Pystyykö php:ööä tekemään varausjärjestelmää? Tai onko jotain valmista koodia jota vois käyttää.
varausjärjestelmä
3
526
Vastaukset
- ...
On olemassa juu. Joskus olen moisen nähnyt. En muista nimeä tosin.
- nimetön.
Sourceforgessa voi etsiä noita projekteja.
Sourceforge jakelee avoimen lähdekoodin ohjelmistoja, joten lisenssikään ei ole ongelma.
Käyttäjän ongelmaksi jääkin sitten palvelimien hankkiminen ja ylläpito.
Esim. Sourceforgessa julkaistu:
http://www.phpbookingcalendar.com
Tai toinen:
http://mrbs.sourceforge.net/
Huomioi kuitenkin:
Suomenkielistä versiota ei luultavasti löydy. Tosin voihan niitä suomentaa itsekin kun on lähdekoodit.
Toinen potentiaalinen ongelma ulkomaankielisissä järjestelmissä voi olla, että tekijä ei ole huomioinut lokalisaatiota ollenkaan, eli esimerkiksi päiväykset ja kellonajat voivat bugittaa, koska Suomen tapa merkitä päiväykset ja kellonajat poikkeavat amerikkalaisesta tavasta.
Kolmas ongelma mahdollisesti on tuen puute. Siis esimerkiksi jos koodista löytyy tietoturvan kannalta heikkouksia, niin voi olla että tekijä ei tee asialle mitään, hän on jo hylännyt projektin (useimmat Sourceforgen projektit ovat hylättyjä).- todella kätevä
MRBS on erittäin kätevä varaus-järjestelmä. Tarvitsee tutustumista tms. Tietokantaan tallennettuja varauksia voi käyttää myös muissa järjestelmissä (vaatii toki koodinlukutaitoa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63882Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744