Miten liitännäinen pois

lisäosista

Tänään tuli uusi java päivitys ja nyt tuolla lisäosat ja liitännäiset kohdassa on nyt kaksi tällaista kuin Java Deployment toolkit. On se vanhempi versionumeroinen ja nyt tämä uusi. Siinä on vain poista käytöstä. Otin pois käytöstä. Mutta miten sen saa kokonaan pois. Lisää poista sovelluksessa on vain 1 java tämä uusin.

6

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milenkiintoista

      koska minulla FireFoxissa on liitännäiset-kohdassa napit
      "poista käytöstä" ja "poista".

      Siitä toisesta poistuu kokonaan.

    • Ei pysty

      Laajennukset saa pois koska on se poista nappi mutta liitännäiset välihdellä ei sitä ole ainakaan 3.5 versiossa ja tämänkään ohjeen mukaan ei tuossa kuvassa ole sitä poista nappia.
      http://support.mozilla.com/fi/kb/Firefoxin mukauttaminen lisäosilla

      Oliskohan se java pitänyt poistaa kokonaan ja ladata uusi. Eikä vain conrtol panelin kautta päivittää. Tai pitäisikö käyttää sitä Java RA poisto ohjelmaa jolla poistuu kaikki jämät

      • milenkiintoista

        että tällainen "vika" löytyy FireFoxin 3-versiosta.

        Olen siitä niinpaljon vastaavaa kuullut, että pysyttelen vielä
        varmaan melko kauan tässä 2.0.0.20 -versiossa.

        Ihmisillä tuntuu olevan joku kumma kiire päivitellä heti
        uusimpaan raakileversioon ja kärsiä sitten.

        Minä vaihdan uudempaan vasta sitten kun maailmalta kuuluu
        riittävästi kokemuksia että hyvä on.
        Olen näin säästynyt varmaan melkoisilta murheilta.


    • kepulikekkonen

      jos joku keksii miten nuo liitännäiset saa ihan oikeasti POISTETTUA tuoreimmasta firefoxista niin vinkkejä vaan. Ei siis poista käytöstä vaan ihan fyysisesti tuhottua koneelta. Edes Firefoxin poisto ja uudelleenasennus riitä pääsemään eroon noista ****n liitännäisistä vaan siellä listalal roikkuvat,

      • Vaihtaja.

        FF on nykyään täysi susi, suosittelen vaihtamaan johonkin parempaan (chrome ja varsinkaan IE eivät niihin kuulu). Varmaankin hyvä olisi lähteä linuxilla liikenteeseen kun mikkisofta on käytännössä täysin käyttökelvoton.


    • kepulikekkulinen

      Löysin ohjeen, niin laitanpas tähän vielä, josko joku muukin painii saman ongelman kanssa:

      Manually uninstalling a plugin

      If you can't use an uninstaller program to remove a plugin, you can remove it manually:

      Type about:plugins into the Location bar and press Enter to display the About Plugins page.
      Each entry in the About Plugins page will have "File:" and "Path:", showing the name and location of the plugin file. Use Windows Explorer to navigate to the folder shown for the plugin you want to remove.
      Rename the file to add an X in front of the filename (for instance, npswf32 becomes Xnpswf32).

      The plugin will be removed.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8004
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4666
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3371
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2196
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1606
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1533
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe