossahan on virus!
laittakaa virukseton latauslinkki kiitos - niin millä perusteella?
sasasa kirjoitti:
tuossahan on virus!
laittakaa virukseton latauslinkki kiitosSehän on vaan yks .bat-tiedosto, joka ei tee mitään jos käske sen tehdä.
Voit ajaa sen minkä virustorjuntaohjelman läpi vaan, eikä mikään valita. - Akiba
niin millä perusteella? kirjoitti:
Sehän on vaan yks .bat-tiedosto, joka ei tee mitään jos käske sen tehdä.
Voit ajaa sen minkä virustorjuntaohjelman läpi vaan, eikä mikään valita.Aukase batti niin konees päätyy korjaamoon ku windowssi joutuu ynnä muut asentamaan uudelleen joten joo aukase :)
- hineagihaefhipgea
Akiba kirjoitti:
Aukase batti niin konees päätyy korjaamoon ku windowssi joutuu ynnä muut asentamaan uudelleen joten joo aukase :)
...kahden rivin koodauksen takia...
- terrozze !
toi linkki ei toimi !!!!! : (
- ferfrgfr
nämä ohjelmat ei oikeasti toimi, ne vain muuttaa koneesi välimuistia mutta niillä ei ole oikeata vaikutusta. Ja monissa ohjelmiss aon virus tai keylogger(lähettaa hakkerille tiedot mitä olet koneella kirjoittanut).
- Inka-Eerika
Löysin itsekkin tuon saman ohjelman, ja aloin itsekkin tutkistella sitä.
Voisin kertoa sinulle jos saan selville!
- Inka-Eerika hahmo, habbo ( PYYDÄ KAMUKS! )- Inka-Eerika
Joo, ei ehkä kannata käydä siel. :''D
- terrozze
se code on 63842344685 : ) siinä tieto
- perkelen saatana
se ilmottaa että se on väärä
vittu yritättekö kusettaa mua oon koittanut 900 eri secret codee vittu ja ilmottaa viäläkin etttä se on väärä
- terrozze
ei saa kirjottaa coodia : (
- epäoo0100
voiks tosta tulla kytät paikalle
- Inka-Eerika
epäoo0100 kirjoitti:
Se taitaa olla niin ettei toimi suomen habbos, luulen niin.
- Mutta luulen että siitä saa jonkun viruksen, ja se on vissiin laiton
suomen habossa. :- / - jajajjaja
Inka-Eerika kirjoitti:
Se taitaa olla niin ettei toimi suomen habbos, luulen niin.
- Mutta luulen että siitä saa jonkun viruksen, ja se on vissiin laiton
suomen habossa. :- /--.-- Hackkerit on laittomia
- asdfw66erutryu
epäoo0100 kirjoitti:
Mutta se on laitonta. Älä nyt joka toinen minuutti muna huurussa tota tee nii ei mitää.
- TuntematonLut.ka
jajajjaja kirjoitti:
--.-- Hackkerit on laittomia
No ÄLÄ! Onko hack-ohjelmat laittomia?!?!! :O VOi ei! Kerro toki lisää!
- isäs
http://www.thotell.nl/indexz.php pelatkaa tota noi
- nokia-pelle
koko juttu on paskaa!!!
vittu ei toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!´
mulla on habbo multi tool kun laitan ne mitä tarvii ei toimi
auttakaa pliis!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k673745On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.301667Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?571047Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909