Maija oli kiltti tyttönen,
Päällään paita kukkainen.
Maija vapaa-aikoina mummostaan huolehti,
kun toiset vaan kotonaan vetelehti.
Mutta kerran kuussa Maija muuttui,
yhtäkkiä kaikille suuttui.
Maija ei enää huolehtinut kenestäkään,
hädin tuskin edes itsestään.
On Maija silloin vaarallinen,
tuommoinen juttu joka kuukaudellinen.
Maija silloin vaarallisempi kuin hai,
kun hän menkat sai.
Kun tyttö menkat sai
10
419
Vastaukset
- Lumikki
Ei se aina tarkota että ne ois tulossa et ois aina vihanen..eikä se ees tuu kaikille..
Ei noin voi sanoa..ja voi sitä paitsi olla ihan vaan sen takiakin vihanen että vaan tietää että millon ne on tulossa..ja kuka niistä välittää..
Mutta kai kaikki tälläset jutut on laitettu naisille..koska vain naiset näitä pytyy ihan oikeesti kestämään..ette te..- Keisari Wanker
No mä en paljon tiedä tuosta aiheesta, niinkuin ei muuten suurin osa muistakaan miehistä. En voi oikein ottaa kantaa tuohon väitteeseen siis. Yksi tyttö sanoi mulle, että naiset ovat todella vittumaisia menkkojen aikoina. En sit tiiä miten asiat oikeesti on. Ehkä pientä liioittelua.
- Lumikki
Keisari Wanker kirjoitti:
No mä en paljon tiedä tuosta aiheesta, niinkuin ei muuten suurin osa muistakaan miehistä. En voi oikein ottaa kantaa tuohon väitteeseen siis. Yksi tyttö sanoi mulle, että naiset ovat todella vittumaisia menkkojen aikoina. En sit tiiä miten asiat oikeesti on. Ehkä pientä liioittelua.
Yksilökohtaista..
Eli ei välttämättä...aina on poikkeus ja poikkeuksen poikkeus...jne..
- feministi
ei millään pahalla,
mutta tämän olisit voinut
jättää kirjoittamatta !!!!- Keisari Wanker
Älkää nyt hyvät naiset ottako tätä liian vakavasti.
- pet cematary
... on ihmisiä jotka ottavat kaiken kirjaimellisesti, eivätkä ymmärrä "taiteellista vapautta" :)
- pet cematary
Mikä siinä muuten on, että kaikki -ismit ja -istit älähtävät aina kirjallisuudelle ja taiteelle? Näitä on ollut kommunismi, fasismi, fundamentalismi... Kavahdan -ismeja. Liika fanaattisuus asiassa kuin asiassa ei saa mitään hyvää aikaan.
- Keisari Wanker
pet cematary kirjoitti:
... on ihmisiä jotka ottavat kaiken kirjaimellisesti, eivätkä ymmärrä "taiteellista vapautta" :)
Tämä ilmeisesti oli niin arka aihe.
- Hai
Hyvä se on. Rohkea runoilija.
- saissea
hei vähän porukka huumoria kehiin :D hyvä runo, aattelin lähettää tän ystävällä, jolle tänään suutahin turhasta.. hömmömhöm ehkä siis menkkojen vika ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231215Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955