Tulin tänään töistä kotiin. Autolla. Ulkona olin hetken, meni nenä tukkoon, aivastutti ja alkoi nuha. Menin sisään ja ihmettelin mistä oireita tuli. Maa oli märkää, oli satanut.
Illemmalla naapurin rouva sanoi että ennen tuloani oli ollut kova ukkonen. Onko kenelläkään ollut samanlaista, että ulkonilmalla tai sen jälkeen olisi ollut kova oireilun paheneminen? Epäilen ulkohomeita. Siitepölyallergiaa minulla ei ole.
Ukkosen jälkeen oireita
2
141
Vastaukset
Tänä kesänä maalla ollessamme kiinnitin ensimmäistä kertaa huomiota siihen, että säätiedotuksissa varoitettiin myös homesienten itiöiden pitoisuuksista homeallergikkoja silmälläpitäen.
Ennen omaa homeongelmaamme en ollut koskaan kiinnittänyt huomiota asiaan...
- Kuunnelkaapa siis seuraavan kerran säätiedotukset tarkkaan "kuin uusin korvin".
*
Tässä kirjallisena sama. Lainaus:
Turun yliopiston Aerobiologian yksikön
Siitepölytiedote
05.08.2009
Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu koko maassa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Cladosporium- homesienen itiömäärät ovat maan eteläosissa runsaita, muualla maassa Lappia lukuun ottamatta kohtalaisia. Alternaria- homesienen itiöitä lähinnä maan eteläosissa.
http://aerobiologia.utu.fi/tiedotus/siitepolytiedote/- pikku Myy
Minä oireilen ukkosilmasta. Oireilen myös sateesta ja sumusta!
Ukkosilmasta vielä sen verrran, että oireilen jo kun se on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä25046Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1743464Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422987Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie322094Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121954Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?21634