Joko Ulvilan murha selvitetty?

virka_tumpelointi

Eikö ketään pohdituta öinen turvallisuus sielläpäin ?

16

1802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murhaaja

kävelee vapaana ja saattaa olla kuka tahansa.

• henkilö,,,

Kyseinen nainen on niin tärkeällä paikalla yhteiskunnassa, että asia on päätetty jättä "aika hoitaa" käytännön varaan.

• ..,.,.,..,,,,..,..

Tutkinta päätetty. Verovarat käytetään järkevämpään toimintaan.

• paljastamisesta

suurempi ongelma kuin murhan jääminen selvittämättömäksi?

• rymilä

No siltähän tuo nyt on alkanut tuntua.

• Paltomax

On heti alusta asti ollut epäilys tekijään ja se vain vahvistui viikko tapahtuman jälkeen. Vielä enemmän sain tukea ajatukselleni kun lehdissä näytettiin sen puukon kuva joka oli sulanut kahvasta osittain. Sekin on todennäköistä suurella todennäköisyydellä, että tämä kaveri istuu jo eräästä toisesta teoastaan vankilassa ja kukaa ei osaa epäillä mitään. Olen siis yli 70 prosenttisesti varma tekijästä. On niin paljon näyttöa asiasta

• C.S.I-satakunta

Poliisisarjoja usean vuosikymmenen seurattuani, mietin vaan, miksei poliisit ole epäilleet vaimoa tekijäksi...

Fiktiivisiähän noi sarjat on, mut luulis nyt kuitenkin, et niistäki jotain todenperäisyytä löytyy. Tekijä 95 prosenttisesti on uhrin lähipiiristä...

Sanokaa mun sanoneen muija sen pisti kuoliaaksi

• Paltomax
        C.S.I-satakunta kirjoitti:

Poliisisarjoja usean vuosikymmenen seurattuani, mietin vaan, miksei poliisit ole epäilleet vaimoa tekijäksi...

Fiktiivisiähän noi sarjat on, mut luulis nyt kuitenkin, et niistäki jotain todenperäisyytä löytyy. Tekijä 95 prosenttisesti on uhrin lähipiiristä...

Mikään Vaimo tai sukulainen. Onhan nyt kaikista työkavereista, sukulaisista ja vaimostakin otettu DNA- näytteet, eikä voida syyllisiksi osoittaa. Nyt vain poliisit on hakoteillä tekijän suhteen. Se sulanut puukko paljastaa kaiken ja tekijän. Epäilin jo viikko tapahtuman jälkeen tätä tekijää. Tais tämä surmattu vähän liikaa hölistä ja kirjoittaa lehdissä. Sekun ei sovi kaikille.... Tämä vain pikku vihjeenä...

Selvittäkääpä miehen kirjoitukset lehdissä puolivuotta ennen tapahtumaa...

Onhan myös murhaajasta poliisin tekemä piirrosprofiilikuva lehdissä, kuin myös sulaneesta puukosta aito kuva. Molemmat löytyy iltasanomista ja iltalehdestä haulla.

• tietojasi

poliisille?

• C.S.I.-satakunta

JIPPII!!!!!

Mitä minä sanoin!!!!

Muija sen miehen pisti kylmäksi.

• Grissom....

Oikeessa olit muija surmasi ja on tunnustanut....

• todennäköisesti

sastamalan hamppukauppaan..

• kfjfhdhgf

On vain ajan kysymys kun poliisi selvittää tämänkin tapauksen.

Mää luotan poliisiin ja eihän täällä Porissa (Ulvila mukaan lukien) ole yhtään selvittämätöntä henkirikosta sitten sotien...

• odota hetki

alkaa olla selvitetty. Pitää enää odottaa hieman lopullisia syytteitä, mutta oikea syyllinen on vangittu.

• murha vai tappo

ja vaimo tunnusti tänään 30.9. 2009! Meneeköhän tappona, vai oliko sittenkin suunniteltu ja murha?

• niin se vaan on

ja sellainen sen on täytynyt olla, kun asiaan liittyy aika paljon etukäteislavastusta. Nainen ei ole millään ehtinyt lavastaa kaikkea surman jälkeen. Se pitää tutkijoidenkin tajuta. Iltalehdessä on luettelo mitä lavastuksia oli ja nainen oli kuitenkin haavoittunut, keuhko kasassa ja aikaa muutama minuutti tehdä lavastuksia ja piilottaa tavaroita. Murha mikä murha. Suunniteltu etukäteen, mutta kaikki ei sujunut käsikirjoituksen mukaan, koska miehestä oli suurempi vastus kuin oli ajatellut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      102
      3665
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2413
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      35
      915
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      841
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      820
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      815
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      809
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      717
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      89
      705
    Aihe